*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207889 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος adioristos_pe19

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 134
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, αλλά αυτή με πληγώνει!
    • Προφίλ
Η απάντησή σου, ο εμπαιγμός προς το πρόσωπό μου χωρίς αποδεικτικά στοιχεία και η γενικότερη αντιμετώπισή σου επιβεβαιώνουν την άποψή μου ότι δεν πρόκειται να βρει προκοπή ο κλάδος όταν εθελοτυφλούμε!!!

Συμφωνώ. Πρότεινε λύση για να βρει προκοπή ο κλάδος. Δεν σε εκφράζει ο υποψήφιος αναπληρωτής. Δεν σε εκφράζει η ΠΕΚΑΠ. Δεν σε εκφράζει η ΕΠΕ. Πρότεινε λύση. Μη μένεις "ανέκφραστος". Πρότεινε λύση. Αν το πρόβλημα σου είμαι εγώ, σήμερα διαγράφω το προφίλ μου. Αλλά πρότεινε κάτι.
Δε θεωρώ ότι οι θέσεις που υποστηρίζονται είναι αβάσιμες, αντιθέτως. Το πρόβλημα έγκειται στους εκπροσώπους. Δεν έχω κάτι μαζί σου συνάδελφε.

Υ.Γ. Δεν αμφισβήτησα ούτε τα μόρια που έχεις, ούτε την παιδαγωγική σου επάρκεια. Απλά σου έδειξα πόσο εύκολο είναι να κάνεις κριτική. Τσάμπα είναι. Δεν κοστίζει τίποτα. Μάλιστα πρέπει να θύμωσες κι’ολας γιατί γράφεις με κόκκινο. Εκτός και αν είσαι ολυμπιακός. Την κριτική που έκανα για τον υποψήφιο την έκανα γνωρίζοντας ότι γι' αυτά που αναφέρω έχω μαρτυρίες από συναδέλφους, και μάλιστα από άτομα που τον γνωρίζουν προσωπικά! Η δική σου κριτική όμως προς το πρόσωπό μου είναι ανυπόστατη, γι' αυτό και σου απάντησα αναλόγως. Φυσικά και θύμωσα, άνθρωπος είμαι. Το κόκκινο χρώμα ήταν τυχαία επιλογή, απλά το χρησιμοποίησα για να απαντάω σε επιμέρους ερωτήματα.
Υ.Γ.2 Βασικά και εγώ τα μόρια που έχω, μετά κόπων και βασάνων τα απέκτησα. Αλλά ενώ ήμουν στους πρώτους όταν με κάλεσαν για πρώτη φορά, έχω βρεθεί να με περνάνε σχεδόν 1000 άτομα από τότε. Και πολύ καλά έκανες. Δεν το αμφισβητώ γιατί δεν έχω λόγο. Κι εγώ τα προηγούμενα δύο χρόνια έπεφτα στον πίνακα λόγω παιδαγωγικού.
Υ.Γ.3 Το σταματώ εδώ newseditor... Ομοίως σταματώ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Παράθεση
@gf, θεωρώ ότι αυτός που σπούδασε φιλολογικά, είναι φιλόλογος. Αυτός που σπούδασε θεατρολογία, είναι θεατρολόγος. Και αυτός που σπούδασε μαθηματικά είναι μαθηματικός. Είναι θετικό ότι μερικοί από αυτούς, προσπάθησαν να δυναμώσουν την πληροφορική τους επάρκεια με μεταπτυχιακά.
Βέβαια μην ξεχνάμε ότι ακόμα και σήμερα, η συντριπτική πλειοψηφία όλων αυτών έμειναν στις 100 ώρες χρήσης Η/Υ. Αυτοί συνεχίζουν να διδάσκουν πληροφορική σε γυμνάσια και λύκεια. Διδάσκουν τρόπος του λέγειν βέβαια. Δεν είναι τυχαίο ότι το μάθημα έχει καταντήσει να είναι ανέκδοτο σε μερικά σχολεία, που είχαν την "τύχη" να διδάσκουν τέτοιοι abidas πληροφορικάριοι. Δεν νομίζω να διαφωνείς εδώ με το abidas...
Όσο αφορά για τους Knuth,  Tanenbaum και όλους τους άλλους που ανέφερες. Θεωρείς ότι ο φιλόλογος με τις 100 ώρες σεμιναρίων θα είναι ο επόμενος; Δεν ξέρω αν το είπες για πλάκα ή το εννοείς.
Αγαπητέ Don Quixote, όσα έγραψα τα έγραψα απλά  γιατί δεν πρέπει να γενικεύετε. Ούτε ο φιλόλογος με τις 100 ώρες σεμιναρίων είναι a priori  κατάλληλος για ΠΕ19 (είναι όμως και κακώς αν θέλετε de jure ΠΕ19), αλλά ούτε και οι Knuth,  Tanenbaum κλπ είναι μαϊμού πληροφορικοί  επειδή το πρώτο τους πτυχίο ήταν κάτι άλλο.

