*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις ΠΕ04  (Αναγνώστηκε 14961 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #56 στις: Μάιος 12, 2024, 10:05:03 μμ »
Στο 2ο ΓΕΛ Γέρακα που κοίταξα, μιας και το 'χεις πρώτο παράδειγμα, δεν αναφέρει τις ώρες σε φυσικό. Οπότε δε μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα πως δεν κοίταξε τ' αθροίσματα το ΠΥΣΔΕ. Αρκεί -2 σε φυσικό και βγαίνουν δυο κενά και τα δίνει σε χημικό και βιολόγο. Μ' ελλιπή στοιχεία δε μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα πως αγνοήθηκε η ενιαία αντιμετώπιση.
ποιος σου ειπε οτι δεν μπορουν να εξαχθουν συμπερασματα? Απλα  εσυ μπορει να μη βγαζεις. ΕΦΟΣΟΝ μπηκε σε διαδικασια αναλυσης ωρων, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗ Γ ΦΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΩΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΟ ΟΤΙ δε υπηρχαν ελλειμματα σε φυσικο.
 Αν υπηρχαν θα τα εδινε προς ενημερωση των επκων και οι οποιοι προφανως υπο αλλο πρισμα θα δηλωναν αν ξερανε οτι θα βρουν 32+ ωρες και υπο αλλο με 30 ωρες
τελος παντων για να μη σου μεινει η απορια θα σου βρω το τηλ της δδε για να τους παρεις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:40:17 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3152
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #57 στις: Μάιος 12, 2024, 10:07:25 μμ »
Το συμπέρασμά σου ότι δεν υπήρχαν ελλείμματα ωρών σε φυσική είναι αυθαίρετο. Μ' ελλιπή στοιχεία συμπέρασμα δε βγαίνει.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #58 στις: Μάιος 12, 2024, 10:20:54 μμ »
Στο 2ο ΓΕΛ Γέρακα που κοίταξα, μιας και το 'χεις πρώτο παράδειγμα, δεν αναφέρει τις ώρες σε φυσικό. Οπότε δε μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα πως δεν κοίταξε τ' αθροίσματα το ΠΥΣΔΕ. Αρκεί -2 σε φυσικό και βγαίνουν δυο κενά και τα δίνει σε χημικό και βιολόγο. Μ' ελλιπή στοιχεία δε μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα πως αγνοήθηκε η ενιαία αντιμετώπιση.
εσυ ακομα στην ενιαια αντιμετωπιση εχεις μεινει? αυτη διαψευστηκε, οπως θα σου ΞΑΝΑ αναλυσω απο  αυριο, με την προχθεσινη παραθεση του τι κανουν τα 27 πυσδε δηλ η μιση ελλαδα
Αν ηταν να εκαναν ενιαια αντιμετωπιση ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΤΟΥ 12αριου ανα ειδικοτητα , οπως οριζει η 84852, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΦΑΝΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΕΔΙΝΑΝ [ΑΥΤΑ ΤΑ 27 ΠΥΣΔΕ] ΣΕ ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΚΕΛΙΑ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ[ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΩΡΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΝ ΤΑ ΑΤΟΦΙΑ 12αρια] Θα επρεπε-οπως φανταζομαι οτι καταλαβαινεις- να τα ειχαν σε ενιαια κελια και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΙΖΟΥΝ
Η σημερινη αναρτηση λοιπον σε αυτο το νημα ειχε ως σημειο αναφορας το αν δινουν ελλειμματα αποκλειστικα ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ Του 12αριου/ειδικοτητα ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟυ 32ΩΡΟΥ[πχ για 2 κενα] στον κλαδο δηλ μια ενεργεια των πυσδε που απεχει ακομα πιο πολυ απο τις δικες σου αποψεις

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #59 στις: Μάιος 12, 2024, 10:24:46 μμ »
Το συμπέρασμά σου ότι δεν υπήρχαν ελλείμματα ωρών σε φυσική είναι αυθαίρετο. Μ' ελλιπή στοιχεία συμπέρασμα δε βγαίνει.

