*

Αποστολέας Θέμα: Μόνιμοι και ΠΔΣ  (Αναγνώστηκε 21386 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fgx

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:Μπα δεν τρελαίνομαι κιόλας
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #126 στις: Σεπτέμβριος 29, 2007, 08:20:19 μμ »
Συνάδελφοι, διαβαζω τόσο καιρό τις απόψεις σας και λυπάμαι για την - κατά την γνώμη μου - λανθασμένη άποψή σας σχετικά με το ποιος θα κάνει ΠΔΣ.
Όλο το σκεπτικό σας εδράζεται¨: 
1]στη μοριοδότηση των αδιόριστων συναδέλφων (ήμουν 15 χρόνια τέτοιος) και
2] στη είσπραξη κάποιων χρημάτων απο αυτούς.

Για το πρώτο θα πω ότι η βυσματική και μόνο δυνατότητα πρόσληψης στη ΠΔΣ ακυρώνει στη πράξη την "ηθικότητα" της παραίτησης των μονίμων απο το να κάνουν ΠΔΣ. Κάποιοι έτσι "κάνουν" προϋπηρεσία σε βάρος όλων των άλλων που δεν εχουν "μπάρμπα".
Για το δεύτερο, έχω να πω ότι και πάλι υπάρχει η βυσματική πρόσληψη αλλά το παραβλέπω! Πιστεύετε συνάδελφοι ότι οι μισθοι μας ειναι τόσο ικανοποιητικοί ώστε να μην χρειαζόμαστε επιπλέον έσοδα????
Προσωπικά παίρνω 1240 Ε με μεταπτυχιακό και 2 παιδιά. Και δίνω μόνο για οδοιπορικά - ως το χωριό που δουλεύω - περίπου 130 Ε το μηνα μόνο για βενζίνες και ειμαι και σε group με άλλους δύο που πηγαινο-ερχόμαστε. Ασε τις φθορές και τα service των αυτοκινήτων....

Και τέλος το σημαντικότερο:
ΡΕ συνάδελφοι η ΠΔΣ δεν γίνεται για τους καθηγητές. Γίνεται για τους ΜΑΘΗΤΕΣ.
Πρέπει να διδάσκουν καθηγητές - μόνιμοι ΚΑΙ ωρομίσθιοι - που θα βοηθούν τους μαθητές και θα γλυτώνουν τους γονείς απο κάποια λεφτά φροντιστηρίων.
Θα μου πείτε οτι δεν υπάρχει αξιολόγηση. ΝΑΙ αλλά σε τέτοιους τομείς πρέπει να διεκδικήσουμε τις σωστές προσλήψεις καθηγητών ΠΔΣ - οποιοι κι αν ειναι - και την επίβλεψη απο αξιολογητές όχι του ίδιου σχολείου αλλά τουλάχιστον απο άλλα για να μην υπάρχουν  "υποχρεώσεις" ή έστω να ειναι λιγότερες. Και στο τέλος - τέλος οι καλύτεροι αξιολογητές ειναι οι ίδιοι οι μαθητές. Στους καθηγητές που δουλεύουν τα τμήματα έχουν πάντα μαθητές, ενώ τα άλλα.... άστα να πάνε.



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:52:15 »

