*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208017 φορές)

0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maGe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως μην φοβάσαι τους ΠΕ19 άλλων ειδικοτητων. Έχουν ήδη οργανική έξω από την πόρτα του σπιτιού τους.

Το θέμα είναι τόσα χρόνια σπουδών και να καταλήξουμε στα δημοτικά...

ο καθένας θα σταθμίσει τα συν και τα πλην και θα αποφασίσει...

ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ;;;;;;;;; ΤΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;; ΥΠΑΡΓΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ. ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ. ΤΟ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΕ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΟΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΣΑΣ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!! ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ!!!!!!!!!!

Έχεις δίκιο πως κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης είναι εξίσου σημαντική. Δεν σνομπάρω τα δημοτικά, φέτος σε δημοτικό είμαι, απλά κάποιες φορές στο δημοτικό πιστεύεις πως αυτό που κάνεις μπορεί να το κάνει και κάποιος άλλος με λιγότερη κατάρτιση και πως έχεις πιο πολλά να προσφέρεις σε ένα λύκειο.

Επίσης σίγουρα το δημοτικό είναι το πιο κουραστικό από όλες τις βαθμίδες.

Όσο αναφορά τις μετατάξεις να δούμε πότε θα γίνουν και ποιά θα είναι τα κριτήρια. Ας ελπίσουμε πως θα πάει με βάση τα μόρια των μεταθέσεων.

Είδωμεν...

Ασχετο αλλα να μαθετε πρωτα να γραφετε το "Είδωμεν" σωστα και μετα να το χρησιμοποιειτε... δεν σας φτανει βλεπετε η νεα ελληνικη αλλα θελετε και τα αρχαια! Αλλα αν εχεις μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου, ουτε σε δημοτικο σου αρεσει, ουτε σου φτανουν οι νεο ελληνικες λεξεις....
Με την ιδια λογικη και ο Μαθηματικος ο καλος δεν  θα επρεπε να διδασκει σε Γυμνασιο αλλα σε Λυκειο και πανω!!! Σκεφτειτε λιγο αυτα που λετε! Ο επιστημονας φαινεται ακομα και στο νηπιαγωγειο !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα ορθογραφικά λάθη είναι σημάδι βιασύνης, ενώ τα εκφραστικά σημάδι αμορφωσιάς.

Ασχετο αλλα να μαθετε πρωτα να γραφετε το "Είδωμεν" σωστα και μετα να το χρησιμοποιειτε... δεν σας φτανει βλεπετε η νεα ελληνικη αλλα θελετε και τα αρχαια! Αλλα αν εχεις μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου, ουτε σε δημοτικο σου αρεσει, ουτε σου φτανουν οι νεο ελληνικες λεξεις....
Με την ιδια λογικη και ο Μαθηματικος ο καλος δεν  θα επρεπε να διδασκει σε Γυμνασιο αλλα σε Λυκειο και πανω!!! Σκεφτειτε λιγο αυτα που λετε! Ο επιστημονας φαινεται ακομα και στο νηπιαγωγειο !

Αποσυνδεδεμένος maGe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1. Πιστεύεις ότι οι πιστοποιημένοι δάσκαλοι γνωρίζουν τόσο καλά το αντικείμενο ώστε να μπορούν να το διδάξουν; Άλλο να μαθαίνεις να χρησιμοποιείς τον Η/Υ και άλλο να το διδάσκεις στους άλλους.
Δηλαδή για να διδάξεις στους άλλους πως να χρησιμοποιούν τον Η/Υ πρέπει να έχεις πτυχίο πληροφορικής? Αυτό το θεωρείς σοβαρό επιχείρημα? Τι σχέση έχει αυτό με την επιστήμη της πληροφορικής? Δηλαδή στις σχολές πληροφορικής κάνουν διδακτική του word , excel και του internet. Ειλικρινά δεν νομίζω να πιστεύεις κάτι τέτοιο.
Εκτός αν θεωρείς πως σπούδαζες τόσα χρόνια για να διδάσκεις κάτι που μπορεί να το διδάξει μια χαρά και ένας απόφοιτος ΙΕΚ πληροφορικής.

