*

Αποστολέας Θέμα: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 108798 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #182 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 02:54:14 πμ »
Να πω κι εγώ τον πόνο μου που ίσως φανεί υπερβολή αλλά εμένα μου χτυπάει.Με παίρνει τηλέφωνο γονιός που συνεργαστήκαμε πρώτη φορά πέρσι.Φέτος το παιδί θα δώσει Α1.Μιλάμε για ώρες,μέρες και δε με ρωτά την τιμή.Δηλαδή θεωρούν δεδομένο ότι δε θα ανεβεί η τιμή;Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;Πέρσι που ξαναέγινε παρόμοιο σκηνικό με άλλους,το είπα από μόνη μου,αλλά σε αυτή την περίπτωση μου έκανε εντύπωση,γιατί είναι και εκπαιδευτικοί και οι δύο γονείς και με οικονομική άνεση και μόνο με ένα παιδί.Εσάς σας ρωτάνε για τη φετινή τιμή;
Αν τα έξοδα αυξάνουν αυξάνει και η τιμή.
Βέβαια αν η οικογένεια αυτή έχει υποστεί απώλεια εσόδων θα πρέπει να το μάθεις και να συζητήσεις μαζί τους την αύξηση.
Κάνε έναν πρόχειρο υπολογισμό και δείξε τους ότι τα έξοδά σου αυξήθηκαν.
Βέβαια η οικονομική κρίση είναι αμείλικτη και σοβαρή,δεν πρέπει να την ξεχνάμε...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:07:02 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #183 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 09:17:46 πμ »
Θυμάμαι έναν γκουρού της εκπαίδευσης που έλεγε ότι αν θέλεις να μάθεις να γράφεις, πρέπει να γράφεις κάτι (όχι απαραίτητα ολόκληρη έκθεση) κάθε μέρα. Ίσως εκεί βρίσκεται το πρόβλημα...

Τα σημερινά παιδιά γράφουν κάθε μέρα (στο φεισμπουκ, μονολεκτικά με φατσούλες και σε γκρικλις  ;D )
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #184 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 09:28:45 πμ »
Όπως εμείς δηλαδή, που αν το επέτρεπαν οι περισσότεροι εδώ μέσα θα έγραφαν με γκρικλις.
Είμαστε τυχεροί ως γενιά γιατί μεγαλώσαμε χωρίς fb.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #185 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 10:23:21 πμ »
.. αρνούμαι πεισματικά να ρίξω τιμές στα 5€ που μου ζητούν. Προτιμώ να έχω λίγα και καλα μαθήματα,παρά πολλά με ελάχιστα ..

5 ευρω είναι πολύ λίγα.

.. απτην άλλη γουστάρει να ξοδεύει ανελέητα σε καφέδες στο χέρι(έχουν γίνει πλούσιοι οι καφετζήδες)..

Η ανεργία είναι  γύρω στο 30% και στους νεους στο 50%.
Είναι αδυνατον να κάθονται κλεισμένοι στο σπίτι  όλη μέρα οι νέοι. Παιρνουν το χαρτζιλικι τους  και κατευθείαν στον χώρο κοινωνικότητας που είναι η  καφετερια. Οπως κάνουν και οι υπόλοιποι. Εχει και δωρεάν wifi. Ο ένας και μοναδικός τρόπος για να μην αισθανεται κανεις κοινωνικά αποκομμένος.

Έχοντας δουλέψει με α' γυμνασίου για χρόνια, θα έλεγα ότι είναι απαραίτητο! Τα παιδιά έρχονται στο γυμνάσιο και δυσκολεύονται πάρα πολύ να γράψουν ένα κείμενο πάνω από 5 σειρές. ..

Συγγνώμη που βγήκαν πολλά, έκανα περικοπές όσο μπορουσα :)