Αποσυνδεδεμένος tera2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #127 στις: Σεπτέμβριος 29, 2007, 09:48:09 μμ »
Συμφωνω με τα παραπανω σε γενικες γραμμες αλλα λεω και μια άλλη οπτικη γωνία. Τα παιδια στην ΠΔΣ που συμφωνω ειναι οι καλύτεροι και μοναδικοι ισως κριτες δε θα ηταν προτιμοτερο να ακουσουν την ύλη και απο μια διαφορετικη σκοπια απο το να τα ακουσουν απο τον ίδιο καθηγητη του πρωινου? Επίσης οι καθηγητες το λένε και μονοι τους ότι 4 ωρες στο σχολειο τουσ εξουθενωνουν οποτε πως θα έχουν δυνάμεις για Πδσ και ιδιατερα σε αυτες που γίνονται καπακι μετα το σχολείο? Το χρηματικο πρόβλημα ειναι υπαρκτο και κατανοητό ΑΛΛΑ αν καποιοσ δεν τα βγαζει περα με 1240 ευρω κάποιος με 300 ευρω πως θα ανταπεξελθει και μάλιστα χωρίς ασφάλεια. Σε πολλους συναδελφους η προσθετη τουσ δίνει και ενα ερμο επιδομα ανεργειας που νομίζω ότι ειναι αναγκαιο σε πολλές περιπτώσεις. Πάμε στουσ μαθητες τωρα. Η ΠΔΣ λειτουργει σαν στηριξη σε μαθητες οποτε ο διαχωρισμος τουσ σε μαθησιακα επίπεδα θα βοηθούσε και τους ίδιους και τουσ αθηγητες τουσ. ΑΛΛΑ πως ενα παιδι που ξυπνάει στις εξι θα αντεξει πρόσθετη μεχρι της 5 το απογευμα όταν το σχολέιο δεν μπορει να προσφερει φαγητο αναγνωστηρια κτ.λ Στο υπουργειο βεβαια δενν τα σκεφτονατι αυατ γιατι τα παιδια ΟΛΩΝ αυτων κανουν ιδιατερα ή πανε σε ιδιωτικα σχολεία. Επίσης δεν σκεφτονατι ότι όταν αρχίζει η προσθετη 1 Νοεμβριου είναι ΑΡΓΑ ή μάλλον επειδη το σκεφτονται και σκεφτονται και τουσ φροντηστηριαρχες γιαυτο τα κάνουν όλα αυτα. Γιατι να μην άρχιζε 1 Σεπτεμβριου κυρίως για τουσ μαθητες με δυσκολίες? Ειναι μεγαλο το κόστος? Να πίασει τουσ φροντηστηριαρχες που φοροδιαφευγουν αβέρτα και να τα βγάλει τα λεφτα δεν ειναι δύσκολο. Αν πάλι δεν φτανουν να πιάσει και τουσ ιδιωκτήτες μπαρ με ετησιο εισόδημα 8000 ευρω.....

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #128 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 12:02:31 πμ »
Φέτος θα έχω Β' Λυκείου κατεύθυνση.
Θα ζητήσω να κάνω ΠΔΣ γιατί είναι όλα κι όλα 10 παιδιά, εκ των οποίων τα 7 με αρκετή όρεξη και σκοπεύω να τους βοηθήσω όσο μπορώ.
Μάλιστα θα τους προτείνω το καλοκαίρι να κάνουμε προετοιμασία για τη Γ' Λυκείου δωρεάν.
Την ΠΔΣ τη βλέπω σαν ευκαιρία να λύσουμε 20 ασκήσεις αντί για 5.

Όσο για την διαφορετική άποψη που καλό είναι να ακούσουν τα παιδιά, η εναλλαγή προσώπων μπορεί να γίνει και εσωτερικά (μεταξύ μονίμων).
Αλλά σε κάποια μαθήματα (π.χ. στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου) οι προβλεπόμενες διδακτικές ώρες (εκτός ΠΔΣ) δεν επαρκούν για το εύρος ασκήσεων που απαιτείται. Εννοώ ότι ο ίδιος καθηγητής συχνά έχει πολλά περισσότερα να πει από αυτά που προλαβαίνει στο 6ωρο. Η ΠΔΣ του δίνει αυτή τη δυνατότητα.

Επίσης, θεωρώ άδικο το επιχείρημα "εσένα δε σου φτάνουν τα 1200, εμένα μου φτάνουν τα 300;" διότι ο μεν ένας είναι ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ σε αυτή τη δουλειά, ο δε άλλος ΕΠΙΘΥΜΕΙ να διοριστεί σε αυτή τη δουλειά. Τυπικά (και λυπάμαι γι'αυτό, αλλά έτσι είναι) οι αδιόριστοι είναι άνεργοι, σε ορισμένους από τους οποίους το κράτος παρέχει τη δυνατότητα της εποχιακής απασχόλησης (αναπληρωτές - ωρομίσθιοι). Το ότι μέσω αυτής της υποαπασχόλησης κάποια άτομα διορίζονται, ενώ παράλληλα διεξάγεται διαγωνισμός για τις προσλήψεις, πρέπει να είναι παγκόσμια πρωτοτυπία. Δηλαδή πριν διοριστώ έπρεπε να απαιτώ από τους μόνιμους να στερηθούν κάποια από τα προνόμιά τους επειδή ήμουν σε χειρότερη μοίρα; Το ότι έχω ένα πτυχίο που μου επιτρέπει να διεκδικήσω το διορισμό μου δε σημαίνει ότι μου χρωστάει κάτι η κοινωνία.

