*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208158 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/18-11-11-egkyklios-gia-tin-epitropi-ypostiriksis-toy-mathimatos-tpe-kai-kanonismos-leitoyrgias-ton-ergastirion-pliroforikis-tpe-ton-961-oloimeron-dimotikon-sxoleion-me-eaep.html
Ποιος θα βάλει επιτέλους φρένο;
Μήπως πριν να μπαίνουμε στο εργαστήριο πρέπει να κάνουμε 20 κάμψεις και 2 αερότουμπες;
Να δουλεύουμε 24ωρο, να συντηρούμε, να συμπληρώνουμε ένα σωρό καρτέλες και για αντάλλαγμα να μην ασχολούμαστε με εξωδιδακτικές δραστηριότητες.
Ζητώ άμεση παρέμβαση της ΠΕΚΑΠ ώστε να έχουμε μείωση ωραρίου. Ζητώ κάτι δίκαιο νομίζω.
Ξεκινήσαμε όσοι ξεκινήσαμε όπως ξεκινήσαμε, καιρός είναι να ξεκινήσουμε και τους αγώνες που συζητούσαμε!
Φυσικά εννοώ να αναδείξουμε και τα υπόλοιπα προβλήματα και αξιώσεις, όχι μόνο αυτό που προανέφερα.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Μα είναι αστεία πράγματα αυτά... Φτιάχνουν κανονισμό εργαστηρίου, όταν δεν έχουν φροντίσει να υπάρχουν εργαστήρια σε όλα τα σχολεία! Το δικό μου σχολείο είναι ένα από τα καινούργια ΕΑΕΠ, από αυτά που συγχωνεύτηκαν πέρσι. Συνεπώς laptop δεν έχουν πάρει... Στο "εργαστήριο" υπήρχαν 5-6 μηχανήματα, τα 2 τα είχαν παλιά σε γραφεία δάσκαλοι/διευθυντές και επειδή έβαλαν πιο καινούργια τα πέταξαν στο εργαστήριο, τα υπόλοιπα ήταν PIII με maximum 256ΜΒ μνήμη, από αυτά που για να bootάρουν κάνεις πρώτα αίτηση με το ταχυδρομείο... Και από αυτά να δουλεύουν τα μισά ποντίκια, τα μισά πληκτρολόγια κτλ. Μετά από αρκετή δουλειά αυτές τις 3 εβδομάδες εκτός ωραρίου και βάζοντας και χρήματα από την τσέπη μου έφτιαξα κάποια παλιά μηχανήματα δικά μου και φίλων και έχω ένα εργαστήριο-μουσείο με μηχανήματα τεχνολογίας 1998-2003! Και τώρα θα μου βάλουν αυτοί κανονισμούς; Διαβάζω για το "Ημερολόγιο συντήρησης εξοπλισμού" και δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω!

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Το καλύτερο συνοψίζεται σε αυτά:

Επόπτες. Οι επόπτες είναι εκπαιδευτικοί ειδικότητας Πληροφορικής ή πιστοποιημένοι
επιμορφωτές ΤΠΕ. Η φυσική παρουσία τους απαιτείται για την επίβλεψη του εργαστηρίου
όταν αυτό χρησιμοποιείται για δραστηριότητες εκτός σχολικού ωραρίου (π.χ. επιμορφώσεις
εκπαιδευτικών). Κατά προτεραιότητα επόπτης ορίζεται ο υπεύθυνος εργαστηρίου.

Επισκέπτες. Οι επισκέπτες είναι φιλοξενούμενοι προερχόμενοι από την ευρύτερη τοπική
κοινωνία. Χρησιμοποιούν το εργαστήριο μεμονωμένα για εκπαιδευτικούς, επιμορφωτικούς
και ερευνητικούς σκοπούς, πάντα υπό την επίβλεψη και παρουσία ενός επόπτη.