Παλιά έλεγαν ότι "αυτός έχει κλίση στα γράμματα" για κάποιον ο οποίος διέπρεπε στο σχολείο και ξεχώριζε από τους υπόλοιπους.
Ή πάλι ελεγαν ότι αυτός έχει "κλίση στις τέχνες".
Δεν θεωρούσαν όλους ιδιων δυνατοτήτων και όλους ικανους για όλα.
Αυτό το "έγκλημα" που γίνεται σήμερα με το να αγνοούν  οι γονεις όχι μόνο τις κλίσεις του παιδιου  αλλά και τις πραγματικες του δυνατοτητες, με συνέπεια να το "μπουκωνουν" με τη "μαγική"  συνταγή των φροντιστηρίων, δεν υπάρχει αλλού.
Πληρώνουν ένα σωρό χρήματα για να αποκτήσει το παιδι γνωσεις -οι οποιες θα ειναι στειρες εαν το παιδι δεν εχει "κλιση στα γραμματα" , να περασει σε μιας χαμηλης ζητησης σχολης στο πανεπιστημιο ( που περνανε ολοι αλλα οι γονεις θα ειναι ικανοποιημενοι), να συνεχισει και εκει τα φροντιστήρια ( επειδη ετσι εμαθε απο το Δημοτικο), να του γραψει καποιος αλλος τις πτυχιακες ( επειδη μονος του ειναι ανικανος) και στο τελος να βγει ανεργος στην κοινωνια.

Δεν του έμαθε κανεις ότι Γυμνάσιο και φροντιστήρια είναι έννοιες ασυμβίβαστες.
Καποιος θα επρεπε να του μαθει ότι αν το πρόβλημα οφειλόταν στο ότι δεν ανοιγε βιβλίο- παρόλο που ήταν ευφυής- θα έπρεπε να ήταν ο γονιός εκείνος ο οποίος θα επρεπε να τον ειχε πείσει.
Αλλά αν ας πούμε ο γονιός δεν μπορούσε ή δεν είχε τον τρόπο, εκείνος ο δάσκαλος , ο καθηγητής που είναι και παιδαγωγός,δεν  θα έπρεπε και να τον πεισει αλλά και να του μάθει τον τρόπο διαβάσματος;
Αν καταφερε και τον επεισε μπράβο του, αλλά πλεον ο ευφυής νεαρουλης του Γυμνασίου θα μπορει πλέον μονος του να ανοιξει  τα φτερα του και να "πεταξει" μόνος. (Αλλωστε αυτή δεν θα ήταν η χαρά του δασκάλου ; Να καταφέρει δηλ τον μαθητή του να ανταποκρίνεται μόνος στα μαθηματα του; )
Αν δεν τον έπεισε,  με ποιο δικαιωμα αυτός ο εκπαιδευτικός επιμένει σε ιδιαιτερα σε εναν μαθητή ο οποίος απεχθάνεται το άνοιγμα του βιβλίου;
Εκτός πια και αν "η χαρά του δάσκαλου" είναι να έχει έναν μαθητή που θα είναι μόνιμα εξαρτημένος από το δάσκαλο ή που θα αισθάνεται περήφανος (ο δάσκαλος) επειδή "έπιασε" τα θέματα στις εξετάσεις.
Φροντιστήρια αυτοδιαφημίζονται επειδή"επιασαν τα θέματα", δηλαδη η πεμπτουσία της εκπαιδευσης ειναι το φροντιστήριο να πιασει το θεμα!!!! Αδιάφορο του τι δυνατοτητα εχει ο μαθητης αρκει το φροντιστηριο να πιασει το θεμα!!!
ΑΝ ηταν δυνατον δηλαδη το φροντιστήριο να του μάθει μονο ενα θεμα, να το μαθει το παιδι απεξω  και να παει να το γραψει πριν το ξεχασει!! Αυτο λέγεται φροντιστηριακή εκπαίδευση, αυτό  θελουν τα φροντιστηρια στα οποία στριμώχνονται τα [παιδια μας, που οι περι την παραπαιδεία το ονομάζουν παροχή γνώσης!!

Αυτοί οι γονείς -ειδικά στους σημερινούς χαλεπούς καιρούς-δεν γνωρίζουν ότι είναι  σπατάλη χρήματος αλλά κυρίως είναι επιζήμιο για την μετέπειτα εξελιξη και ενταξη του παιδιου στον κοινωνικό και εργασιακό χωρο, αν επιμενουν  σε κατι που το παιδι δεν " το εχει" και που εν τέλει δεν μπορεί να καταφέρεi;
Να το πω λίγο λαικά: Ειναι δυνατον να μαθεις ενα αλογο κουρσας  ( η γαιδαρο) να πετά;
Αντιθετα με καλη προσπαθεια θα μπορουσε καποιος να του αυξησει την φυσικη και ξεχωριστη  ικανοτητα του να τρεχει ( η να μεταφερει φορτια στην περιπτωση του γαιδαρου).