Τέλος, καλό είναι να μην γενικεύουμε, γιατί οι 4 ώρες ΔΕΝ εξουθενώνουν ΟΛΟΥΣ τους καθηγητές. Προσωπικά, πάνω που αρχίζω να ζεσταίνομαι μου λένε ότι σχόλασα. Μακάρι να με έβαζε ΤΡΙΠΛΑΣΙΕΣ ώρες με τα ΔΙΠΛΑΣΙΑ λεφτά. Μπορεί σε 20 χρόνια να το βλέπω αλλιώς, αλλά προς στιγμήν υπολειτουργώ.
Οι μόνιμοι που ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ ενώ έχουν τις καλύτερες συνθήκες εργασίας στον πλανήτη από καταβολής ανθρωπότητας, ώρες - ώρες μου δημιουργούν την επιθυμία να καταργηθεί η μονιμότητα...

Δεν είναι όμως ηθικά σωστό να κατηγορεί κάποιος τον μόνιμο που προσπαθεί δουλεύοντας να αυξήσει το (πενιχρό) εισόδημά του. Πόσο μάλλον με τον τρόπο που επιλέγονται οι αδιόριστοι συνάδελφοι για να κάνουν την ΠΔΣ.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #129 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 12:09:46 πμ »
Siob, συμφωνώ μαζί σου σε όσα λές. Μόνο που φοβάμαι πως είναι λάθος να βλέπεις την ΠΔΣ ως συνέχεια του μαθήματος από το κανονικό ωρολόγιο πρόγραμμα. Θέλω να πω, με βάση την εντύπωση που έχω νομίζω, ότι η ΠΔΣ είναι για να βοηθήσει τους "αδύνατους" μαθητές η τουλάχιστον και τους αδύνατους. Τώρα αν κάνω λάθος sorry.  :-[

Δες εδώ http://www.eye-ypepth.gr/erga/pds.htm τι λέει για τη ΠΔΣ γιατί μάλλον δεν κάνω λάθος για τους σκοπούς της ΠΔΣ. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι αν έχεις 10 καλούς μαθητές αντί να τρέχουν να ξεπαραδιάζονται στα φροντηστήρια να μην κάνουν τη δουλειά στο σχολείο ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2007, 12:16:55 πμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:52:15 »

Αποσυνδεδεμένος JOY

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #130 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 12:37:24 πμ »
Να προσθέσω απλά οτι ο μόνιμος έχει περιορισμένες νόμιμες επιλογές για να αυξήσει το εισόδημα του κατά ένα περιορισμένο ποσό ! Ο αδιόριστος εκπαιδευτικός αντίθετα έχει και άλλες επιλογές που μπορεί να ασκήσει με νόμιμο τρόπο, αν θέλει ! Ειδικά στους μαθηματικούς δεν υπάρχει πραγματική ανεργία ! Ολοι μπορούν να κάνουν ιδιαίτερα και αν θέλουν με νόμιμο τρόπο, εξασφαλίζοντας και ασφάλιση ! Παρόλα αυτά ως μόνιμη θα ήμουν διατεθειμένη να παραχωρήσω την ΠΔΣ στους αδιόριστους αν η επιλογή τους γινόταν με αξιοκρατικά κριτήρια και αν δεν μετρούσε η προϋπηρεσία στον ΑΣΕΠ(αλήθεια μετράει?). Ο λόγος , αν θες, μάλλον συναισθηματικός! (Καταλαβαίνω την επιθυμία τους να πλησιάσουν το χώρο του σχολείου και να έχουν μια πρώτη επαφή με αυτό!) Το τι όμως είναι καλύτερο για τα παιδιά, είναι μεγάλη κουβέντα!! Σημαντικό ρόλο παίζει η όρεξη και η ικανότητα κάθε εκπαιδευτικού να προσφέρει !!  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2007, 12:39:21 πμ από JOY »