Δηλαδή θα σου λέει ο Διευθυντής "Ξέρεις το απόγευμα του Σαββάτου γίνεται σεμινάριο για δασκάλους στο σχολείο και επειδή είσαι υπέυθυνος εργαστηρίου η παρουσία σου είναι υποχρεωτική".
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2016, 01:14:05 μμ από ekalaitz »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Όσο πιο προσεκτικά το διαβάζω τόσο τρελαίνομαι! Πχ σε ότι έχει να κάνει με την υγιεινή της αίθουσας... Στο δικό μου "εργαστήριο" τα γραφεία είναι ψηλά και οι καρέκλες πολύ χαμηλές. Τα πρωτάκια με το ζόρι βλέπουν το πληκτρολόγιο! Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Θα αγοράσει ο δήμος καινούργια γραφεία; Όταν τα 5-6 ποντίκια που αγόρασα έριξαν έξω τον προϋπολογισμό του σχολείου; Αυτός που έχει γράψει αυτό το έκτρωμα έχει στο μυαλό του τα 5-6 "πιλοτικά" εργαστήρια που έχουν φτιάξει με διαδραστικούς πίνακες, καινούργια μηχανήματα κτλ. Δυστυχώς από τα 10 περίπου σχολεία στα οποία έχω εργαστεί, στα περισσότερα τα "εργαστήρια" μοιάζουν πιο πολύ με αποθήκες παρά με εργαστήρια.

Ουσιαστικά ο κανονισμός λειτουργίας που μας βάζουν να υπογράψουμε μοιάζει με κάποιο παιχνίδι ευθυνών. Φεύγει η ευθύνη από τους πάνω και πηγαίνει όλη η ευθύνη σε μας! Προτού υπογράψουμε οτιδήποτε θα πρέπει όλοι να διαβάσουμε πολύ προσεκτικά αυτά που αναφέρονται στο έγγραφο και να προσθέσουμε τις ενστάσεις μας στην υπογραφή μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
.......
Ουσιαστικά ο κανονισμός λειτουργίας που μας βάζουν να υπογράψουμε μοιάζει με κάποιο παιχνίδι ευθυνών. Φεύγει η ευθύνη από τους πάνω και πηγαίνει όλη η ευθύνη σε μας! Προτού υπογράψουμε οτιδήποτε θα πρέπει όλοι να διαβάσουμε πολύ προσεκτικά αυτά που αναφέρονται στο έγγραφο και να προσθέσουμε τις ενστάσεις μας στην υπογραφή μας.

Συμφωνώ! Μήπως κάποιος μελέτησε (ή έχει το χρόνο να το κάνει) τα σημεία της εγκυκλίου που θέλουν "προσοχή", έτσι ώστε να τα συζητήσουμε και να μπορέσουμε να είμαστε προετοιμασμένοι; Σε περίπτωση που το κάνω εγώ πρώτα θα εκθέσω τις απόψεις μου εδώ.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Κατ' αρχάς συνάδελφοι ηρεμία. Η εγκύκλιος δεν αφορά ΟΛΑ τα "εργαστήρια" που μπορεί να χρησιμοποιεί ο καθένας από εμάς στα δημοτικά.
1ον: αφορά ΜΟΝΟ τα ΕΑΕΠ δημοτικά
2ον: αφορά εργαστήρια στα οποία οι υπολογιστές έχουν χορηγηθεί στο σχολείο μέσω καποιου προγράμματος του ΥΠΕΠΘ, ή έχουν παραληφθεί από επιτροπή παραλαβής. Και πάνω απ' όλα
Παράθεση
Ο όρος Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής-ΤΠΕ, αναφέρεται σε θεσμοθετημένα από ΠΥΣΠΕ
ή άλλον αρμόδιο φορέα εργαστήρια, εργαστήρια πιστοποιημένα από αρμόδιες αρχέσ, ή
εργαστήρια που έχουν παραληφθεί από επιτροπές παραλαβής έργων με προδιαγραφές
παραλαβής.

Κοινώς, όσοι από εσάς βρήκατε 5-10 σκόρπια pc στο σχολείο και με δική σας πρωτοβουλία τα βάλατε σε μία random αίθουσα (όπως έκανα εγώ πχ), ΔΕΝ έχετε εργαστήριο πληροφορικής. Άρα δεν ορίζεται και υπεύθυνος εργαστηρίου.

Όσοι από εσάς δουλεύετε με το κινητό εργαστήριο με τα λάπτοπ, έχετε εργαστήριο και κανονικά πρέπει να οριστεί υπεύθυνος. Εγώ αν είχα τέτοιο, θα προσπαθούσα να τρενάρω το πράγμα έτσι ώστε να μην οριστεί φέτος υπεύθυνος , μιας και η εγκύκλιος λέει ότι ορίζεται από την αρχή της χρονιάς, για να αποφύγω την αρκετή δουλειά που προϋποθέτει η ίδρυση εργαστηρίου (χαρτούρα και καταγραφή κυρίως έτσι όπως το βλέπω).