Οι γονείς πιθανόν να μη σκέφτονται όλα αυτά και απλά για να αποποιηθούν  αργότερα ευθύνης,  για την ενδεχόμενα κακή επίδοση του παιδιου τους στο σχολείο, αποφασίζουν και "αγοράζουν" 200 ευρώ φροντιστήρια ή  300 ευρω ιδιαίτερα, ό,τι  τέλος πάντων τους λένε  και ανάλογα με τη δυνατότητα τους.
Επειδή "ολοι ετσι κανουν" ,  επειδή " το παιδί έχει ένα προβληματάκι στην έκθεση" και επειδή ισως δεν θέλουν ή δεν μπορούν να παραδεχθούν ότι οι δυνατότητες του κάθε παιδιού είναι  διαφορετικές και οι οποίες προκειμένου να αναδειχθούν θα πρέπει το παιδί να μεγαλώσει σε κατάλληλο περιβάλον..
Δεν θέλουν ή δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι το  γειτονόπουλο και συμμαθητής της δικής τους Μαρίας,  πέρα από το ότι  δαπανά  ώρες σωστής  μελέτης  στο σπίτι του-σε αντίθεση με το δικό τους που "μελετά" με τις ώρες  PS4,  εχει και τετοιο βαθμό ευφυίας  που του επιτρέπει και έχει καλές επιδόσεις.

Τα έχουμε πει αυτά πάλι, είμαι βέβαιος ότι οι περισσόετροι συνάδελφοι αν είχαν σταθερή εργασία δεν θα έτρεχαν από εδώ και από εκεί για ιδιαίτερα.
Κατανοώ και συμμερίζομαι απόλυτα την ανάγκη τους  για εργασία, προκειμένου  να εξασφαλίσουν στοιχειωδως τα προς το ζην, κατανοώ επίσης την ανάγκη κάποιων να διατηρήσουν τα πολύ περισσότερα που τους προσφερει η ενασχόληση με τα ιδιαιτερα- σε σχεση με τα 840 ευρω της  δικής μου μονιμης εργασιας, αλλά αυτές οι ανάγκες, κατά την άποψή μου, "με την καμία' δεν μπορούν να συντηρούν την κύρια πληγή της Παιδείας  που είναι η παραπαιδεία.



Θυμάμαι έναν γκουρού της εκπαίδευσης που έλεγε ότι αν θέλεις να μάθεις να γράφεις, πρέπει να γράφεις κάτι (όχι απαραίτητα ολόκληρη έκθεση) κάθε μέρα. Ίσως εκεί βρίσκεται το πρόβλημα...

Πολύ σωστό!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2016, 10:56:45 πμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:07:02 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #186 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 02:03:29 μμ »
...
Αν δεν τον έπεισε,  με ποιο δικαιωμα αυτός ο εκπαιδευτικός επιμένει σε ιδιαιτερα σε εναν μαθητή ο οποίος απεχθάνεται το άνοιγμα του βιβλίου;
Εκτός πια και αν "η χαρά του δάσκαλου" είναι να έχει έναν μαθητή που θα είναι μόνιμα εξαρτημένος από το δάσκαλο ή που θα αισθάνεται περήφανος (ο δάσκαλος) επειδή "έπιασε" τα θέματα στις εξετάσεις.
Φροντιστήρια αυτοδιαφημίζονται επειδή"επιασαν τα θέματα", δηλαδη η πεμπτουσία της εκπαιδευσης ειναι το φροντιστήριο να πιασει το θεμα!!!! Αδιάφορο του τι δυνατοτητα εχει ο μαθητης αρκει το φροντιστηριο να πιασει το θεμα!!!
ΑΝ ηταν δυνατον δηλαδη το φροντιστήριο να του μάθει μονο ενα θεμα, να το μαθει το παιδι απεξω  και να παει να το γραψει πριν το ξεχασει!! Αυτο λέγεται φροντιστηριακή εκπαίδευση, αυτό  θελουν τα φροντιστηρια στα οποία στριμώχνονται τα [παιδια μας, που οι περι την παραπαιδεία το ονομάζουν παροχή γνώσης!!

Αυτοί οι γονείς -ειδικά στους σημερινούς χαλεπούς καιρούς-δεν γνωρίζουν ότι είναι  σπατάλη χρήματος αλλά κυρίως είναι επιζήμιο για την μετέπειτα εξελιξη και ενταξη του παιδιου στον κοινωνικό και εργασιακό χωρο, αν επιμενουν  σε κατι που το παιδι δεν " το εχει" και που εν τέλει δεν μπορεί να καταφέρεi;
Να το πω λίγο λαικά: Ειναι δυνατον να μαθεις ενα αλογο κουρσας  ( η γαιδαρο) να πετά;
Αντιθετα με καλη προσπαθεια θα μπορουσε καποιος να του αυξησει την φυσικη και ξεχωριστη  ικανοτητα του να τρεχει ( η να μεταφερει φορτια στην περιπτωση του γαιδαρου).

