*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208104 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
leonidass θα πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο ο "ελιτισμός" να έχει και κάποια βάση και να προέρχεται από απείρως δυσκολότερες σπουδές.

εγω το σκέφτομαι. εσυ σκεφτηκες ποτε το αντίθετο?  ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σου το λέω γιατί έχω περάσει από πολυτεχνείο, τει και μεταπτυχιακό. Τα 2 τελευταία ήταν παιχνιδάκι μπροστά στο πρώτο, χωρίς να θέλω να γενικεύσω. Ίδια προγράμματα σπουδών πάνω κάτω αλλά στην ουσία η μέρα με τη νύχτα.

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
βασια σωστα για το μη γενικευεις αλλά
Όταν πας να απολύσεις αυτόν που διδάσκεις τόσα χρόνια διπλα δίπλα το ίδιο αντικείμενο επειδή απλά δεν έχει "το χαρτί"  αυτό είναι μια γενίκευση.
Όπως ήταν άδικη γενίκευση όταν δεν έκαναν δεκτούς τους καθ αυτο πληροφορικούς διοτι λέει δεν είχαν την παιδαγωγική επάρκεια.

Και προς τους άλλους συναδέλφους για να μην μοιάζει οτι άρχισα μια επίθεση αναίτια, το αρχικό πόστ έγινε με βάση αυτό το δημοσίευμα που αφορά τους "επιστήμονες πληροφορικούς" (που μόνο αυτοι μπορεί να διδάξουν το "εαν-τοτε" το "οχι" κτλ)
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/e_14.html
επίσης έγινε με αφορμή τις δημοσιευσεις στον μίτο με τις διαθεσιμότητες και κατόπιν μεταφέρθηκε εδώ.
Σας αφήνω να καθαρίσετε τους μη επιστήμονες με την ησυχία σας. ;D

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Διαφωνώ κάθετα με την ανακοίνωση και τις απολύσεις οποιουδήποτε ακόμα και των "σεμιναριούχων". Από τη στιγμή που διορίστηκαν τελείωσε. Ήταν νόμιμοι και τέλος. Απάντησα μόνο για τον ελιτισμό των πολυτεχνιτών. Πολλοί δεν το καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν πόσο δύσκολο είναι να το βγάλεις. Για μένα είναι σαν να τελειώνεις σχεδόν τρεις σχολές μαζί όσο παράλογο κι αν σου φανεί. Έχε υπόψιν σου για παράδειγμα πως διδάσκεσαι και πολλές φορές εξετάζεσαι σε δυσκολότερα θέματα από ότι ένας μαθηματικός, και καλύπτεις πάνω από το μισό πρόγραμμα του αντίστοιχου τμήματος. Φυσικά δεν τα διδάσκεσαι για να του φας τη θέση στην εκπαίδευση αλλά για να γίνεις μηχανικός, αλλά όταν τελειώνεις ξέρεις τι σπούδασες εσύ και τι οι περισσότεροι απ' τους άλλους. Σε πολλούς μηχανικούς πάντως διακρίνεται αλαζονεία ίσως και μίσος και γι' αυτό φταίει η απαξίωση απ' το κράτος και όχι οι άλλοι. Όταν για παράδειγμα ο εκπαιδευτικός μηχανικός είναι ο χαμηλότερα αμοιβόμενος του δημοσίου κάτω κι από συναδέλφους τι να πεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος CopyPaste

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Και προς τους άλλους συναδέλφους για να μην μοιάζει οτι άρχισα μια επίθεση αναίτια, το αρχικό πόστ έγινε με βάση αυτό το δημοσίευμα που αφορά τους "επιστήμονες πληροφορικούς" (που μόνο αυτοι μπορεί να διδάξουν το "εαν-τοτε" το "οχι" κτλ)


Συνεχίζεις στο ίδιο μοτίβο. Φυσική είχα γράψει άριστα.  Μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι...να κάνω μια επαναληψούλα να διδάξω Φυσική μπας και σωθώ; Τι και αν έχουν πτυχίο Φυσικής; Πρέπει να έχεις τελειώσει Φυσική για να διδάξεις το ΘΜΚΕ δλδ;
 