ΥΓ: μόνο εγώ έβαλα τα γέλια όταν είδα στην εγκύκλιο να αναφέρονται τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, τα οποία "την βγάζουν δεν την βγάζουν" μέχρι την πρωτοχρονιά, μιας και είναι υπό κατάργηση ουσιαστικά;

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Ανάλυση εγκυκλίου για ΣΕΠ – ΤΠΕ στα δημοτικά με ΕΑΕΠ

Βασικά σημεία:
1.   Το εργαστήριο μπορεί να είναι σταθερό ή κινητό, όπως αυτό των Ολοήμερων Δημοτικών με ΕΑΕΠ (απόκτηση το 2010) . [Σελ. 4, παρ.2]
2.   Στην περίπτωση που το σχολείο διαθέτει σταθερό αλλά και κινητό εργαστήριο, τότε το δεύτερο υπάγεται στον εξοπλισμό του σταθερού εργαστηρίου, δημιουργώντας έτσι ένα εργαστήριο. [Σελ. 4, παρ.2]
3.   Βασικοί στόχοι του εργαστηρίου είναι με σειρά προτεραιότητας: α.διδασκαλία ΤΠΕ, β. διδασκαλία άλλων μαθημάτων με την υποστήριξη των ΤΠΕ και γ. υποστήριξη διδασκόντων για επιμόρφωση και οργάνωση διδασκαλίας [Σελ. 5, παρ.3]
4.   Εμπλεκόμενοι είναι διοικητικά: ο διευθυντής, ο υπέυθυνος εργαστηρίου και το Υπουργείο και τεχνικά: τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. και το ΠΣΔ. [Σελ. 5, παρ.4]
5.   Το κινητό εργαστήριο υπάγεται στο σταθερό και δικαιολογεί την ύπαρξη υπεύθυνου εργαστηρίου ακόμα και αν υπάρχει αποκλειστικά αυτό στο σχολείο. [Σελ. 6, παρ.4]
6.   Ο ορισμός του υπεύθυνου εργαστηρίου γίνεται με την αρχή του έτους και λήγει με την λήξη του. Την πλήρη ευθύνη μετά τη λήξη του έτους έχει ο διευθυντής. [Σελ. 6, παρ.4]
7.   Ο υπεύθυνος εργαστηρίου ορίζεται από το σύλλογο διδασκόντων μετά από πρόταση του διευθυντή και είναι κατά προτεραιότητα ο Πληροφορικός του σχολείου. [Σελ. 6, παρ.4]
8.   Ο υπεύθυνος εργαστηρίου έχει την πλήρη ευθύνη και εποπτεία για όλο τον εξοπλισμό που βρίσκεται μέσα στο εργαστήριο (ακόμα και αυτόν που έχει προέλθει από τράπεζες κλπ). [Σελ. 6, παρ.4]
9.   Ο υπεύθυνος εργαστηρίου στα δημοτικά ΔΕΝ έχει μειωμένο ωράριο όπως στα Γυμνάσια – Λύκεια και εφημερεύει κανονικά. Απαλλάσσεται όμως από κάθε άλλη εξωδιδακτική εργασία. [Σελ. 7, παρ.4]
10.   Αυτοδίκαια χρησιμοποιούν το εργαστήριο ο υπεύθυνος και το ΚΕ.ΠΛΗΝΕΤ. Για τη χρήση του από φορείς απαιτείται προηγούμενη έγκριση του διευθυντή και ενημέρωση. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτές που θα χρησιμοποιούν το εργαστήριο θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον επιμόρφωση Α επιπέδου στις ΤΠΕ.[Σελ. 7, παρ.5]
11.   Ο υπεύθυνος σαν επόπτης πρέπει να είναι παρών εκτός σχολικού εργασιακού ωραρίου σε περίπτωση που χρησιμοποιείται το εργαστήριο για διάφορες δραστηριότητες, επιμορφώσεις κλπ. Και οι επισκέπτες πρέπει να είναι πάντοτε υπό την επίβλεψη του επόπτη. [Σελ.7, παρ.5]
12.   Ο υπεύθυνος εργαστηρίου τηρεί τα υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα υπο την επίβλεψη του διευθυντή, συντηρεί και επισκευάζει τον εξοπλισμό σε συνεργασία με τα ΚΕ.ΠΛΗΝΕΤ. [Σελ. 8, παρ.7]
13.   Ο διευθυντής έχει την ευθύνη της εποπτείας της λειτουργίας του ΣΕΠ ΤΠΕ. Σημαντικά σημεία εδώ είναι: α) Θα πρέπει να υπάρχει ομοιομορφία στο υλικό / λογισμικό, ώστε οι μαθητές να απολαμβάνουν όμοιες συνθήκες διδασκαλίας (κάτι που δεν επιτυγχάνεται με τους υπολογιστές από τράπεζες κλπ).  β) Ο εξοπλισμός του κινητού εργαστηρίου πληροφορικής ΔΕΝ θα πρέπει να διασπείρεται και να καταλήγει σε ατομικούς υπολογιστές συγκεκριμένων διδασκόντων. γ) Σωστή κατανομή του εξοπλισμού στους διδάσκοντες με προτεραιότητα στη διδασκαλία των ΤΠΕ, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν το χρησιμοποιούν άλλοι εκπαιδευτικοί. Συντάσσεται λοιπόν από τον υπεύθυνο εργαστηρίου σχετικό πρόγραμμα. [Σελ. 10, παρ.8]
14.   Διαχείριση και χρήση κινητού εργαστηρίου: α) Είναι όλο υπο την ευθύνη του υπεύθυνου εργαστηρίου. β) αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο και ΔΕΝ επιτρέπεται ο διαχωρισμός σε τάξεις παρά μόνο κατ’ εξαίρεση και με ευθύνη του διευθυντή. γ) Τα αιτήματα χρήσης του υποβάλλονται στον υπεύθυνο εργαστηρίου και μετά από την απόφαση του διευθυντή βγαίνει σχετικό πρόγραμμα. δ) κατά τη μεταφορά του εργαστηρίου ως ολότητα σε τάξεις, υπεύθυνος για την ασφάλεια είναι ο εκπαιδευτικός, ο οποίος θα πρέπει να ενημερώσει και να συμπληρώσει όλα τα σχετικά έντυπα. [Σελ. 11,12 , Παρ.9]

