*

Αποστολέας Θέμα: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 120068 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #182 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 02:54:14 am »
Να πω κι εγώ τον πόνο μου που ίσως φανεί υπερβολή αλλά εμένα μου χτυπάει.Με παίρνει τηλέφωνο γονιός που συνεργαστήκαμε πρώτη φορά πέρσι.Φέτος το παιδί θα δώσει Α1.Μιλάμε για ώρες,μέρες και δε με ρωτά την τιμή.Δηλαδή θεωρούν δεδομένο ότι δε θα ανεβεί η τιμή;Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;Πέρσι που ξαναέγινε παρόμοιο σκηνικό με άλλους,το είπα από μόνη μου,αλλά σε αυτή την περίπτωση μου έκανε εντύπωση,γιατί είναι και εκπαιδευτικοί και οι δύο γονείς και με οικονομική άνεση και μόνο με ένα παιδί.Εσάς σας ρωτάνε για τη φετινή τιμή;
Αν τα έξοδα αυξάνουν αυξάνει και η τιμή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:04:19 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #183 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 09:17:46 am »
Θυμάμαι έναν γκουρού της εκπαίδευσης που έλεγε ότι αν θέλεις να μάθεις να γράφεις, πρέπει να γράφεις κάτι (όχι απαραίτητα ολόκληρη έκθεση) κάθε μέρα. Ίσως εκεί βρίσκεται το πρόβλημα...

Τα σημερινά παιδιά γράφουν κάθε μέρα (στο φεισμπουκ, μονολεκτικά με φατσούλες και σε γκρικλις  ;D )
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1185
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #184 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 09:28:45 am »
Όπως εμείς δηλαδή, που αν το επέτρεπαν οι περισσότεροι εδώ μέσα θα έγραφαν με γκρικλις.
Είμαστε τυχεροί ως γενιά γιατί μεγαλώσαμε χωρίς fb.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #185 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 10:23:21 am »
.. αρνούμαι πεισματικά να ρίξω τιμές στα 5
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 10:56:45 am από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:04:19 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #186 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 02:03:29 pm »
...
Αν δεν τον έπεισε,  με ποιο δικαιωμα αυτός ο εκπαιδευτικός επιμένει σε ιδιαιτερα σε εναν μαθητή ο οποίος απεχθάνεται το άνοιγμα του βιβλίου;
Εκτός πια και αν "η χαρά του δάσκαλου" είναι να έχει έναν μαθητή που θα είναι μόνιμα εξαρτημένος από το δάσκαλο ή που θα αισθάνεται περήφανος (ο δάσκαλος) επειδή "έπιασε" τα θέματα στις εξετάσεις.
Φροντιστήρια αυτοδιαφημίζονται επειδή"επιασαν τα θέματα", δηλαδη η πεμπτουσία της εκπαιδευσης ειναι το φροντιστήριο να πιασει το θεμα!!!! Αδιάφορο του τι δυνατοτητα εχει ο μαθητης αρκει το φροντιστηριο να πιασει το θεμα!!!
ΑΝ ηταν δυνατον δηλαδη το φροντιστήριο να του μάθει μονο ενα θεμα, να το μαθει το παιδι απεξω  και να παει να το γραψει πριν το ξεχασει!! Αυτο λέγεται φροντιστηριακή εκπαίδευση, αυτό  θελουν τα φροντιστηρια στα οποία στριμώχνονται τα [παιδια μας, που οι περι την παραπαιδεία το ονομάζουν παροχή γνώσης!!

Αυτοί οι γονείς -ειδικά στους σημερινούς χαλεπούς καιρούς-δεν γνωρίζουν ότι είναι  σπατάλη χρήματος αλλά κυρίως είναι επιζήμιο για την μετέπειτα εξελιξη και ενταξη του παιδιου στον κοινωνικό και εργασιακό χωρο, αν επιμενουν  σε κατι που το παιδι δεν " το εχει" και που εν τέλει δεν μπορεί να καταφέρεi;
Να το πω λίγο λαικά: Ειναι δυνατον να μαθεις ενα αλογο κουρσας  ( η γαιδαρο) να πετά;
Αντιθετα με καλη προσπαθεια θα μπορουσε καποιος να του αυξησει την φυσικη και ξεχωριστη  ικανοτητα του να τρεχει ( η να μεταφερει φορτια στην περιπτωση του γαιδαρου).

