*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207082 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Συνάδερφοι, με αφορμή τις συζητήσεις που κάναμε τόσο καιρό στο θέμα "Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20:Πως φτάσαμε ως εδώ", ανοίγω το θέμα αυτό για να μπορεί ο καθένας να καταθέτει τις προτάσεις του για το πως μπορούμε να κινηθούμε σαν κλάδος για να βελτιώσουμε τη θέση μας στα δημόσια σχολεία και να εξασφαλίσουμε τα δικαιώματα μας.
Παρακαλώ να μην αναλωθούμε και στο θέμα αυτό για τις όποιες διαφορές μας χωρίζουν, (υπάρχουν άλλα θέματα για το λόγο αυτό), αλλά ας προσπαθήσουμε να εκφράσουμε τις απόψεις μας για το τι μπορούμε να κάνουμε από εδώ και μπρος με βάση τα σημερινά δεδομένα και την τωρινή κατάσταση. Πολλοί συνάδερφοι έχουν ήδη κάνει πολλές προτάσεις σε άλλα topics. Αν θέλουν ας τις μεταφέρουν εδώ για να ξεκινήσει η συζήτηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Παιδια καλησπερα και απο εδω.
Πρεπει να κινηθουμε οργανωμενα και να μην τα παρατησουμε οταν βγουνε οι αναπληρωτες.
Πρεπει να συνταξουμε καποιο κειμενο διαμαρτυριας το οποιο να διατεθει σε ολα τα ΜΜΕ αλλα και στο υπουργειο.
Καλο θα ητανε να βοηθησουνε και οι συλλογοι που υπαρχουνε και ολοι οι συναδελφοι διορισμενοι και μη.
Μονο με πιεση και επιχειρηματα θα κερδισουμε πραγματα.

Αποσυνδεδεμένος pixel

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αντιγράφω λοιπόν : Ας συντάξουμε ένα κείμενο με όλα όσα μας προβληματίζουν, να πάρει όσο μεγαλύτερη έκταση γίνεται (σε δημοσιοποίηση εννοώ) και ας πιέσουμε με κάποιο τρόπο ώστε η Αννούλα μας να πάρει μια επίσημη θέση.

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι ρεαλιστικό, πραγματοποιήσιμο και αποδοτικό, αλλά είναι μια πρώτη προσωπική μου σκέψη.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2363
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Οργανικές θέσεις σε όλα τα δημοτικά.
Υποχρεωτικά μαθήματα πληροφορικής σε όλες τις τάξεις όλων των βαθμίδων.
Αναθέσεις μαθημάτων πληροφορικής μόνο σε ΠΕ19-ΠΕ20.
Στα εργαστηριακά μαθήματα να υπάρχει αναλογία καθηγητή μαθητών 1/12.
Εξίσωση ωραρίου σε όλες τις βαθμίδες.
Τρίωρη μείωση ωραρίου στους υπεύθυνους εργαστηρίων σε όλες τις βαθμίδες.
Απόκτηση παιδαγωγικής επάρκειας μέσω των σπουδών μας (επιλογή μέσω των απαραίτητων μαθημάτων).
Βιβλία, υποστηρικτικό υλικό και υποδομές σε κάθε σχολείο.
.
.
.
.
.
Συμπληρώστε, τροποποιήστε, διαγράψτε, διαφωνήσετε, γελάστε, απαξιώστε, οργανωθείτε, παλέψτε, σεβαστείτε. Κάντε κάτι!
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
υπαρχουν email παντως απο δημοσιογραφους που ασχολουνται με εκπαιδευτικα θεματα. Ας ξεκινησουμε απο εκει.

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Βακτήρια εστί παιδεία βίου. - Μένανδρος
    • Προφίλ
Χαιρετίζω την πρωτοβουλία και προτείνω αφού μελετηθούν οι προτάσεις να κανονιστεί μια online συνάντηση σε ώρα που να βολεύει τους περισσότερους σε κάποιο chat, με σκοπό την πιο άμεση ανταλλαγή απόψεων κι έπειτα τη δημιουργία work group σε τοπικό αρχικά επίπεδο και με συνεννόηση σε εθνικό (ξέρω ότι ακούγεται ουτοπικό άλλα αν υπάρχει θέληση όλα γίνονται). Αυτό έπρεπε να είχε γίνει ήδη από καιρό, μόνο με συλλογικές πρωτοβουλίες και ενέργειες μπορούμε να πετύχουμε κάτι. Πιστεύω έχουμε αναλύσει αρκετά τα αίτια, καιρός να ασχοληθούμε με την αντιμετώπισή τους. 

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Συνάδερφοι εγω θα ήθελα να ρωτήσω το εξής για αρχή. Υπάρχει κάποιος σύλλογος που σας εκφράζει και τον θεωρείτε δυνατό;Και αν ναι...ποιός; Είστε γραμμένοι κάπου;

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Ο λόγος που ρωτάω είναι ο εξής απλός. Αν καταφέρναμε να συγκεντρώσουμε ένα σύνολο προτάσεων που θα μπορούσαν να βρουν τους περισσότερους σύμφωνους (όπως κάποιες που γράφτηκαν ήδη παραπάνω) ίσως μπορούσαμε να απευθυνθούμε σε κάποιον σύλλογο με ένα κείμενο και να ρωτήσουμε αν αυτό συνάδει και με τις δικές του διεκδικήσεις. Για λόγους μαζικότητας και μόνο.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Εντελώς πρόχειρα:

-Εκλογές ΠΕΚΑΠ. Γραφόμαστε και ψηφίζουμε πληροφορικούς που υπερασπίζονται τις θέσεις των πληροφορικών. Αυτομάτως μένουν ξεκρέμαστοι χιλιάδες σεμιναριάκηδες που ίσως αναγκαστούν να γυρίσουν στα μαθήματα τους. Ειδικά οι μόνιμοι πρέπει να δώσουν βροντερό παρόν, γιατί επί χρόνια γυρνάνε ανά την ελληνική επικράτεια σαν πρόσφυγες, αφού οι abidas έχουν πάρει όλες τις θέσεις στα αστικά κέντρα. Ας προωθήσει και ονόματα πληροφορικών που θα δηλώσουν υποψηφιότητα στην ΠΕΚΑΠ, αν κάποιος τα γνωρίζει.