βρες το τηλ και παρτους

ενω τα δικα σου συμερασμστα ειναι απολυτως τεκμηριωμενα.
βρες μου μια σου αναρτηση που να εμπεριεχει μια οποιαδηποτε τεκμηριωση  πλην  της " εγκυκλιου της με αρ πρωτ αποψεως σου"

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:40:17 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3152
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #60 στις: Μάιος 12, 2024, 10:26:07 μμ »
Ούτε ένα παράδειγμα σχολειού δεν έχει δοθεί όπου να μην υπολογίζονται, μετά τις υπεραριθμίες, αθροιστικά οι ώρες για να βρεθούν τα κενά. Βρες μου παράδειγμα με +1 φυσική -12 χημεία 0 βιολογία όπου να βγαίνει κενό για χημικό και θα σου πω "ναι έχεις δίκιο, εδώ το ΠΥΣΔΕ δεν υπολόγισε άθροισμα". Τότε δεσμεύομαι δημοσίως να σ' το πω. Μέχρι τώρα τέτοιο παράδειγμα δε μου 'χεις δείξει. Δε λέω ότι, σώνει και καλά, δεν υπάρχει. Απλά βρες το. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2024, 10:29:08 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #61 στις: Μάιος 13, 2024, 01:10:00 πμ »
Το συμπέρασμά σου ότι δεν υπήρχαν ελλείμματα ωρών σε φυσική είναι αυθαίρετο. Μ' ελλιπή στοιχεία συμπέρασμα δε βγαίνει.
Ανεφερα την
Ανατ αττικη
https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%94_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93_%CE%95%CE%9A%CE%A0._%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F-2023.xlsx
και στην οποια ειδα
 
Λυκειο αυλωνα
2 κενα με 16 και 14 ωρες
και ΣΚΑΛΑΣ ΩΡΩΠΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 1ο [2 κενα των 12 ωρων το καθενα]
και παρολα αυτα δεν σε καλυψε ο συγκεκριμενος πινακας διοτι ειχε ελλιπη στοιχεια
Σου δινω τωρα και την πληρη αναλυση ωρων οπως αναρτηθηκε στην φαση Α
Στο λυκειο αυλωνα και στο ΣΚΑΛΑΣ ΩΡΩΠΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 1ο
https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/05/%CE%9F%CE%9B%CE%91-%CE%A4%CE%91-%CE%9F%CE%A1%CE%93.-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%A0%CE%9B%CE%95%CE%9F%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%99%CE%95%CE%A3-%CE%93%CE%95%CE%9D.-%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93%CE%95%CE%9B%CE%9C..xlsx
και για να μη χανεις χρονο
https://ibb.co/q0mmqwH
και απο οτι παρατηρεις διατηρει τα ατοφια προυπαρχοντα κενα
Σου καλυψα  λοιπον ενα ακομα κενο ενημέρωσης?


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2024, 01:12:22 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #62 στις: Μάιος 13, 2024, 01:27:04 πμ »
...
Ούτε ένα παράδειγμα σχολειού δεν έχει δοθεί όπου να μην υπολογίζονται, μετά τις υπεραριθμίες, αθροιστικά οι ώρες για να βρεθούν τα κενά. Βρες μου παράδειγμα με +1 φυσική -12 χημεία 0 βιολογία όπου να βγαίνει κενό για χημικό και θα σου πω "ναι έχεις δίκιο, εδώ το ΠΥΣΔΕ δεν υπολόγισε άθροισμα". Τότε δεσμεύομαι δημοσίως να σ' το πω. Μέχρι τώρα τέτοιο παράδειγμα δε μου 'χεις δείξει. Δε λέω ότι, σώνει και καλά, δεν υπάρχει. Απλά βρες το. :)
ανατ αττικη και παλι
α φαση
ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 2ο

https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/05/%CE%9F%CE%9B%CE%91-%CE%A4%CE%91-%CE%9F%CE%A1%CE%93.-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%A0%CE%9B%CE%95%CE%9F%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%99%CE%95%CE%A3-%CE%93%CE%95%CE%9D.-%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93%CE%95%CE%9B%CE%9C..xlsx

https://ibb.co/n6B8310
φ=-7(Ω)
χ= 8(Ω)

β= 3(Ω)
γ= -15(Ω)
δηλ
-15+3=-12
και
+8-7=+1
συνολο [ενιαιο]= -11
 παρ ολα αυτα ομως
στη β φαση
https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%94_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93_%CE%95%CE%9A%CE%A0._%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F-2023.xlsx
διατηρει το ατοφιο 15αρι
https://ibb.co/02D04vZ
Μηπως ηρθε η ωρα για δημοσιες δηλωσεις?