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
καλησπέρα

Εγώ πάντως θαυμάζω τους "επιστήμονες πληροφορικούς" .
Απο φοιτητές τους θαυμάζω.
Τότε που επειδή πέρασαν το πολυτεχνείο ήταν οι μαμάω και όλοι οι άλλοι υποδεέστεροι.
Τότε που νόμιζαν οτι επειδή έμαθαν πως δουλεύει ένα τρανσιστορ, δυο πύλες , τί είναι ανάδραση και φίλτρα νόμισαν οτι είναι ο αφρός της χώρας.
Που ακόμα νομίζουν οτι διαφορικές εξισώσεις διδάχθηκαν μόνο αυτοί και εννοείται πως δύναται να κατανοήσουν μόνο αυτοί.
Αυτοι λοιπόν που διδάχθηκαν λειτουργικά συστήματα (unix dos υπήρχαν τότε) δίκτυα (βιομηχάνικά επιπέδου ethernet 10baseT) θεωρούν οτι οι άλλοι από τις "δευτεροκλασάτες" μη πληροφορικές σχολές με msc και phd  δεν έχουν τα προσόντα να διδάξουν  το διερμηνευτή δηλ ψευδογλώσα και δομές if then else pointers και πίνακες σε μαθητές γ' λυκείου.  ;D ;D ;D
Οι επιστήμονες που όταν από αυτούς πολλοί σπούδαζαν δεν υπήρχε κάν ιντερνετ , web , οπτικές ίνες.
Οι επιστήμονες που όταν βγήκαν από τη σχολή και τα βρήκαν μπαστούνια πήγαν και διορίστηκαν εκεί που έφτυναν μεχρι τότε!

Σε αυτούς τους επιστήμονες λοιπόν που θαυμάζω προτείνω αντί να βγάζουνε ανακοινώσεις για το ποιον να διώξουνε αξιοκρατικά να ζητήσουνε κάτι άλλο.
Να δώσουνε όλοι ΑΣΕΠ με θέματα που είναι γκαραντι για επιστήμονες πληροφορικούς κατ' αυτούς.
Μόνο που να έχουν δικαίωμα να δώσουν όλοι. Πληροφορικοί ΑΕΙ ΤΕΙ μαθηματικοί φιλόλογοι ακόμα και κομμώτριες.
Εγώ μόνο αυτή την αξιοκρατία αναγνωρίζω και δεν είμαι ούτε επεδίωξα να γίνω καθηγητής πληροφορικής.
Αυτά για να μην αρχίσω τους χαρακτηρισμούς και φάω κανα μπαν.

υγ. Και καταργήστε και τα καραγκιοζιλίκια που δεν κάνετε δεκτούς στο ΤΕΕ τους μισούς δικούς σας καθηγητές πανεπιστημίου επειδή δεν έχουν τελειώσει τις ατλάντειες σχολές σας.

Το παραπάνω post αποτελεί την απόδειξη γιατί η διχόνοια στον κλάδο θα συνεχίσει επ' αόριστον. Μάλιστα, γνώρισες μερικούς υπερόπτες πολυτεχνίτες που νόμιζαν ότι είναι ανώτεροι απ' όλους και συμπέρανες ότι όλοι είναι έτσι....Εσύ αλήθεια σε ποια κατηγορία ανήκεις;  Έχεις αδικηθεί τόσο πολύ από άτομα που σπούδασαν πληροφορική τόσο όσο να "αρχίσεις χαρακτηρισμούς";

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
βασια σωστα για το μη γενικευεις αλλά
Όταν πας να απολύσεις αυτόν που διδάσκεις τόσα χρόνια διπλα δίπλα το ίδιο αντικείμενο επειδή απλά δεν έχει "το χαρτί"  αυτό είναι μια γενίκευση.
Όπως ήταν άδικη γενίκευση όταν δεν έκαναν δεκτούς τους καθ αυτο πληροφορικούς διοτι λέει δεν είχαν την παιδαγωγική επάρκεια.

Και προς τους άλλους συναδέλφους για να μην μοιάζει οτι άρχισα μια επίθεση αναίτια, το αρχικό πόστ έγινε με βάση αυτό το δημοσίευμα που αφορά τους "επιστήμονες πληροφορικούς" (που μόνο αυτοι μπορεί να διδάξουν το "εαν-τοτε" το "οχι" κτλ)
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/e_14.html
επίσης έγινε με αφορμή τις δημοσιευσεις στον μίτο με τις διαθεσιμότητες και κατόπιν μεταφέρθηκε εδώ.
Σας αφήνω να καθαρίσετε τους μη επιστήμονες με την ησυχία σας. ;D

