0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: evivasil στις Ιανουαρίου 21, 2012, 04:38:30 pmΠαράθεση από: p-p στις Ιανουαρίου 21, 2012, 12:46:32 pmΠάντως μην φοβάσαι τους ΠΕ19 άλλων ειδικοτητων. Έχουν ήδη οργανική έξω από την πόρτα του σπιτιού τους.Το θέμα είναι τόσα χρόνια σπουδών και να καταλήξουμε στα δημοτικά...ο καθένας θα σταθμίσει τα συν και τα πλην και θα αποφασίσει...ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ;;;;;;;;; ΤΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;; ΥΠΑΡΓΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ. ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ. ΤΟ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΕ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΟΤΑΝ
Παράθεση από: p-p στις Ιανουαρίου 21, 2012, 12:46:32 pmΠάντως μην φοβάσαι τους ΠΕ19 άλλων ειδικοτητων. Έχουν ήδη οργανική έξω από την πόρτα του σπιτιού τους.Το θέμα είναι τόσα χρόνια σπουδών και να καταλήξουμε στα δημοτικά...ο καθένας θα σταθμίσει τα συν και τα πλην και θα αποφασίσει...ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ;;;;;;;;; ΤΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;; ΥΠΑΡΓΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ. ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ. ΤΟ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΕ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΟΤΑΝ
Πάντως μην φοβάσαι τους ΠΕ19 άλλων ειδικοτητων. Έχουν ήδη οργανική έξω από την πόρτα του σπιτιού τους.Το θέμα είναι τόσα χρόνια σπουδών και να καταλήξουμε στα δημοτικά...ο καθένας θα σταθμίσει τα συν και τα πλην και θα αποφασίσει...
Ασχετο αλλα να μαθετε πρωτα να γραφετε το "Είδωμεν" σωστα και μετα να το χρησιμοποιειτε... δεν σας φτανει βλεπετε η νεα ελληνικη αλλα θελετε και τα αρχαια! Αλλα αν εχεις μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου, ουτε σε δημοτικο σου αρεσει, ουτε σου φτανουν οι νεο ελληνικες λεξεις....Με την ιδια λογικη και ο Μαθηματικος ο καλος δεν θα επρεπε να διδασκει σε Γυμνασιο αλλα σε Λυκειο και πανω!!! Σκεφτειτε λιγο αυτα που λετε! Ο επιστημονας φαινεται ακομα και στο νηπιαγωγειο !
Παράθεση από: gpapage στις Ιανουαρίου 21, 2012, 07:33:54 pm1. Πιστεύεις ότι οι πιστοποιημένοι δάσκαλοι γνωρίζουν τόσο καλά το αντικείμενο ώστε να μπορούν να το διδάξουν; Άλλο να μαθαίνεις να χρησιμοποιείς τον Η/Υ και άλλο να το διδάσκεις στους άλλους.Δηλαδή για να διδάξεις στους άλλους πως να χρησιμοποιούν τον Η/Υ πρέπει να έχεις πτυχίο πληροφορικής? Αυτό το θεωρείς σοβαρό επιχείρημα? Τι σχέση έχει αυτό με την επιστήμη της πληροφορικής? Δηλαδή στις σχολές πληροφορικής κάνουν διδακτική του word , excel και του internet. Ειλικρινά δεν νομίζω να πιστεύεις κάτι τέτοιο.Εκτός αν θεωρείς πως σπούδαζες τόσα χρόνια για να διδάσκεις κάτι που μπορεί να το διδάξει μια χαρά και ένας απόφοιτος ΙΕΚ πληροφορικής.Παράθεση2. Ένα εργαστήριο μπορεί να συντηρηθεί όταν μπαινοβγαίνουν 10-20 διαφορετικοί δάσκαλοι μέσα στη βδομάδα με 200+ παιδάκια κάτω από 12 χρονών και μάλιστα χωρίς να υπάρχει έστω ένας υπεύθυνος ΠΕ19; Και μάλιστα με μηχανήματα 10ετίας και μηδενική χρηματοδότηση για ανταλλακτικά και service; Αυτό το επιχείρημα τι σχέση έχει με την διδασκαλία? Άρα ουσιαστικά λες ότι ο πληροφορικός είναι αναγκαίος σαν τεχνικός υπολογιστών σε ένα σχολείο. Εδώ συμφωνώ, από το τεχνικός υπολογιστών όμως μέχρι το να μπορείς να διδάξεις σε παιδιά από 6-12 ετών υπάρχει μια διαφορά, πως να το κάνουμε.