*

Αποστολέας Θέμα: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 168058 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Yellow-black3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #196 στις: Αύγουστος 10, 2013, 05:45:53 μμ »
Στην ανάρτηση της ιστοσελίδας τοθ Υ.ΠΑΙ.Θ. αναφέρεται ως 3ωρο,αυτή τη στιγμή.Με 3ωρο οι ώρες βγαίνουν 36 την εβδομάδα.Βέβαια πιο πανω αναφέρεται,λανθασμενα,άθροισμα ωρών 35....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:05:00 »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #197 στις: Αύγουστος 10, 2013, 06:17:24 μμ »
Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο θα ενισχύσει σημαντικά
το Τεχνολογικό Λύκειο. Θα ακούν οι μαθητές πανελλαδικές x 3
και θα τρέχουν (κυρίως οι της Τεχνολογικής)...

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #198 στις: Αύγουστος 10, 2013, 07:07:12 μμ »
Για "ειδικά" μαθήματα ούτε λόγος δεν γίνεται? Πχ αυτός που θέλει να δώσει αρχιτεκτονική που θα διδάσκεται το σχέδιο? Δεν θα δίνει ως ειδικό μάθημα σχέδιο? Αυτός που θέλει κάποια ξενόγλωσση φιλολογία?
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #199 στις: Αύγουστος 10, 2013, 07:33:16 μμ »
Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο θα ενισχύσει σημαντικά
το Τεχνολογικό Λύκειο. Θα ακούν οι μαθητές πανελλαδικές x 3
και θα τρέχουν (κυρίως οι της Τεχνολογικής)...

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Προβλέπω οτι θα ασκηθούν πιέσεις, απο μαθητές κλπ όπως στη μεταρρύθμιση Αρσένη! Να ετοιμαζόμαστε και για την πιθανότητα μαθητικών καταλήψεων το Σεπτέμβριο (εννοείται οτι θιγόμενοι είναι μόνον όσοι πάνε φέτος στην Α' Λυκείου!)
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:05:00 »

Αποσυνδεδεμένος Yellow-black3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #200 στις: Αύγουστος 10, 2013, 07:37:47 μμ »
Στο alfavita αναφέρει χαρακτηριστικα ζ)φυσική αγωγή δύο(1)ωρών,στη Β΄Γ.Ε.Λ.......Ο.Κ. τεμπέλης εκπαιδευτικός αισθανομαι...αίφνις αισθάνομαι και ανόητος...που δεν καταλαβαίνω τι λέει το νομοσχέδιο....

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #201 στις: Αύγουστος 10, 2013, 07:39:40 μμ »
Υπάρχει ασάφεια στη διατύπωση για τον υπολογισμό του 5ου βαθμού, στην περίπτωση που ο ΒΠΑ είναι μεγαλύτερος του μ.ο. των 4 πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων.

Παράθεση
4. Για τον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση προσμετρείται και ο «Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης» (Β.Π.Α). Ο γενικός βαθμός προαγωγής της Α’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,5, της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,7 και ο γενικός βαθμός απόλυσης της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,9 αθροίζονται και διαιρούνται δια τρία. Το εν λόγω πηλίκο αποτελεί τον Β.Π.Α.

Ας πούμε ότι έχουμε έναν μαθητή με 20 και στις 3 τάξεις, άρα με ΒΠΑ 14.

Παράθεση
Όταν ο Β.Π.Α. είναι μεγαλύτερος του μέσου όρου της βαθμολογίας των τεσσάρων (4) πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, τότε ο Μ.Ο. των μαθημάτων πολλαπλασιάζεται με συντελεστές 0,5 και 0,7 και 0,9 και τα γινόμενα αυτών αθροίζονται και διαιρούνται δια του τρία. Το εν λόγω πηλίκο λογίζεται ως πέμπτος βαθμός για την εισαγωγή του μαθητή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Μήπως εδώ ο ποιητής εννοεί τον Μ.Ο. των 4 πανελλαδικών μαθημάτων και όχι τους βαθμούς προαγωγής και απόλυσης των 3 τάξεων; Δηλ. μήπως σε αυτή την περίπτωση πετάμε εντελώς τον ΒΠΑ; Έτσι, αν ο μαθητής του παραδείγματος γράψει και στα 4 μαθήματα 13, τότε ο 5ος βαθμός του θα είναι 13*0,7 = 9,1 και όχι 14. Άρα ο μαθητής όχι απλά δεν πριμοδοτείται, αλλά "τιμωρείται" για τη μεγάλη διαφορά μεταξύ των βαθμών προαγωγής-απόλυσής του και των γραπτών στα πανελλαδικά μαθήματα.