Ποιος σου είπε ότι αυτά που γράφονται στο link αντιπροσωπεύουν τους "επιστήμονες" (όπως με τόση ειρωνεία αναφέρεις) πληροφορικούς;

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Οι "σεμιναριούχοι" ισχυρίζονται ότι το πτυχίο δεν είναι προαπαιτούμενο για να γίνει κάποιος καθηγητής πληροφορικής, γιατί έτσι κι αλλιώς το αντικείμενο είναι εύκολο... Αγνοούν βέβαια ότι οι ίδιοι έμαθαν (;) πληροφορική με σεμινάρια 400 ωρών, όταν οι υπόλοιποι ξόδεψαν 4+ χρόνια για να μάθουν.

Οι απόφοιτοι ΤΕΙ από τη μία λένε ότι το πτυχίο τους είναι ισότιμο με του πανεπιστημίου, αλλά από την άλλη είναι υπέρ του 60-40 στις προσλήψεις... Για τις ίδιες θέσεις διαγωνίζονται! Ποτέ δεν κατάλαβα τη λογική να υπάρχει αυτό το "μαξιλαράκι" για τους ΠΕ20. Εφόσον ισχυρίζονται ότι είναι ανώτατη σχολή, ας διαγωνιστούν ίσοις όροις με τους ΠΕ19. Δεν αμφιβάλω ότι υπάρχουν άτομα ή σχολές ΠΕ20/ΤΕΙ καλύτερες από ΠΕ19/ΑΕΙ, αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν ΠΕ20, που στη σχολή τους έχουν μάθημα "Πληροφορική"!!!

Οι έχοντες παιδαγωγική επάρκεια θεωρούν ότι η επάρκεια είναι κάτι φοβερό και μόνο αυτοί είναι κατάλληλοι να διδάξουν σε σχολείο. Αλλά αλλού η επάρκεια δίνεται πακέτο με το βασικό πτυχίο στα 4 χρόνια και αλλού πρέπει να πάρεις πτυχίο και μεταπτυχιακό για να διεκδικήσεις είσοδο στην ΑΣΠΑΙΤΕ, ώστε να πάρεις το ίδιο προσόν!

Οι δάσκαλοι στα δημοτικά θεωρούν ότι το μάθημα Τ.Π.Ε. θα έπρεπε να το διδάσκουν οι ίδιοι, αφενός επειδή επιμορφώνονται στις Τ.Π.Ε. και αφετέρου, επειδή το αντικείμενο είναι αρκετά εύκολο για να το διδάσκουν εξειδικευμένοι επιστήμονες πληροφορικής που ξέρουν πολύ πιο δύσκολα πράγματα.

Οι σύμβουλοι της πληροφορικής, σε μεγάλη πλειοψηφία μη πληροφορικοί,

Θα μπορούσα να γράφω σελίδες με τέτοιες διακρίσεις. Όλα αυτά οφείλονται ξεκάθαρα σε πολιτικές αποφάσεις του παρελθόντος, που πάρθηκαν από άτομα άσχετα με το χώρο και με κριτήριο κυρίως την "εξυπηρέτηση" ή τη "δημιουργία" ψηφοφόρων. Και η παρούσα κατάσταση μάλλον βολεύει το υπουργείο, γιατί μας κρατάει τόσα χρόνια χωρισμένους σε στρατόπεδα και αδυνατούμε να διεκδικήσουμε κάτι μαζικά.

Κατά τη γνώμη μου, έστω και τώρα, αν θέλει το υπουργείο να αναβαθμίσει το χώρο της πληροφορικής, θα πρέπει να καθιερώσει ένα ξεκάθαρο πλαίσιο, το οποίο να εφαρμοστεί μελλοντικά. Θεωρώ ότι ο χώρος της πληροφορικής δεν έχει ακόμα κορεστεί, για τον απλό λόγο ότι το μάθημα είναι ήδη (και ανέκαθεν ήταν) αρκετά υποβαθμισμένο και η τάση σε ολόκληρο τον κόσμο είναι η αναβάθμιση της πληροφορικής. Οπότε τι πρέπει να γίνει;

