0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και πολύ φοβάμαι ότι, όσο συζητάμε στο πλαίσιο της "λογικής" που επιβάλλεται στο δημόσιο λόγο, τόσο περισσότερο το θεωρούμε δεδομένο και ορθό και τόσο διαιωνίζεται ο παραλογισμός που βιώνουμε.
Παράθεση από: darmar στις Ιούλιος 25, 2013, 08:25:12 μμΟταν ακουσα πριν μερικα χρονια για το ΔΝΤ και την 'βοηθεια' που προσφερε στην Ρουμανια,θυμαμαι με ειχε σοκαρει το γεγονος οτι το πρωτο μετρο που πηρε ηταν η απολυση 100.000 δημοσιων υπαλληλων. Τωρα τα ζω ..... δυστυχως και τα χειροτερα ερχονται!Δεν ήταν 100 αλλά 150000. Και η Ρουμανία πραγματικά αμα δείτε την ιστορία της πέρασε των παθών της τον τάραχο απο το ΔΝΤ.
Οταν ακουσα πριν μερικα χρονια για το ΔΝΤ και την 'βοηθεια' που προσφερε στην Ρουμανια,θυμαμαι με ειχε σοκαρει το γεγονος οτι το πρωτο μετρο που πηρε ηταν η απολυση 100.000 δημοσιων υπαλληλων. Τωρα τα ζω ..... δυστυχως και τα χειροτερα ερχονται!
Παράθεση από: apri link=topic=28780.msg689407#msg689407 date=1[quote author=apri στις Ιούλιος 26, 2013, 10:35:48 πμΚαι πολύ φοβάμαι ότι, όσο συζητάμε στο πλαίσιο της "λογικής" που επιβάλλεται στο δημόσιο λόγο, τόσο περισσότερο το θεωρούμε δεδομένο και ορθό και τόσο διαιωνίζεται ο παραλογισμός που βιώνουμε. Αλλωστε καμία επανασταση και ανατροπη-εκδιωξη των καταπατητων δεν εγινε με το διαλογο και τα λογικα επιχειρήματα
Παράθεση από: Ikaria στις Ιούλιος 26, 2013, 07:58:38 πμΠαράθεση από: darmar στις Ιούλιος 25, 2013, 08:25:12 μμΟταν ακουσα πριν μερικα χρονια για το ΔΝΤ και την 'βοηθεια' που προσφερε στην Ρουμανια,θυμαμαι με ειχε σοκαρει το γεγονος οτι το πρωτο μετρο που πηρε ηταν η απολυση 100.000 δημοσιων υπαλληλων. Τωρα τα ζω ..... δυστυχως και τα χειροτερα ερχονται!Δεν ήταν 100 αλλά 150000. Και η Ρουμανία πραγματικά αμα δείτε την ιστορία της πέρασε των παθών της τον τάραχο απο το ΔΝΤ.Και δεν ήταν μόνο η Ρουμανία ,σε όλες τις χώρες που πέρασε το ΔΝΤ οι πρώτοι που απολύθηκαν ήταν οι εκπαιδευτικοί .
Α, τι μου θυμίσατε τώρα....Κάποιους εδώ μέσα που έλεγαν το 2010 ότι η Ελλάδα δεν είναι Ρουμανία (που δεν είναι στην ΟΝΕ) και γι' αυτό δεν υπήρχε περίπτωση να έχει τα ίδια προβλήματα με το ΔΝΤ. Όποιος έλεγε το αντίθετο, ήταν κακός και συνωμοσιολόγος.
Φύγετε από εδω μέσα.όλοι στο Σύνταγμα!
τις θυμαμαι και γω αυτες τις συζητησεις απλα στην ελλαδα τραβηξε πολυ η περιοδος χαριτος και φυσικα δεν ειχε την ιδια ενταση(ακομα βεβαια δεν ειδαμε τα χειροτερα). τοτε ειχα πει για απολυσεις μεσω ασεπ.
ασε που ειναι και ακριβο και καποιος πρεπει να στο παρεχει....ευκαταστατοι μαμα μπαμπας γνωριμιες με πανεπιστιμιακους...
Το ότι έχει κάποιος διδακτορικό, τι σχέση έχει με το αν είναι καλός δάσκαλος ή όχι...;Ξέρω συναδέλφους "διδάκτορες", που είναι στο μάθημα πραγματικά για γέλια και παιδιά και γονείς τους δουλεύουν και παραπονιούνται και άλλους που είναι χωρίς "τίτλους" και "φαμφάρες" και είναι πραγματικά δάσκαλοι...!!!Το "εκπαιδευτιλίκι" παιδιά, είναι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό...η "προσωπικότητα" και η ικανότητα μετάδοσης...!!!
Μην ξεχνάμε και την Αγγλία, όπου με 4 χρόνια σπουδών, μας έχουν επιστρέψει και με μάστερ , όπου βέβαια εκεί ήταν θέμα καθαρα ευκατάστατου μπαμπά
Γιατί ένα μεταπτυχιακό έχει μεγαλύτερη αξία από ένα πτυχίο, που φτύνεις για 4 χρόνια τουλάχιστον αίμα για να το αποκτήσεις? Αλήθεια δεν ξέρω τη διαφορά!
Συμφωνω απολυτα μαζι σου συναδελφε, ποσοι ομως ειναι αυτοι που περιγραφεις?Σιγουρα μετρημενοι που ομως αποτελουν φωτεινες εξαιρεσεις στον κανονα που ολοι γνωριζουμε.Και το χειρότερο είναι οτι ναι θα είναι στο ίδιο καζάνι με τους υπόλοιπους όταν χρειαστεί να συγκριθούν προσόντα.....
anemoniΠαράθεσηΜην ξεχνάμε και την Αγγλία, όπου με 4 χρόνια σπουδών, μας έχουν επιστρέψει και με μάστερ , όπου βέβαια εκεί ήταν θέμα καθαρα ευκατάστατου μπαμπάΑν είχατε την παραμικρή ιδέα για το εκπαιδευτικό σύστημα της Αγγλίας (3 έτη- bachelor, 4 έτη –master) δεν θα είχατε κάνει αυτό το σχόλιο.
