*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208185 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikikostas123

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
να ρωτησω 2 πραγματα:
1.γιατι καταφερομαστε εναντιον σε κατι οταν δεν ειναι ευνοικο για μας και το επικροτουμε οταν ειναι;δουλευομαστε με τον εαυτο μας;πχ ασπαιτε να μετρα μορια ειναι καλη επειδη με συμφερει οταν μετρα γαλλικα ειναι κακη...
2.γιατι στην ελλαδα μας αρεσει να αλλαζουμε κατι επισημα για τον α λογο και ανεπισημα για τον β λογο;πχ 60-40 αει τει επισημα για καλο μαθητη (να χει και επιστημονα και εργαστηριακο στηνη ταξη...) ανεπισημα μην πατωσουν τα τει η τα αει στον ασεπ(και κερδισει ο ενας απο τους 2...)..η πχ απολυω κομμωτρια επισημα λογω αχρειαστης ειδικοτητας και ανεπισημα λογω του οτι υστερει στον τιτλο σε σχεση με 1 φυσικο;
3.γιατι παραδεχομαστε οτι ειναι μουφα στην ουσια 1 μεταπτυχιακο ή 1 παιδαγωγικο οταν δεν μας βοηθαει στον διορισμο;ετσι παει;οταν μας βοηθαει αξιζει και οταν οχι ειναι δουλεμα;γιατι φωναζουμε αναλογα αν πιανει τοπο 1 προσον που εχουμε;
4.γιατι λεμε τα σωστα και γενικως τις αδικιες του κλαδου μετα απο 10 χρονια και δεν μιλαμε γενικα για αλλαγες δικαιες απο πριν;για το καλο του μαθητη;για το καλο του κλαδου;για το καλο των νεων συναδελφων να βρουν 1 πλαισιο σωστο;

για μενα πρεπει να κλεισουν 20 τει και αει πληροφορικης πχ γιατι θα βγαζουν ανεργους πτυχιουχους και ειναι κριμα για τα ιδια τα νεα τα παιδια και οχι να κλεισουν για να δουλευω εγω...


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2013, 04:48:37 μμ από nikikostas123 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς τι εννοείς... Ίσως να έχω παρανοήσει κάποια πράγματα. Θα με βοηθούσε πάρα πολύ να ξεκαθαρίσεις τις θέσεις σου, για να μπορέσουμε να το συζητήσουμε.

1.  Από την πλευρά μου δεν υπάρχει τέτοια τάση. Αν ήθελα να πω τι με συμφέρει, θα έλεγα να διορίζονται μόνο όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια, μεταπτυχιακό, επιτυχία ΑΣΕΠ και πάνω από 30 μήνες προϋπηρεσία. Όπως βλέπεις αυτό που προτείνω τους βάζει όλους στο παιχνίδι.
2. Δεν το καταλαβαίνω. Τι θα πει επίσημα και ανεπίσημα; Όταν παίρνουν μια άδικη απόφαση είναι λογικό να χρησιμοποιήσουν ένα "δήθεν" επιχείρημα. Το 60-40 σε ΑΕΙ-ΤΕΙ το έκαναν για να εξυπηρετήσουν κάποιους.
3. Ούτε αυτό ισχύει. Προσωπικά κάνω 2ο μεταπτυχιακό, παρότι ξέρω ότι δεν μετράει πουθενά στην εκπαίδευση. Δεν το θεωρώ "μούφα".
4. Αυτά που λέω τώρα τα λέμε εδώ μέσα αρκετοί συνάδελφοι εδώ και πολλά χρόνια... Προφανώς δεν μπορούμε να ζητήσουμε αλλαγές για 10 χρόνια πριν. Εκτός αν έχεις ανακαλύψει τη μηχανή του χρόνου! ;)