- Διδασκαλία της επιστήμης της πληροφορικής τόσο στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού, όσο και στο γυμνάσιο και στο λύκειο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τη διδασκαλία Τ.Π.Ε.. Στη σύγχρονη εποχή θα πρέπει όλοι οι μαθητές να διδάσκονται σε βάθος μαθήματα όπως Αλγοριθμική λογική, Πολυμέσα, Έρευνα στο διαδίκτυο, Δίκτυα κτλ. Όχι μόνο σαν απλές διδακτικές ενότητες ενός μαθήματος επιλογής, αλλά ως υποχρεωτικά βασικά μαθήματα. Ακόμα και μαθητές θεωρητικής κατεύθυνσης, θα πρέπει όταν πηγαίνουν στο Λύκειο να έχουν ήδη αποκτήσει γενικές γνώσεις για την επιστήμη της πληροφορικής, όπως έχουν αποκτήσει για τη γλώσσα, τη φυσική, τα μαθηματικά και την ιστορία. Αυτή είναι η τάση της επιστήμης και κάτι τέτοιο θεωρώ ότι θα γίνει στο μέλλον. Όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουμε, τόσο το καλύτερο.

- Επιλογή στο εξής του ικανότερου και του περισσότερο καταρτισμένου εκπαιδευτικού προσωπικού. ΟΚ, έγιναν αρκετά λάθη στο παρελθόν. Μπήκαν αρκετοί άσχετοι με το χώρο, με αποτέλεσμα να υποβαθμιστεί το ίδιο το μάθημα. Καιρός να κόψουμε το δρόμο σε άσχετους από το χώρο ή σε άτομα που ελπίζουν να βολευτούν μέσω της πληροφορικής. Δε μιλάω για τους ήδη διορισμένους, καθώς δεν θεωρώ ότι ευθύνονται οι ίδιοι για τα λάθη των αρμοδίων. Αλλά τουλάχιστον να σταματήσουμε να επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη. Θα πρέπει να θεσπιστεί ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για το διορισμό πληροφορικών. Δεν συζητάω καν για το αν πρέπει να είναι προαπαιτούμενο το πτυχίο πληροφορικής. Εκεί μάλιστα θα πρέπει να γίνει ένα ξεκαθάρισμα, για το ποιες σχολές είναι πραγματικά "πληροφορικής". Από κει και πέρα, αυστηρά ενιαίος ΑΣΕΠ για όλους χωρίς ποσοστώσεις και σπρώξιμο σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες (αφού αποδείξει κάποιος ότι είναι άξιος διορισμού, τα κοινωνικά κριτήρια μπορούν να τον βοηθήσουν να επιλέξει σχολείο κοντά στο σπίτι του, ή να έχει μισθολογικά προνόμια - όχι όμως να παίρνει τη δουλειά ικανότερων). Για την παιδαγωγική επάρκεια, θεωρώ ότι θα πρέπει να αξιολογείται μέσα από τις εξετάσεις ΑΣΕΠ και να μοριοδοτούνται θετικά όσοι έχουν κάποιο σχετικό πτυχίο (ΑΣΠΑΙΤΕ, μεταπτυχιακό σε επιστήμες της αγωγής κτλ). Ο λόγος είναι ότι δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα πρόσβασης σε τέτοιες σχολές (ειδικά τώρα που γίνεται με ηλεκτρονική κλήρωση). Επίσης, θετική μοριοδότηση για μεταπτυχιακά και προϋπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
αν και είπα οτι θα φύγω επειδή ή δε με καταλάβατε ή διαστρέφετε την άποψή μου

Συνεχίζεις στο ίδιο μοτίβο. Φυσική είχα γράψει άριστα.  Μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι...να κάνω μια επαναληψούλα να διδάξω Φυσική μπας και σωθώ; Τι και αν έχουν πτυχίο Φυσικής; Πρέπει να έχεις τελειώσει Φυσική για να διδάξεις το ΘΜΚΕ δλδ;
μιλάω για όλες τις ειδικότητες:


 8)  8)  8)



Πολλοί δεν το καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν πόσο δύσκολο είναι να το βγάλεις. Για μένα είναι σαν να τελειώνεις σχεδόν τρεις σχολές μαζί όσο παράλογο κι αν σου φανεί.
σε ευχαριστώ που υποστηρίζεις την αρχική μου τοποθέτηση  8)

