*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207960 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
@Empire δεν μπορούμε να απαγορεύσουμε σε κάποιον το λόγο. Ο καλύτερος όμως τρόπος για να σταματήσει μια συζήτηση χωρίς νόημα....είναι να μην δίνεται συνέχεια. Ιδίως για πράγματα δεδομένα και πολυσυζητημένα. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι ένα άτομο μόνο του μπορεί να υποβαθμίσει μια επιστήμη ή ένα μάθημα. Το ότι προσπαθεί όμως να το  πετύχει  (να πείσει για αυτό), μου δείχνει πως ο ίδιος έχει πρόβλημα με αυτό και κάτι θέλει να καταφέρει.

Ίσως να προτρέψει τους υπόλοιπους μόνιμους να μην πάνε στα δημοτικά πχ! Να αρνηθούν. Κάποιος μπορεί να ήθελε πχ (δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στον dijkstra γιατί τα έχω ακούσει απο αρκετούς δυστυχώς συναδέρφους της Βθμιας) να επηρεάσει συναδέρφους για πολλούς λόγους. Ένας θα μπορεί να ήταν απλά γιατί δεν αντέχει την Αθμια όπως λέει και ο αγαπητός Fkark και φαντάζεται πως με το να λέει όλα αυτά θα τρομάξουν και οι άλλοι. Ένας άλλος λόγος θα μπορούσε να είναι γιατί ίσως έχει την ψευδαίσθηση πως έτσι δεν θα δηλώσουν οι υπόλοιποι αίτηση για μετάταξη και ο ίδιος θα μπορέσει να πάει όπου θέλει. Όχι ότι κατά τη γνώμη μου θα έχουν τη δυνατότητα να μην δηλώσουν οι συνάδερφοι έτσι όπως είναι τα πράγματα. Και θα μπορούσε να είναι και μια απλούστερη περίπτωση δασκάλου ή άλλης ειδικότητας που έχει απλό στόχο να προκαλέσει. Και πάλι όμως θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως δεν μπορεί οποιοσδήποτε μεμονωμένα να λάβει αποφάσεις για το ποιος και για το αν θα διδάσκεται η Πληροφορική στο δημοτικό.

Επειδή όμως δεν έχω (δυστυχώς για μένα) μαντικές ικανότητες για να ξέρω τι έχει ο καθένας στο μυαλό του, απλά απέχω από τη συζήτηση, με την απλή παράκληση να αποφεύγονται οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί μεταξύ των συνομιλητών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Συγνώμη που αποχώρησα από την συζήτηση, απλά δεν έχω πολύ χρόνο. Θα προσπαθήσω να σχολιάσω κάποιες καλές παρατηρήσεις που βάλατε συνάδελφοι όταν βρω λίγο.

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δυστυχώς δεν μπορείτε να αντιληφθείτε ότι το σκεπτικό μου είναι βασισμένο καθαρά σε παιδαγωγικά/εκπαιδευτικά επιχειρήματα. Αυτό σας είναι αδύνατο γιατί για σας η εκπαίδευση είναι απλά διορισμός, μεταθέσεις, οργανικές κλπ. Σκέφτεστε μόνο τον εαυτό σας λες και η εκπαίδευση έγινε για να βολεύονται οι καθηγητές και όχι για να μαθαίνουν τα παιδιά.
  Είναι λυπηρό να σκέφτεστε έτσι και ακόμα πιο λυπηρό η επιμονή κάποιων να μην ακούγεται η άποψή μου γιατί τους ενοχλεί. Δεν ξέρω τι πτυχία έχετε αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως η όλη συμπεριφορά σας σας καθιστά ακατάλληλους για διδασκαλία στην εκπαίδευση και ειδικά στην πρωτοβάθμια.
  Οι αυθεντίες και αυτοί που προσπαθούν να φιμώσουν απόψεις χωρίς κανένα επιχείρημα αλλά μόνο και μόνο επειδή τους ενοχλούν και δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν με διάλογο, δεν έχουν καμία θέση στην εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Δυστυχώς δεν μπορείτε να αντιληφθείτε ότι το σκεπτικό μου είναι βασισμένο καθαρά σε παιδαγωγικά/εκπαιδευτικά επιχειρήματα. Αυτό σας είναι αδύνατο γιατί για σας η εκπαίδευση είναι απλά διορισμός, μεταθέσεις, οργανικές κλπ. Σκέφτεστε μόνο τον εαυτό σας λες και η εκπαίδευση έγινε για να βολεύονται οι καθηγητές και όχι για να μαθαίνουν τα παιδιά.
  Είναι λυπηρό να σκέφτεστε έτσι και ακόμα πιο λυπηρό η επιμονή κάποιων να μην ακούγεται η άποψή μου γιατί τους ενοχλεί. Δεν ξέρω τι πτυχία έχετε αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως η όλη συμπεριφορά σας σας καθιστά ακατάλληλους για διδασκαλία στην εκπαίδευση και ειδικά στην πρωτοβάθμια.
  Οι αυθεντίες και αυτοί που προσπαθούν να φιμώσουν απόψεις χωρίς κανένα επιχείρημα αλλά μόνο και μόνο επειδή τους ενοχλούν και δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν με διάλογο, δεν έχουν καμία θέση στην εκπαίδευση.