Παράθεση
2. Ένα εργαστήριο μπορεί να συντηρηθεί όταν μπαινοβγαίνουν 10-20 διαφορετικοί δάσκαλοι μέσα στη βδομάδα με 200+ παιδάκια κάτω από 12 χρονών και μάλιστα χωρίς να υπάρχει έστω ένας υπεύθυνος ΠΕ19; Και μάλιστα με μηχανήματα 10ετίας και μηδενική χρηματοδότηση για ανταλλακτικά και service;
Αυτό το επιχείρημα τι σχέση έχει με την διδασκαλία? Άρα ουσιαστικά λες ότι ο πληροφορικός είναι αναγκαίος σαν τεχνικός υπολογιστών σε ένα σχολείο. Εδώ συμφωνώ, από το τεχνικός υπολογιστών όμως μέχρι το να μπορείς να διδάξεις σε παιδιά από 6-12 ετών υπάρχει μια διαφορά, πως να το κάνουμε.
Εκτός αν δεχτούμε ότι μπορεί να μπαίνει οποιοσδήποτε με ένα πτυχίο σε μια τάξη δημοτικού και οι παιδαγωγικές γνώσεις δεν έχουν καμία σημασία. οκ ας μπούνε και οι μηχανολόγοι και οι ηλεκτρολόγοι και οι μαθηματικοί και οι υδραυλικοί, όλοι αυτοί κάποιο πτυχίο θα έχουν

Παράθεση
3. Στα παιδιά από τετάρτη δημοτικού και πάνω διδάσκουμε πιο προχωρημένα αντικείμενα από απλή χρήση. Πχ. φέτος χρησιμοποιούμε κάποιοι συνάδελφοι ηλεκτρονικές τάξεις στο Internet, δημιουργούν τα παιδιά πολυμέσα και αρχίζουν να μαθαίνουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού με προγράμματα τύπου scratch. Και πολλά άλλα, που γνωρίζω μέχρι και ΠΕ19-20 που ζορίζονται να τα μάθουν... Δεν είναι τόσο απλά τα αντικείμενα για να τα "φορτώσουμε" σε δασκάλους.
Για πες μου σε παρακαλώ ένα βαρύ παράδειγμα που διδάσκεται στο δημοτικό και έχει σχέση με τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και δεν μπορεί να το κάνει ο δάσκαλος.
Αλλά ας δεχτώ από 4η δημοτικού άντε 5η και 6η μπορεί να μπαίνει ο πληροφορικός, και ότι έχει έχεις ένα επιχείρημα.
Το γεγονός ότι από την 1η δημοτικού που τα παιδιά δεν ξέρουν καλά καλά να μιλάνε να γράφουν και να διαβάζουν μπαίνει στην τάξη κάποιος που δεν έχει εκπαιδευτεί να διδάσκει σε παιδιά αυτής της ηλικίας συνιστά έγκλημα ή όχι?

Παράθεση
Τέλος για την τελευταία σου φράση, ότι κάνουμε στους δασκάλους ό,τι μας έκαναν στο παρελθόν οι μαθηματικοί/φυσικοί... Δεν υπάρχει σύγκριση! Τότε έβαλαν άτομα που είχαν σπουδάσει κάποιο αντικείμενο να διδάξουν κάποιο άλλο. Τώρα διδάσκουμε το δικό μας αντικείμενο σε διαφορετικές βαθμίδες.
Μα πάλι δεν κατάλαβες τι λέω, οι ΤΠΕ ΔΕΝ είναι δικό μας αντικείμενο. Δεν έχουμε σπουδάσει αυτό. Εκτός αν μιλάμε για πτυχιούχους ECDL, ή τέλος πάντων όσους έχουν πτυχία με γνώσεις ECDL και νομίζουν ότι είναι αυτόματα και καθηγητές.