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Ερώτηση1: Μπορούμε να αρνηθούμε τη θέση αυτή;
Ερώτηση2: Από πότε τίθεται σε ισχύ η εγκύκλιος;
Ερώτηση 3: Υπάρχει (ρε γαμώτο!!!) τρόπος επιτέλους να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα για τη θέση αυτή;
                   
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
ΥΓ: μόνο εγώ έβαλα τα γέλια όταν είδα στην εγκύκλιο να αναφέρονται τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, τα οποία "την βγάζουν δεν την βγάζουν" μέχρι την πρωτοχρονιά, μιας και είναι υπό κατάργηση ουσιαστικά;

Όχι δεν είσαι η μόνη. Όπως και όταν και όποτε αναφέρανε τα Γραφεία Εκπαίδευσης που καταργήσανε τελικά.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Ερώτηση1: Μπορούμε να αρνηθούμε τη θέση αυτή;
Ερώτηση2: Από πότε τίθεται σε ισχύ η εγκύκλιος;
Ερώτηση 3: Υπάρχει (ρε γαμώτο!!!) τρόπος επιτέλους να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα για τη θέση αυτή;
                   

Απάντηση 1: Πιστεύω πως δεν μπορείς να αρνηθείς αν υπάρχει εργαστήριο στο σχολείο σου και είσαι φυσικά απο 15 ώρες και πάνω. Ίσως μπορείς να υπογράψεις με ενστάσεις / επιφυλάξεις όπως αναφέρθηκε και παραπάνω.
Απάντηση 2: Φαντάζομαι πως εξαρτάται απο τον διευθυντή κάθε σχολείου. Απο πότε θα το πάρει χαμπάρι και θα θελήσεις να ασχοληθεί. Πάντως το λογικό είναι να ξεκινήσει άμεσα.
Απάντηση 3: Σίγουρα θα πρέπει να διεκδικήσουμε την ανάλογη μείωση ωραρίου, ακόμα και αν δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει με τα τωρινά δεδομένα.