[στη δικη μου ειδικοτητα λεμε οτι τζαμπα γευμα δεν υπαρχει..]




« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2024, 06:29:20 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3152
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #63 στις: Μάιος 13, 2024, 07:28:19 πμ »
Στο 2ο γυμνάσιο Αρτέμιδος δε δόθηκε κανένα κενό με -11. Έπειτα αναφέρει ε π α ν α π ρ ο σ δ ι ο ρ ι σ μ ό ωρών. Αυτό σημαίνει πως έγινε επικαιροποίηση. Μάλιστα δεν αναφέρει τις επικαιροποιημένες ώρες. Οπότε πάλι ντζίφος. Για προσπάθησε λίγο καλύτερα. :)

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10986
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #64 στις: Μάιος 13, 2024, 04:42:58 μμ »
...ανατ αττικη και παλι
α φαση
ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 2ο

https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/05/%CE%9F%CE%9B%CE%91-%CE%A4%CE%91-%CE%9F%CE%A1%CE%93.-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%A0%CE%9B%CE%95%CE%9F%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%99%CE%95%CE%A3-%CE%93%CE%95%CE%9D.-%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93%CE%95%CE%9B%CE%9C..xlsx

https://ibb.co/n6B8310
φ=-7(Ω)
χ= 8(Ω)

β= 3(Ω)
γ= -15(Ω)
δηλ
-15+3=-12
και
+8-7=+1
συνολο [ενιαιο]= -11
 παρ ολα αυτα ομως
στη β φαση
https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%94_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93_%CE%95%CE%9A%CE%A0._%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F-2023.xlsx
διατηρει το ατοφιο 15αρι
https://ibb.co/02D04vZ
Μηπως ηρθε η ωρα για δημοσιες δηλωσεις?

[στη δικη μου ειδικοτητα λεμε οτι τζαμπα γευμα δεν υπαρχει..]
Μετά από αυτά που βλέπω να γίνονται στη β φάση τοποθετήσεων, αναγνωρίζω ότι πρέπει να δοθούν διευκρινίσεις από το ΥΠΑΙΘ. Δεν γίνεται στα μισά ΠΥΣΔΕ να δίνουν οριστική τοποθέτηση σε 2-3 ΠΕ04, όταν είναι προδιαγεγραμμένο ότι θα βγει ο ένας υπεράριθμος τον επόμενο χρόνο και στα άλλα μισά ΠΥΣΔΕ να τοποθετούν όσους ΠΕ04 χωράνε πραγματικά ανάλογα με τον αριθμό των συνολικών ωρών!

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3152
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #65 στις: Μάιος 13, 2024, 07:14:00 μμ »
Η ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής στην περίπτωση που με τον ίδιο αριθμό ωρών εμφάνισε απ' το πουθενά οργανικό κενό σε γεωλόγο, το οποίο δεν έδωσε σε υπεραριθμία, είναι υπόλογη και παράνομη. Εκτός κι αν υπήρξε επικαιροποίηση ωρών όπως προανάφερα. Το θέμα είναι σοβαρό. Εδώ πράγματι πρέπει να πάρουμε τηλέφωνα στο υπουργείο. Και μιαν ερώτηση. Ο g.t. ανέφερε πως υπήρξε γραμματέας ΠΥΣΔΕ. Στην Ανατολική Αττική ήταν; Ή σ' άλλο ΠΥΣΔΕ όπου έκρυβαν κενά απ' την Α' και τα 'διναν στη Β' Φάση; Εδώ το πράγμα έχει ενδιαφέρον. 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2024, 07:25:09 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #66 στις: Μάιος 14, 2024, 09:33:25 πμ »
Oι σχετικες δηλωσεις σου κατα χρονικη σειρα:

Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας.
Οπότε η εγκύκλιος Κουλαϊδή αναφέρει τα σχετικά με τους ΠΕ04 κι όχι η του Παπαθεοδώρου όπως νόμιζα. Χρήσιμο. Δώδεκα ώρες σε σχολείο πολύ δύσκολα να προκύψουν (για τους γεωλόγους σχεδόν αδύνατον) οπότε απ' το να γίνονται συνέχεια φάσεις δίνονται μια και καλή οι τοποθετήσεις στους πιότερα ελλειμματικούς ΠΕ04 με την προϋπόθεση αθροιστικού 12ώρου για μια θέση 32ώρου για δυο κτλ.