@giak
Παράθεση
Εδώ και χρόνια στα σχολεία της χώρας κάνετε εσείς οι μαϊμού πληροφορικοί μαθήματα που δεν έχετε διδαχθεί όχι μόνο στο προπτυχιακό αλλά κάποιοι ούτε καν στο μεταπτυχιακό η στα σεμινάρια.
Μπα, τι λες; Για κάποιους είναι έτσι και κάποιοι άλλοι μπορεί να έχουν τέτοια ακαδημαϊκά προσόντα, τέτοια επαγγελματική θητεία στον ιδιωτικό τομέα, να έχουν πίσω τους τέτοιο έργο σαν πληροφορικοί και να έχουν τέτοια προσφορά στην εκπαίδευση που μπορεί να είσαι πολύ μικρός για να χρησιμοποιείς τον όρο μαϊμού συλλήβδην απέναντί τους.
Και επειδή χρησιμοποίησες τον όρο μαϊμού και για μένα, δεν μπαίνω στον κόπο να σου απαντήσω επί προσωπικού γιατί απλά δεν απαντώ σε μαϊμού πολιτισμένους συνομιλητές.

Γενικά και όσοι θέλετε ακούστε μια συμβουλή, ο κλάδος πρέπει να βγαίνει ενωμένος προς τα έξω και όχι να αναλώνεται σε εσωτερικές διαμάχες.



Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Μπα, τι λες; Για κάποιους είναι έτσι και κάποιοι άλλοι μπορεί να έχουν τέτοια ακαδημαϊκά προσόντα, τέτοια επαγγελματική θητεία στον ιδιωτικό τομέα, να έχουν πίσω τους τέτοιο έργο σαν πληροφορικοί και να έχουν τέτοια προσφορά στην εκπαίδευση που μπορεί να είσαι πολύ μικρός για να χρησιμοποιείς τον όρο μαϊμού συλλήβδην απέναντί τους.
Και επειδή χρησιμοποίησες τον όρο μαϊμού και για μένα, δεν μπαίνω στον κόπο να σου απαντήσω επί προσωπικού γιατί απλά δεν απαντώ σε μαϊμού πολιτισμένους συνομιλητές.

Γενικά και όσοι θέλετε ακούστε μια συμβουλή, ο κλάδος πρέπει να βγαίνει ενωμένος προς τα έξω και όχι να αναλώνεται σε εσωτερικές διαμάχες.
Λυπάμαι που τα αποτελέσματα στην εκπαίδευση δε σε επιβεβαιώνουν, και είναι λογικό αφού δεν καθορίζονται από μία μειοψηφία, αλλά από την πλειοψηφία των μαϊμού καθηγητών πληροφορικής. Αν σε πειράζει ο όρος ας τους πούμε μεταλλαγμένους, νομίζω ταιριάζει πιο πολύ.
Δε θεωρώ μικρότερους ή κατώτερους συναδέλφους που δεν έτυχε να φέρουν στη χώρα μου, όπως έκανα εγώ διεθνή διάκριση στην πληροφορική. Θα το έκανα μόνο αν είχα κάποια έλλειψη απέναντί τους, για να την καλύψω. Του θεωρώ άξιους και πολύ καλούς καθηγητές.