Οι γονείς πιθανόν να μη σκέφτονται όλα αυτά και απλά για να αποποιηθούν  αργότερα ευθύνης,  για την ενδεχόμενα κακή επίδοση του παιδιου τους στο σχολείο, αποφασίζουν και "αγοράζουν" 200 ευρώ φροντιστήρια ή  300 ευρω ιδιαίτερα, ό,τι  τέλος πάντων τους λένε  και ανάλογα με τη δυνατότητα τους.
Επειδή "ολοι ετσι κανουν" ,  επειδή " το παιδί έχει ένα προβληματάκι στην έκθεση" και επειδή ισως δεν θέλουν ή δεν μπορούν να παραδεχθούν ότι οι δυνατότητες του κάθε παιδιού είναι  διαφορετικές και οι οποίες προκειμένου να αναδειχθούν θα πρέπει το παιδί να μεγαλώσει σε κατάλληλο περιβάλον..
Δεν θέλουν ή δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι το  γειτονόπουλο και συμμαθητής της δικής τους Μαρίας,  πέρα από το ότι  δαπανά  ώρες σωστής  μελέτης  στο σπίτι του-σε αντίθεση με το δικό τους που "μελετά" με τις ώρες  PS4,  εχει και τετοιο βαθμό ευφυίας  που του επιτρέπει και έχει καλές επιδόσεις.

Τα έχουμε πει αυτά πάλι, είμαι βέβαιος ότι οι περισσόετροι συνάδελφοι αν είχαν σταθερή εργασία δεν θα έτρεχαν από εδώ και από εκεί για ιδιαίτερα.
Κατανοώ και συμμερίζομαι απόλυτα την ανάγκη τους  για εργασία, προκειμένου  να εξασφαλίσουν στοιχειωδως τα προς το ζην, κατανοώ επίσης την ανάγκη κάποιων να διατηρήσουν τα πολύ περισσότερα που τους προσφερει η ενασχόληση με τα ιδιαιτερα- σε σχεση με τα 840 ευρω της  δικής μου μονιμης εργασιας, αλλά αυτές οι ανάγκες, κατά την άποψή μου, "με την καμία' δεν μπορούν να συντηρούν την κύρια πληγή της Παιδείας  που είναι η παραπαιδεία.

Σε πολλά συμφωνώ σε αυτά που γράφεις. Όμως νομίζω ότι προσπαθείς να αποδώσεις ρόλους στην παραπαιδεία που δεν της ανήκουν.

Ναι το φροντιστήριο θεωρεί επιτυχημένο το έργο του αν πιάσει τα θέματα και οι μαθητές του γράψουν καλά.
Ε, αυτός είναι ο ρόλος του. Γιατί να μην νοιώθει ικανοποίηση που πέτυχε τον σκοπό του;

Αν κάνεις π.χ. φοιτητικό μάθημα και μπορέσεις με 4 ώρες να περάσει ο φοιτητής το μάθημα, ε είσαι πετυχημένος. Δεν είναι δουλειά δική σου να τον κάνεις να κατανοήσει πλήρως όλη την ύλη και την ουσία του μαθήματος.
Δουλειά του Πανεπιστημίου είναι.

Δεν είναι δουλειά των φροντιστηρίων να δώσουν μία γενικά παιδεία στα παιδιά, ούτε και να τους κάνουν επαγγελματικό προσανατολισμό. Τον ρόλο αυτό τον έχουν οι γονείς και το σχολείο.
Αν αυτοί αποτυγχάνουν, τότε δεν φταίει το φροντιστήριο, ούτε αυτός που τους κάνει ιδιαίτερα.