Αντίθετα, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα στην περίπτωση που ο μαθητής συγκεντρώσει στα 4 πανελλαδικά μαθήματα βαθμολογία μεγαλύτερη από τον ΒΠΑ:
Παράθεση
Όταν ο Β.Π.Α. είναι μικρότερος του μέσου όρου της βαθμολογίας των τεσσάρων (4) πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, τότε ο γενικός βαθμός προαγωγής της Α’ τάξης Γενικού Λυκείου προσαυξανόμενος κατά μία μονάδα και πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,5, ο γενικός βαθμός προαγωγής της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου προσαυξανόμενος κατά μία μονάδα και πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,7 και ο γενικός βαθμός απόλυσης της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου προσαυξανόμενος κατά μία μονάδα και πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,9 αθροίζονται και διαιρούνται δια του τρία. Το εν λόγω πηλίκο λογίζεται ως πέμπτος βαθμός για την εισαγωγή του μαθητή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Έτσι, αν ο μαθητής του παραδείγματος γράψει και στα 4 πανελλαδικά μαθήματα 15, ο πέμπτος βαθμός θα είναι 21*0,7= 14,7

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #202 στις: Αύγουστος 10, 2013, 07:40:23 μμ »
  Εγώ ξέρω ότι τα ιδιωτικά σχολεία ετοιμάζονται για αύξηση του αριθμού των μαθητών τους και θέλουν να κάνουν προσφορές για να δελεάσουν τους γονείς, περιμένοντας ότι τα δημόσια σχολεία δεν θα ανοίξουν το Σεπτέμβριο. Το ίδιο περιμένουν και όσα μικρά σχολεία δεν θα κάνουν καταλήψεις -γιατί με την αύξηση του ωραρίου, υπάρχουν καθηγητές χωρίς ωράριο. Η απεργία έπρεπε να ξεκινήσει το μάιο ή και τον ιούνιο. Ελπίζω η ΑΔΕΔΥ και ο Συνασπισμός αυτή τη φορά να μας συμπαρασταθούν περισσότερο από αυτό που (δεν) έκαναν το μάιο.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #203 στις: Αύγουστος 10, 2013, 09:01:03 μμ »
Ένα σχόλιο που δεν αναφέρεται στον πυρήνα του νομοσχεδίου.

Το άρθρο 36 θα μπορούσε να ονομάζεται και:

"Νέες φωτογραφικές ρυθμίσεις για τα μαγαζιά του κ. Γκλαβά και της κ. Ριζάκη και λοιπές διατάξεις"

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι προϊστάμενοι των δημιουργούμενων αυτοτελών Γραφείων (π.χ. ο ΠΕ02/ΠΕ03/ΠΕ04.01 στο γραφείο Πολιτικού Σχεδιασμού) θα λαμβάνουν επίδομα ωσάν Τμηματάρχες (με την ανάλογη επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού), παρότι δεν καταλαμβάνουν με κάποια συγκεκριμένη αξιοκρατική διαδικασία τις συγκεκριμένες θέσεις.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #204 στις: Αύγουστος 10, 2013, 10:21:24 μμ »
Υπάρχει ασάφεια στη διατύπωση για τον υπολογισμό του 5ου βαθμού, στην περίπτωση που ο ΒΠΑ είναι μεγαλύτερος του μ.ο. των 4 πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων.

Πραγματικά είναι δυσνόητο γιατί χρησιμοποιείται αυτός ο αλγόριθμος (Όταν ο Β.Π.Α. είναι μεγαλύτερος/ μικρότερος του μέσου όρου της βαθμολογίας των τεσσάρων (4) πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων) και ποιό σκοπό έχει.
Πχ η διατύπωση:

Παράθεση
Όταν ο Β.Π.Α. είναι μεγαλύτερος του μέσου όρου της βαθμολογίας
των τεσσάρων (4) πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, τότε ο Μ.Ο. των
μαθημάτων πολλαπλασιάζεται με συντελεστές 0,5 και 0,7 και 0,9 και τα
γινόμενα αυτών αθροίζονται και διαιρούνται δια του τρία. Το εν λόγω πηλίκο
λογίζεται ως πέμπτος βαθμός για την εισαγωγή του μαθητή στην Τριτοβάθμια
Εκπαίδευση.

Τί εξυπηρετεί αυτή η διατύπωση παρά να ήταν:
"τότε ο Μ.Ο. των μαθημάτων πολλαπλασιάζεται με το 0,7", εκτός από το να δείχνει το σκοπό ύπαρξης αυτού του 5ου βαθμού (σε σύγκριση με την περίπτωση που ο Β.Π.Α. είναι μικρότερος του μέσου όρου της βαθμολογίας των τεσσάρων (4) πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, και υπολογίζονται οι βαθμοί στο Λύκειο);

Αλλά ποιός είναι ο σκοπός αυτός;

Στις εξαιρετικές περιπτώσεις θεωρητικά, που μαθητής που δεν αποδίδει στα μαθήματα του Λυκείου και περνάει απλά με 10 όλες τις τάξεις , άρα έχει Β.Π.Α. =7, αλλά γράφει 20 σε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, γιατί να έχει 5ο βαθμό τον [(10+1)*0,5 + (10+1)*0,7 + (10+1)*0,9]/3 =7,7

έναντι ενός άλλου μαθητή που παίρνει 20 σε όλες τις τάξεις, άρα έχει Β.Π.Α.=14 και γράφει 15 σε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και έχει 5ο βαθμό τον [(20+1)*0,5 + (20+1)*0,7 + (20+1)*0,9]/3 =21*0,7=14,7 ή γράφει 11 στις πανελλήνιες, άρα έχει 5ο βαθμό τον 7,7 (11*2,1/3) , ίδιο με τον μαθητή που απλά πέρναγε τις τάξεις, αλλά έγραψε 20 σε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;

Αν ο σκοπός είναι η πριμοδότηση όσων μαθητών γράφουν τουλάχιστον το 70% των βαθμών τους στο Λύκειο και η "μη πίεση" των καθηγητών από γονείς και μαθητές για υψηλή βαθμολογία, από το παραπάνω παράδειγμα, φαίνεται ότι αποτυγχάνει.