Αποσυνδεδεμένος tera2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #131 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 02:05:07 πμ »
Επίσης, θεωρώ άδικο το επιχείρημα "εσένα δε σου φτάνουν τα 1200, εμένα μου φτάνουν τα 300;" διότι ο μεν ένας είναι ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ σε αυτή τη δουλειά, ο δε άλλος ΕΠΙΘΥΜΕΙ να διοριστεί σε αυτή τη δουλειά. Τυπικά (και λυπάμαι γι'αυτό, αλλά έτσι είναι) οι αδιόριστοι είναι άνεργοι, σε ορισμένους από τους οποίους το κράτος παρέχει τη δυνατότητα της εποχιακής απασχόλησης (αναπληρωτές - ωρομίσθιοι). Το ότι μέσω αυτής της υποαπασχόλησης κάποια άτομα διορίζονται, ενώ παράλληλα διεξάγεται διαγωνισμός για τις προσλήψεις, πρέπει να είναι παγκόσμια πρωτοτυπία. Δηλαδή πριν διοριστώ έπρεπε να απαιτώ από τους μόνιμους να στερηθούν κάποια από τα προνόμιά τους επειδή ήμουν σε χειρότερη μοίρα; Το ότι έχω ένα πτυχίο που μου επιτρέπει να διεκδικήσω το διορισμό μου δε σημαίνει ότι μου χρωστάει κάτι η κοινωνία.

Προσπαθω να καταλαβω ειλικρινα αν ολα αυτα που λες ειναι σωστα. Φανταζεστε να έλεγε το κρατος (που το εχει πει) οτι σε ολα τα σχολεια θα πρπει να είστε απικο απο της 8-1400 τι θα γινοταν? δεν το λεω για εσενα γιατι απο το γραπτο καταλαβαινω οτι εχεισ συνειδηση αλλα γενικα. Εγω εχω ξαναπει οτι η προυπηρεσια ΔΕΝ πρπει να μετραει στον διορισμο και να παιρνεισ μορια γιατι τοτε να εβλεπα που θα εβρισκαν ατομα να δουλευουν για εξι ευρω. Δεν σου χρωσταει η κοινωνια και ουτε της χρωστας και εσυ. Οσο για τα παρακατω που λες οτι ο μονιμος δεν εχει νομιμουσ τροπουσ να αυξησει το εισοδημα του να πω το εξης. Εχει νομιζω χωρις να ειμαι σιγουρος το δικαιωμα να δουλεψει και αλλες δουλειεσ εκτοσ το καθηγητικο επαγγελμα. Ας αφησετε καποιον να παρει μια γευση απο το σχολειο ακομα και αυτος που μπαινει με μεσο. Δηλαδη αν θεσπιστουν κριτηρια ΔΕΝ θα παρετε προσθετη? Γιατι τα κριτηρια απο οσο ακουω ειναι καθοδον. Δεν κατηγορω κανενα που κανει προσθετη αλλα εχω αντιθετη αποψη. Ενας δισσεκατομυριουχος θα μπορουσε να πει " αφου εχω τα λεφτα και την νομιμη δυνατοτητα αγοραζω το οικόπεδο που θέλεις και εσυ για να χτισεις ενα σπιτακι¨" με μια διαφορα. Δεν ειναι παρανομος αλλα γιαυτον ειναι ενα οικοπεδο + σε ολα αυατ που εχει ενω για εναν άλλο ειναι το πρωτο και ενα ονειρο ζωης. Για τους μαθηματικους η αποσταση 1 με 0 είναι η ιδια με την 990 με 991 στην ζωη όμως όχι.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #132 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 10:19:16 πμ »
.........Το τι όμως είναι καλύτερο για τα παιδιά, είναι μεγάλη κουβέντα!!
Αυτό θα έπρεπε να είναι το ζητούμενο. Γιατί θα πω κάτι που ίσως να μην ακουστεί καλά αλλά θα το πω: Το σχολείο δεν είναι εδώ για να διοριστούν ή να αποκατασταθούν όσοι έχουμε πτυχίο που μας επιτρέπει την απασχόληση μας στην εκπαίδευση. Ο πρωταρχικός και ο κύριος ρόλος του θεσμού της εκπαίδευσης είναι για, να το πως όπως θα το έλεγαν οι παππούδες μου, να μάθουν γράμματα τα παιδιά μας. Να διαμορφώσει ανθρώπους πολιτισμένους, με ήθος, σκεπτόμενους και ικανούς να βγουν  «έξω» καταρτισμένοι.
Έτσι λοιπόν θεωρώ πως η όποια συζήτηση ή διαμάχη του ποιος θα πρέπει να κάνει ΠΔΣ με παραπέμπει στη γνωστή λαϊκή ρήση: «Δύο γάιδαροι μεταλλώνανε σε ξένο αχυρώνα»
Ωστόσο, δεν παραγνωρίζω ότι η πολιτεία οφείλει να φροντίζει να δημιουργεί τις καλύτερες δυνατόν προϋποθέσεις για να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να κάνουν την δουλειά τους όπως απαιτείται.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #133 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 10:30:17 πμ »
μια καλη λυση θα ηταν το κρατος να προμηθευσει στους μαθητες κουπονια και ο ιδιος ο μαθητης να διαλεγει να κανει μαθημα με οποιον θεωρει καλο καθηγητη που μπορει να τον βοηθησει..τον καθηγητη του σχολειου του ,καποιον αδιοριστο,τον καθηγητη του φροντιστηριου του κτλ...ετσι καθε κατεργαρης θα παει στον παγκο του...