Θέλω να πω ότι, δεν είναι πληγή της παιδείας η παραπαιδεία, όπως λες. Πληγή της παιδείας είναι ότι δεν δίνεται σωστή παιδεία ούτε και σωστός επαγγελματικός προσανατολισμός, πρώτα από τους γονείς και μετά από το σχολείο. Αν αυτά γίνονταν σωστά, τότε δεν θα χρειάζονταν η παραπαιδεία. Τουλάχιστον στον σημερινό βαθμό.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2016, 02:05:19 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #187 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 02:15:30 μμ »
Η δική μου εμπειρία μου έχει δείξει ότι και τα παιδιά που τα "παίρνουν" τα γράμματα έχουν πλέον σοβαρά προβλήματα στο γραπτό λόγο, ακριβώς γιατί δεν έχουν ασκηθεί πάνω σε αυτό. Είναι, για λόγους που δεν γνωρίζω, μια έλλειψη του δημοτικού. Έχουμε παιδιά με όρεξη, μελετηρά και εργατικά, που δυσκολεύονται στη σύνταξη και του πιο απλού κειμένου. Κάτι πάει στραβά στο δημοτικό σ'αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #188 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 03:39:32 μμ »
Βασικά αληθεύει πως οι γονείς θεωρούν πως το παιδί τους είναι ικανό, ακόμα και αν δεν είναι. Κάποτε όσοι άξιζαν πιο πολύ συνέχιζαν τις σπουδές τους. Οι υπόλοιποι κατευθύνονταν στα τεχνικά-επαγγελματικά λύκεια και από εκεί επέλεγαν μια τέχνη. Όσοι γονείς, και φυσικά πριν την οικονομική κρίση ήταν πολλοί αυτοί-μην λησμονούμε πως οι σπουδές είχαν κύρος-δεν δέχονταν πως είχαν παιδιά αδύναμα ή αδιαφορα για γνώση επέλεγαν τα φροντιστήρια, τα ιδιαίτερα(αυτά τα επέλεγαν και οι γονείς των ικανών μαθητών λόγων των ελλείψεων στην εκπαίδευση) ή εν τέλει το εξωτερικό-ακόμα και αν στοίχιζε μια περιουσία- και το πιο σημαντικό πίεζαν τους πολιτικούς να ανοίξουν την παιδεία για όλους. Αυτό συνεπάγεται νέες σχολές και αύξηση των εισακτέων. Φυσικά οι πολιτικοί ήθελαν να προσελκύσουν τα κεφάλαια που έφευγαν στο εξωτερικό και κυρίως να ικανοποιήσουν κάθε πόλη και δήμαρχο που πλέον με νέα πανεπιστήμια θα αποκτούσε χρήματα, σπίτια, υποδομές, αύξηση της κίνησης του χρήματος και...Αλλά το φαγοπότι τελείωσε. Δημιουργήθηκε ένας φαύλος κύκλος με άπειρες σχολές και ανέργους και τους γονείς να φωνάζουν για διορισμό-"μα τι σπούδαζα την κόρη στην Κρήτη φιλόλογο, τόσα έξοδα και να μην διοριστεί"- και να ψάχνουν μέσο για το παιδί με ο,τι αυτό συνεπάγεται. Τα παιδιά απαξίωσαν την γνώση-σιγά μην γράψω έκθεση, άσε να μπω φ.β να περάσω καλά-και οι καθηγητές αποδέχθηκαν το χαμηλό επίπεδο. Άλλωστε όπως μου είπε κάποιος καθηγητής στο Α.Π.Θ." μετάφραση δεν μπορούν να μάθουν στη φιλολογία πια τα περισσότερα παιδιά, τι σύνταξη και χαζά να ζητήσω". Και η απαξίωση της γνώσης καλά κρατεί, είτε φταίει ο νέος τρόπος ζωής, είτε το εκπαιδευτικό σύστημα, είτε η ίδια η αποσύνδεση της γνώσης από την εύρεση εργασίας. Διαλέξτε κάτι...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2016, 03:47:04 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #189 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 04:00:17 μμ »
Ξεχνάς, όμως καλή μου, και κάτι πολύ βασικό. Αυτά τα παιδιά στα οποία αναφέρεσαι μπήκαν στα πανεπιστήμια, κουτσά στραβά τα τελείωσαν και αυτή τη στιγμή είναι συνάδελφοι μας. Αυτά τα παιδιά που με το ζόρι μαθαίνουν μετάφραση και δεν τους ζητήθηκε σύνταξη και χαζά, σήμερα θεωρούν δικαίωμά τους να διδάξουν σύνταξη και χαζά. Είμαστε εμείς όμως έτοιμοι να κάνουμε τη δική μας αυτοκριτική;