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Leonidass είσαι λάθος. Σε όλες τις σχολές τις θετικές και τις πολυτεχνικές έχει μαθήματα μαθηματικών. Στους ηλεκτρολόγους δεν είναι έτσι. Πάρε το αναλυτικό πρόγραμμα του ΑΠΘ για παράδειγμα, δες αναλυτικά πόσα μαθήματα μαθηματικών έχει, κυρίως τι περιλαμβάνει κάθε μάθημα για παράδειγμα η γραμμική άλγεβρα με την αναλυτική γεωμετρία είναι ένα μάθημα και όχι δύο και όχι με μικρότερη ύλη όπως φαντάζεσαι, βρες θέματα εξετάσεων και μετά πες μου πόσα αντικείμενα επιπλέον κάνει το μαθηματικό. Όσο για το βάθος σε πολλούς  κλάδους εφαρμοσμένων μαθηματικών έχει μεγαλύτερη εμβάθυνση είτε το πιστεύεις είτε όχι.

ευχαριστώ για την απάντηση.
επειδή βαριέμαι  8) ;D στείλε μου σε κανα πμ παράδειγμα με τα μαθήματα που αναφέρεις αν δε βαριέσαι  ;) .
Και για να είμαι καθαρός ποτε δεν ισχυρίστηκα οτι ενας μηχ Η/Υ δεν μπορεί να εμβαθύνει σε κάποιο θέμα μαθηματικών που έχει συνάφεια με τη διπλωματική ή το διδακτορικό του περισσότερο από έναν μαθηματικό όπως και ένας μαθηματικός δεν μπορεί να εμβαθύνει σε κάποιο θέμα software η hardware (dsp κρυπτογράφιση κτλ) περισσότερο από τον κομπιουτερά. Απλά η νόρμα είναι διαφορετική.
Εν πάσει περιπτώσει σε αντίθεση με τους "επιστήμονες"  πάντα εβρισκα την αλαζονεία και τα "πρωτοτόκια" μεταξύ συναφών και μάλιστα θετικών επιστημόνων ανούσια και μάλλον δείγμα άγνοιας. Άσε που είναι Ελληνικό φαινόμενο και δεν γίνεται πουθενά στο εξωτερικό.

Καλή δύναμη για όλα αυτα που έρχονται.
Ευχομαι να τα βρείτε/βρούμε μεταξύ μας γιατι οι πρώτες απολύσεις εγιναν και ο Σεπτέμβρης είναι εδώ.

Αποσυνδεδεμένος nikikostas123

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
θα σου πω ενα παραδειγμα...εστω οτι αυριο ερχεται το παιδειας και λεει θα διοριζω μονο καποιον που χει διδακτορικο...ωραια;γιατι δεν φωναζουμε τοτε να μην παιχτει ετσι το παιχνιδι,το αφηνουμε το συστημα ,δουλευει,οσοι βρουν ακρη σωζονται(1 στους 10) και στους αλλους παει αχρειαστο το προσον και τοτε ολοι φωναζουμε οτι επεσε δουλεμα και οτι ηταν αδικο;μπορεις να μου απαντησεις;

αλλο παραδειγμα...οταν θελει πχ παιδαγωγικο μεσω ασπαιτε γιατι γινεται;για να μαθεις για καλο μαθητη ή για να δουλεψει το συστημα;το εμποριο;γιατι δεχεστε πχ σαν θεσμο μια ασπαιτε κλπ και δεν την δεχεστε οταν εγω θα παρω το παιδαγωγικο απο βουλγαρια με 10.000 ευρω;ποια η διαφορα;
γιατι βαζουμε θεμα μαθησης πχ στο παιδαγωγικο οταν ειμαστε πολλοι;;οταν ειμαστε λιγοι δεν πειραζει;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2013, 04:59:42 μμ από nikikostas123 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Καταρχήν μου φαίνεται λίγο τραγικό να πάει κάποιος να πάρει διδακτορικό με μοναδική προοπτική διορισμό στην εκπαίδευση. Πάρε πρώτα το διδακτορικό και αν ακόμα και τότε θέλεις να γίνεις καθηγητής, σίγουρα θα βρεις κάποιες πόρτες ανοιχτές. Αν όχι στη δευτεροβάθμια, σίγουρα σε κανένα ιδιωτικό ή στην τριτοβάθμια. Σίγουρα δεν θα πάει χαμένο.