 
Απήντησα ήδη. Στη Β' Φάση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες. Κι άρα ενιαία (κάτι που το αρνιόσουν κατηγορηματικά κι έκανες λάθος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα λάθη μας).

1o ρεζουμέ των δηλωσεων σου:

Στη Β φαση

Α) οι τοποθετήσεις σε οργανικες δινονται με την προϋπόθεση απλα και μονο ενος αθροιστικού 12ώρου [βεβαια στις μετέπειτα αναρτησεις σου προσθεσες και την συνθηκη του 12αριου/ειδικοτητα, μετα βεβαια απο τις σχετικές μου αναρτησεις ] 
Β) υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες.

Ομως  για τα προαναφερομενα δεν φροντισες να κρατησεις πισινη οτι δηλ σε καποια πυσδε μπορει και να μη γινεται  με αυτον τον τροπο [πχ στην ανατ αττικη και οχι μονο]

Λες λοιπον

Πάμε άλλη μια (τελευταία ναι τελευταία το εννοώ). Σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ (όπως και στον Πειραιά) δε γίνεται ξέχωρη αντιμετώπιση των ΠΕ04. Απ' τη στιγμή που ενιαία δε βγαίνει το -12 κενό δε δίνεται. Οπότε να το ένα λάθος σου.

2ο ρεζουμε=
 Σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ δε γίνεται ξέχωρη αντιμετώπιση των ΠΕ04

[βεβαια στις τελευταιες αναρτησεις σου ανεφερες
Δε λέω ότι, σώνει και καλά, δεν υπάρχει. Απλά βρες το. :)

δηλ επιτελους αφησες τις μπαρουφες τυπου  «σε ολα τα πυσδε» και μιλησες ρεαλιστικα..Μαλλον θα φοβηθηκε το ματι σου. Εσυ θα μας  πεις ποιο ειναι αυτο το στοιχειο που εκανε το ματι σου να φοβηθει].

Συνεχιζω με δηλωσεις σου:

Η συνθήκη ενιαίας αντιμετώπισης είν' αναγκαία συνθήκη παντού και πάντα.. Μ' απλά λόγια το αθροιστικό, και μ ό ν ο ν αυτό, εξασφαλίζει οργανικό κενό στους ΠΕ04. Αυτή ακριβώς η ρήτρα συνιστά την ενιαία αντιμετώπιση.
 

Υπάρχει η βασική προϋπόθεση. Μίνιμουμ αθροιστικό δωδεκάωρο. Αλλιώς κενό γιοκ

3ο ρεζουμε: 

Α] μπαρουφα No2 = «Η συνθήκη ενιαίας αντιμετώπισης είν' αναγκαία συνθήκη παντού και πάντα» 
Β] το αθροιστικό, και μ ό ν ο ν αυτό, εξασφαλίζει οργανικό κενό στους ΠΕ04

 [ακομα περιμενω να μου πεις σε ποια νομοθεσια την εχεις δει γραμμενη αυτη τη συνθηκη]

Γ] Μίνιμουμ αθροιστικό δωδεκάωρο. Αλλιώς κενό γιοκ

Να ξαναδουμε την Ανατ αττικη λοιπον:

A  φαση
2ο γυμν αρτεμιδος
https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/05/%CE%9F%CE%9B%CE%91-%CE%A4%CE%91-%CE%9F%CE%A1%CE%93.-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%A0%CE%9B%CE%95%CE%9F%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%99%CE%95%CE%A3-%CE%93%CE%95%CE%9D.-%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93%CE%95%CE%9B%CE%9C..xlsx
https://ibb.co/cYZQtB3
φ=-7(Ω)
χ= 8(Ω)

β= 3(Ω)
γ= -15(Ω)
δηλ
-15+3=-12
και
+8-7=+1
συνολο [ενιαιο]= -11
 παρ ολα αυτα ομως

στη β φαση

https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%94_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93_%CE%95%CE%9A%CE%A0._%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F-2023.xlsx