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Νομίζω πως αρχίζουμε να συνεννοούμαστε. Κατ' αρχήν μπράβο για τη διάκρισή σου, η εκπαίδευση χρειάζεται άξιους επιστήμονες.
Για τον όρο μικρός είδες πως το έγραψα;
Παράθεση
μπορεί να είσαι πολύ μικρός για να χρησιμοποιείς τον όρο μαϊμού συλλήβδην απέναντί τους.
Με "μπορεί" γιατί δεν σε γνωρίζω αλλά και ούτε με ενδιαφέρει και ούτε είμαι αρμόδιος να σε κρίνω σαν επιστήμονα.
Οπότε το μικρός είναι ρητορικό, εκτός από την ερμηνεία που δέχεται ως προς το νεαρό της ηλικίας.
Αυτό στο οποίο είμαι αντίθετος είναι η ισοπεδωτική γενίκευση που βλέπω συχνά,  την οποία και εσύ έκανες απέναντί μου. Κάποια πράγματα  έχω καταφέρει και εγώ στο χώρο, δεν αφορούν το φόρουμ, αλλά η μεγαλύτερη διάκριση για μένα είναι αυτό που βλέπω στα μάτια των παιδιών που τους κάνω μάθημα κατεύθυνσης, οπότε και δεν δέχομαι το γενικό ισοπεδωτικό χαρακτηρισμό.
Τέλος το προσωπικό.
Ένα άλλο ερώτημα ώστε να καταλάβετε γιατί φωνάζω και τα παίρνω: :)
Στη σχολή σου, δεν είχες καθηγητές με άλλο βασικό πτυχίο; Ήταν όλοι ανεπαρκεις;
Γενικά, συμφωνώ  αν θες πως πάρα πολλοί ΠΕ19 με άλλο βασικό πτυχίο και σεμινάρια μπορεί να είναι ανεπαρκείς, με κάποιες εξαιρέσεις.
Θα συμφωνείς όμως φαντάζομαι πως ανεπαρκείς μπορεί να είναι και απόφοιτοι σχολής πληροφορικής, κάποιου ΤΕΙ με χαμηλή βάση εισαγωγής ίσως.

Ευτυχώς το ΑΣΕΠ λύνει τέτοια ζητήματα αντικειμενικά, αλλά δυστυχώς δεν είναι ο μόνος τρόπος επιλογής.
Το ότι υπάρχουν χρόνια αυτοί οι άνθρωποι στην ειδικότητα καταλαβαίνω πως μπορεί να ενοχλεί τους αδιόριστους συνάδελφους, είναι ένα θέμα, αλλά αυτό που είναι πολύ σημαντικότερο για το θέμα του νήματος είναι αλλού:
Να έχει η ειδικότητα ώρες, μαθήματα, όσο γίνεται περισσότερα σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, σε γενική και τεχνολογική εκπαίδευση. Να είναι κατοχυρωμένη μόνο αυτή στη διδασκαλία τους. Να έχει ανθρώπινες συνθήκες, εργαστήρια, καλή αναλογία μαθητών. Αυτά είναι πράγματα που μας διασφαλίζουν διαχρονικά.
Το να πάνε οι καθηγητές άλλου αρχικού πτυχίου στην ειδικότητά τους ή σπίτι τους θα αδειάσει ένα αριθμό θέσεων, αμφίβολο αν θα καλυφθούν με προσλήψεις τέτοιες μέρες, αλλά οι τωρινοί πρωτοετείς σε λίγα χρόνια θα είναι στο ίδιο αδιέξοδο.
Φιλικές και (όχι μαϊμου) συναδελφικές ευχές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Παιδιά μη μαλώνετε τζάμπα, έτσι όπως πάνε τα πράγματα τελειωμένοι είμαστε όλοι: ΑΕΙτζήδες, ΤΕΙτζήδες, μαϊμούδες και original. :)

Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία: Κανένα

Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής:
  • Φυγή στο εξωτερικό
  • Format - service H/Y στη γειτονιά
  • Γκαρσόνια στα νησιά το καλοκαίρι
  • Τσαντάκηδες