Έχε υπόψιν σου για παράδειγμα πως διδάσκεσαι και πολλές φορές εξετάζεσαι σε δυσκολότερα θέματα από ότι ένας μαθηματικός, και καλύπτεις πάνω από το μισό πρόγραμμα του αντίστοιχου τμήματος.
Πάνω κάτω όλες οι θετικές σχολές αρχίζουν τα δύο πρώτα χρόνια με τα ίδια μαθηματικά: μιγαδικοί,διανύσματικός λογισμός, διαφορικές εξισώσεις, μερικές διαφορικές κτλ.
 Φαντάζομαι δεν ισχυρίζεσαι οτι ο "επιστήμονας" κάνει με το ίδιο βάθος ακόμα και αυτά τα κοινά μαθηματικά.
 Αφετερου εκεί που ο ο ένας στο τρίτο έτος αρχίζει να εφαρμόζει αυτά που έμαθε ξεκινώντας από τα απλά πάλι στο 0 ο μαθηματικός ξέρεις τι κάνει?
Είναι αυτό το δευτερο μισό που λες και κάνει τη διαφορά σε όλες τις σχολές.


Σε πολλούς μηχανικούς πάντως διακρίνεται αλαζονεία ίσως και μίσος και γι' αυτό φταίει η απαξίωση απ' το κράτος και όχι οι άλλοι. Όταν για παράδειγμα ο εκπαιδευτικός μηχανικός είναι ο χαμηλότερα αμοιβόμενος του δημοσίου κάτω κι από συναδέλφους τι να πεις...
πολύ σωστά. και για να συμπληρώσω φταίνε και οι ίδιοι


βασια σωστα για το μη γενικευεις αλλά
Όταν πας να απολύσεις αυτόν που διδάσκεις τόσα χρόνια διπλα δίπλα το ίδιο αντικείμενο επειδή απλά δεν έχει "το χαρτί"  αυτό είναι μια γενίκευση.
Όπως ήταν άδικη γενίκευση όταν δεν έκαναν δεκτούς τους καθ αυτο πληροφορικούς διοτι λέει δεν είχαν την παιδαγωγική επάρκεια.
Ποιος σου είπε ότι αυτά που γράφονται στο link αντιπροσωπεύουν τους "επιστήμονες" (όπως με τόση ειρωνεία αναφέρεις) πληροφορικούς;
ευτυχώς δεν τους αντιπροσωπευουν όλους. αντιπροσωπευουν αρκετούς όμως που έκαναν και σύλλογο.

Μάλιστα, γνώρισες μερικούς υπερόπτες πολυτεχνίτες που νόμιζαν ότι είναι ανώτεροι απ' όλους και συμπέρανες ότι όλοι είναι έτσι....
Έχεις αδικηθεί τόσο πολύ από άτομα που σπούδασαν πληροφορική τόσο όσο να "αρχίσεις χαρακτηρισμούς";

καμία σχέση.απλά μου γύρισαν τα αντερα από τη δημοσίευση των "επιστημόνων"
και ακριβώς επειδή ούτε εχω αδικηθεί ούτε καίγομαι στο φινάλε σας αφήνω εδώ να καθαρίσετε μόνοι σας.

πάω τώρα να τσακωθώ ως μοναδικός και αδιαμφισβήτητος επιστήμονας με τα ρεζίλια του δικού μου κλάδου.  ;D 8)

υγ
αν δώ οτι το αρχικό μου ποστ συνεχίζει να σας ενοχλεί τόσο πολύ .θα το αφαιρέσω και θα σας παρακαλέσω να αφαιρέσετε και εσείς αποσπάσματά του στις απαντήσεις σας  :(
να είστε καλά.
 

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι "σεμιναριούχοι" ισχυρίζονται ....
.
.
.
....... και προϋπηρεσία.

+++++++

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Leonidass είσαι λάθος. Σε όλες τις σχολές τις θετικές και τις πολυτεχνικές έχει μαθήματα μαθηματικών. Στους ηλεκτρολόγους δεν είναι έτσι. Πάρε το αναλυτικό πρόγραμμα του ΑΠΘ για παράδειγμα, δες αναλυτικά πόσα μαθήματα μαθηματικών έχει, κυρίως τι περιλαμβάνει κάθε μάθημα για παράδειγμα η γραμμική άλγεβρα με την αναλυτική γεωμετρία είναι ένα μάθημα και όχι δύο και όχι με μικρότερη ύλη όπως φαντάζεσαι, βρες θέματα εξετάσεων και μετά πες μου πόσα αντικείμενα επιπλέον κάνει το μαθηματικό. Όσο για το βάθος σε πολλούς  κλάδους εφαρμοσμένων μαθηματικών έχει μεγαλύτερη εμβάθυνση είτε το πιστεύεις είτε όχι.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Οι "σεμιναριούχοι" ισχυρίζονται ότι το πτυχίο δεν είναι προαπαιτούμενο για να γίνει κάποιος καθηγητής πληροφορικής, γιατί έτσι κι αλλιώς το αντικείμενο είναι εύκολο... Αγνοούν βέβαια ότι οι ίδιοι έμαθαν (;) πληροφορική με σεμινάρια 400 ωρών, όταν οι υπόλοιποι ξόδεψαν 4+ χρόνια για να μάθουν.