Στις τελευταίες τρεις σελίδες διαβάζω και φρίττω:Belw Παράθεσηασε που ειναι και ακριβο και καποιος πρεπει να στο παρεχει....ευκαταστατοι μαμα μπαμπας γνωριμιες με πανεπιστιμιακους...Δηλαδή όποιος θέλει να προχωρήσει με σπουδές πρέπει να έχει λεφτά και γνωριμίες για να τις «αγοράσει»;kopanΠαράθεσηΤο ότι έχει κάποιος διδακτορικό, τι σχέση έχει με το αν είναι καλός δάσκαλος ή όχι...;Ξέρω συναδέλφους "διδάκτορες", που είναι στο μάθημα πραγματικά για γέλια και παιδιά και γονείς τους δουλεύουν και παραπονιούνται και άλλους που είναι χωρίς "τίτλους" και "φαμφάρες" και είναι πραγματικά δάσκαλοι...!!!Το "εκπαιδευτιλίκι" παιδιά, είναι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό...η "προσωπικότητα" και η ικανότητα μετάδοσης...!!!Αν δηλαδή σας πρότεινα να επισκεφτείτε γιατρό χωρίς πτυχίο, με εξαιρετική όμως εμπειρία που «τα βρίσκει όλα» θα πηγαίνατε; Οκ, τα πτυχία δεν κάνουν τον άνθρωπο, αλλά μια εκπαιδευτική διαδικασία κάτι μας αφήνει στο τέλος….anemoniΠαράθεσηΜην ξεχνάμε και την Αγγλία, όπου με 4 χρόνια σπουδών, μας έχουν επιστρέψει και με μάστερ , όπου βέβαια εκεί ήταν θέμα καθαρα ευκατάστατου μπαμπάΑν είχατε την παραμικρή ιδέα για το εκπαιδευτικό σύστημα της Αγγλίας (3 έτη- bachelor, 4 έτη –master) δεν θα είχατε κάνει αυτό το σχόλιο.TrikkiΠαράθεσηΓιατί ένα μεταπτυχιακό έχει μεγαλύτερη αξία από ένα πτυχίο, που φτύνεις για 4 χρόνια τουλάχιστον αίμα για να το αποκτήσεις? Αλήθεια δεν ξέρω τη διαφορά!Ένας από πολλούς λόγους είναι φίλτατε πως ο κάτοχος μεταπτυχιακού έχει φτύσει 4 χρόνια αίμα σαν εσένα και μετά άλλα κανα δύο επιπλέον για να καταρτιστεί παραπάνω από σένα, ο δε διδάκτορας φτύνει αίμα πολλά πολλά παραπάνω DarmarΠαράθεσηΣυμφωνω απολυτα μαζι σου συναδελφε, ποσοι ομως ειναι αυτοι που περιγραφεις?Σιγουρα μετρημενοι που ομως αποτελουν φωτεινες εξαιρεσεις στον κανονα που ολοι γνωριζουμε.Και το χειρότερο είναι οτι ναι θα είναι στο ίδιο καζάνι με τους υπόλοιπους όταν χρειαστεί να συγκριθούν προσόντα.....Και από πού έχετε αυτή την πληροφορία-στατιστική αγαπητέ; Γιατί πριν αρχίσει κανείς γενικεύσεις που απαξιώνουν και δυσφημίζουν καλό είναι να έχει στοιχεία στη διάθεση του.Είναι ντροπή τέτοια και άλλα σχόλια να γράφονται από εκπαιδευτικούς, και αν τελικά αυτή τη νοοτροπία και το ήθος διαθέτουμε… καλά να πάθουμε….Η απότομη απώλεια της δουλειάς τους πονά όλους, ανεξάρτητα από τα προσόντα τους. Και όλοι θα ήταν ανακουφισμένοι αν αποτελούσαν την εξαίρεση που θα συνεχίσει να εργάζεται. Όλα τα άλλα είναι κακοήθειες πικραμένων και πολύ με ενοχλεί τόσες μέρες που διαβάζω που κάθε ένας εδώ μέσα υπερασπίζεται τη δική του μικρή ομάδα προκειμένου να φανεί ανώτερος. Αντί να υπάρξει μια συνολική κίνηση όλων των ειδικοτήτων, είτε περιμένουν από την ολμέ είτε από την μικρούλα ομάδα που έφτιαξαν και που μόνη της δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Θέλετε να κάνουμε κάτι; Να μαζευτούμε όλοι (μόνιμοι, αναπληρωτές, γιατροί και γραφίστες, ΠΕ και ΔΕ, με και χωρίς ΑΣΕΠ), να πληρώσουμε έναν βαρβάτο δικηγόρο και να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη. Ξάπλα στον καναπέ δεν τη γλίτωσε κανείς, ούτε και μια χούφτα που φωνάζει στους δρόμους πείθει κανέναν….ούφ, τα πα…ΥΓ Και πολύ μου άρεσε η πρόταση του φίλου να διεκδικήσει η ολμέ τήρηση ωραρίου κλπ πριν το επιβάλλουν- για να βελτιωθεί η άποψη της κοινής γνώμης για την προσφορά του εκπαιδευτικού θα πρέπει κι εκείνος κάτι να κάνει για να πείσει.