Αλλά ακόμα και αν πουν ότι "μοναδικό προσόν για διορισμό είναι το διδακτορικό" (που δεν το πιστεύω, γιατί δεν στέκει επιστημονικά) και το τηρήσουν για τα επόμενα χρόνια σταθερά, μου φαίνεται περισσότερο τίμιο από αυτό που γίνεται μέχρι τώρα.

Το άλλο με την ΑΣΠΑΙΤΕ δεν το καταλαβαίνω. Ποιος δέχεται τι; Που κολλάει η Βουλγαρία; Ποιοι είναι πολλοί και ποιοι λίγοι;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2013, 05:04:30 μμ από gpapage »

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Μόνο που σε εμάς της πληροφορικής δεν είναι μόνο οι μη κατέχοντες βασικό πτυχίο πληροφορικής το πρόβλημα.

ε εντάξει βρε anapli, μην το τραβάμε τόσο το σχοινί με τόσες διακρίσεις...

Απλά πράγματα λέμε, δεν υπάρχει βασικό πτυχίο σπουδών στην ειδικότητα Πληροφορικής για όλους αυτούς με τα σεμινάρια. Σαν να λέμε ότι επειδή έχω Proficiency μπορώ να γίνω ΠΕ06 Αγγλικής ή επειδή έπαιζα μικρός μπάσκετ σε τοπική ομάδα νέων μπορώ να γίνω ΠΕ11 Γυμναστής ή επειδή ζωγραφίζω πολύ καλά μπορώ να γίνω ΠΕ08 Καλλιτεχνικών....  ???

Πρέπει ένα βασικό στοιχείο να μας διακρίνει ειδικότητα από ειδικότητα. Και αυτό δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο από το βασικό πτυχίο σπουδών το οποίο αποδεικνύει ότι κατέχεις τις βασικές γνώσεις του αντικειμένου που καλείσαι να διδάξεις. Τι να κάνουμε...?

Είδες τελικά συνάδελφε που ίσως να υπερβάλλω, αλλά και να θες να αγιάσεις δε μπορείς...

  http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/e_14.html

Δηλαδή πρέπει κι εδώ να γραφτούμε...;;;;

Υ.Γ. Αν θυμάμαι καλά υπάρχουν ΠΕ06 Αγγλικής διορισμένοι μόνο με proficiency

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Όχι δεν υπάρχουν 100%.

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Όχι δεν υπάρχουν 100%.

Έχω την αίσθηση ότι υπάρχουν...., θυμάμαι τσακωμό σε σύλλογο διδασκόντων όταν ήταν ακόμα τα ΤΕΕ,
να τσακώνονται 2 συνάδελφοι αγγλικής  και αυτός που δεν συμπλήρωνε τότε το ωράριό του "εβριζε" την άλλη συνάδελφο που είχε ωράριο και τη κατηγορούσε ότι δεν έχει πτυχίο αγγλ. φιλολογίας μόνο proficiency.
Μας είχε κάνει εντύπωση ο τσακωμός γι΄αυτό μου έχει μείνει στη μνήμη. Τέλος πάντων μπορεί να μην υπάρχουν πλέον.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Ένας "ταλαίπωρος", στέλνει ένα ανώνυμο μήνυμα στο "αξιόπιστο" site tromaktiko μιλώντας για έναν σύλλογο που δεν αναφέρει καν το όνομα του, τα μέλη του, το πώς μπορεί να εγγραφεί κανείς, μια ηλεκτρονική διεύθυνση έστω. Το παραθέτει ο ίδιος και από τότε έχει αναπαραχθεί σε δεκάδες θέματα στο pde.
Παράθεση
Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο.
Αλβέρτος Αϊνστάιν
Υ.Γ. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, πράγματα ή καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Είδες τελικά συνάδελφε που ίσως να υπερβάλλω, αλλά και να θες να αγιάσεις δε μπορείς...