Οι απόφοιτοι ΤΕΙ από τη μία λένε ότι το πτυχίο τους είναι ισότιμο με του πανεπιστημίου, αλλά από την άλλη είναι υπέρ του 60-40 στις προσλήψεις... Για τις ίδιες θέσεις διαγωνίζονται! Ποτέ δεν κατάλαβα τη λογική να υπάρχει αυτό το "μαξιλαράκι" για τους ΠΕ20. Εφόσον ισχυρίζονται ότι είναι ανώτατη σχολή, ας διαγωνιστούν ίσοις όροις με τους ΠΕ19. Δεν αμφιβάλω ότι υπάρχουν άτομα ή σχολές ΠΕ20/ΤΕΙ καλύτερες από ΠΕ19/ΑΕΙ, αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν ΠΕ20, που στη σχολή τους έχουν μάθημα "Πληροφορική"!!!

Οι έχοντες παιδαγωγική επάρκεια θεωρούν ότι η επάρκεια είναι κάτι φοβερό και μόνο αυτοί είναι κατάλληλοι να διδάξουν σε σχολείο. Αλλά αλλού η επάρκεια δίνεται πακέτο με το βασικό πτυχίο στα 4 χρόνια και αλλού πρέπει να πάρεις πτυχίο και μεταπτυχιακό για να διεκδικήσεις είσοδο στην ΑΣΠΑΙΤΕ, ώστε να πάρεις το ίδιο προσόν!

Οι δάσκαλοι στα δημοτικά θεωρούν ότι το μάθημα Τ.Π.Ε. θα έπρεπε να το διδάσκουν οι ίδιοι, αφενός επειδή επιμορφώνονται στις Τ.Π.Ε. και αφετέρου, επειδή το αντικείμενο είναι αρκετά εύκολο για να το διδάσκουν εξειδικευμένοι επιστήμονες πληροφορικής που ξέρουν πολύ πιο δύσκολα πράγματα.

Οι σύμβουλοι της πληροφορικής, σε μεγάλη πλειοψηφία μη πληροφορικοί,

Θα μπορούσα να γράφω σελίδες με τέτοιες διακρίσεις. Όλα αυτά οφείλονται ξεκάθαρα σε πολιτικές αποφάσεις του παρελθόντος, που πάρθηκαν από άτομα άσχετα με το χώρο και με κριτήριο κυρίως την "εξυπηρέτηση" ή τη "δημιουργία" ψηφοφόρων. Και η παρούσα κατάσταση μάλλον βολεύει το υπουργείο, γιατί μας κρατάει τόσα χρόνια χωρισμένους σε στρατόπεδα και αδυνατούμε να διεκδικήσουμε κάτι μαζικά.

Κατά τη γνώμη μου, έστω και τώρα, αν θέλει το υπουργείο να αναβαθμίσει το χώρο της πληροφορικής, θα πρέπει να καθιερώσει ένα ξεκάθαρο πλαίσιο, το οποίο να εφαρμοστεί μελλοντικά. Θεωρώ ότι ο χώρος της πληροφορικής δεν έχει ακόμα κορεστεί, για τον απλό λόγο ότι το μάθημα είναι ήδη (και ανέκαθεν ήταν) αρκετά υποβαθμισμένο και η τάση σε ολόκληρο τον κόσμο είναι η αναβάθμιση της πληροφορικής. Οπότε τι πρέπει να γίνει;

- Διδασκαλία της επιστήμης της πληροφορικής τόσο στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού, όσο και στο γυμνάσιο και στο λύκειο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τη διδασκαλία Τ.Π.Ε.. Στη σύγχρονη εποχή θα πρέπει όλοι οι μαθητές να διδάσκονται σε βάθος μαθήματα όπως Αλγοριθμική λογική, Πολυμέσα, Έρευνα στο διαδίκτυο, Δίκτυα κτλ. Όχι μόνο σαν απλές διδακτικές ενότητες ενός μαθήματος επιλογής, αλλά ως υποχρεωτικά βασικά μαθήματα. Ακόμα και μαθητές θεωρητικής κατεύθυνσης, θα πρέπει όταν πηγαίνουν στο Λύκειο να έχουν ήδη αποκτήσει γενικές γνώσεις για την επιστήμη της πληροφορικής, όπως έχουν αποκτήσει για τη γλώσσα, τη φυσική, τα μαθηματικά και την ιστορία. Αυτή είναι η τάση της επιστήμης και κάτι τέτοιο θεωρώ ότι θα γίνει στο μέλλον. Όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουμε, τόσο το καλύτερο.