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #190 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 04:15:59 μμ »
Αυτήν όφειλε να την κάνει το κράτος και όχι εμείς. Αν ανοίγεις τον ασκό του αιόλου ως κράτος-όντας υποτίθεται υπεύθυνο να κυβερνήσεις-τότε οι πολίτες τι να κάνουν; Αλλά φυσικά δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών διότι οι επιλογές ήταν δικές μας. :-X :-X :-X
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #191 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 04:30:47 μμ »
Αυτήν όφειλε να την κάνει το κράτος και όχι εμείς. Αν ανοίγεις τον ασκό του αιόλου ως κράτος-όντας υποτίθεται υπεύθυνο να κυβερνήσεις-τότε οι πολίτες τι να κάνουν; Αλλά φυσικά δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών διότι οι επιλογές ήταν δικές μας. :-X :-X :-X

Δεν με κατάλαβες. Μιλάω για τα παιδιά που, σύμφωνα με τα λεγόμενα αρκετών μπήκαν στα πανεπιστήμια επειδή αυξήθηκε ο αριθμός των εισακτέων, άρα δεν θα έπρεπε να είναι αυτή τη στιγμή απόφοιτοι. Θα έπρεπε λοιπόν να είναι τεχνίτες  ή κάτι άλλο, πάντως όχι φιλόλογοι ή μαθηματικοί ή οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα. Μήπως είμαστε εμείς αυτά τα παιδιά; Γιατί είναι εύκολο να μιλάμε για τα παιδιά των άλλων. Για εμάς;

Αποσυνδεδεμένος souzana13

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε02
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #192 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 07:54:27 μμ »
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ζητείται για καθημερινή 2ωρη μελέτη μαθητή Γ' γυμνασίου, τιμή 6€ το δίωρο

αλήθεια τώρα????;D ;D
ήθελα να πάρω να ρωτήσω αλλά τι να τους πεις για την τιμή?????????

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #193 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 08:11:11 μμ »
Δεν με κατάλαβες. Μιλάω για τα παιδιά που, σύμφωνα με τα λεγόμενα αρκετών μπήκαν στα πανεπιστήμια επειδή αυξήθηκε ο αριθμός των εισακτέων, άρα δεν θα έπρεπε να είναι αυτή τη στιγμή απόφοιτοι. Θα έπρεπε λοιπόν να είναι τεχνίτες  ή κάτι άλλο, πάντως όχι φιλόλογοι ή μαθηματικοί ή οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα. Μήπως είμαστε εμείς αυτά τα παιδιά; Γιατί είναι εύκολο να μιλάμε για τα παιδιά των άλλων. Για εμάς;
Δεν νομίζω καλή μου. Όταν έδινα εγώ εξετάσεις η θεολογία είχε 17 και η φιλολογία όσο η νομική, δηλαδή ο τελευταίος 18 και.... Χα χα.Εάν έγραφε κάποιος 18,5 λατινικά ήταν αποτυχημένος.Άσε στα υπόλοιπα.Το χάος. :'( :'(
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #194 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 08:30:39 μμ »
Δεν νομίζω καλή μου. Όταν έδινα εγώ εξετάσεις η θεολογία είχε 17 και η φιλολογία όσο η νομική, δηλαδή ο τελευταίος 18 και.... Χα χα.Εάν έγραφε κάποιος 18,5 λατινικά ήταν αποτυχημένος.Άσε στα υπόλοιπα.Το χάος. :'( :'(

Δεν το είπα προσωπικά, κι εγώ με δέσμες μπήκα, ξέρω πολύ καλά τι εννοείς. Παραμένει όμως γεγονός ότι τα παιδιά αυτά είναι έξω στην αγορά εργασίας, στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα, συνεχίζοντας να έχουν ελλείψεις, γιατί -όπως είπες- στο πανεπιστήμιο πλέον κανείς δεν τους ζητάει σύνταξη, γιατί καλά καλά δεν μπορούν να μάθουν μετάφραση. Τα παιδιά που είχαν απαξιώσει τη γνώση ως μαθητές, τι καθηγητές έχουν γίνει;

Αποσυνδεδεμένος pppff

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #195 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 08:32:59 μμ »
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ζητείται για καθημερινή 2ωρη μελέτη μαθητή Γ' γυμνασίου, τιμή 6€ το δίωρο

αλήθεια τώρα????;D ;D
ήθελα να πάρω να ρωτήσω αλλά τι να τους πεις για την τιμή?????????

προσφοραρα λεμε!!!!!!!!!!
τρεξτε!!!!!!!!!!!!

 :P

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159801
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 473

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.218 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.