*

Αποστολέας Θέμα: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες  (Αναγνώστηκε 70058 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ga

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #42 στις: Ιούνιος 01, 2012, 12:43:48 μμ »

@killbill εγώ σου δίνω συγχαρητήρια που το ψάχνεις και ναι εδώ είναι πιθανότερο να μιλήσεις με ανθρώπους που ξέρουν 1-2 πράματα παραπάνω από τον σύμβουλο των μαθηματικών. Την άποψη μου στην είπα πάντως στο ερώτημα σου  "ο μαθητής απάντησε σωστά"

Κι εγώ συμφωνώ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:50:48 »

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #43 στις: Ιούνιος 01, 2012, 01:47:30 μμ »
Όχι ο σύμβουλος δεν γνωρίζει.
Περίεργο! Οι σύμβουλοι και γνωρίζουν και είναι δουλειά τους να γνωρίζουν και να απαντούν σε τόσο εξειδικευμένα ερωτήματα!
Τι να κάνουμε και όμως δεν ξέρει από ειδική αγωγή. Μου είπε θα ψάξει θα ρωτήσει και θα μου πει. Ακόμα περιμένω. Βλέπεις ακονίζει την τσουγγράνα που έχει στο γραφείο του.

Μετά τον άχρηστο διευθυντή και πληροφορικό του σχολείου και ο σύμβουλος είναι άχρηστος κι αυτός!!!!!Ουαου, έπεσε στις δικές σου πλάτες η ευθύνη να σώσεις την παιδεία στην περιοχή!

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #44 στις: Ιούνιος 01, 2012, 01:54:04 μμ »
Δεν με ενδιαφέρει να μπω στον καυγά, μια παρατήρηση θέλω να κάνω, για όποιον δεν το γνωρίζει, ή το ξεχνάει.

Το να γράφεις σε φόρουμ, είναι σαν να δημοσιεύεις κάτι σε μια εφημερίδα και ακόμη χειρότερο.
Δεν υπάρχει το "κρύβομαι πίσω από ένα ψευδώνυμο", καθώς υπάρχει το σώμα δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος, που έχει τρόπους να βρει την ταυτότητα του χρήστη και η διεύθυνση του φόρουμ είναι υποχρεωμένη να βοηθήσει, αν χρειαστεί, σε αυτό.

Το "χειρότερο από εφημερίδα", προκύπτει διότι πειθαρχικά ή νομικά αδικήματα, όπως η διασπορά ψευδών ειδήσεων, η συκοφαντική δυσφήμιση κ.α., όταν διαπράττονται στο ίντερνετ, θεωρούνται κατ'εξακολούθηση.

Προσωπικά, είμαι εντελώς υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να διώκει κάποιον για κάτι που έγραψε στο ίντερνετ για μένα, ότι κι αν ήταν αυτό.
Αν, όμως, εγώ γράψω π.χ. "Ο διευθυντής μου είναι ....... (κάτι άσχημο)", εκείνος μπορεί να μου κάνει ΕΔΕ ή/και μήνυση.

Έτσι ακριβώς είναι! Παρότι δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να διώκει κάποιον για κάτι που έγραψε στο ίντερνετ για μένα, ότι κι αν ήταν αυτό και παρότι έχω βρεθεί δίπλα σε κάθε λογής φρούτα (συναδέλφους-διευθυντές) μερικοί από τους οποίους υπήρξαν απαράδεκτοι, δεν διανοήθηκα ποτέ να βγάζω στη φόρα (διαδικτυακά ή μη) εσωτερικές υποθέσεις του σχολείου.

Αποσυνδεδεμένος newseditor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #45 στις: Ιούνιος 01, 2012, 01:54:56 μμ »
Παρακαλώ επιστρέψτε στο θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:50:48 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #46 στις: Ιούνιος 01, 2012, 03:21:50 μμ »
Παρακαλώ επιστρέψτε στο θέμα.

Νομίζω ότι ο admin μπορεί να δείξει λίγο παραπάνω ανοχή, δεδομένου ότι έχουν υπάρξει περιπτώσεις που αναφέρω κατά το παρελθόν.

Το ότι το φόρουμ έχει κάποιους συγκεκριμένους κανόνες λειτουργίας και ότι οι όροι χρήσης, τους εξηγούν αναλυτικά, αποδεδειγμένα, δεν είναι αρκετό για κάποιους, που είτε πάτησαν βιαστικά ΟΚ κατά την εγγραφή τους, είτε διάβασαν τους όρους, 2-3 ή και περισσότερα χρόνια πριν.