Οι γονείς πιθανόν να μη σκέφτονται όλα αυτά και απλά για να αποποιηθούν  αργότερα ευθύνης,  για την ενδεχόμενα κακή επίδοση του παιδιου τους στο σχολείο, αποφασίζουν και "αγοράζουν" 200 ευρώ φροντιστήρια ή  300 ευρω ιδιαίτερα, ό,τι  τέλος πάντων τους λένε  και ανάλογα με τη δυνατότητα τους.
Επειδή "ολοι ετσι κανουν" ,  επειδή " το παιδί έχει ένα προβληματάκι στην έκθεση" και επειδή ισως δεν θέλουν ή δεν μπορούν να παραδεχθούν ότι οι δυνατότητες του κάθε παιδιού είναι  διαφορετικές και οι οποίες προκειμένου να αναδειχθούν θα πρέπει το παιδί να μεγαλώσει σε κατάλληλο περιβάλον..
Δεν θέλουν ή δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι το  γειτονόπουλο και συμμαθητής της δικής τους Μαρίας,  πέρα από το ότι  δαπανά  ώρες σωστής  μελέτης  στο σπίτι του-σε αντίθεση με το δικό τους που "μελετά" με τις ώρες  PS4,  εχει και τετοιο βαθμό ευφυίας  που του επιτρέπει και έχει καλές επιδόσεις.

Τα έχουμε πει αυτά πάλι, είμαι βέβαιος ότι οι περισσόετροι συνάδελφοι αν είχαν σταθερή εργασία δεν θα έτρεχαν από εδώ και από εκεί για ιδιαίτερα.
Κατανοώ και συμμερίζομαι απόλυτα την ανάγκη τους  για εργασία, προκειμένου  να εξασφαλίσουν στοιχειωδως τα προς το ζην, κατανοώ επίσης την ανάγκη κάποιων να διατηρήσουν τα πολύ περισσότερα που τους προσφερει η ενασχόληση με τα ιδιαιτερα- σε σχεση με τα 840 ευρω της  δικής μου μονιμης εργασιας, αλλά αυτές οι ανάγκες, κατά την άποψή μου, "με την καμία' δεν μπορούν να συντηρούν την κύρια πληγή της Παιδείας  που είναι η παραπαιδεία.

Σε πολλά συμφωνώ σε αυτά που γράφεις. Όμως νομίζω ότι προσπαθείς να αποδώσεις ρόλους στην παραπαιδεία που δεν της ανήκουν.

Ναι το φροντιστήριο θεωρεί επιτυχημένο το έργο του αν πιάσει τα θέματα και οι μαθητές του γράψουν καλά.
Ε, αυτός είναι ο ρόλος του. Γιατί να μην νοιώθει ικανοποίηση που πέτυχε τον σκοπό του;

Αν κάνεις π.χ. φοιτητικό μάθημα και μπορέσεις με 4 ώρες να περάσει ο φοιτητής το μάθημα, ε είσαι πετυχημένος. Δεν είναι δουλειά δική σου να τον κάνεις να κατανοήσει πλήρως όλη την ύλη και την ουσία του μαθήματος.
Δουλειά του Πανεπιστημίου είναι.

Δεν είναι δουλειά των φροντιστηρίων να δώσουν μία γενικά παιδεία στα παιδιά, ούτε και να τους κάνουν επαγγελματικό προσανατολισμό. Τον ρόλο αυτό τον έχουν οι γονείς και το σχολείο.
Αν αυτοί αποτυγχάνουν, τότε δεν φταίει το φροντιστήριο, ούτε αυτός που τους κάνει ιδιαίτερα.

Θέλω να πω ότι, δεν είναι πληγή της παιδείας η παραπαιδεία, όπως λες. Πληγή της παιδείας είναι ότι δεν δίνεται σωστή παιδεία ούτε και σωστός επαγγελματικός προσανατολισμός, πρώτα από τους γονείς και μετά από το σχολείο. Αν αυτά γίνονταν σωστά, τότε δεν θα χρειάζονταν η παραπαιδεία. Τουλάχιστον στον σημερινό βαθμό.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 02:05:19 pm από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #187 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 02:15:30 pm »
Η δική μου εμπειρία μου έχει δείξει ότι και τα παιδιά που τα "παίρνουν" τα γράμματα έχουν πλέον σοβαρά προβλήματα στο γραπτό λόγο, ακριβώς γιατί δεν έχουν ασκηθεί πάνω σε αυτό. Είναι, για λόγους που δεν γνωρίζω, μια έλλειψη του δημοτικού. Έχουμε παιδιά με όρεξη, μελετηρά και εργατικά, που δυσκολεύονται στη σύνταξη και του πιο απλού κειμένου. Κάτι πάει στραβά στο δημοτικό σ'αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #188 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 03:39:32 pm »
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 03:47:04 pm από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #189 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 04:00:17 pm »
Ξεχνάς, όμως καλή μου, και κάτι πολύ βασικό. Αυτά τα παιδιά στα οποία αναφέρεσαι μπήκαν στα πανεπιστήμια, κουτσά στραβά τα τελείωσαν και αυτή τη στιγμή είναι συνάδελφοι μας. Αυτά τα παιδιά που με το ζόρι μαθαίνουν μετάφραση και δεν τους ζητήθηκε σύνταξη και χαζά, σήμερα θεωρούν δικαίωμά τους να διδάξουν σύνταξη και χαζά. Είμαστε εμείς όμως έτοιμοι να κάνουμε τη δική μας αυτοκριτική;

