*

Τελευταία νέα

  • Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ για το 2022-2023
  • Έκδοση Προκηρύξεων ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) και υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31
  • Προσλήψεις 144 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Πρόσκληση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων
  • Προσλήψεις 30 μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθοί Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 186298 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος Kounavi

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 121
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Η ΠΕΚΑΠ και η ΕΠΕ και δυστυχώς οι εκπρόσωποι του κλάδου μας δεν κατάφεραν τόσα χρόνια, και πριν καταλήξουμε εδώ, να εδραιώσουν τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις μας....αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να είμαστε ο κλάδος με το πιο αβέβαιο μέλλον....μακάρι έστω και τώρα να μας πείσουν ότι αξίζει να μας εκπροσωπούν....

    Σχετικά με τον κανονισμό του εργαστηρίου ΤΠΕ στα δημοτικά....το θετικό είναι ότι τουλάχιστον υπάρχει ένας κανονισμός...ΑΛΛΑ δεν αρκεί αυτό!!Και έχω ξαναπεί ότι αν μου ζητήσουν να είμαι υπεύθυνη εργαστηρίου και ΔΕΝ έχω το δικαίωμα να αρνηθώ...μαζί με την υπογραφή μου θα στείλω επιστολή με τις ενστάσεις μου στον σχολικό σύμβουλο (που είναι άφαντος ενώ τον δασκάλων ο σχολικός σύμβουλος έχει έρθει 3 φορές μέχρι τώρα στο σχολείο) και θα την κοινοποιήσω σε προϊστάμενο...

    Σχετικά με την μείωση ωραρίου για τον υπεύθυνο εργαστηρίου δεν μπορεί να γραφτεί στον κανονισμό αν δεν έχει θεσμοθετηθεί απ το υπουργείο...έτσι τουλάχιστον διάβασα στην ανακοίνωση μιας σχολικής συμβούλου...

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

    Αποσυνδεδεμένος FKark

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 53
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ19
      • Προφίλ

    Σχετικά με την μείωση ωραρίου για τον υπεύθυνο εργαστηρίου δεν μπορεί να γραφτεί στον κανονισμό αν δεν έχει θεσμοθετηθεί απ το υπουργείο...έτσι τουλάχιστον διάβασα στην ανακοίνωση μιας σχολικής συμβούλου...

    Είναι άλλο πράγμα να μην αναγράφει τίποτα ο Κανονισμός για μείωση (όπως θα έπρεπε) και άλλο να αναγράφει ρητά τη ΜΗ Μείωση όπως τώρα. Ο αντίστοιχος Κανονισμός ΣΕΠΕΗΥ της Δ/θμιας δεν γράφει τίποτα ούτε για μείωση, ούτε για το ποιος μπαίνει υπεύθυνος εργαστηρίου και κάθε Σεπτέμβρη βγαίνει η εγκύκλιος ορισμού υπευθύνου ΣΕΠΕΗΥ από το Υπουργείο που τα αναφέρει. Τώρα είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα.....

    Αποσυνδεδεμένος giak

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 486
      • Προφίλ
    Η ΠΕΚΑΠ και η ΕΠΕ και δυστυχώς οι εκπρόσωποι του κλάδου μας δεν κατάφεραν τόσα χρόνια, και πριν καταλήξουμε εδώ, να εδραιώσουν τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις μας....αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να είμαστε ο κλάδος με το πιο αβέβαιο μέλλον....μακάρι έστω και τώρα να μας πείσουν ότι αξίζει να μας εκπροσωπούν....
    εμείς πάντως δε τους πείθουμε ότι τους χρειαζόμαστε. Δείτε πόσοι ψήφισαν στο σύνολο Αδιόριστων και διορισμένων ΠΕ19/20 στην ΠΕΚΑΠ. Δείτε πόσα μέλη έχει η ΕΠΕ.

    Πιο πολλούς αδιόριστους ΠΕ19/20 έχει φίλους ο Μπράτης στο fb, παρά μέλη η ΠΕΚΑΠ.