διατηρει το ατοφιο 15αρι

https://ibb.co/02D04vZ

 Τελικα συμπερασματα:

Στην ανατ αττικη=  2ο γυμν αρτεμιδας , στην Α φαση υπηρχε στο πε04 ενα αθροιστικο 11 ωρο και φυσικα, ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ και γω μαζι με αυτους
 {με βαση το συνολο των προηγουμενων αναρτησεων μου πχ εδω
https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1211358#msg1211358
+

https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1211262#msg1211262],
  δεν μπορουσε να δοθει κενο για ρυθμιση υπεραριθμιας, γιατι η χιλιοειπωμενη νομοθεσια επιβαλλει ενιαια αντιμετωπιση του κλαδου και φυσικα 12ωρο ενιαίο ελλειμμα
[ η οποια ομως παρ ολα αυτα ειναι μη συννομη «διασταλτικη» εφαρμογη της 84852 με βαση τα οσα λενε νομικοι υπευθυνοι ΠΔΕ+ΔΔΕ].

Ομως στη Β φαση η συγκεκριμενη δδε , που λειτουργει με παντελως διαφορετικο τροπο απο αυτον που εχεις στο μυαλο σου [βλ 60818+84852], απολυτως συννομα πεταει στα σκουπιδια τα αχρηστα + 3 +8 -7 [αφου δεν ειναι τουλαχιστον 12αρια] και κραταει το ατοφιο 15αρι δινοντας το ως κενο στον γεωλογο.

Οποτε, απο  τα παραπανω,  τεκμαιρεται οτι τα ρεζουμε  Νο 1, 2, 3, διαψευδονται κατηγορηματικα,εφοσον δε συμβαινουν σε ολα  τα πυσδε [σε επομενα επεισοδια  θα σου γραψω ποιες δηλωσεις σου διαψευδονται και απο ποια πυσδε ,ωστε να δουμε τελικα σε ποσα επιβεβαιωνονται].

 Πιο συγκεκριμενα
Α] Διαψευδεται κατηγορηματικα το

 «Σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ (όπως και στον Πειραιά) δε γίνεται ξέχωρη αντιμετώπιση των ΠΕ04»
+
  «Η συνθήκη ενιαίας αντιμετώπισης είν' αναγκαία συνθήκη παντού και πάντα» ,αφου στην ανατ αττικη [και σε αλλες δδε οπως προανεφερα] εγινε διακριτη αντιμετωπιση, εφοσον δοθηκε το ατοφιο 15αρι ως κενο γεωλογου [δηλ πιστη τηρηση των 84852+60818]

Β]  Διαψευδεται κατηγορηματικα το

« στη Β φαση οι τοποθετήσεις σε οργανικες δινονται με την προϋπόθεση απλα και μονο ενος αθροιστικού 12ώρου» [οπως ελεγες στις πρωτες σου αναρτησεις],
μιας και στην αρτεμιδα [+ σε αλλα σχολεια ανα την ελλαδα] δοθηκε κενο στη Β φαση χωρις να υπαρχει αθροιστικο 12ωρο ελλειμμα

Γ] Διαψευδεται κατηγορηματικα οτι
« στη β Φαση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες» μιας και στην ανατ αττικη αν υπολογιζονταν αθροιστικα δε θα δινονταν το 15αρι κενο στο γεωλογο

Δ] «το αθροιστικό, και μ ό ν ο ν αυτό, εξασφαλίζει οργανικό κενό στους ΠΕ04+ «Μίνιμουμ αθροιστικό δωδεκάωρο. Αλλιώς κενό γιοκ».

Μια απο τα ιδια δηλ διαψευση ΚΑΙ αυτων των «βαρυσημαντων» δηλωσεων σου, αφου στην αρτεμιδα [και σε αλλα σχολεια στην ελλαδα βλ πρεβεζα,  ιωαννινα κ.α που αναφερονται στην προσφατη σχετικη μου αναρτηση] δοθηκε κενο χωρις το αθροιστικο 12ωρο, παρα μονο με την υπαρξη του 12αριου/ειδικοτητα.