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ

Στη σχολή σου, δεν είχες καθηγητές με άλλο βασικό πτυχίο; Ήταν όλοι ανεπαρκεις;
Όλοι είχαν ειδίκευση στο αντικείμενο του μαθήματος που δίδασκαν. Αυτός που είχε ερευνητικά ενδιαφέροντα σε δίκτυα έκανε δίκτυα, στις βάσεις δεδομένων - βάσεις δεδομένων κτλ κτλ. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί αναφέρεις αυτό το παράδειγμα? Οι μεταλλαγμένοι πληροφορικοί της β/θμιας διδάσκουν μόνο μαθήματα στην ειδίκευση του μεταπτυχιακού τους? Δεν έχω δει σχετική εγκύκλιο.

Γενικά, συμφωνώ  αν θες πως πάρα πολλοί ΠΕ19 με άλλο βασικό πτυχίο και σεμινάρια μπορεί να είναι ανεπαρκείς, με κάποιες εξαιρέσεις.
Θα συμφωνείς όμως φαντάζομαι πως ανεπαρκείς μπορεί να είναι και απόφοιτοι σχολής πληροφορικής, κάποιου ΤΕΙ με χαμηλή βάση εισαγωγής ίσως.
Όχι η βάση εισαγωγής έχει να κάνει με την περιοχή. Κάποιος από ΤΕΙ που δεν έχει κάνει τα μαθήματα πληροφορικής σχετικά με αυτά που θα διδάξει ΝΑΙ. Νομίζω υπάρχουν κάποια ΤΕΙ που είναι στον ΠΕ20 (ΤΕΙ Αυτοματισμού ίσως)  χωρίς κάτι τέτοιο να δικαιολογείται από τον οδηγό σπουδών τους.

Να έχει η ειδικότητα ώρες, μαθήματα, όσο γίνεται περισσότερα σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, σε γενική και τεχνολογική εκπαίδευση. Να είναι κατοχυρωμένη μόνο αυτή στη διδασκαλία τους. Να έχει ανθρώπινες συνθήκες, εργαστήρια, καλή αναλογία μαθητών. Αυτά είναι πράγματα που μας διασφαλίζουν διαχρονικά.
Το να πάνε οι καθηγητές άλλου αρχικού πτυχίου στην ειδικότητά τους ή σπίτι τους θα αδειάσει ένα αριθμό θέσεων, αμφίβολο αν θα καλυφθούν με προσλήψεις τέτοιες μέρες, αλλά οι τωρινοί πρωτοετείς σε λίγα χρόνια θα είναι στο ίδιο αδιέξοδο.
Φιλικές και (όχι μαϊμου) συναδελφικές ευχές.
Διαφωνώ δε το βλέπω έτσι. Να έχει ώρες και μαθήματα ανάλογα με τις ανάγκες τις κοινωνίας μας. Δε το βλέπω σαν τους φιλόλογους και τους θεολόγους. Επίσης θέλω αναβάθμιση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Καλώς ή κακώς μετατράπηκε η πληροφορική σε ώρα του παιδιού.

Δε κάνω προσωπική επίθεση σε εσένα υπό την έννοια ότι δε γνωριζόμαστε. Αυτό το έκανε κάποιος που γνώριζε προσωπικά τον αναπληρωτή υποψήφιο στην ΠΕΚΑΠ. Άσχετα με το ότι κάνεις ή όχι καλά τη δουλειά σου είναι λογικό μαζί με τα χλωρά να καίγονται και τα ξερά.


Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Καλημέρα σε όλους,

Η κατάσταση είναι αυτή που ξέρουμε όλοι και συζητάμε τόσο καιρό. Ακόμα και μέσα απο τις διαφωνίες νομίζω οτι όλο βγάζουμε τα συμπεράσματα μας για το τι θα θέλαμε απο εδώ και πέρα. Μέχρι και σήμερα μπορούμε ταχυδρομικά ή απο κοντά να ψηφίσουμε (και να εγγραφούμε αν κάποιος δεν το έχει κάνει). Ας πάρουμε λοιπόν θέση έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε, να ρωτάμε και να "απαιτούμε" απαντήσεις απο τους εκλεγμένους. Εξάλλου νομίζω πως ανεξαρτήτως του ποιοι θα εκλεγούν, είναι διαφορετικό σε μια ένωση να υπάρχουν ως μέλη 100 αδιόριστοι και διαφορετικό να υπάρχουν 1000 ή 2000. Δεν νομίζετε και εσείς πως θα ασκείται σε οποιονδήποτε διαφορετική πίεση και για τα δικά μας συμφέροντα; Είτε το ΔΣ αποτελείται απο ανθρώπους με βασικό πτυχίο Πληροφορικής είτε όχι, είτε αποτελείται απο μόνιμους είτε αναπληρωτές.

Οι διαφωνίες εδω μέσα καλές και γόνιμες και θετιμές είναι, αλλά ας περνάμε και στην πράξη!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 11, 2011, 08:40:25 μμ από Χριστίνα »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Ας πάρουμε λοιπόν θέση έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε, να ρωτάμε και να "απαιτούμε" απαντήσεις απο τους εκλεγμένους. Εξάλλου νομίζω πως ανεξαρτήτως του ποιοι θα εκλεγούν, είναι διαφορετικό σε μια ένωση να υπάρχουν ως μέλη 100 αδιόριστοι και διαφορετικό να υπάρχουν 1000 ή 2000. Δεν νομίζετε και εσείς πως θα ασκείται σε οποιονδήποτε διαφορετική πίεση και για τα δικά μας συμφέροντα; Είτε το ΔΣ αποτελείται απο ανθρώπους με βασικό πτυχίο Πληροφορικής είτε όχι, είτε αποτελείται απο μόνιμους είτε αναπληρωτές.
Το να απαιτούμε μόνο δε φτάνει. Μπορεί πχ το ΔΣ να πει κυρία Υπουργέ ή θα ξυπνήσετε επιτέλους ή θα γίνει κατάληψη του υπουργείου αύριο! Θέλω να πω ότι μόνο με μαζικό αγώνα μπορούμε να κερδίσουμε ένα καλύτερο αύριο. Δε φτάνει μόνο η ψήφος. Για να έχει δύναμη η ΠΕΚΑΠ να διαπραγματευτεί με το ΥΠΕΠΘ, θα πρέπει να ξέρει ότι θα έχουμε μαζική συμμετοχή.

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
ΕΠΕ:
Πρόσκληση συμμετοχής σε εκδήλωση με θέμα "Κλάδοι Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 - Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον"
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=497

Η ΕΠΕ περιμένει προτάσεις. Να η ευκαιρία μας, εκτός μέσω ΠΕΚΑΠ να διεκδικήσουμε και με την ΕΠΕ.
Για γκρίνια, να γράφουμε 100 σελίδες posts, για το πότε θα καλέσουν αναπληρωτές είμαστε πρώτοι. Όταν όμως πάει να γίνει κάτι ουσιαστικό εκεί απουσιάζουμε (βάζω και τον εαυτό μου μέσα).

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Καλό είναι να πάμε όσοι μπορούμε!

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Το είδατε αυτό;
http://www.pde.gr/index.php?page=3543
Μάλλον για του χρόνου πάει. Δε νομίζω να μας αφαιρέσουν τώρα 3 ώρες.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Το είδατε αυτό;
http://www.pde.gr/index.php?page=3543
Μάλλον για του χρόνου πάει. Δε νομίζω να μας αφαιρέσουν τώρα 3 ώρες.

"Ο υπεύθυνος εργαστηρίου συμπληρώνει κανονικά το ωράριο διδασκαλίας του και εκτελεί τις εφημερίες, ενώ απαλλάσσεται από κάθε άλλη εξωδιδακτική εργασία."

