0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ένα από τα καλά του forum είναι η ανταλλαγή απόψεων και η δυνατότητα του να ζητάς και να προσφέρεις βοήθεια.Ελπίζω να μην έχουν αποθαρρυνθεί πολλοί να τη ζητήσουν ύστερα από όλη αυτή τη "συζήτηση".
Παράθεση από: killbill στις Μαΐου 30, 2012, 03:56:14 pmΗ εξέταση πήγε μια χαρά και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.Υπήρξε αντικειμενικότατη βαθμολόγηση και αξιολόγηση. Οι μαθητές είχαν γράψει τα πάντα στο πρόχειρο και απλά ζητούσαμε προφορικά να μας πουν ότι ήταν δυσανάγνωστο και τους ρωτούσαμε προφορικά τι έκαναν για την λύση της άσκησης έχοντας μπροστά τους τις σημειώσεις τους.και Παράθεση από: killbill στις Ιουνίου 01, 2012, 07:23:06 pm...τότε γιατί δεν εξετάζονται με τις ίδιες δυνατότητες και ευνοούνται βαθμολογικά εξεταζόμενα προφορικα;...Δεν το θεωρώ δίκαιο να διεκδικούν τις ίδιες θέσεις αλλά με διαφορετικό τρόπο εξέτασης που όπως και να το κάνουμε είναι πιο ευνοικός από τα υπόλοιπα. τελικά τι από τα δύο συμβαίνει, ευνοούνται ή είναι αντικειμενική η αξιολόγηση;
Η εξέταση πήγε μια χαρά και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.Υπήρξε αντικειμενικότατη βαθμολόγηση και αξιολόγηση. Οι μαθητές είχαν γράψει τα πάντα στο πρόχειρο και απλά ζητούσαμε προφορικά να μας πουν ότι ήταν δυσανάγνωστο και τους ρωτούσαμε προφορικά τι έκαναν για την λύση της άσκησης έχοντας μπροστά τους τις σημειώσεις τους.
...τότε γιατί δεν εξετάζονται με τις ίδιες δυνατότητες και ευνοούνται βαθμολογικά εξεταζόμενα προφορικα;...Δεν το θεωρώ δίκαιο να διεκδικούν τις ίδιες θέσεις αλλά με διαφορετικό τρόπο εξέτασης που όπως και να το κάνουμε είναι πιο ευνοικός από τα υπόλοιπα.
δεν το ψάχνω. απάντησα ήδη σε αυτό πιο πάνω. Άνοιξε τα γκαβά σου και σταμάτα να ασχολείσαι με μένα σε προσωπικό επίπεδο
Απορία: Γιατί οι μαθητές με Φ.Α. δεν παίρνουν υψηλούς βαθμούς; Δηλαδή το μέγιστο επίπεδο που μπορούν να φτάσουν είναι το μέτριο; Με ενδιαφέρει, γιατί έχω κοντινό συγγενή με δυσλεξία που θα δώσει πανελλαδικές κάποια στιγμή.