Για να μην αναφέρω το ότι πολλοί από μας ίσως είμαστε νομικά, δημοσιοϋπαλληλικά και ιντερνετικά αναλφάβητοι.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2012, 04:12:09 μμ από Siobaras »
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #47 στις: Ιούνιος 01, 2012, 03:38:48 μμ »
Στο θέμα μας:

Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, στο πού βρίσκεται η διαχωριστική γραμμή "Σέβομαι την αδυναμία του μαθητή - Βοηθάω τον μαθητή πέραν του πρέποντος"

Αναφέρω ένα παράδειγμα:
Πέρυσι ή πρόπερσι, σε μια άσκηση στα Μαθηματικά Γενικής, ζητούσε να βρεθεί το μέγεθος του δείγματος ν.
Δεν θυμάμαι τα μόρια του ερωτήματος, αλλά ας πούμε ότι έπιανε 5.

Οδηγία για τη βαθμολόγηση γραπτών ήταν (και πάλι, τα νούμερα είναι τυχαία, αλλά δεν παίζει ρόλο): Όποιος γράψει απλά ν=50, παίρνει τα 3 μόρια. Όποιος εξηγήσει και πώς το βρήκε, παίρνει τα άλλα 2.

Αν ένα παιδί που εξετάζεται προφορικά σου πει ν=5 και τον ρωτήσεις "Πώς το βρήκες;", στην ουσία, τον βοηθάς να μην χάσει τα 2 μόρια. Γιατί και τα παιδιά που έδιναν γραπτά, αν τα ρωτούσε κάποιος πώς το βρήκαν, θα ήξεραν να το απαντήσουν.

Σε γενικές γραμμές, στα Μαθηματικά, είναι σαφές το πότε "σπρώχνεις" ένα παιδί προς τη λύση και πότε είσαι ελαστικός ως προς τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει.

Και κάτι άλλο: Πέρυσι, τουλάχιστον, θυμάμαι ότι στα Μαθηματικά επιτρεπόταν στο παιδί να σου πει "Το ερώτημα Β3, να το βαθμολογήσετε από το γραπτό" και γραφόταν και στο πρακτικό. Φέτος δεν ισχύει αυτό;;;

Κάτι άλλο κουφό: Ένας μαθητής στο σχολείο μου (που εξετάζεται προφορικά), μας ανέφερε ότι του μηδένισαν ένα ερώτημα, επειδή δεν είχε γράψει στο τετράδιο τον αριθμό του ερωτήματος (π.χ. Γ2)!!! Είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο;;
(Δεν αποκλείω να τα παραφουσκώνει ο μαθητής επειδή πήγε μέτρια....)

Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #48 στις: Ιούνιος 01, 2012, 03:49:45 μμ »
θυμάμαι ότι στα Μαθηματικά επιτρεπόταν στο παιδί να σου πει "Το ερώτημα Β3, να το βαθμολογήσετε από το γραπτό" και γραφόταν και στο πρακτικό. Φέτος δεν ισχύει αυτό;;;
ναι ισχύει και φέτος αυτό.
Στην περίπτωση αυτή, πρέπει οι διορθωτές απλά να βαθμολογήσουν το θέμα από το γραπτό όπως θα έκαναν με τους υπόλοιπους μαθητες που εξετάζονται γραπτά, δηλαδή να μην υπάρξει απολύτως καμια μα καμία προφορική συζήτηση με τον μαθητή. Σωστά; ή πάλι μπορεί ο εξεταστής να ζητήσει διευκρινήσεις προφορικές από τον μαθητή;

Κάτι άλλο κουφό: Ένας μαθητής στο σχολείο μου (που εξετάζεται προφορικά), μας ανέφερε ότι του μηδένισαν ένα ερώτημα, επειδή δεν είχε γράψει στο τετράδιο τον αριθμό του ερωτήματος (π.χ. Γ2)!!! Είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο;;
(Δεν αποκλείω να τα παραφουσκώνει ο μαθητής επειδή πήγε μέτρια....)
αποκλείεται! εξάλλου είναι 3 στην επιτροπή. δεν μπορεί και οι 3 να ήταν τόσο τρελοί!