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #190 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 04:15:59 pm »
Αυτήν όφειλε να την κάνει το κράτος και όχι εμείς. Αν ανοίγεις τον ασκό του αιόλου ως κράτος-όντας υποτίθεται υπεύθυνο να κυβερνήσεις-τότε οι πολίτες τι να κάνουν; Αλλά φυσικά δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών διότι οι επιλογές ήταν δικές μας. :-X :-X :-X
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #191 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 04:30:47 pm »
Αυτήν όφειλε να την κάνει το κράτος και όχι εμείς. Αν ανοίγεις τον ασκό του αιόλου ως κράτος-όντας υποτίθεται υπεύθυνο να κυβερνήσεις-τότε οι πολίτες τι να κάνουν; Αλλά φυσικά δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών διότι οι επιλογές ήταν δικές μας. :-X :-X :-X

Δεν με κατάλαβες. Μιλάω για τα παιδιά που, σύμφωνα με τα λεγόμενα αρκετών μπήκαν στα πανεπιστήμια επειδή αυξήθηκε ο αριθμός των εισακτέων, άρα δεν θα έπρεπε να είναι αυτή τη στιγμή απόφοιτοι. Θα έπρεπε λοιπόν να είναι τεχνίτες  ή κάτι άλλο, πάντως όχι φιλόλογοι ή μαθηματικοί ή οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα. Μήπως είμαστε εμείς αυτά τα παιδιά; Γιατί είναι εύκολο να μιλάμε για τα παιδιά των άλλων. Για εμάς;

Αποσυνδεδεμένος souzana13

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε02
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #192 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 07:54:27 pm »
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ζητείται για καθημερινή 2ωρη μελέτη μαθητή Γ' γυμνασίου, τιμή 6

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #193 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 08:11:11 pm »
Δεν με κατάλαβες. Μιλάω για τα παιδιά που, σύμφωνα με τα λεγόμενα αρκετών μπήκαν στα πανεπιστήμια επειδή αυξήθηκε ο αριθμός των εισακτέων, άρα δεν θα έπρεπε να είναι αυτή τη στιγμή απόφοιτοι. Θα έπρεπε λοιπόν να είναι τεχνίτες  ή κάτι άλλο, πάντως όχι φιλόλογοι ή μαθηματικοί ή οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα. Μήπως είμαστε εμείς αυτά τα παιδιά; Γιατί είναι εύκολο να μιλάμε για τα παιδιά των άλλων. Για εμάς;
Δεν νομίζω καλή μου. Όταν έδινα εγώ εξετάσεις η θεολογία είχε 17 και η φιλολογία όσο η νομική, δηλαδή ο τελευταίος 18 και.... Χα χα.Εάν έγραφε κάποιος 18,5 λατινικά ήταν αποτυχημένος.Άσε στα υπόλοιπα.Το χάος. :'( :'(
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #194 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 08:30:39 pm »
Δεν νομίζω καλή μου. Όταν έδινα εγώ εξετάσεις η θεολογία είχε 17 και η φιλολογία όσο η νομική, δηλαδή ο τελευταίος 18 και.... Χα χα.Εάν έγραφε κάποιος 18,5 λατινικά ήταν αποτυχημένος.Άσε στα υπόλοιπα.Το χάος. :'( :'(

Δεν το είπα προσωπικά, κι εγώ με δέσμες μπήκα, ξέρω πολύ καλά τι εννοείς. Παραμένει όμως γεγονός ότι τα παιδιά αυτά είναι έξω στην αγορά εργασίας, στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα, συνεχίζοντας να έχουν ελλείψεις, γιατί -όπως είπες- στο πανεπιστήμιο πλέον κανείς δεν τους ζητάει σύνταξη, γιατί καλά καλά δεν μπορούν να μάθουν μετάφραση. Τα παιδιά που είχαν απαξιώσει τη γνώση ως μαθητές, τι καθηγητές έχουν γίνει;

Αποσυνδεδεμένος pppff

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #195 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2016, 08:32:59 pm »
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ζητείται για καθημερινή 2ωρη μελέτη μαθητή Γ' γυμνασίου, τιμή 6

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 583
Σύνολο: 589

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.