Συνεχιζω με τις πιο προσφατες αναρτησεις σου:


ΥΓ: Αν το Συν. Ωρ. δεν ήταν -12, αλλά -11 πες, τότε δε θα εμφάνιζε οργανικό κενό και δε θα 'παιρνε γεωλόγος τίποτα (κι ας είχε -12 ώρες έλλειμμα).
Διαψευδεται κατηγορηματικα διοτι στην αρτεμιδα εγινε μια απο τα ιδια με το προαναφερομενο σου παραδειγμα απ τη δδε πειραια και παρολα αυτα δοθηκε κενο γεωλογου δηλ ενω το αντιστοιχο «Συν.Ωρ» της αν αττικης στην αρτεμιδα ηταν -11
[που ομως δεν το εμφανιζε στον πινακα της Β φασης  γιατι εφαρμοζε τη μονη νομοθεσια που υπαρχει γι αυτο το ζητημα δηλ 60818+84852 και οι οποιες λενε οτι θα πρεπει  να γινει διακριτα και κατα ειδικοτητα η Β φαση και με 12ωρο Α αναθεσης],
παρολα αυτα εδωσε το κενο στη Β φαση ως οφειλε βασει της 84851.

Και ως προς τις πιο κατω ασχετοσυνες σου θα πω τα εξής:

Έπειτα αναφέρει ε π α ν α π ρ ο σ δ ι ο ρ ι σ μ ό ωρών. Αυτό σημαίνει πως έγινε επικαιροποίηση. Μάλιστα δεν αναφέρει τις επικαιροποιημένες ώρες.
Σε ολες τις δδε ειναι γνωστο το αρ 15 παρ 6 του πδ 50 και το οποιο λεει

« 6. Μετά τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με το άρθρο 14 του Π.Δ., τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους, αναμορφώνουν τους πίνακες των κενών οργανικών θέσεων κατά το μέρος που τροποποιούνται από τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων».
Οποτε ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ, προκειται για τη γνωστη στις δδε αναδιαμορφωση των αρχικων πινακων  οπως αυτοι δοθηκαν πριν την  Α φαση, ωστε να αναρτηθει ο αναδιαμορφωμενος πια πινακας στην ιστοσελιδα και στη συνεχεια να  γινουν οι δηλωσεις της Β φασης.

Η ανατ αττικη το λεει επαναπροσδιορισμο και αλλη δδε πχ το λεει αναμορφωση
https://ibb.co/NmtQp7W

Και δηλαδη ΤΙ θελεις να μου πεις με αυτο, πλην του οτι δειχνει ασχετοσυνη στις υπηρ μεταβολες  το να σου προκαλει εκπληξη οτι εγινε επαναπροσδιορισμος? Μηπως θελεις να πεις οτι σου περασε απο το μυαλο μια σκεψη του στυλ

«εσυ gt μου εδειξες εναν πινακα Α φασης που ειχε στην αρτεμιδα αρχικα
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ   -7(Ω)
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ   8(Ω)
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ   3(Ω)
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ   -15(Ω)
Και αθροισμα= -11

Και στη συνεχεια στι β φαση εναν πινακα
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ   
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ   
 
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ   
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ   -15(Ω)

Γιατι εξαφανιστηκαν οι ωρες των υπολοιπων ειδικοτητων {και οι οποιες βεβαια ηταν γνωστες σε ολους τους εκπους μιας και ειχαν ανακοινωθει στην Α φαση]?
Μηπως λογω καποιας ενδιαμεσης διαδικασιας,που δε γνωριζω ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΩ, μηδενιστηκαν?
 ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ  ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΩ [ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ], ΤΟΤΕ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ gt ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤ ΑΤΤΙΚΗ, ΔΙΟΤΙ στην περιπτωση αυτη θα ηταν  λογικο να δοθει το μοναχικο- μετα τον αγνωστου ταυτοτητας μηδενισμο των υπολοιπων ωρων- 15ωρο γεωλογου.

Λοιπον ηρεμησε και ξεαγχωσου. Ολα βρισκονται στο αρ 15 του πδ 50/96 δηλ
 ΚΑΙ  ο επαναπροσδιορισμος ωρων, τον οποιο φαινεται ακουσες για πρωτη φορα και γι αυτο  σου προκαλεσε τοσο πολυ εντυπωση μιας και τονισες τη γραμματοσειρα ,
αλλά
ΚΑΙ  το οτι μεταξυ Α + Β φασης δε γινονται εξαφανισεις/μηδενισμοι ωρων, εφοσον δε μεσολαβει καποια αλλη ενδιαμεση οργανικη διαδικασια.
ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΦΗΣΑΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΝΕΡΓΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ [ΚΑΙ ΜΗ ΕΝΙΑΙΑ] ΚΕΝΑ.