Πάντως όπως και να έχει το θέμα μια προφορική-γραπτή εξέταση ενός φυσικώς αδύνατου μαθητή είναι πολύ πιο ευνοική έναντι των υπολοίπων μαθητών. Το γεγονός ότι δεν στα γράφει όλα, ή και καθόλου, και τα λέει προφορικά, και γίνεται μια συζήτηση με τον εξεταστή σίγουρα βοηθάει. Μέσα από τον διάλογο μαθητή-εξεταστή μπορεί να αποκαλυφθούν κάποια σημεία λύσης της άσκησης.
Άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να υπήρχει ξεχωριστό ποσοστό θέσεων για αυτούς τους μαθητές και να μην τρώνε θέσεις από τους άλλους.
Δεν υπάρχουν ακριβή πλαίσια του πως να γίνει η εξέταση ειδικά στα Μαθηματικά, Φυσική κλπ όπου το προφορικο είναι πολύ σχετικό.  Η εξέταση αυτή είναι προφορικά μεν, γραπτά δε, και με έναν διάλογο λύνουμε την άσκηση. Κάπου έιναι θολα τα νερά....

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #49 στις: Ιούνιος 01, 2012, 04:02:20 μμ »
Άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να υπήρχει ξεχωριστό ποσοστό θέσεων για αυτούς τους μαθητές και να μην τρώνε θέσεις από τους άλλους.

Πραγματικά λυπάμαι πάρα πολύ όταν εκφραζονται τέτοιες απόψεις από εκπαιδευτικούς!

Να βάλουμε δηλαδή τα παιδιά που έχουν μια μαθησιακή δυσκολία στην άκρη, και από εκεί να επιλέγουμε, γιατί "τρώνε θέσεις"!!!! Λες και δεν εξετάζονται, λες και δεν διαβάζουν, λες και πολλές φορές δεν είναι πού πιο διαβασμένοι από τους "φυσιολογικούς"..... Μήπως να μην περνάνε και καθόλου στο πανεπιστήμιο, γιατί αποτελούν πρόβλημα;;;;

Στην τελική killbill αν δεν μπορείς για τον α ή το β λόγο να εξετάσεις προφορικά μαθητές, μην πηγαίνεις για εξεταστής! Αν πάλι θέλεις τόσο πολύ, ψάξε και βρες το σύμβουλο ειδικής αγωγής και εξέθεσε του όλους σου τους προβληματισμούς. Ο σύμβουλος των μαθηματικών μπορεί να μην σου απάντησε ή να μην ήξερε να σου απαντήσει. Της ειδικής αγωγής δεν έχει δικαιολογία να μην σου απαντήσει!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2012, 04:05:51 μμ από emmaki »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος MissPE06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #50 στις: Ιούνιος 01, 2012, 04:20:01 μμ »

Συμφωνώ απόλυτα με emmaki! Δεν είναι δυνατό να ξεχωρίσουμε τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, θα είναι μια μορφή περιθωριοποίησης. Δεν ανήκω στην ειδική αγωγή αλλά πιστεύω και ελπίζω πως η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δε θα συμφωνούσε με κάτι τέτοιο. Ναι, κάποιοι από αυτούς τους μαθητές εκμεταλλεύονται το "πρόβλημά" τους, δε μελετάνε και τα ρίχνουν όλα στην όποια μαθησιακή δυσκολία έχουν. Έχω συναντήσει τέτοια παραδείγματα. Υπάρχουν όμως και πολλοί μαθητές που καταβάλλουν τρομερή προσπάθεια, ίσως και περισσότερη από τα υπόλοιπα παιδιά. Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ, πως φαίνεται σε ποια από τις δύο ομάδες ανήκει ο μαθητής (ακόμη και ένας εξεταστής που τον βλέπει πρώτη φορά είναι σε θέση να το καταλάβει). Έτσι, με την κατάλληλη καθοδήγηση (π.χ. από τον αρμόδιο σύμβουλο), μπορεί ο εξεταστής να τον βαθμολογήσει δίκαια, ούτε να τον ευνοήσει ούτε να τον αδικήσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2012, 04:21:08 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #51 στις: Ιούνιος 01, 2012, 05:13:55 μμ »
η λέξη κλειδί είναι ο σύμβουλος ειδικής αγωγής! Αν κόπτεται κάποιος τόοοσο πολύ να βαθμολογεί ακριβοδίκαια τον συμβουλεύεται. Αυτή είναι η δουλειά του εξάλλου. Τώρα, το να βγάζει ο κάθε άσχετος με το θέμα, αποφάσεις για το αν το παιδί έχει πρόβλημα ανάλογα με το πώς τον κόβει αυτός, (παρεπιπτόντως, επειδή βρέθηκε στη θέση του βαθμολογητή και χωρίς να είναι δική του δουλειά ή αρμοδιότητα) συγνώμη αλλά θα το πω, είναι το άκρον άωτον της βλ@χι@ς.