Δεν βλέπω να λέει πουθενά για μείωση 3 ωρών από τα διδακτικά τους καθήκοντα όσων αναλαμβάνουν υπεύθυνοι του εργαστηρίου. :-\

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Το είδατε αυτό;
http://www.pde.gr/index.php?page=3543
Μάλλον για του χρόνου πάει. Δε νομίζω να μας αφαιρέσουν τώρα 3 ώρες.

"Ο υπεύθυνος εργαστηρίου συμπληρώνει κανονικά το ωράριο διδασκαλίας του και εκτελεί τις εφημερίες, ενώ απαλλάσσεται από κάθε άλλη εξωδιδακτική εργασία."

Δεν βλέπω να λέει πουθενά για μείωση 3 ωρών από τα διδακτικά τους καθήκοντα όσων αναλαμβάνουν υπεύθυνοι του εργαστηρίου. :-\

Στο τέλος του εγγράφου έχει κάποιες αναφορές και γράφει και αυτό
86214/Γ7/17-07-2009. Διαδικαςία οριςμοφ Υπευκφνων Σχολικϊν Εργαςτθρίων Ρλθροφορικισ και Εφαρμογϊν Η/Υ (Σ.Ε.Ρ.Ε.Η.Υ.) των Γυμναςίων, Γενικϊν Λυκείων, ΕΡΑ.Λ
και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Δευτεροβάκμιασ Εκπαίδευςθσ – Εφαρμογή Τρίωρης Εργαστηριακής απασχόλησης.


Λογικά θα ισχύσει και στην πρωτοβάθμια.

p.s Συγχωρέστε με για τα ακαταλαβίστικα αλλά φταίει το copy-paste.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2011, 06:21:09 μμ από ekalaitz »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Το είδατε αυτό;
http://www.pde.gr/index.php?page=3543
Μάλλον για του χρόνου πάει. Δε νομίζω να μας αφαιρέσουν τώρα 3 ώρες.

"Ο υπεύθυνος εργαστηρίου συμπληρώνει κανονικά το ωράριο διδασκαλίας του και εκτελεί τις εφημερίες, ενώ απαλλάσσεται από κάθε άλλη εξωδιδακτική εργασία."

Δεν βλέπω να λέει πουθενά για μείωση 3 ωρών από τα διδακτικά τους καθήκοντα όσων αναλαμβάνουν υπεύθυνοι του εργαστηρίου. :-\


Και εγώ καταλαβαίνω οτι κάνουμε κανονικά το ωράριο απλά δεν έχουμε άλλες εξωδιδακτικές εργασίες. Και κάτι άλλο....αν κατάλαβα καλά το φορητό εργαστήριο γίνεται μέρος του σταθερού; Δηλαδή τα laptop ουσιαστικά τα διαχειριζόμαστε εμείς έτσι;;

Να πάμε όσοι εργαζόμαστε τη Δευτέρα την εγκύκλιο στο σχολείο μας!

edit: : Λοιπόν το διάβασα καλύτερα. Το εργαστήριο με τα laptop μπορεί να κινηθεί μόνο ως σύνολο και μετά απο προγραμματισμένη αίτηση των άλλων εκπαιδευτικών στον υπεύθυνο εργαστηρίου. Μόνο κατ' εξαίρεση και για λίγες ώρες μπορούν να βγουν μεμονωμένα laptop απο το ερμάριο και να πάνε σε τάξεις.

Εγω χρησιμοποιώ αυτό ως βασικό εργαστήριο επειδή είχα βρει 4 αρχαίους υπολογιστές. Με αυτή την εγκύκλιο εξασφαλίζομαι να το χρησιμοποιώ ως βασικό εργαστήριο; Δεν λέει φυσικά κάτι τέτοιο επειδή υποτίθεται οτι πρέπει να υπάρχει σταθερό εργαστήριο. Αλλά στο σχολείο είναι απίστευτοι!! Είχαν τα laptop κλειδωμένα και κλειστά απο πέρυσι που τα είχαν πάρει....και τώρα που τα άνοιξα και τα έστησα όλοι θέλουν να παίρνουν και από ένα!!!

Ποια η γνώμη σας;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2011, 07:04:55 μμ από Χριστίνα »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 248
Σύνολο: 250

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.