- Επιλογή στο εξής του ικανότερου και του περισσότερο καταρτισμένου εκπαιδευτικού προσωπικού. ΟΚ, έγιναν αρκετά λάθη στο παρελθόν. Μπήκαν αρκετοί άσχετοι με το χώρο, με αποτέλεσμα να υποβαθμιστεί το ίδιο το μάθημα. Καιρός να κόψουμε το δρόμο σε άσχετους από το χώρο ή σε άτομα που ελπίζουν να βολευτούν μέσω της πληροφορικής. Δε μιλάω για τους ήδη διορισμένους, καθώς δεν θεωρώ ότι ευθύνονται οι ίδιοι για τα λάθη των αρμοδίων. Αλλά τουλάχιστον να σταματήσουμε να επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη. Θα πρέπει να θεσπιστεί ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για το διορισμό πληροφορικών. Δεν συζητάω καν για το αν πρέπει να είναι προαπαιτούμενο το πτυχίο πληροφορικής. Εκεί μάλιστα θα πρέπει να γίνει ένα ξεκαθάρισμα, για το ποιες σχολές είναι πραγματικά "πληροφορικής". Από κει και πέρα, αυστηρά ενιαίος ΑΣΕΠ για όλους χωρίς ποσοστώσεις και σπρώξιμο σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες (αφού αποδείξει κάποιος ότι είναι άξιος διορισμού, τα κοινωνικά κριτήρια μπορούν να τον βοηθήσουν να επιλέξει σχολείο κοντά στο σπίτι του, ή να έχει μισθολογικά προνόμια - όχι όμως να παίρνει τη δουλειά ικανότερων). Για την παιδαγωγική επάρκεια, θεωρώ ότι θα πρέπει να αξιολογείται μέσα από τις εξετάσεις ΑΣΕΠ και να μοριοδοτούνται θετικά όσοι έχουν κάποιο σχετικό πτυχίο (ΑΣΠΑΙΤΕ, μεταπτυχιακό σε επιστήμες της αγωγής κτλ). Ο λόγος είναι ότι δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα πρόσβασης σε τέτοιες σχολές (ειδικά τώρα που γίνεται με ηλεκτρονική κλήρωση). Επίσης, θετική μοριοδότηση για μεταπτυχιακά και προϋπηρεσία.

+++. Πολύ σωστά συνάδελφε. Το μεγάλο ερώτημα είναι ποιος θα βρεθεί να τα διορθώσει όλα αυτά...Αυτοί που τόσα χρόνια τα έκαναν μπάχαλο σίγουρα όχι...

@leonidass: Πρέπει να καταλάβεις ότι η ανακοίνωση της κάθε ένωσης / συντεχνίας δεν εκφράζει τον καθένα από εμάς ότι ΠΕ...κάτι και αν είναι. Όπως έχω πει και σε προηγούμενα post ο κλάδος είναι κατακερματισμένος (σε επίπεδο ενώσεων/συλλόγων) λόγω του ότι η κάθε ένωση βλέπει τα πράγματα αποκλειστικά από την δική της οπτική γωνία, η οποία εξυπηρετεί τα δικά της συμφέροντα βέβαια. Δεν σημαίνει ότι όλοι μας εντός και εκτός forum, επιδοκιμάζουμε αυτή την κατάσταση και πρακτική.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2013, 04:02:16 μμ από lzdg »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Το ανέφερα και μερικες σελίδες πριν. Θα έπρεπε να υπάρχουν ξεχωριστά τμήματα για όσους πρόκειται να απασχοληθούν στην εκπαίδευση. Να υπάρχει τμήμα Μαθηματικών για την Εκπαίδευση, τμήμα Φυσικών για την Εκπαίδευση, τμήμα Πληροφορικής για την Εκπαίδευση κ.ο.κ.