-Τρίωρη εργαστηριακή απαλλαγή και στα δημοτικά από φέτος.

-Πιο ενεργή συμμετοχή μας στα project.

-Καταγγελία και στην ανάγκη χρήση όλων των ένδικων βοηθημάτων, αν έστω και μια ώρα σε δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια και επαλ δεν διδάσκεται από πληροφορικούς. Ειδικά στα δημοτικά, όποιος δει ότι άλλος κάνει το μάθημα μας, κατευθείαν να το αναφέρει. Μακάρι να κάνουν το ίδιο και οι άλλες ειδικότητες.

-Καταγγελία και στην ανάγκη χρήση όλων των ένδικων βοηθημάτων αν σε κάποιο σχολείο πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας, η πληροφορική δεν διδάσκεται τις ώρες που προβλέπεται στα αναλυτικά προγράμματα. Γιατί φέτος, ειδικά στα δημοτικά, θα χάσουμε χιλιάδες ώρες από τους πλεονάζοντες δασκάλους (που στη θέση της πληροφορικής θα κάνουν άλλα μαθήματα). Μακάρι να κάνουν το ίδιο και οι άλλες ειδικότητες.

Άμεση έναρξη των σεμιναρίων παιδαγωγικής επάρκειας. Ήδη έπρεπε να έχουν ξεκινήσει. Ας πιέσουμε να γίνουν ακόμα και φέτος, ώστε του χρόνου (στην χειρότερη τον επόμενο) όποιος θέλει να μπορεί να έχει επάρκεια. (Στους  άλλους κλάδους, λεγόμενους και καθηγητικούς που διαβάζουν το τελευταίο, μπορεί να τους φαίνεται αστείο και ντροπιαστικό και δούρειος ίππος, αλλά για εμάς τους πληροφορικούς είναι σημαντικό για την όποια θέση μας στον πίνακα, αιτία απίστευτης φαγωμάρας, αλλά και υφαρπαγής θέσεων πληροφορικής παλιότερα από σεμιναριάκηδες λίγων ωρών της χρήσης Η/Υ). ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ, απόφοιτοι ΠΕ19-ΠΕ20 να απαιτήσουμε να ξεκινήσουν το δυνατόν γρηγορότερα, γιατί δεν βλέπω κάποιον άλλο να ασχολείται.

Αποσυνδεδεμένος evasp

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Να προσθέσω: Χωρισμός τμημάτων στο εργαστήριο και στα Δημοτικά. Με 26 μικρά παιδιά και 7 αρχαίους υπολογιστές δε γίνεται εργαστηριακό μάθημα. Γίνεται της τρελής το πανηγύρι.

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Κοιτάξτε, καλά τα αιτήματα αλλά με αυτά που διαβάζω βλέπω να μας πέρνουν στο ψιλό σε αυτές τις δύσκολες εποχές που ζούμε.
Τρίωρη απαλλαγή στα δημοτικά απο φέτος κιόλας...
Χωρισμός τμημάτων και στα δημοτικά, εδώ στα γυμνάσια το κατήργησαν και μεις θα ζητήσουμε στα δημοτικά....
Αναλογία καθηγητών/μαθητών 1/12....
Εξίσωση ωραρίου σε όλες τις βαθμίδες...

Καλός ο αγώνας αλλά αν πάμε με τέτοια αιτήματα θα φανούμε γραφικοί.

Αν θέλετε να μας πάρουν στα σοβαρά πρέπει να πάμε με σοβαρές προτάσεις. Οι οργανικές στα δημοτικά νομίζω πρέπει να είναι ο στόχος μας σε αυτή τη φάση.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Σίγουρα το βασικότερο αίτημα είναι οι οργανικές στα δημοτικά καθώς και να διδάσκουμε εμείς το μάθημα (μην το ξεχνάμε αυτό). Αλλά και κάποια άλλα είναι εξίσου σημαντικά γιατί αν παραιτηθούμε απο μόνοι μας απο τα κεκτημένα...σίγουρα δεν θα έχουμε καλή εξέλιξη. Δεν διαφωνώ όμως μαζί σου οτι πρέπει να έχουμε λογικά αιτήματα. Ας τα συζητήσουμε σιγά σιγά και θα καταλήξουμε σε ποια συμφωνούμε.

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Βακτήρια εστί παιδεία βίου. - Μένανδρος
    • Προφίλ
Βλέπω μεγάλη συμμετοχή στο θέμα. Εκατοντάδες αναπληρωτές πέρυσι και εδώ στο forum μιλάμε οι ίδιοι και οι ίδιοι 10-20 άτομα.  :P  Ο ωχαδερφισμός στο μεγαλείο του!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 336
Σύνολο: 344

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.