    Αποσυνδεδεμένος larjohn

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 382
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ86
      • Προφίλ
    Η ΠΕΚΑΠ και η ΕΠΕ και δυστυχώς οι εκπρόσωποι του κλάδου μας δεν κατάφεραν τόσα χρόνια, και πριν καταλήξουμε εδώ, να εδραιώσουν τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις μας....αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να είμαστε ο κλάδος με το πιο αβέβαιο μέλλον....μακάρι έστω και τώρα να μας πείσουν ότι αξίζει να μας εκπροσωπούν....
    εμείς πάντως δε τους πείθουμε ότι τους χρειαζόμαστε. Δείτε πόσοι ψήφισαν στο σύνολο Αδιόριστων και διορισμένων ΠΕ19/20 στην ΠΕΚΑΠ. Δείτε πόσα μέλη έχει η ΕΠΕ.

    Πιο πολλούς αδιόριστους ΠΕ19/20 έχει φίλους ο Μπράτης στο fb, παρά μέλη η ΠΕΚΑΠ.


    Αφού ο Μπράτης έχει ακόμα άκρες, μαθαίνει νέα πιο γρήγορα. Για αυτό και οι φιλίες...

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

    Αποσυνδεδεμένος Kounavi

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 121
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Η ΠΕΚΑΠ και η ΕΠΕ και δυστυχώς οι εκπρόσωποι του κλάδου μας δεν κατάφεραν τόσα χρόνια, και πριν καταλήξουμε εδώ, να εδραιώσουν τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις μας....αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να είμαστε ο κλάδος με το πιο αβέβαιο μέλλον....μακάρι έστω και τώρα να μας πείσουν ότι αξίζει να μας εκπροσωπούν....
    εμείς πάντως δε τους πείθουμε ότι τους χρειαζόμαστε. Δείτε πόσοι ψήφισαν στο σύνολο Αδιόριστων και διορισμένων ΠΕ19/20 στην ΠΕΚΑΠ. Δείτε πόσα μέλη έχει η ΕΠΕ.

    Πιο πολλούς αδιόριστους ΠΕ19/20 έχει φίλους ο Μπράτης στο fb, παρά μέλη η ΠΕΚΑΠ.

    Δηλαδή όταν στις εκλογές υπάρχει μεγάλη αποχή δεν φταίνε οι υποψήφιοι αλλά οι ψηφοφόροι  ???  Έχω διαφορετική άποψη...

    Αποσυνδεδεμένος sophia_d

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 435
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ20
      • Προφίλ
    Από έγγραφο της ΕΛΜΕ Καστοριάς προς την ΟΛΜΕ:

    ε)  Τις τελευταίες μέρες προέκυψαν ζητήματα με τον κλάδο ΠΕ19-20. Κάποιες Δ/νσεις κατατάσσουν τους εκπαιδευτικούς ΠΕ20 ως ΤΕ και όχι αντίστοιχα με τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ19 όπως συνέβαινε έως τώρα και από ιδρύσεως του συγκεκριμένου κλάδου.
    Επίσης ακούγεται έντονα από τους χώρους της Α/θμιας Εκπ/σης ότι το μάθημα της Πληροφορικής, για το οποίο υπάρχει η πρόθεση να ενταχθεί στην πρωινή ζώνη των Δημοτικών Σχολείων, κάτι που ξεκίνησε από πέρσι με τα Αναμορφωμένα και φέτος με τα Πιλοτικά Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία, δεν θα διδάσκεται μόνο από τον κλάδο ΠΕ19-20. Σκοπεύουν να δώσουν δικαίωμα σε δασκάλους με πιστοποίηση Β’ και ίσως και Α’ επιπέδου να διδάσκουν το μάθημα, μέχρι και την Δ’ Τάξη, ενώ για τις τάξεις Ε’ και ΣΤ’ θα μπαίνει αποκλειστικά καθηγητής ΠΕ19-20. Το μάθημα έως και την Δ’ θα λέγεται Τ.Π.Ε. και για τις τάξεις Ε’ και ΣΤ’ θα λέγεται Πληροφορική.
    Οι προθέσεις αυτές φάνηκαν και από την δημοσίευση του κανονισμού λειτουργίας των σχολικών εργαστηρίων πληροφορικής των δημοτικών σχολείων. Δίνεται η δυνατότητα και στους δασκάλους να ορίζονται υπεύθυνοι εργαστηρίων. Επίσης και σύμφωνα με τον κανονισμό, δεν προβλέπεται η τρίωρη μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ19-20, που ορίζονται υπεύθυνοι εργαστηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας, παρότι οι υποχρεώσεις – ευθύνες είναι οι ίδιες.