Αποσυνδεδεμένος tera2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #134 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 11:22:25 πμ »
To παραπανω σωστο με τα κουπονια. Βεβαια το ιδιδο και στο πανεπιστημιο με τουσ καραγκιοζηδες αλλα αντε εξηγησε τους.....Γιατι θα ηθελα να δω την φατσα πολλων καθηγητων μ ου οταν δεν θα επιλογονταν απο ΚΑΝΕΝΑ μιας και οι ανθρωποι Δεν κανουν για το αντικειμενο

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #135 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 11:46:46 πμ »
Το σχολείο δεν είναι εδώ για να διοριστούν ή να αποκατασταθούν όσοι έχουμε πτυχίο που μας επιτρέπει την απασχόληση μας στην εκπαίδευση.

Σωστός αλλά δυστυχώς όμως τα πράγματα έχουν εξελιχθεί έτσι ώστε αυτός να είναι και ο απότερος σκοπός των περισσότερων.Είμαι και εγω υπέρ της άποψης οτι όλα πρέπει να γίνονται για τους μαθητές και μόνο για αυτούς
Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ οτι στην ΠΔΣ εργάζομαι απο το 1999 και θα σας εξηγήσω γιατι το επαναλαμβάνω.
Οταν ξεκίνησα στο πρόγραμα αυτό άποψη για την επιλογή των Καθηγητών είχαν ΚΑΙ οι μαθητές και ο Σχεδιαστής .Μας αξιολογούσαν αυτοί και εμεις τον Σχεδιαστή.Το πρόγραμμα ξεκινούσε απο 15 Σεπτεμβρίου,τα τμήματα γεμάτα και διπλάσια και οι οικογένειες μηδέν επιβάρυνση μια και τότε έδιναν σε κάθε παιδί το μεσημέρι τοστ και χυμο-νερό δωρεάν ή οτι ήθελαν.Ενω τώρα όταν ξεκινά Νοέμβριο πιο παιδί των 2 τελευταίων τάξεων θα περιμένει? και γιατι να ακούω γονείς να λένε πήρα δάνειο για να πληρώσω τα φροντιστήρια?
Μακάρι να ήταν και τώρα έτσι και ας υπάρχουν και οι μόνιμοι ώστε με μια καλή συνεργασία μεταξύ μονίμων και ωρομισθίων να γίνεται μια σωστή και επικοδομιτική δουλειά
Τότε αυτό μας έκανε να έχουμε πάντα ένα ψιλοάγχος, αλλά ταυτόχρονα και πιο συνεπείς στην δουλειά μας, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει οτι και τώρα δεν υπάρχουν συνάδελφοι που εργάζονται σωστά.
Αυτό το άγχος προσωπικά το κουβαλάω ακόμη και προσπαθώ να κάνω πάντα το καλύτερο, αλλά πρέπει και οφείλω να ομολογήσω οτι έτσι όπως έχουν εξελιχθεί όλα τώρα πια έχω γίνει και κυνηγός μορίων.
Αν θέλουν η ΠΔΣ να ξαναγίνει όπως ήταν πρέπει να την ξαναστήσουν απο την αρχή και πιστεύω ότι ήταν καλύτερα.Και απο οργάνωση και απο άποψη πληρωμής.Τα παίρναμε σχεδόν ανα τρίμηνο.
Και πέρα απο την αξιολόγηση μας την οποία υποστηρίζω θα έπρεπε να γίνεται πιο αξιοκρατικά.Οπως και η ενισχυτική έτσι και η πρόσθετη.
Ισως ο Κ. Στυλιανίδης το δει απο άλλη γωνία  και αλλάξει κάτι