Εκτός αν δεχτούμε ότι μπορεί να μπαίνει οποιοσδήποτε με ένα πτυχίο σε μια τάξη δημοτικού και οι παιδαγωγικές γνώσεις δεν έχουν καμία σημασία. οκ ας μπούνε και οι μηχανολόγοι και οι ηλεκτρολόγοι και οι μαθηματικοί και οι υδραυλικοί, όλοι αυτοί κάποιο πτυχίο θα έχουνΠαράθεση3. Στα παιδιά από τετάρτη δημοτικού και πάνω διδάσκουμε πιο προχωρημένα αντικείμενα από απλή χρήση. Πχ. φέτος χρησιμοποιούμε κάποιοι συνάδελφοι ηλεκτρονικές τάξεις στο Internet, δημιουργούν τα παιδιά πολυμέσα και αρχίζουν να μαθαίνουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού με προγράμματα τύπου scratch. Και πολλά άλλα, που γνωρίζω μέχρι και ΠΕ19-20 που ζορίζονται να τα μάθουν... Δεν είναι τόσο απλά τα αντικείμενα για να τα "φορτώσουμε" σε δασκάλους. Για πες μου σε παρακαλώ ένα βαρύ παράδειγμα που διδάσκεται στο δημοτικό και έχει σχέση με τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και δεν μπορεί να το κάνει ο δάσκαλος.Αλλά ας δεχτώ από 4η δημοτικού άντε 5η και 6η μπορεί να μπαίνει ο πληροφορικός, και ότι έχει έχεις ένα επιχείρημα.Το γεγονός ότι από την 1η δημοτικού που τα παιδιά δεν ξέρουν καλά καλά να μιλάνε να γράφουν και να διαβάζουν μπαίνει στην τάξη κάποιος που δεν έχει εκπαιδευτεί να διδάσκει σε παιδιά αυτής της ηλικίας συνιστά έγκλημα ή όχι?ΠαράθεσηΤέλος για την τελευταία σου φράση, ότι κάνουμε στους δασκάλους ό,τι μας έκαναν στο παρελθόν οι μαθηματικοί/φυσικοί... Δεν υπάρχει σύγκριση! Τότε έβαλαν άτομα που είχαν σπουδάσει κάποιο αντικείμενο να διδάξουν κάποιο άλλο. Τώρα διδάσκουμε το δικό μας αντικείμενο σε διαφορετικές βαθμίδες.Μα πάλι δεν κατάλαβες τι λέω, οι ΤΠΕ ΔΕΝ είναι δικό μας αντικείμενο. Δεν έχουμε σπουδάσει αυτό. Εκτός αν μιλάμε για πτυχιούχους ECDL, ή τέλος πάντων όσους έχουν πτυχία με γνώσεις ECDL και νομίζουν ότι είναι αυτόματα και καθηγητές.Τέλος πάντων το μόνο ας πούμε σοβαρό επιχείρημα, είναι ότι από 4η δημοτικού και πάνω ίσως είναι καλύτερο να μπαίνει πληροφορικός. Όλα τα υπόλοιπα που λες όπως σου τεκμηρίωσα στερούνται σοβαρότητας.Αλλά θα ήθελα πολύ να μου δώσει κάποιος ένα παράδειγμα που έκανε στο δημοτικό το κατάλαβαν τα παιδιά και για να το κάνεις πρέπει να έχεις τελειώσει ΑΕΙ πληροφορικής. Περιμένω
1. Πιστεύεις ότι οι πιστοποιημένοι δάσκαλοι γνωρίζουν τόσο καλά το αντικείμενο ώστε να μπορούν να το διδάξουν; Άλλο να μαθαίνεις να χρησιμοποιείς τον Η/Υ και άλλο να το διδάσκεις στους άλλους.
2. Ένα εργαστήριο μπορεί να συντηρηθεί όταν μπαινοβγαίνουν 10-20 διαφορετικοί δάσκαλοι μέσα στη βδομάδα με 200+ παιδάκια κάτω από 12 χρονών και μάλιστα χωρίς να υπάρχει έστω ένας υπεύθυνος ΠΕ19; Και μάλιστα με μηχανήματα 10ετίας και μηδενική χρηματοδότηση για ανταλλακτικά και service;
3. Στα παιδιά από τετάρτη δημοτικού και πάνω διδάσκουμε πιο προχωρημένα αντικείμενα από απλή χρήση. Πχ. φέτος χρησιμοποιούμε κάποιοι συνάδελφοι ηλεκτρονικές τάξεις στο Internet, δημιουργούν τα παιδιά πολυμέσα και αρχίζουν να μαθαίνουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού με προγράμματα τύπου scratch. Και πολλά άλλα, που γνωρίζω μέχρι και ΠΕ19-20 που ζορίζονται να τα μάθουν... Δεν είναι τόσο απλά τα αντικείμενα για να τα "φορτώσουμε" σε δασκάλους.