Τέλος πάντων το μόνο ας πούμε σοβαρό επιχείρημα, είναι ότι από 4η δημοτικού και πάνω ίσως είναι καλύτερο να μπαίνει πληροφορικός. Όλα τα υπόλοιπα που λες όπως σου τεκμηρίωσα στερούνται σοβαρότητας.
Αλλά θα ήθελα πολύ να μου δώσει κάποιος ένα παράδειγμα που έκανε στο δημοτικό το κατάλαβαν τα παιδιά και για να το κάνεις πρέπει να έχεις τελειώσει ΑΕΙ πληροφορικής. Περιμένω

Τι αλλο θα διαβασω!!!! ελεος !!!!
Το οτι δεν θελεις με τιποτα να πας εσυ σε δημοτικο να διδαξεις δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι Πληροφορικοι δεν εχουν καθε δικαιωμα να θελουν να πανε σε δημοτικο να διδαξουν την επιστημη της Πληροφορικης....  Απο που κι ως που ειναι παραλογο κατι τετοιο; Εξαλλου κανεις δεν θα παει με το ζορι....

Αποσυνδεδεμένος Άστρο

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απίστευτος πόλεμος.. θα τολμήσω να το πω -στα όρια ξεκατινιάσματος- ας χαλαρώσουμε!

Ας αφήσουμε τους δασκάλους/τις δασκάλες να κάνουν το μάθημά τους έτσι όπως τους έχουν πεί να το κάνουν και ως εκεί -λέω εγώ- και ας αφήσουμε τις βαρύγδουπες δηλώσεις που προαναφέρθηκαν..
Απο την Α δημοτικού πρέπει να υπάρχει ο καθηγητής/η καθηγήτρια ειδικότητας -ας το εμπεδώσουμε όλοι μας-

(δηλαδή με ένα αντίστοιχο lower ο δάσκαλος καθίσταται ικανός να κάνει μάθημα Αγγλικών;; -μην μας ακούσουν και παραέξω μόνο-)

Παρεμπιπτόντως:     Ίδωμεν  ή  Είδομεν  ή  Οψόμεθα  --με την σωστή ορθογραφία--
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Άντε πηγαίνετε να διδάξετε την "επιστήμη" που νομίζετε ότι ξέρετε στα παιδάκια του δημοτικού.
Το οτι δεν θελεις με τιποτα να πας εσυ σε δημοτικο να διδαξεις δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι Πληροφορικοι δεν εχουν καθε δικαιωμα να θελουν να πανε σε δημοτικο να διδαξουν την επιστημη της Πληροφορικης....  Απο που κι ως που ειναι παραλογο κατι τετοιο; Εξαλλου κανεις δεν θα παει με το ζορι....

Και μόνο από τα λεγόμενά σου αλλά και τα λεγόμενα όλων εδώ μέσα ένα είναι προφανές. Μιλάτε λες και το θέμα αφορά αποκλειστικά εσάς. Λες και το σχολείο έγινε για να διορίζονται οι καθηγητές. Το ότι υπάρχουν και μαθητές φυσικά για σας είναι μια μικρή λεπτομέρεια. Προκειμένου να πείσετε ότι πρέπει να διοριστείτε είστε ικανοί να κάνετε προγραμματισμό από την Α δημοτικού.
Δυστυχώς ο τρόπος σκέψης σας είναι όχι μόνο αντιπαιδαγωγικός αλλά και εγκληματικός για τα παιδάκια των 5-6 ετών.

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απο την Α δημοτικού πρέπει να υπάρχει ο καθηγητής/η καθηγήτρια ειδικότητας -ας το εμπεδώσουμε όλοι μας-
Πραγματικά τα επιχειρήματά σου είναι αφοπλιστικά. Άκου πρέπει, γιατί πρέπει ? πως το τεκμηριώνεις.
Δεν ασχολούμαι άλλο, άντε καλό διορισμό σε όλους, εύχομαι να μπείτε όλοι σε τάξη δημοτικού και να κάνετε fortran στα παιδάκια.


Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παραθέτω το πρόγραμμα σπουδών για το Δημοτικό όπως γίνεται στην Ευρώπη. Θα βοηθήσει πιστεύω όλους τους συναδέλφους που διδάσκουν στην Α΄βαθμίδα και θα λύσει πολλές απορίες γιατί το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται μόνο από ανθρώπους της Πληροφορικής.

1a - An introduction to modelling
1b - Using a word bank
1c - The information around us
1d - Labelling and classifying
1e - Representing information graphically: pictograms
1f - Understanding instructions and making things happen
2a - Writing stories: communicating information using text
2b - Creating pictures
2c - Finding information
2d - Routes: controlling a floor turtle
2e - Questions and answers
3a - Combining text and graphics
3b - Manipulating sound
3c - Introduction to databases
3d - Exploring simulations
3e - E-mail
4a - Writing for different audiences
4b - Developing images using repeating patterns
4c - Branching databases
4d - Collecting and presenting information: questionnaires and pie charts
4e - Modelling effects on screen
5a - Graphical modelling
5b - Analysing data and asking questions: using complex searches
5c - Evaluating information, checking accuracy and questioning plausibility
5d - Introduction to spreadsheets
5e - Controlling devices
5f - Monitoring environmental conditions and changes
6a - Multimedia Authoring
6b - Spreadsheet Modelling
6c - Control and monitoring - What happens when...?
6d - Using the internet to search large databases and to interpret information

Αποσυνδεδεμένος Άστρο

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απο την Α δημοτικού πρέπει να υπάρχει ο καθηγητής/η καθηγήτρια ειδικότητας -ας το εμπεδώσουμε όλοι μας-
Πραγματικά τα επιχειρήματά σου είναι αφοπλιστικά. Άκου πρέπει, γιατί πρέπει ? πως το τεκμηριώνεις.
Δεν ασχολούμαι άλλο, άντε καλό διορισμό σε όλους, εύχομαι να μπείτε όλοι σε τάξη δημοτικού και να κάνετε fortran στα παιδάκια.
Υποτίθεται οτι θέλουμε -κάποιοι- να λεγόμαστε και εκπαιδευτικοί..............
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ............................. Π Ρ Ε Π Ε Ι !!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος Άστρο

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Παραθέτω το πρόγραμμα σπουδών για το Δημοτικό όπως γίνεται στην Ευρώπη. Θα βοηθήσει πιστεύω όλους τους συναδέλφους που διδάσκουν στην Α΄βαθμίδα και θα λύσει πολλές απορίες γιατί το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται μόνο από ανθρώπους της Πληροφορικής.

1a - An introduction to modelling
1b - Using a word bank
1c - The information around us
1d - Labelling and classifying
1e - Representing information graphically: pictograms
1f - Understanding instructions and making things happen
2a - Writing stories: communicating information using text
2b - Creating pictures
2c - Finding information
2d - Routes: controlling a floor turtle
2e - Questions and answers
3a - Combining text and graphics
3b - Manipulating sound
3c - Introduction to databases
3d - Exploring simulations
3e - E-mail
4a - Writing for different audiences
4b - Developing images using repeating patterns
4c - Branching databases
4d - Collecting and presenting information: questionnaires and pie charts
4e - Modelling effects on screen
5a - Graphical modelling
5b - Analysing data and asking questions: using complex searches
5c - Evaluating information, checking accuracy and questioning plausibility
5d - Introduction to spreadsheets
5e - Controlling devices
5f - Monitoring environmental conditions and changes
6a - Multimedia Authoring
6b - Spreadsheet Modelling
6c - Control and monitoring - What happens when...?
6d - Using the internet to search large databases and to interpret information
Μπράβο mariacurie!! Πολύ κατατοπιστικό!! Μήπως και προοδεύσουμε ορισμένοι..
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πραγματικά τα επιχειρήματά σου είναι αφοπλιστικά. Άκου πρέπει, γιατί πρέπει ? πως το τεκμηριώνεις.
Δεν ασχολούμαι άλλο, άντε καλό διορισμό σε όλους, εύχομαι να μπείτε όλοι σε τάξη δημοτικού και να κάνετε fortran στα παιδάκια.