Όλα αυτά δεν τα ξέρω απο κάπου. Είναι η δική μου αντίληψη των πραγμάτων. Ας ακούσουμε όμως και την γνώμη των πιο έμπειρων!

Αποσυνδεδεμένος Πληροφορική

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Από το Στέκι των Πληροφορικών http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4290.30

Στην συνάντηση που είχε το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ (αλήθεια το ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΣ της ΠΕΚΑΠ τι δουλειά είχε να κάνει 2 συναντήσεις με το Υπουργείο λίγο πριν τις εκλογές ? Μήπως για να δείξει ότι δραστηριοποιείται και να πάρουν κάποιοι κάποιες ψήφους ή για να κλείσει συμφωνίες και να "δεσμεύσει" το νέο ΔΣ πριν καν αναλάβει ?) με τη Υφυπουργό κα Χριστοφιλοπούλου στις 21/10/2011 και στην ανακοίνωση που έβγαλε για το τι ειπώθηκε http://pekap.blogspot.com/2011/10/251011.html αναφέρεται:

"Σε σχετική ερώτηση προς τον Γ.Γ. για τη θεσμοθέτηση εργαστηρίου Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και καθιέρωση αντίστοιχα του θεσμού του υπεύθυνου εργαστηρίου όπως στη δευτερο-βάθμια εκπαίδευση, αναφέρθηκε ότι δεν θα προβλέπεται συμπλήρωση ωραρίου ως υπευθύνου εργα-στηρίου, κάτι για το οποίο διαφωνήσαμε έντονα."

Χθές ανακοινώθηκε ο Κανονισμός Λειτουργίας των Εργαστηρίων των Ολοήμερων τον οποίο υπογράφει ως συντάκτης ο Δρ. Κανίδης Ευάγγελος, Σχολικός Σύμβουλος ΔΕ ΠΕ19-Πληροφορικής και μπορείτε να τον διαβάσετε στο http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/111118_egkyklios_kanonismos.pdf

Αν διαβάσετε θα δείτε ότι στον συγκεκριμένο κανονισμό ο υπεύθυνος εργαστηρίου δεν έχει μείωση ωραρίου ! Επίσης θα δείτε ότι υπεύθυνος εργαστηρίου μπορεί να μπει και οποιοσδήποτε Εκπαιδευτικός με πιστοποίηση αλλά και οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός με γνώσεις πληροφορικής (αυτό ποιος το κρίνει, η παρέα του ?).

Λοιπόν ο κ. Κ. Ε είναι μέλος του ΔΣ και τον δεσμεύουν οι αποφάσεις του (οι έντονες διαφωνίες που είχε το ΔΣ ...) ή κοιτάει και υπογράφει ως συντάκτης ένα κανονισμό με περιεχόμενο ΑΝΤΙΘΕΤΟ από τις θέσεις του ΔΣ ??

Συνάδελφοι η διαπλοκή και ο τυχοδιωκτισμός δεν γίνεται μόνο από κάποιους εθνοπατέρες αλλά και από τους συνδικαλιστοπατέρες που είναι δίπλα μας και δυστυχώς και από συναδέλφους που είναι δίπλα μας . Η ανοχή μας να αποφασίζουν σε κλειστές συζητήσεις στο Υπουργείο κάποιοι για εμάς χωρίς εμάς, να ανακοινώνουν το περιεχόμενο χωρίς να δεσμεύεται κανείς και να δρουν μετά όπως θέλουν, είναι η αποδοχή της διάλυσης του κλάδου μας, η απαξίωση της επιστήμης μας αλλά και η διάλυση του ίδιου του Δημόσιου Σχολείου.
Ας ενεργήσουμε πριν είναι πολύ αργά (αν δεν είναι ήδη) και ας βάλουμε στο περιθώριο της ιστορίας τα βαρίδια του παρελθόντος.