Αποσυνδεδεμένος tera2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #136 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 11:55:51 πμ »
Makaρι να το δει αλλιως αλλα η εμπειρια δειχνει το αντιθετο. Δεν ασχολουνται στο υπουργειο με αυτα τα θεματα σοβαρα και αυτο ειναι σιγουρο. Μακαρι να μπορουσε να οργανωθει απο άλλον φορεα η ΠΔΣ απο γονεις ασ πουμε που ενδιαφερονται για τα παιδια τους να προσληφθουν οι ικανοτεροι να φτιαχνουν εγκαταστασεις και τα παιδια και οι γονεισ να μην τρωνε τα μαλλιοκεφαλα τους στα φροντιστηρια. Βεβαια δεν πρπει να ξεχναμε την διαπλοκη με τα φροντιστηρια. Τιποτα δεν γινεται στην τυχη. Το οτι δεν ξεκιναει στην ωρα της το οτι μοριοδοτειται η προυπηρεσια το οτι δεν υπάρχουν κριτηρια προσληψης κ.τ.λ

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #137 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 11:59:42 πμ »
παντως για να πουμε και του στραβου το δικιο ουτε ενισχυτικη ουτε προσθετη διαδασκαλια επρεπε κανονικα να υπαρχει...το κρατος ,τα κομματα κτλ ολοι δεν κατηγορουν την ''παραπαιδεια'';οτι τα παιδια κακως πανε στα φροντιστηρια το απογευμα ;ε οι ιδιοι με την ενισχυτικη διδασκαλια ουσιαστικα αναγνωριζουν και νομιμοποιουν το φροντιστηριο...το μονο που αλλαζει ειναι οτι ειναι κρατικο   και οι γονεις δεν πληρωνουν...παλι ''παραπαιδεια'' ειναι ομως που δειχνει την αδυναμια του σχολειου να καλυψει γνωστικα-μορφωτικα τους μαθητες με αποτελεσμα να χρειαζονται και αλλες ωρες το απογευμα..αν γινοταν σωστη δουλεια το πρωι οι ωρες σε ολα τα μαθηματα ειναι υπεραρκετες...αλλα..

Υ.Γ κακως κατα την γνωμη μου χρησιμοποιειται ο υποτιμητικος ορος παραπαιδεια για τους συναδελφους των φροντιστηριων που ματωνουν καθημερινα και βαλλονται αδικα...

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #138 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 12:08:00 μμ »
δειχνει την αδυναμια του σχολειου να καλυψει γνωστικα-μορφωτικα τους μαθητες
Απο που προέρχεται αυτή η αδυναμία? απο τις λίγες ώρες των μαθημάτων?απο τους καθηγητές?
Αρα να μπει αξιολόγηση των Καθηγητών?

Για τα Φροντιστήρια συμφωνώ γιατι τελικά αυτοί τραβάνε όλο το αγ........Οι φροντιστές κρίνονται κάθε μέρα απο όλους και για όλα

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Μόνιμοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #139 στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 12:35:55 μμ »
Προσπαθω να καταλαβω ειλικρινα αν ολα αυτα που λες ειναι σωστα. Φανταζεστε να έλεγε το κρατος (που το εχει πει) οτι σε ολα τα σχολεια θα πρπει να είστε απικο απο της 8-1400 τι θα γινοταν?

Αυτό έχω ξεχάσει να το αναφέρω, αλλά στο σχολείο μου είμαστε ΟΛΟΙ εκεί 8 με 2. Ακόμα και οι καθηγηγτές Γαλλικών και Γερμανικών που δε συμπληρώνουν ωράριο και έχουν π.χ. δίωρο και 5 κενά.