Πρέπει να είσαι πολύ κομπλεξικός ρε φίλε με την πληροφορική στα δημοτικά.
Βάσει δικιάς σου λογικής λοιπόν και εγώ με τη σειρά μου μπορώ άνετα να διδάξω φυσική-μαθηματικά-αγγλικά(Γυμνασίου-Λυκείου),πόσο μάλλον οποιοδήποτε μάθημα στο δημοτικά γιατί πολύ απλά το "έχω",οπότε ας καταργήσουμε μωρέ όλες τις υπόλοιπες ειδικότητες....απο τη στιγμή που με 1-2 σεμινάρια της νύχτας....ε συγγνώμη της πλάκας μπορώ να τα διδάξω και εγώ.
Πόσες μλκίες ακόμα θα διαβάσω εν έτη 2012.....ένας απο τους λόγους που πιάσαμε πάτο σαν χώρα-λαός είναι και αυτή η νοοτροπία του νεο-ελληνάρα-κομπλεξικού-ξερόλα-ψευτόμαγκα-παρτάκια....δεν μου κάνει πλέον τίποτα εντύπωση!!!
 

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Για μια ακόμη φορά θέλω να πω τα ακόλουθα.
α) Αναλωνόμαστε σαν κλάδος σε τιποτένιες κοκορομαχίες εντυπωσιασμού.
β) Τα μεγάλα προβλήματα της εκπαίδευσης πηγάζουν από τις πολιτικές των κυβερνήσεων.
γ) Όποιος έχει πεφωτισμένες ιδέες για την παιδεία ας τις παραθέσει σε κάποια διατριβή!
 
Επίσης, υπενθυμίζω. Μας φούσκωσαν με αισιοδοξία ότι η Πληροφορική είναι το Μέλλον. Πτυχίο, Μεταπτυχιακά, ΑΣΠΑΙΤΕ,
ξενιτιά (αναπληρωτές-ωρομίσθιοι), μόρια, υπόθεση ΠΑΠΕΙ, 24μηνα, 30μηνα, ΑΣΕΠ.

Η νέα σύμβαση δίνει 1023 happy euros μικτά.

Χαμογελάστε! Λίγο καλύτερα! Ξανά! Πάμε πάλι! Θέλω ζωντάνια! Τώρα μείνετε έτσι! Τέλεια!!!
Πλέον έχουμε περάσει στις χρυσές σελίδες του άλμπουμ με τον πιο ηλίθιο λαό του 21ου αιώνα!
Έτσι γράφεται η ιστορία. 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Παρακαλώ πολύ να πέσουν οι τόνοι και συζητάμε ότι θέλετε.

 Ο συνάδερφος dijkstra είναι προφανώς απο τη Βθμια και τρελαίνεται και μόνο στην ιδέα να πάει στο δημοτικό. Αν κάνω λάθος διόρθωσε με. Το να προσπαθείς όμως να αποδείξεις ότι ένας ολόκληρος κλάδος είναι ακατάλληλος να διδάξει την επιστήμη του σε μια διαφορετική βαθμίδα εκπαίδευσης και πως είναι καταλληλότερος ένας δάσκαλος....δεν έχει καμία λογική βάση. Στο οτι κάποιοι άνθρωποι που δουλεύουν χρόνια σε Γυμνάσιο - Λύκειο χρειάζονται επιμόρφωση για να σταθούν στο δημοτικό....συμφωνώ. Και είναι ευθύνη του Υπουργείου να το κάνει για να υποστηρίξει τους ανθρώπους αυτούς. Όμως υπάρχουν μόνιμοι και αδιόριστοι με εμπειρία στη διδασκαλία σε αυτές τις ηλικίες...ακόμα και στην Α δημοτικού που σου φαίνεται εξωφρενικό.