[Αν θελεις μπορεις να ανατρεξεις στη σελ 39 της ιστοσελιδας ανατ αττικης και να ξεφυλλισεις τα περιεχομενα ωστε να διαπιστωσεις οτι δε μεσολαβησε καποια ενδιαμεση διαδικασια που να καταπιε αυτες τις ωρες. Βεβαια αυτη η διαδικασια ειναι  λιγο κοπιωδης και δεν ξερω αν εισαι διατεθειμενος να την κανεις].

Συνεχιζω με δηλωσεις σου:

Ούτε ένα παράδειγμα σχολειού δεν έχει δοθεί όπου να μην υπολογίζονται, μετά τις υπεραριθμίες, αθροιστικά οι ώρες για να βρεθούν τα κενά.
Λες λοιπον οτι μετά τις υπεραριθμιες  [=δηλ στη φάση Β] δεν εχει δοθει ουτε ενα παραδειγμα σχολειου όπου να μην υπολογίζονται,αθροιστικά οι ώρες για να βρεθούν τα κενά και γω σου βρηκα την αρτεμιδα [+ σχολεια της πρεβεζας, ιωαννινων/Γυμνασιο Πραμαντων+ Σκαλα ωρωπου+γελ αυλωνα κ.α] και στην οποια παρολο οτι το αθροιστικο ελλειμμα= -11 , εντουτοις στη Β φαση δοθηκε το 15αρι του γεωλογου δηλ δεν υπολογιστηκαν αθροιστικα οι ωρες

Βεβαια εσυ,
επειδη προφανως διαψευστηκες παταγωδως αλλη μια φορα, ειπες νεα μπουρδα δηλ

Στο 2ο γυμνάσιο Αρτέμιδος δε δόθηκε κανένα κενό με -11
Μα το 11αρι προεκυψε στην ενιαια  Α φαση! Απο που κι ως που να δοθει σε αυτη τη φαση ενιαιο ελλλειμα που να μην ειναι τουλαχιστον 12 ?? Ποιος ειπε κατι τετοιο? ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ζητησες να σου βρουμε ένα παράδειγμα σχολειού που να έχει δοθεί, μετά τις υπεραριθμίες δηλ στη Β φαση, οργανικο κενο  χωρις να υπολογιζονται αθροιστικά οι ώρες και γω σου βρηκα τετοιο σχολειο.

Απ την αλλη πάλι βεβαια κοκοροφωναζεις “ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΘΡΟΙΣΜΑ και να δινουν οργανικο κενο κι ενω το πραγματικο ελλειμμα ειναι -11».
Θεωρω λοιπον πως δεν ειναι δυνατον να φωναζεις με σθενος τη λεξη παρανομο και να μην εχεις δει πουθενα γραμμενο το νομιμο.

Ή μηπως δεν το εχεις δει γραμμενο [ που δεν το εχεις δει βεβαια] και απλα εννοεις να το παμε  μεταβατικα»? σα να  λες δηλ οτι ειναι παρανομο γιατι σε καποιες δδε γινεται το αντιθετο και για να γινεται το αντιθετο κατι θα ξερουν αυτες..

Και γω θα μπορουσα να πω «και γιατι να μην αναποδογυρισουμε αυτο το μεταβατικο σχημα?»

Επιπλεον γιατι  να ειναι νομιμο το να δινεται οργανικο κενο με ενιαιο ελλειμμα -12? Σε ποια διαταξη γραφεται οτι μπορει να δοθει οργανικο κενο με μαθηματα Α+Β αναθεσης?? Δηλ να παρει οργανικο κενο χημικος και να κανει φυσικη και βιολογια?  Μα ακριβως ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ της Β φασης και οχι το αντιθετο!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΝΟΜΙΜΟ στη Β φαση λοιπον ΕΙΝΑΙ Η 84852 αι η 60818. Ολα τα αλλα ειναι πατεντες που δεν μπορουν να σταθουν σε οποιαδηποτε ενσταση ή προσφυγη του εκπκου και το γνωριζουν ολοι οσοι ειναι κοντα σε αυτες τις διαδικασιες.