Δείτε και τα παρακάτω links

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_1281.html

http://tiresias-press.blogspot.com/2010/02/facebook.html
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2011, 05:40:21 μμ από Πληροφορική »

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Εγώ αναρωτιέμαι οι Σχολικοί Σύμβουλοι ΠΕ19-20 σε ποιο πλανήτη ζουν και συμφώνησαν με κάτι τέτοιο??Πως θα τα κάνει όλα αυτά ο υπεύθυνος εργαστηρίου ( και μάλιστα σε εργαστήρια που είναι αρχαιότητες άρα θα βγάζουν πολλά προβλήματα) με 24 ώρες ή 21 ώρες διδακτικές????
Εγώ έχω τουλάχιστον 22 παιδιά σε κάθε τάξη(έχω και δύο τμήματα με 27 παιδιά το καθένα), με 21 υπολογιστές (ναι είμαι τυχερή σ αυτό, αν και οι 11 από τους 21 είναι για το μουσείο) και δεν προλαβαίνω ούτε να πάω τουαλέτα!!!Πλάκα μας κάνουν???
Και κάτι ακόμα, στην Β/βάθμια για πάνω από 17 μαθητές (αν κάνω λάθος διορθώστε με) προβλέπεται 2ος καθηγητής στο εργαστήριο...στα δημοτικά όμως δεν γίνεται αυτό...και μη ξεχνάμε ότι η επίβλεψη σε παιδιά δημοτικού είναι ακόμα πιο δύσκολη...και τώρα έρχονται να μας φορτώσουν κι άλλα???και μάλιστα με την υπογραφή των σχολικών μας συμβούλων???
Σε περίπτωση που μου ζητηθεί να γίνω υπεύθυνη εργαστηριού θα στείλω έγγραφο στην Πρωτοβάθμια  με κοινοποίηση και στο Υπουργείο και στον σχολικό σύμβουλο της περιοχής μου και θα εκφράζω τις επιφυλάξεις μου... 

Αποσυνδεδεμένος Πληροφορική

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συγχαρητήρια για οσους βγήκαν! Υπάρχει ελπίδα αλλά και παρακμή στο νεο Δ.Σ Ελπίζω όσοι βγήκατε να μην σφαχτείτε μεταξύ σας και να επικρατήσει στο παρασκηνιακό παιχνίδι για το Προεδρείο η πλευρά της ΕΛΠΙΔΑΣ. Επισης να θυμάστε ότι έχετε άλλους 3000 συναδέλφους στους 2 πίνακες αναπληρωτών!! ΝΑ ΔΕΥΣΜΕΥΤΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ
1) ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ!
2) ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
3) ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΑΜΩ ή ΑΚΩ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΙΑ ΛΟΓΩ ΜΗ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ΜΟΡΙΩΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΥΡΩΣΗ ΜΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΖΗΤΑ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΑΓΙΕΡ!
4) ΟΤΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΑΕΠ-ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ "ΔΟΥΛΕΙΑ" ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΟ ΣΑΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ! δεν έρχεστε εσείς οι εμπνευστές να κάνετε όλα αυτά αμισθί (θα πληρωθούμε στους 3 Ιεράρχες), εκτός ωραρίου (που εσεις δεν έχετε καν συνδικαλιστές οι περισσότεροι ΓΑΡ) στα σχολεία μας και μάλιστα χωρίς μείωση του ωραρίου (24 ΩΡΕΣ), χωρίς υπολογιστές και εργαστήρια;
5) ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ,
6) ΠΙΕΣΗ, ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΣΤΟ ΥΠΕΠΘ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ και οχι ΔΟΥΛΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ!

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Ωραία πάει και η ελπίδα της ΠΕΚΑΠ.
33% του νέου ΔΣ είναι μεταλαγμένοι
0% Αδιόριστοι

Ο μοναδικός αναπληρωτής υποψήφιος έλαβε 29 ψήφους. Δηλαδή τη δική του και 28 ακόμα. χαχαχα.Ναι το βλέπω και δε το πιστεύω. Σε όλη την Ελλάδα μόνο 28 αδιόριστοι εκπαιδευτικοί! Όλοι οι άλλοι είτε είναι ευχαριστημένοι με την αδιαφορία της ΠΕΚΑΠ για εμάς, είτε πιστεύουν με άλλα μέσα θα διεκδικήσουμε ένα καλύτερο μέλλον.

Ωραία δε θα σχολιάσω άλλο το αποτέλεσμα. Καλώς ή κακώς οι χιλιάδες αναπληρωτές αποφασίσαμε να μην πιέσουμε μέσω ΠΕΚΑΠ να διεκεδικήσουμε τα αυτονόητα.
Η ερώτηση επανέρχεται:
Τί κάνουμε από εδώ και στο εξής?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 479
Σύνολο: 480

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.