Τέλος για την τελευταία σου φράση, ότι κάνουμε στους δασκάλους ό,τι μας έκαναν στο παρελθόν οι μαθηματικοί/φυσικοί... Δεν υπάρχει σύγκριση! Τότε έβαλαν άτομα που είχαν σπουδάσει κάποιο αντικείμενο να διδάξουν κάποιο άλλο. Τώρα διδάσκουμε το δικό μας αντικείμενο σε διαφορετικές βαθμίδες.
Το οτι δεν θελεις με τιποτα να πας εσυ σε δημοτικο να διδαξεις δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι Πληροφορικοι δεν εχουν καθε δικαιωμα να θελουν να πανε σε δημοτικο να διδαξουν την επιστημη της Πληροφορικης.... Απο που κι ως που ειναι παραλογο κατι τετοιο; Εξαλλου κανεις δεν θα παει με το ζορι....
Απο την Α δημοτικού πρέπει να υπάρχει ο καθηγητής/η καθηγήτρια ειδικότητας -ας το εμπεδώσουμε όλοι μας-
Παράθεση από: Άστρο στις Ιανουαρίου 21, 2012, 10:52:11 pmΑπο την Α δημοτικού πρέπει να υπάρχει ο καθηγητής/η καθηγήτρια ειδικότητας -ας το εμπεδώσουμε όλοι μας-Πραγματικά τα επιχειρήματά σου είναι αφοπλιστικά. Άκου πρέπει, γιατί πρέπει ? πως το τεκμηριώνεις.Δεν ασχολούμαι άλλο, άντε καλό διορισμό σε όλους, εύχομαι να μπείτε όλοι σε τάξη δημοτικού και να κάνετε fortran στα παιδάκια.
Παραθέτω το πρόγραμμα σπουδών για το Δημοτικό όπως γίνεται στην Ευρώπη. Θα βοηθήσει πιστεύω όλους τους συναδέλφους που διδάσκουν στην Α΄βαθμίδα και θα λύσει πολλές απορίες γιατί το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται μόνο από ανθρώπους της Πληροφορικής.1a - An introduction to modelling1b - Using a word bank1c - The information around us1d - Labelling and classifying1e - Representing information graphically: pictograms1f - Understanding instructions and making things happen2a - Writing stories: communicating information using text2b - Creating pictures2c - Finding information2d - Routes: controlling a floor turtle2e - Questions and answers3a - Combining text and graphics3b - Manipulating sound3c - Introduction to databases3d - Exploring simulations3e - E-mail4a - Writing for different audiences4b - Developing images using repeating patterns4c - Branching databases4d - Collecting and presenting information: questionnaires and pie charts4e - Modelling effects on screen5a - Graphical modelling5b - Analysing data and asking questions: using complex searches5c - Evaluating information, checking accuracy and questioning plausibility5d - Introduction to spreadsheets5e - Controlling devices5f - Monitoring environmental conditions and changes6a - Multimedia Authoring6b - Spreadsheet Modelling6c - Control and monitoring - What happens when...?6d - Using the internet to search large databases and to interpret information
Πραγματικά τα επιχειρήματά σου είναι αφοπλιστικά. Άκου πρέπει, γιατί πρέπει ? πως το τεκμηριώνεις.Δεν ασχολούμαι άλλο, άντε καλό διορισμό σε όλους, εύχομαι να μπείτε όλοι σε τάξη δημοτικού και να κάνετε fortran στα παιδάκια.
Παραθέτω το πρόγραμμα σπουδών για το Δημοτικό όπως γίνεται στην Ευρώπη. Θα βοηθήσει πιστεύω όλους τους συναδέλφους που διδάσκουν στην Α΄βαθμίδα και θα λύσει πολλές απορίες γιατί το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται μόνο από ανθρώπους της Πληροφορικής.
Πρέπει να είσαι πολύ κομπλεξικός ρε φίλε με την πληροφορική στα δημοτικά.