Πιστεύω τα επιχειρήματά σου είναι κατανοητά και έχουν τεκμηριωθεί από σένα καταλλήλως... Δεν χρειάζεται να επαναλαμβανόμαστε. Ας ασχοληθούμε σε αυτό το topic με το μέλλον της επιστήμης μας, όσοι τουλάχιστον θεωρούμε ότι υπάρχει μέλλον (ή και επιστήμη)...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Καλημέρα.
Το χθες μας σάπισε τα μυαλά με ορατά αποτελέσματα.
Σήμερα απεργούμε για να ανατρέψουμε το μνημόνιο.
Το αύριο είναι αβέβαιο για όλους.
Για ένα καλύτερο μεθαύριο χρειάζεται ομοψυχία και αγωνιστικότητα.

Το δικαίωμα για εργασία είναι και συνταγματικό και ηθικό και πλέον απαραίτητο.
Οι σοφοί παιδαγωγοί και επιστήμονες ας μην κινούνται ανθενωτικά γιατί ίσως δεν υπάρξει χρόνος να αποδείξουν το μεγαλείο τους και να αναγνωριστούν σαν σύγχρονοι προφήτες.
Η ελληνική εκπαίδευση είναι τριτοκοσμική. Το υπάρχον σύστημα δε θα εξυγιανθεί με ή χωρίς πληροφορική.
Αφορισμοί:
1. Το να αγαπάς τα παιδιά, δε σε κάνει και παιδαγωγό.
2. Ένας επιστήμονας δεν είναι αυτόματα και εκπαιδευτικός.
3. Όποιος επιδιώκει μια θέση στην εκπαίδευση δε σημαίνει ότι είναι τεμπέλης ή γεννημένος εκπαιδευτικός.
4. Είσαι ελεύθερος να αποφασίζεις για σένα και όχι για τους άλλους.
5. Το  σύνταγμα βιάζεται καθημερινά γιατί δεν υπάρχουν θεσμοί.

Όποιος επιθυμεί την πληροφορική-ΤΠΕ σε όλες τις βαθμίδες να υψώσει τη γροθιά και να λύσει τη γλώσσα του.
Όποιος επιθυμεί ένα αύριο τουλάχιστον πρέπει να συναγωνιστεί!
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=58884
Το διαβάσατε αυτό?Σε κάποιο σημείο λέει ότι το μάθημα της Πληροφορικής (ΤΠΕ) στα Δημοτικά θα διδάσκεται από καθηγητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δάσκαλοι) και 2) οι καθηγητές Πληροφορικής σαν υποστήριξη στα εργαστήρια. Από Παιδαγωγικό Ινστιτούτο...

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Δεν λέει αυτό. Πιο συγκεκριμένα αναφέρει (σελ. 8 & 9):
Με την ολοκλήρωση των επιμορφωτικών δράσεων του Ψηφιακού Σχολείου αναμένεται να δημιουργηθεί μια μεγάλη βάση κατάλληλα καταρτισμένων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν αποτελεσματικά το νέο Π.Σ. για τις ΤΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο, ήτοι
1. Πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την επιμόρφωση ΤΠΕ Β’ επιπέδου
2. Επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής, οι οποίοι θα μπορούν επίσης να έχουν το ρόλο του συντονιστή ΤΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο.

Αν δεις το αναλυτικό πρόγραμμα που περιγράφει στη συνέχεια, λογικές είναι και οι 2 επιλογές.
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Δεν λέει αυτό. Πιο συγκεκριμένα αναφέρει (σελ. 8 & 9):
Με την ολοκλήρωση των επιμορφωτικών δράσεων του Ψηφιακού Σχολείου αναμένεται να δημιουργηθεί μια μεγάλη βάση κατάλληλα καταρτισμένων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν αποτελεσματικά το νέο Π.Σ. για τις ΤΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο, ήτοι
1. Πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την επιμόρφωση ΤΠΕ Β’ επιπέδου
2. Επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής, οι οποίοι θα μπορούν επίσης να έχουν το ρόλο του συντονιστή ΤΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο.

Αν δεις το αναλυτικό πρόγραμμα που περιγράφει στη συνέχεια, λογικές είναι και οι 2 επιλογές.

Soch είναι ακριβώς αυτό που φοβόμαστε οι ΠΕ19... Θα είναι έγκλημα να δώσουν το μάθημά μας σε δασκάλους... Γίνεται καθαρά για γλιτώσουν χρήματα! Άλλο να έχεις κάποια επιμόρφωση λίγων ωρών στις ΤΠΕ και άλλο πτυχίο πανεπιστημίου, μεταπτυχιακό, παιδαγωγική επάρκεια και τόσα χρόνια προϋπηρεσίας όπως οι περισσότεροι αναπληρωτές ΠΕ19... Το έκαναν και στο παρελθόν το ίδιο έγκλημα και έχει γεμίσει η εκπαίδευση με άτομα που διδάσκουν πληροφορική και δεν ξέρουν ούτε τα στοιχειώδη!

Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ


τι λέει δηλαδή?Ποιοί είναι οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης?Θα δώσει θέσεις το παιδαγωγικό ινστιτούτο στους δασκάλους για να φάνε τις ώρες πληροφορικής που χρόνια ονειρεύονται?Δεν βλέπω κάτι το λογικό, το πρόγραμμα είναι ραμμένο στα μέτρα τους.Αν είναι να πάρουν και τη γυμναστική όπως την είχαν παλιά.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2012, 09:39:34 μμ από vstrom »

Αποσυνδεδεμένος peteruoi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Στο σχολείο μου το συγκεκριμένο έγγραφο περιφερόταν από συναδέλφους ειδικοτήτων που δεν αναφέρονται
ως πλεονάζουσες. Είχαν ένα χαμόγελοοοο!!!! Μία χαράααα!!! Νομίζουν ότι αν όντως γίνει κάτι τέτοιο αυτοί θα
μείνουν απ'έξω... Ο κλασικός ο μαλ... ο Έλληνας (που λέει ο Γεωργίου) ο οποίος χαίρεται αν πεθάνει η κατσίκα
του διπλανού του.

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Δεν λέει αυτό. Πιο συγκεκριμένα αναφέρει (σελ. 8 & 9):
Με την ολοκλήρωση των επιμορφωτικών δράσεων του Ψηφιακού Σχολείου αναμένεται να δημιουργηθεί μια μεγάλη βάση κατάλληλα καταρτισμένων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν αποτελεσματικά το νέο Π.Σ. για τις ΤΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο, ήτοι
1. Πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την επιμόρφωση ΤΠΕ Β’ επιπέδου
2. Επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής, οι οποίοι θα μπορούν επίσης να έχουν το ρόλο του συντονιστή ΤΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο.

Αν δεις το αναλυτικό πρόγραμμα που περιγράφει στη συνέχεια, λογικές είναι και οι 2 επιλογές.
Απο τα παραπανω βγαινει το συμπερασμα οτι τις ΤΠΕ θα τις διδασκουν επιμορφωμενοι δασκαλοι και οσοι μεταταγουν απο τη δευτεροβαθμια.
Δεν ξερω αν θα προλαβουν να το εφαρμοσουν απο το νεο ετος. Αλλιως θα παμε και το νεο σχολικο ετος με αποσπασεις και αναπληρωτες.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Στο σχολείο μου το συγκεκριμένο έγγραφο περιφερόταν από συναδέλφους ειδικοτήτων που δεν αναφέρονται
ως πλεονάζουσες. Είχαν ένα χαμόγελοοοο!!!! Μία χαράααα!!! Νομίζουν ότι αν όντως γίνει κάτι τέτοιο αυτοί θα
μείνουν απ'έξω... Ο κλασικός ο μαλ... ο Έλληνας (που λέει ο Γεωργίου) ο οποίος χαίρεται αν πεθάνει η κατσίκα
του διπλανού του.

Οι συγκεκριμένοι "συνάδελφοι" μάλλον είναι οι εξαιρέσεις... Οι περισσότεροι πιστεύω θα συμφωνούν ότι αν γίνει κάτι τέτοιο είναι χτύπημα κάτω από τη μέση για τον κλάδο. Με την ίδια λογική σε λίγο πληροφορική θα μπορεί να διδάσκει οποιοσδήποτε δεν συμπληρώνει ωράριο σε κάθε σχολείο. Έτσι θα κλείνουν τις τρύπες και θα μένουν όλο και περισσότεροι χωρίς δουλειά. Αφήστε που και οι ίδιοι που έχουν τις οργανικές δεν θα συμπληρώνουν ωράριο σε ένα σχολείο εξαιτίας των επιμορφωμένων δασκάλων που θα κρατάνε τις ώρες για τις τάξεις τους και θα πρέπει να τρέχουν σε 3-4 σχολεία... Και δεν αναφέρομαι καν στις συνέπειες που έχει στα παιδιά όταν άλλα κάνουν μάθημα με επιστήμονες της πληροφορικής και άλλα με επιμορφωμένους των λίγων ωρών ή στη συντήρηση των εργαστηρίων... Ας ελπίσουμε να μην ανοίξει η κερκόπορτα!

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Δυστυχώς η λογική του υπουργείου είναι η μείωση του κόστους.
Αυτό σημαίνει ότι κάνει μετάταξη σε όσους περισσεύουν στη δευτεροβάθμια και τις υπόλοιπες ώρες τις δίνει σε επιμορφωμένους δασκάλους.
Έτσι δεν δίνει ούτε ένα ευρώ για προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών.
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 646
Σύνολο: 659

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.