0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δυστυχώς η λογική του υπουργείου είναι η μείωση του κόστους.Αυτό σημαίνει ότι κάνει μετάταξη σε όσους περισσεύουν στη δευτεροβάθμια και τις υπόλοιπες ώρες τις δίνει σε επιμορφωμένους δασκάλους.Έτσι δεν δίνει ούτε ένα ευρώ για προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών.Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
Παράθεση από: argy1010 στις Μάρτιος 05, 2012, 03:31:34 μμΔυστυχώς η λογική του υπουργείου είναι η μείωση του κόστους.Αυτό σημαίνει ότι κάνει μετάταξη σε όσους περισσεύουν στη δευτεροβάθμια και τις υπόλοιπες ώρες τις δίνει σε επιμορφωμένους δασκάλους.Έτσι δεν δίνει ούτε ένα ευρώ για προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών.Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.Δεν είναι ακριβώς έτσι, αφού θα συνεχίσει να προσλαμβάνει αναπληρωτές δασκάλους με το κιλό, αφού οι επιμορφωμένοι παίρνοντας τις ώρες των πληροφορικών καλύπτουν το ωράριο τους και αφήνουν περισσότερες ώρες "δασκάλων" για αναπληρωτές δασκάλους. Οπότε δεν είναι καθαρά θέμα χρημάτων αλλά ξεκάθαρης προτίμησης του κλάδου των δασκάλων έναντι όλων των άλλων, όπως συνέβαινε εξάλλου όλα αυτά τα χρόνια. Και όπως παρατηρήσατε πρώτα αναφέρει τους επιμορφωμένους και μετά τους πληροφορικούς. Τυχαίο ; Δεν νομίζω ...
Παράθεση από: thymiaras στις Μάρτιος 05, 2012, 03:48:53 μμΠαράθεση από: argy1010 στις Μάρτιος 05, 2012, 03:31:34 μμΔυστυχώς η λογική του υπουργείου είναι η μείωση του κόστους.Αυτό σημαίνει ότι κάνει μετάταξη σε όσους περισσεύουν στη δευτεροβάθμια και τις υπόλοιπες ώρες τις δίνει σε επιμορφωμένους δασκάλους.Έτσι δεν δίνει ούτε ένα ευρώ για προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών.Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.Δεν είναι ακριβώς έτσι, αφού θα συνεχίσει να προσλαμβάνει αναπληρωτές δασκάλους με το κιλό, αφού οι επιμορφωμένοι παίρνοντας τις ώρες των πληροφορικών καλύπτουν το ωράριο τους και αφήνουν περισσότερες ώρες "δασκάλων" για αναπληρωτές δασκάλους. Οπότε δεν είναι καθαρά θέμα χρημάτων αλλά ξεκάθαρης προτίμησης του κλάδου των δασκάλων έναντι όλων των άλλων, όπως συνέβαινε εξάλλου όλα αυτά τα χρόνια. Και όπως παρατηρήσατε πρώτα αναφέρει τους επιμορφωμένους και μετά τους πληροφορικούς. Τυχαίο ; Δεν νομίζω ...Ακριβώς... Και να τονίσουμε ότι όλο αυτό γίνεται εις βάρος του μαθήματος και των παιδιών. Πάντως το συγκεκριμένο έγγραφο κυκλοφορεί από το καλοκαίρι. Ας ελπίσουμε να πρόκειται απλά για κάποιο αποτυχημένο copy-paste και όχι για κάτι που πρόκειται να εφαρμοστεί τελικά. Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι τα λέμε όλα αυτά μεταξύ μας εδώ και καιρό και δεν βλέπω την παραμικρή ενέργεια/ανακοίνωση από τους φορείς που μας αντιπροσωπεύουν...
Δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα. Το βασικό θέμα που πρέπει να προχωρήσει (και θα απευθύνουμε ερώτημα στο υπουργείο και πάλι) είναι οι οργανικές στην Π.Ε.
Γιατί η ΠΕΚΑΠ γνωρίζει?μπορεί και όχι
Παράθεση από: jtsop στις Μάρτιος 05, 2012, 10:33:41 μμΔεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα. Το βασικό θέμα που πρέπει να προχωρήσει (και θα απευθύνουμε ερώτημα στο υπουργείο και πάλι) είναι οι οργανικές στην Π.Ε.Προέχει πιστεύω να εξασφαλίσουμε ότι το μάθημα θα ανατίθεται αποκλειστικά σε ΠΕ19... Αν χαθεί αυτό, οι οργανικές είναι για να βολευτούν οι πλεονάζοντες και μόνο. Και αυτό προσωρινά, γιατί δεν θα τους εμποδίζει τίποτα σε 1-2-3 χρόνια να τις καταργήσουν, όταν δουν ότι τα κενά μπορούν να καλυφθούν με την αύξηση του ωραρίου σε δασκάλους. Προσωπικά περιμένω από την ΠΕΚΑΠ κάποια κίνηση, ή έστω κάποια ερώτηση προς το υπουργείο. Όπως λέγαμε και πριν κάποιους μήνες όταν ήταν οι εκλογές της ΠΕΚΑΠ, δεν αντιπροσωπεύει μόνο τους μόνιμους, αλλά και τους αναπληρωτές που εργάζονται στην εκπαίδευση.
Αν δεν ανοίξουν οργανικές θέσεις στην Αβάθμια δεν πρόκειται να γίνουν μετατάξεις από την Ββάθμια σε δημοτικά...αλλά επαναλαμβάνω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσουν αν το μάθημα ΤΠΕ στα δημοτικά θα το κάνουν μόνο ΠΕ19/20 ή και δάσκαλοι πιστοποιημένοι....και επιμένω σ αυτό γιατί πολλά ακούγονται και τίποτα δεν ξεκαθαρίζει τελικά....και υποτίθεται ότι από Σεπτέμβρη θα ανοίξουν οργανικές σε δημοτικά!Καλό λοιπόν θα ήταν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κλάδου μας να ζητήσουν απ το ΥΠΕΠΘ να ξεκαθαρίσει πλέον αυτό το θέμα....της ανάθεσης του μαθήματος..