Τώρα τι τελείωσες εσύ, τι τελείωσα εγώ, τι τελείωσε ο άλλος δεν οδηγεί πουθενά. Ξέρετε ποιός είναι ο πιο κατάλληλος από όλους να διδάξει Πληροφορική στην εκπαίδευση ; Κανένας! αυτή είναι η άποψή μου.
Το βρίσκετε λογικό είτε τελείωσες Πληροφορικής & Τηλεκπικοινωνιών, είτε ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, είτε ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ, είτε ΤΗΛΕΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, είτε ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ κλπ να θεωρείσαι κατάλληλος να διδάξεις σε ένα σχολείο;

αστείο δεν ακούγεται? ο τίτλος των σχολών είναι τελείως άσχετος με την εκπαίδευση και όμως θες να θεωρείσαι ο κατάλληλος να διδάξεις σε μια τάξη!
Από έτσι, γιατί να μην είναι κατάλληλος και ο Μαθηματικός που έχει Μάστερ και Διδακτορικό στην πληροφορική και τον κατακρίνετε; Πιο πολλά μαθήματα πληροφορικής να έχει κάνει ενδεχομένως αυτός από σενα!!!

Λοιπόν μην το ψάχνετε ποιος είναι ο πιο κατάλληλος, γιατί δεν είναι κανένας μας, από τη στιγμή που δεν ύπάρχει τμήμα που να ειδικεύεται στην διδακτική της πληροφορικής (πλην ενός, του Πειραιά).

Τα παραπάνω φυσικά τα υποστηρίζω για όλες τις σχολές, όχι μόνο για την Πληροφορική. Είναι κατάλληλος ένας που τελειώνει Μαθηματικός να διδάξει; Δείτε τους οδηγούς σπουδών των τμημάτων Μαθηματικών, Φυσικής των λεγόμενων "καθηγητικών σχολών" τέλος πάντων, και αν βρείτε πάνω από ένα μάθημα διδακτικής (που είναι και επιλογής μάλιστα!), να μου το πείτε.
Στη Γερμανία υπάρχει τμήμα Μαθηματικών για την εκπαίδευση και άλλο τμήμα για Μαθηματικούς που θα ασχοληθούν με τα θεωρητικά και ανώτερα μαθηματικά.

Όπως είναι οι σχολές Πληροφορικής σήμερα, όλοι είναι κατάλληλοι να διδάξουν Πληροφορική στα σχολεία και όλοι την ίδια στιγμή είναι και ακατάλληλοι!

Αν ακόμα δεν σας έπεισα, ενδεικτικά σας συνιστώ να ρίξετε μια ματιά στους τίτλους των μαθημάτων του μεταπτυχιακού τμήματος στην Διδακτική των Μαθηματικών του Καποδιστριακού εδώ http://www.math.uoa.gr/me/courses_catalogue.html.
Γιατί αυτό να μην είναι μια σχολή από μόνη της; Βλέπετε τι διαφορά έχει ένας που τελειώνει Μαθηματικός από έναν που θα τελείωνε ένα τμήμα Μαθηματικών για την Εκπαίδευση;

Κάπως έτσι πρέπει να συμβαίνει και στην Πληροφορική αν θέλουμε να ξέρουμε τι μας γίνεται σε αυτή τη χώρα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2013, 04:13:50 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
@leonidass
 
επειδή συνάδελφε διάβασα την ανακοίνωση που επικαλείσαι ότι εξαιτίας της σου γύρισαν τα μυαλά, σου έχω 2 παρατηρήσεις:

1ον, από που προκύπτει ότι αυτός ο σύλλογος είναι "γνήσιος" (δεν υπάρχει τίποτα για αυτούς στο google αν το ψάξεις)  και δεν είναι απλά κάποιος που για τον χαβά του γράφει προσωπικές απόψεις για να προκαλέσει θόρυβο? Το διασταύρωσες ότι όντως υπάρχει αυτός ο σύλλογος υπό σύσταση?

2ον, δεν αναφέρει πουθενά η δημοσίευση για Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς Η/Υ (προφανώς με αυτούς τα έχεις γιατί όλο για πολυτεχνείο και επιστήμονες μιλάς και οργίζεσαι), άρα προς τι η τόση φασαρία να ισοπεδώσουμε τα πτυχία? Αν έπιανες τα μόρια πολυτεχνικής σχολής θα ήσουν από αυτούς τους επιστήμονες  ;)
We are so many...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.158 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.