-Άλλο να έχεις πτυχίο πληροφορικής, άλλο να παριστάνεις τον υπεύθυνο εργαστηρίου, όντας μαθηματικός και να απεγκαθιστάς(!!) προγράμματα!
-Άλλο να βλέπεις το συνάδελφο με μειωμένο ωράριο και άλλο να του τα σούρνεις πίσω απ΄την πλάτη του επειδή ο διευθυντής (που επειτρέπει να κάνεις στο εργαστήριο ότι σου καπνίσει μη όντας υπεύθυνος) του επιτρέπει να το έχει!
-Άλλο να σε φωνάζουν να βαθμολογήσεις 1 φορά Φ.Α. κι άλλο να παριστάνεις τον τιμητή ή να ψάχνεις (με τι προσόντα;) να ανακαλύψεις αν ο μαθητής σου είναι όντως Φ.Α. ή όχι!

Το ότι στην Ελλάδα ο καθένας χώνει τη μύτη του όπου βρει ας σταματήσει κάποια στιγμή!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #52 στις: Ιούνιος 01, 2012, 06:36:10 μμ »
Άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να υπήρχει ξεχωριστό ποσοστό θέσεων για αυτούς τους μαθητές και να μην τρώνε θέσεις από τους άλλους.

Πραγματικά λυπάμαι πάρα πολύ όταν εκφραζονται τέτοιες απόψεις από εκπαιδευτικούς!

Να βάλουμε δηλαδή τα παιδιά που έχουν μια μαθησιακή δυσκολία στην άκρη, και από εκεί να επιλέγουμε, γιατί "τρώνε θέσεις"!!!! Λες και δεν εξετάζονται, λες και δεν διαβάζουν, λες και πολλές φορές δεν είναι πού πιο διαβασμένοι από τους "φυσιολογικούς"..... Μήπως να μην περνάνε και καθόλου στο πανεπιστήμιο, γιατί αποτελούν πρόβλημα;;;;

καλά εσύ αυτό κατάλαβες; ότι τους βάζω στην άκρη;
ίσα ίσα με την θέσπιση ποσοστού ΔΕΝ θα συναγωνίζονται μαζί με τα φυσιολογικά παιδιά κάτι που δεν είναι δίκαιο.
Θα υπάρχουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ θέσεις αποκλειστικά για αυτά τα παιδιά, που θα μπορουν να μπαίνουν και με ΑΛΛΗ ΒΑΣΗ. πχ να μπαίνουν Ιατρική με 5 που λέει ο λόγος!

εξάλλου αυτό δεν ισχύει για άλλες ειδικές κατηγορίες όπως τρίτεκνοι, πολύτεκνοι κλπ; Γιατί όχι και για αυτά ;

Που το κακό δηλαδή; Που θιχτήκατε τώρα εσείς που είστε έτοιμοι να με φάτε σε ότι πω με πρώτο τον mous που δεν ξέρω τι κόλλημα έχει φάει που έχω δύο πτυχία και Μαθηματικού και Πληροφορικού και μου το κοπανάει συνέχεια!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2012, 06:38:07 μμ από killbill »

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #53 στις: Ιούνιος 01, 2012, 06:43:03 μμ »
καλά εσύ αυτό κατάλαβες; ότι τους βάζω στην άκρη;
ίσα ίσα με την θέσπιση ποσοστού ΔΕΝ θα συναγωνίζονται μαζί με τα φυσιολογικά παιδιά κάτι που δεν είναι δίκαιο.
Θα υπάρχουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ θέσεις αποκλειστικά για αυτά τα παιδιά, που θα μπορουν να μπαίνουν και με ΑΛΛΗ ΒΑΣΗ. πχ να μπαίνουν Ιατρική με 5 που λέει ο λόγος!