Όσο για τα επιχειρήματά σου ότι δεν χρειάζεται Πληροφορικός στο δημοτικό...έχεις πάρει αρκετές απαντήσεις παραπάνω. Απορώ όμως γιατί δεν ανησυχείς που τα παιδάκια κάνουν Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Μουσική, Γυμναστική, Εικαστικά με "καθηγητές" και όχι με τους δασκάλους. Ας γυρίσουμε στην εποχή που ο δάσκαλος κάνει λίγο Γλώσσα και Μαθηματικά, μετά τα βάζει να ζωγραφίσουν και στο τέλος παίζει και μια κασέτα στο μαγνητόφωνο και τραγουδάνε όλοι μαζί. Και εγώ μπορώ να βάλω μουσική στα παιδιά και να τους βάζω να ζωγραφίζουν. Χρειάζομαι πτυχίο;; Για να μην πω οτι τα μαθηματικά μου μπορεί να είναι 10 φορές καλύτερα απο κάποιων δασκάλων. Αυτό είναι το σχολείο που ονειρεύεσαι; Μπορείς να δεις πόσο παράλογα ακούγονται αυτά;

Και μια γενική παρατήρηση (όχι προς τον dijkstra)..Αν κάποιος πάει αναγκαστικά στην Αθμια και δεν θέλει ή δεν το αντέχει, μπορεί πάντα να παραιτηθεί.

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παραθέτω το πρόγραμμα σπουδών για το Δημοτικό όπως γίνεται στην Ευρώπη. Θα βοηθήσει πιστεύω όλους τους συναδέλφους που διδάσκουν στην Α΄βαθμίδα και θα λύσει πολλές απορίες γιατί το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται μόνο από ανθρώπους της Πληροφορικής.
Προσωπικά ζήτησα ένα καλό παράδειγμα αλλά εσύ προτίμησες να κάνεις αυτό που έχεις μάθει καλά, δηλαδή ένα απλό copy/paste. Προφανώς αυτή τη λειτουργία θα διδάξεις και στους μαθητές σου και όχι να απαντάνε με σοβαρά επιχειρήματα.
Αλήθεια δε μας είπες, στας Ευρώπας ποιος τα διδάσκει όλα αυτά? ο πληροφορικός ή ο δάσκαλος? αυτό παρέλειψες να το αναφέρειε ε?