Επανερχομαι ομως στις δηλωσεις σου:   

 
Βρες μου παράδειγμα με +1 φυσική -12 χημεία 0 βιολογία όπου να βγαίνει κενό για χημικό {σσ. Και προφανως εννοουσες στη Β φαση, οπως ειπες σε προηγουμενη αναρτηση, αλλωστε θα ηταν κουλό να το ζητας αυτο για την Α φαση, οπως προειπα] και θα σου πω "ναι έχεις δίκιο, εδώ το ΠΥΣΔΕ δεν υπολόγισε άθροισμα".

Μα σου βρηκα!  το 2ο γυμνασιο αρτεμιδας {+ αναλογικα και τα υπολοιπα σχολεια που ειναι εδω
https://www.pde.gr/index.php?topic=29017.msg1211417#msg1211417}

 και το οποιο ενω ειχε αυτο ακριβως που ζητησες δηλ αθροιστικο ελλειμμα -11 και παρολα αυτα το ΠΥΣΔΕ δεν υπολόγισε άθροισμα.

Οποτε ποιο ειναι το μονο που απομενει να μου πεις?

"ναι έχεις δίκιο, εδώ το ΠΥΣΔΕ δεν υπολόγισε άθροισμα". Τότε δεσμεύομαι δημοσίως να σ' το πω.
Άιντε  λοιπον κανε την καρδια σου πετρα και αφησε το γαργαρο νερακι που κυλαει στο ποταμακι να παρει τη δηλωση σου και να μας την φερει στα ματια μας μπροστα..



Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3152
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #67 στις: Μάιος 14, 2024, 10:12:19 πμ »
Ακόμη περιμένω ώρες Β' Φάσης ανά ειδικότητα κι απόδοση οργανικού ενώ αθροιστικά δε βγαίνει -12. Ώρες Β' Φάσης. Όχι Α'. Μην τις μπλέκεις. Για προσπάθησε. Φωνάζεις με σεντόνια, αλλά δεν έχεις τι να πεις. 8)

ΥΓ: Επαναπροσδιορισμός ωρών δεν απαιτεί οργανική μεταβολή. Απλά μια επικοινωνία με το διευθυντή του σχολείου. Μπορεί συνάδελφος ν' άλλαξε ωράριο και να ενημερώθηκε τότε το σύστημα κτλ. Οπότε θέλω ώρες Β' Φάσης ξεκάθαρα με -11 ενιαίο κι απόδοση οργανικού. ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2024, 10:21:57 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #68 στις: Μάιος 14, 2024, 04:18:03 μμ »
Ακόμη περιμένω ώρες Β' Φάσης ανά ειδικότητα κι απόδοση οργανικού ενώ αθροιστικά δε βγαίνει -12. Ώρες Β' Φάσης. Όχι Α'. Μην τις μπλέκεις. Για προσπάθησε. Φωνάζεις με σεντόνια, αλλά δεν έχεις τι να πεις. 8)

ΥΓ: Επαναπροσδιορισμός ωρών δεν απαιτεί οργανική μεταβολή. Απλά μια επικοινωνία με το διευθυντή του σχολείου. Μπορεί συνάδελφος ν' άλλαξε ωράριο και να ενημερώθηκε τότε το σύστημα κτλ. Οπότε θέλω ώρες Β' Φάσης ξεκάθαρα με -11 ενιαίο κι απόδοση οργανικού. ::)
Σ έχω..
Απλα θα σε αφησω 2-3 μερες να κανεις προβες σαν ας πουμε ενας εκπροσωπος τυπου και το σαββατο το αργοτερο που θα επανελθω, θα προβεις σε δηλωσεις

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3152
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #69 στις: Μάιος 14, 2024, 04:22:16 μμ »
Σ έχω..
Απλα θα σε αφησω 2-3 μερες να κανεις προβες σαν ας πουμε ενας εκπροσωπος τυπου και το σαββατο το αργοτερο που θα επανελθω, θα προβεις σε δηλωσεις
Να επανέλθεις! Έχεις όσο χρόνο θες!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32438
  • Τελευταία: nospeak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1167277
  • Σύνολο θεμάτων: 19278
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 388
Σύνολο: 388

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.