Το παράδειγμα με το δισεκατομμυριούχο, αν και τονίζει χαρακτηριστικά και με ακρίβεια τα συναισθήματα που εισπράττω ως μόνιμος που θέλει να κάνει ΠΔΣ, νομίζω ότι δεν είναι 100% εύστοχο, γιατί οι μόνιμοι δεν έχουν λύσει ακριβώς τα προβλήματά τους!
Και αν εγώ είμαι ανύπαντρος χωρίς παιδιά και κάπως βολεύομαι, δεν ισχύει για όλους το ίδιο... όπως π.χ. στο συνάδελφο:

Προσωπικά παίρνω 1240 Ε με μεταπτυχιακό και 2 παιδιά. Και δίνω μόνο για οδοιπορικά - ως το χωριό που δουλεύω - περίπου 130 Ε το μηνα μόνο για βενζίνες και ειμαι και σε group με άλλους δύο που πηγαινο-ερχόμαστε. Ασε τις φθορές και τα service των αυτοκινήτων....

-------------------------------------------------------

Siob, συμφωνώ μαζί σου σε όσα λές. Μόνο που φοβάμαι πως είναι λάθος να βλέπεις την ΠΔΣ ως συνέχεια του μαθήματος από το κανονικό ωρολόγιο πρόγραμμα. Θέλω να πω, με βάση την εντύπωση που έχω νομίζω, ότι η ΠΔΣ είναι για να βοηθήσει τους "αδύνατους" μαθητές η τουλάχιστον και τους αδύνατους. Τώρα αν κάνω λάθος sorry.  :-[

mat τυπικά δεν έχεις άδικο. Και ουσιαστικά δεν έχεις άδικο, γιατί όντως ο κύριος ρόλος της ΠΔΣ είναι αυτός που λες.

Φυσικά, αν έχεις αδύνατους μαθητές, θα χρησιμοποιήσεις τον χρόνο για να καταννοήσουν τις έννοιες του μαθήματος που τους δυσκολεύουν.
Όταν όμως το τμήμα "πετάει" όχι μόνο δεν πρέπει να τους πεις τα ίδια πιο αναλυτικά, αλλά αντίθετα ΠΡΕΠΕΙ να εμβαθύνεις και να τους φέρεις μπροστά σε πιο δύσκολα προβλήματα.
Βέβαια, κανένα επίσημο έγγραφο δεν πρόκειται ποτέ να αφήσει να εννοηθεί ότι το κανονικό πρόγραμμα δεν φτάνει για την ύλη και τις ασκήσεις που απαιτούνται. Αλλά (μεταξύ μας), ειδικά στη Γ' Λυκείου, άντε να προλάβεις να κάνεις από 1-2 παραδείγματα σε κάθε έννοια - μέθοδο - κατηγορία ασκήσεων.
Και, φυσικά, για καθοδηγούμενη ανακάλυψη ούτε λόγος! Τα πιο πολλά θα πρέπει να τα λες και να τα γράφουν, αν θες να βγάλεις την ύλη κατά το Πάσχα.
Προσωπικά νιώθω ότι είναι άδικο να φρενάρεις τη γνωστική ανάπτυξη των μαθητών σου, όταν βλέπεις ότι έχουν τις δυνατότητες.

αν γινοταν σωστη δουλεια το πρωι οι ωρες σε ολα τα μαθηματα ειναι υπεραρκετες...αλλα..

Υ.Γ κακως κατα την γνωμη μου χρησιμοποιειται ο υποτιμητικος ορος παραπαιδεια για τους συναδελφους των φροντιστηριων που ματωνουν καθημερινα και βαλλονται αδικα...

Τώρα το είδα γιατί έγραφα...
Με το πρώτο διαφωνώ, γιατί π.χ. στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ'Λυκείου στο σχολείο άντε να κάνεις 500 ασκήσεις (μαζί με του βιβλίου) αν είναι ΟΛΑ τέλεια, ενώ στο φροντιστήριο/ιδιαίτερο θα κάνεις 1500 για διάφορους (προφανείς) λόγους (π.χ. γιατί ξεκίνησες από Ιούνιο).

Με το ΥΓ προφανώς συμφωνώ γιατί κι εγώ εκεί ήμουν μέχρι πρότινος...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158574
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.