εξάλλου αυτό δεν ισχύει για άλλες ειδικές κατηγορίες όπως τρίτεκνοι, πολύτεκνοι κλπ; Γιατί όχι και για αυτά ;

Που το κακό δηλαδή; Που θιχτήκατε τώρα εσείς που είστε έτοιμοι να με φάτε σε ότι πω με πρώτο τον mous που δεν ξέρω τι κόλλημα έχει φάει που έχω δύο πτυχία και Μαθηματικού και Πληροφορικού και μου το κοπανάει συνέχεια!

Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες δεν διαφέρουν σε τίποτα από όλα τα υπόλοιπα παιδιά. Αυτό πρέπει να γίνει κατανόητο από ΟΛΟΥΣ. Αλλάζει ο τρόπος που σκέφτονται. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να δώσουν εξετάσεις μαζί με τα υπόλοιπα "φυσιολογικά" παιδιά.
Είναι απίστευτα άδικο γι' αυτά να τα ξεχωρίζεις έτσι! Έχουν τις ίδιες δυνατότητες με σένα και με μένα και με όποιον άλλο "φυσιολογικό".
Όσο για τις ειδικές κατηγορίες....οι λόγοι που υπάρχουν είναι οικονομικοί (για τις οικογένειες) και πολιτικοί (για τους μουσουλμάνους της Θράκης). Ας μην μπερδεύουμε τα πράγματα. Είσαι μαθηματικός, οπότε μπορείς να καταλάβεις (νομίζω) τη διαφορά ανάμεσα στα μήλα και στα πορτοκάλια!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #54 στις: Ιούνιος 01, 2012, 07:23:06 μμ »
αφού εχουν τις ίδιες δυνατότητες τότε γιατί δεν εξετάζονται με τις ίδιες δυνατότητες και ευνοούνται βαθμολογικά εξεταζόμενα προφορικα;
Για αυτό λέω είναι άδικο αυτό που γίνεται. Να υπάρξει επιπλέον ποσοστό θέσεων, για αυτά τα παιδιά. Υπέρ τους θα είναι. Πιο εύκολα θα εισάγονται σε σχολές, και το κυριότερο χωρίς να αδικούνται τα υπόλοιπα.

Και όλοι ξέρουμε, (είναι κρυφό μυστικό), το τι γίνεται με μαθητές που δεν έχουν κανένα πρόβλημα, και πληρώνουν για να πάρουν ένα χαρτί προκειμένου να εξεταστούν με αυτόν τον τρόπο, γιατί αν εξεταζόταν διαφορετικά δεν θα έμπαιναν ούτε στο τελευταίο ΤΕΙ της χώρας.

Αλλά ας αφήσουμε αυτές τις περιπτώσεις. Δεν το θεωρώ δίκαιο να διεκδικούν τις ίδιες θέσεις αλλά με διαφορετικό τρόπο εξέτασης που όπως και να το κάνουμε είναι πιο ευνοικός από τα υπόλοιπα.
Δεν νομίζεις; Δεν μπορούμε να τα βάλουμε στο ίδιο καλάθι. Μάλλον εσύ δεν ξεχωρίζεις τα μήλα από τα πορτοκάλια!


ΥΓ και φτάνει η ειρωνία για τις ειδικότητές μου! ότι πρόβλημα έχετε για την ειδικότητά μου να μου την στέλνετε με πμ. Δεν είναι ανάγκη να ξεφτιλίζεστε και να βγάζετε τα κομπλεξ σας στο forum δημοσίως
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2012, 07:25:49 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #55 στις: Ιούνιος 01, 2012, 07:31:59 μμ »

Η εξέταση πήγε μια χαρά και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.
Υπήρξε αντικειμενικότατη βαθμολόγηση και αξιολόγηση. Οι μαθητές είχαν γράψει τα πάντα στο πρόχειρο και απλά ζητούσαμε προφορικά να μας πουν ότι ήταν δυσανάγνωστο και τους ρωτούσαμε προφορικά τι έκαναν για την λύση της άσκησης έχοντας μπροστά τους τις σημειώσεις τους.


και

...τότε γιατί δεν εξετάζονται με τις ίδιες δυνατότητες και ευνοούνται βαθμολογικά εξεταζόμενα προφορικα;
...
Δεν το θεωρώ δίκαιο να διεκδικούν τις ίδιες θέσεις αλλά με διαφορετικό τρόπο εξέτασης που όπως και να το κάνουμε είναι πιο ευνοικός από τα υπόλοιπα.


τελικά τι από τα δύο συμβαίνει, ευνοούνται ή είναι αντικειμενική η αξιολόγηση;


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159802
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 444
Σύνολο: 455

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.