ας τα δούμε ένα-ένα

1a - An introduction to modelling      ωραίος αόριστος τίτλος
1b - Using a word bank                     άσχετο με την επιστήμη της πληροφορικής, εκτός αν στην σχολή σου είχατε μάθημα "χρήση λεξικού"
1c - The information around us          ωραίος αόριστος τίτλος
1d - Labelling and classifying             άσχετο
1e - Representing information graphically: pictograms   άσχετο
1f - Understanding instructions and making things happen   ...
2a - Writing stories: communicating information using text
2b - Creating pictures
2c - Finding information
2d - Routes: controlling a floor turtle
2e - Questions and answers
3a - Combining text and graphics
3b - Manipulating sound
3c - Introduction to databases   θα κάνεις σχεσιακή άλγεβρα?
3d - Exploring simulations   νομίζω ότι και ένας δάσκαλος μπορεί να κατεβάζει applets και να τα δείχνει στα παιδιά
3e - E-mail                                     το email είναι ολόκληρη επιστήμη ε?
4a - Writing for different audiences                         διδάσκεις και συγγραφή? και φιλόλογος ή εννοείς την επιστήμη του word?
4b - Developing images using repeating patterns    photoshop?
4c - Branching databases                                          μπορείς να μου εξηγήσεις τι σημαίνει αυτό?
4d - Collecting and presenting information: questionnaires and pie charts   στατιστική στο δημοτικό, μια χαρά
4e - Modelling effects on screen                          ξέρεις να χρησιμοποιείς screen saver? μπράβο
5a - Graphical modelling                                       άντε πάλι με το Modelling ωραία λέξη πάει παντού, αν ξέραμε και τι σημαίνει καλά θα ήταν
5b - Analysing data and asking questions: using complex searches
5c - Evaluating information, checking accuracy and questioning plausibility
5d - Introduction to spreadsheets                                excel? να δω πως θα εξηγήσεις στα παιδάκια την έννοια της μεταβλητής όταν στα μαθηματικά την διδάσκονται στο γυμνάσιο
5e - Controlling devices                                                   θα δείξεις πως να στέλνουν μηνύματα στο κινητό?
5f - Monitoring environmental conditions and changes    περιβαλλοντική εκπαίδευση? πολυπράγμων μπράβο
6a - Multimedia Authoring                                                 θα διδάξεις toolbook, ή director?
6b - Spreadsheet Modelling                                               άντε πάλι με το modelling
6c - Control and monitoring - What happens when...?            δεν σχολιάζω
6d - Using the internet to search large databases and to interpret information  χρήση internet, τι έλεγα?
[/quote]
Λοιπόν από τα παραπάνω που έγραψες δεν υπάρχει τίποτα όπως τεκμηρίωσα που να μπορεί να το κάνει μόνο πληροφορικός, και ότι υπάρχει δεν μπορεί να γίνει στο δημοτικό.
Το λυπηρό όμως είναι ότι απλά τα έκανες copy/paste χωρίς καν να τα διαβάσεις και χωρίς να ξέρεις τι σημαίνουν τα μισά, να μην πω όλα.

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πρέπει να είσαι πολύ κομπλεξικός ρε φίλε με την πληροφορική στα δημοτικά.
Βάσει δικιάς σου λογικής λοιπόν και εγώ με τη σειρά μου μπορώ άνετα να διδάξω φυσική-μαθηματικά-αγγλικά(Γυμνασίου-Λυκείου),πόσο μάλλον οποιοδήποτε μάθημα στο δημοτικά γιατί πολύ απλά το "έχω",οπότε ας καταργήσουμε μωρέ όλες τις υπόλοιπες ειδικότητες....απο τη στιγμή που με 1-2 σεμινάρια της νύχτας....ε συγγνώμη της πλάκας μπορώ να τα διδάξω και εγώ.
Πόσες μλκίες ακόμα θα διαβάσω εν έτη 2012.....ένας απο τους λόγους που πιάσαμε πάτο σαν χώρα-λαός είναι και αυτή η νοοτροπία του νεο-ελληνάρα-κομπλεξικού-ξερόλα-ψευτόμαγκα-παρτάκια....δεν μου κάνει πλέον τίποτα εντύπωση!!!
Να μιλάς καλύτερα, και να χρησιμοποιείς πιο κόσμιες εκφράσεις. Λυπάμαι για σένα ειδικά αν είσαι εκπαιδευτικούς που μάλιστα θέλει να μπει σε τάξη δημοτικού. Έτσι θα αντιμετωπίζεις τους μαθητές που θα διαφωνούν μαζί σου? Αν δεν μπορείς να κάνεις διάλογο δεν έχει νόημα να παρεμβαίνεις στην συζήτηση.
Παρεμπιπτόντως το μήνυμα σου περιγράφει ακριβώς τη συμπεριφορά σου. Δεν έχεις κανένα επιχείρημα παρά μόνο χαρακτηρισμούς.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 22, 2012, 12:30:12 μμ από dijkstra »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159855
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 665
Σύνολο: 675

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.