0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: sumaxer στις Ιανουαρίου 16, 2013, 12:23:52 pmΘίγονται πολλοί σε διάθεση του ΠΥΣΔΕ , πολλοί οργανικά υπεράριθμοι ( που ουσιαστικά είναι στη διάθεση με προτεραιότητα επιλογής ) και θίγονται και πολλοί που καταστρέφεται ο προγραμματισμός τους ως προς τις μεταθέσεις .Να ρωτήσω κι εγώ κάτι συνάδελφοι,αν μπορέι κάποιος/α με σιγουριά να απαντήσει.Έστω ότι μιλάμε για ένα ΠΥΣΔΕ το οποίο με τα παλιά δεδομένα είχε τρεις περιοχές.Στην πρώτη ανήκαν σχολεία των δήμων α,β,γ,δ.Στη δεύτερη ανήκαν σχολεία των δήμων ε,στ και ζ και στην τρίτη σχολεία των δήμων η,θ και ι.Με τα νέα δεδομένα,οι μεταθετικές περιοχές αυτού του ΠΥΣΔΕ γίνονται δύο από τρεις και πλέον στην πρώτη ανήκουν σχολεία των δήμων α,β,γ,δ και ε ενώ στη δεύτερη ανήκουν όλα τα υπόλοιπα.Εκπαιδευτικός που ανήκει οργανικά(όντας όμως υπεράριθμος)σε σχολείο του ε δήμου,από το 2013-2014 θα υπηρετεί στην πρώτη ή στη δεύτερη(με τα νέα δεδομένα)περιφέρεια;Και σε συνέχεις του πρώτου ερωτήματος...σε ποια από τις δύο έχει δικαίωμα να κάνει αίτηση βελτίωσης;
Θίγονται πολλοί σε διάθεση του ΠΥΣΔΕ , πολλοί οργανικά υπεράριθμοι ( που ουσιαστικά είναι στη διάθεση με προτεραιότητα επιλογής ) και θίγονται και πολλοί που καταστρέφεται ο προγραμματισμός τους ως προς τις μεταθέσεις .
BitchΕπίτρεψέ μου να ξαναρωτήσω γιατί με ενδιαφέρει . Πότε ακριβώς βγήκαν οι μεταθέσεις και πότε έγιναν οι διορισμοί στην περίπτωση που μας αφηγήθηκες ;
Πραγματικά όμως δεν αντιλαμβάνομαι καθόλου πως αθροιστικά οι ώρες σε ενιαίο ΠΥΣΔΕ θα βγαίνουν περισσότερες από ότι αν το ΠΥΣΔΕ είναι σε κομμάτια . Θα παρακαλούσα για ένα παράδειγμα