  http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/e_14.html

Δηλαδή πρέπει κι εδώ να γραφτούμε...;;;;

καλά, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως είναι μούφα ο συγκεκριμένος σύλλογος όπως εύστοχα επισημαίνει ο Don Quixote...  :)
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι σχολές πληροφορικής απο τις οποίες θα έπρεπε αποκλειστικά και μόνο να διορίζονται πληροφορικοί εξ'αρχής στο Ελλάντα είναι ΜΟΝΟ αυτές:

Βιομηχανικής Πληροφορικής, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καβάλας
Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, (μόνο) Κατεύθυνση Ηλεκτρονικής και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, ΑΠΘ
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, (μόνο) Κατεύθυνση Πληροφορικής, ΕΜΠ
Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Πολυτεχνείο Κρήτης
Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά
Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πατρών
Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πληροφορικής, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας
Πληροφορικής, Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Πληροφορικής, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Πληροφορικής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιά
Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών
Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Λαμίας
Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Μακεδονίας
Πληροφορικής και Τηλεματικής, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πληροφορικής με εφαρμογές στη Βιοϊατρική, Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας
Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου
Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καλαμάτας
Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Λάρισας
Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων (Ναυπάκτου), Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Μεσολογγίου
Ψηφιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πειραιά

Δεν γνωρίζω τι συγχωνεύσεις/μετονομασίες έγιναν με το "Αθηνά"¨αλλά αυτές είναι....ΤΕΛΟΣ!
Ο κάθε απαράδεκτος/κουτοπόνηρος/παρτάκιας/βυσματίας απο οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα δεν θα 'πρεπε να 'χει καμία θέση στον κλάδο...απλά πράγματα.Ειλικρινά κουραστήκαμε με τις ατέλειωτες αναλύσεις/"κλάψες"....όταν η ΕΠΕ τα έλεγε ήταν η "κακιά" της υπόθεσης,δεν πειράζει,συνεχίστε ν'ασχολείστε με τα "προσωπικά βιογραφικά του κάθε καμμένου" και τις υπερπολύτιμες υπηρεσίες/εμπειρίες που έχει προσφέρει στο κλάδο της Πληροφορικής μέχρι να σας πείσει ότι είναι ικανός/ή να διδάξει το μάθημα όντας φιλόλογος/μαθηματικός/φυσικός/θεολόγος/γυμναστής/αγρότης κ.λ.π....και όχι δεν είναι απλά ΑΔΙΚΙΑ αλλά ΑΛΗΤΕΙΑ.....καλή συνέχεια με τα trolls!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 19, 2013, 04:57:57 πμ από Empire »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Οι σχολές πληροφορικής απο τις οποίες θα έπρεπε αποκλειστικά και μόνο να διορίζονται πληροφορικοί εξ'αρχής στο Ελλάντα είναι ΜΟΝΟ αυτές:
..........
..........
..........

με την επισήμανση ότι καμία από αυτές δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση!!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
με την επισήμανση ότι καμία από αυτές δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση!!

Διάβασα και παραπάνω τη θέση σου για το θέμα. Θα συμφωνούσα αν δεν υπήρχε η προϋπόθεση απόκτησης παιδαγωγικής επάρκειας για να διδάξουμε. Εφόσον μετά την ολοκλήρωση των σπουδών στην πληροφορική, είμαστε υποχρεωμένοι να σπουδάσουμε άλλο ένα χρόνο παιδαγωγικά, πλέον πιστεύω ότι είμαστε τουλάχιστον το ίδιο "σχετικοί" με την εκπαίδευση με τους απόφοιτους του Πειραιά ή με οποιαδήποτε σχολή εννοείς ότι θα έπρεπε να υπάρχει. Εκτός αν θεωρείς ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο πρόγραμμα σπουδών διαφορετικά μαθήματα. Πχ. αντί για "Δίκτυα", να υπήρχε "Διδακτική των Δικτύων". Κάτι τέτοιο πιστεύω ότι θα έβγαζε ανεπαρκείς επιστήμονες πληροφορικής.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 485
Σύνολο: 487

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.