    Έχει κανεις παρόμοια πληροφόρηση;  :o

    Αποσυνδεδεμένος jtsop

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 432
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Αν ο διευθυντής σου δώσει χρήματα πας και αγοράζεις το εξάρτημα που θες.

    Αποσυνδεδεμένος lkt

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 209
      • Προφίλ
    Η απόδοση δεύτερης ειδικότητας σε αρκετούς εκπαιδευτικούς του κλάδου μας είναι κάτι θετικό.

    Αποσυνδεδεμένος MortalMan

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 219
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ 20
      • Προφίλ
    Η απόδοση δεύτερης ειδικότητας σε αρκετούς εκπαιδευτικούς του κλάδου μας είναι κάτι θετικό.
    Το θέμα είναι αν θα διδάσκουν μόνο με αυτή που τους αποδόθηκε ως δεύτερη η και με τις δύο!

    Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1888
    • Φύλο: Άντρας
    • Ζήτω η παιδεία (μας)!
      • Προφίλ
    Καλημέρα.
    Ένας μήνας μετά τις πρώτες προσλήψεις και το σκηνικό είναι τρομακτικό. Τα βλέπουμε όλοι και τα πρακτικά ζητήματα εντός σχολείων. Τα νιώθουμε και τα προβλέπουμε τα υπόλοιπα τεράστια προβλήματα στον πραγματικό κόσμο.
    Μάλλον θα παραδοθούμε αμαχητί στο έλεος τους.
    Η πληροφορική, οι ειδικότητες και γενικότερα η ως τώρα γνωστή εκπαίδευση ΠΕΘΑΝΑΝ!
    Πείτε ότι τρελάθηκα, αλλά μην πείτε ότι είμαι μηδενιστής, απαισιόδοξος, λαϊκιστής.
    Σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα κοιμάται. Μόνιμοι, αιρετοί, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, ζουν σε μια κατάσταση νιρβάνα.
    Οι μεγάλοι επέτυχαν τον ιερόν σκοπόν των.
    Εργασιακοί εμφύλιοι, υπεράσπιση της πάρτης, γαϊδουρινή υπομονή για το τίποτα ή μάλλον για το χειρότερο!!!
    Συμπεράσματα:
    1. Ντροπή μας.
    2. Ντροπή στους απανταχού φορείς.
    3. Ντροπή στους καρεκλοκένταυρους που μας κυβερνούν.
    4. Ντροπή μου. 
    Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
    Μπέρτραντ Ράσελ

    Αποσυνδεδεμένος soch

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 566
    • Φύλο: Άντρας
    • Για να δούμε τι θα δούμε...
      • Προφίλ
    Αν μπορώ να ρωτήσω, υπάρχει ουσιαστικός λόγος πέρα από το τι ισχύει για τα υπόλοιπα εργαστήρια, για την αιτούμενη μείωση των ωρών στον υπεύθυνο εργαστηρίου?
    Σωκράτης

    Αποσυνδεδεμένος jtsop

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 432
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Ίδρυση κλάδου εκπαιδευτικών πληροφορικής (ΠΕ19) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση:

    Η επιτυχής λειτουργία του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα (961 σχολεία ΕΑΕΠ), στο πλαίσιο του προγράμματος των οποίων διδάσκεται το μάθημα της πληροφορικής σε όλες τις τάξεις, καθιστά απαραίτητη τη δημιουργία κλάδου εκπαιδευτικών πληροφορικής (ΠΕ19) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Για το σκοπό αυτό η Υπουργός Παιδείας υπέγραψε σχετική YA

    Αποσυνδεδεμένος larjohn

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 382
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ86
      • Προφίλ


     

    Pde.gr, © 2005 - 2022

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1108508
    • Σύνολο θεμάτων: 18501
    • Σε σύνδεση σήμερα: 443
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 297
    Σύνολο: 297

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.136 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.