Εξαρτάται και από το συντελεστή βαρύτητας που θα έχει αυτή η προτιθέμενη πριμοδότηση στον 5ο βαθμό. Θα είναι αρκετή για να ανακόψει τις "πιέσεις για υψηλούς βαθμούς" από γονείς και μαθητές αν αφορά κάποιες λίγες μονάδες και μάλιστα στο μέλλον (αφού γράψουν) οι μαθητές;

Όσον αφορά τους συντελεστές βαρύτητας των 5 βαθμών, από τη στιγμή που ο 5ος βαθμός "ξεκινά με handicap" 2,1/3=0,7, φαντάζομαι ότι το μάθημα βαρύτητας που θα ορίσει κάθε Σχολή από τα 4 πανελλαδικώς εξεταζόμενα θα έχει συντελεστή 1,3 (30% πάνω) ώστε το άθροισμα των "συντελεστών βαρύτητας" των 5 βαθμών να είναι (1,3 +1 +1 +1 +0,7)=5 και να μπορεί να διαιρεθεί "ισοβαρώς" με το πλήθος των 5 βαθμών.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 10:50:44 μμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #205 στις: Αύγουστος 10, 2013, 10:55:54 μμ »
 Γιατί προβληματίζεστε με αυτές τις ασυναρτησίες? Μέχρι να βγάλετε άκρη θα τα έχουν αλλάξει!! ;D ;D 8) 8)
  

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #206 στις: Αύγουστος 10, 2013, 11:00:59 μμ »
Κι ένα δωράκι στους αναπληρωτές της Σιβιτανιδείου στο άρθρο 30 παράγραφος 1;

"...Για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που υπηρετούσαν στη Σιβιτανίδειο Σχολή και είχαν συμπληρώσει πραγματική προϋπηρεσία αναπληρωτή τουλάχιστον 30 μηνών μέχρι τη δημοσίευση και ισχύ του Ν. 3848/2010 και η ειδικότητα των οποίων δεν συμπεριλαμβάνεται στους πίνακες ομαδοποιημένων ειδικοτήτων εκπαίδευσης της Β’/θμιας Εκπαίδευσης
του Υπουργείο υ Παιδείας, εφαρμόζεται ανάλογα η παρ. 1 του άρθρου 5 του Ν. 3687/2008"

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10806
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #207 στις: Αύγουστος 10, 2013, 11:17:59 μμ »
Η δημοσίευση του Ν. 3848/2010 έγινε 19 Μαΐου 2010. Οπότε οι αναπληρωτές της Σιβιτανιδείου που συμπλήρωσαν 30 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας μέχρι αυτήν την ημερομήνια εντάσσονται στο 30μηνο, αν έχει καταργηθεί η ειδικότητά τους. Αυτό αντιλαμβάνομαι εγώ...και συνεπώς δημιουργείται μια ανισότητα σε σχέση με τους άλλους αναπληρωτές που για την ένταξή τους στο 30μηνο έπρεπε να έχουν 30 μήνες προϋπηρεσίας μέχρι και 30 Ιουνίου 2008. Κοινώς αυτό το άρθρο είναι αντισυνταγματικό!

Από την άλλη αναρωτιέμαι τι νόημα έχει να τους εντάξει στο 30μηνο, αφού η ειδικότητά τους δεν υφίσταται.
Τι παραθυράκι ανοίγουν πάλι για να τους διορίσουν στο δημόσιο; Μήπως από αυτό συμπεραίνουμε κιόλας ότι ο διορισμός του 30μηνού θα γίνει κανονικά...κι ας άργησε;

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #208 στις: Αύγουστος 10, 2013, 11:30:17 μμ »
Γιατί προβληματίζεστε με αυτές τις ασυναρτησίες? Μέχρι να βγάλετε άκρη θα τα έχουν αλλάξει!! ;D ;D 8) 8)

Έχεις δίκιο:
Μάλλον στην επιφοίτηση του πέμπτου βαθμού κάποιοι βρήκαν την πεμπτουσία των Πανελληνίων.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #209 στις: Αύγουστος 10, 2013, 11:41:06 μμ »
Τελικά να μου το θυμηθείτε αυτός ο Υπουργός θα καταφέρει να τον βρίζουν όλες οι ειδικότητες και στις 3 βαθμιδες.
Ποτέ μόνο ένας άνθρωπος, σε τόσο λίγο χρόνο δεν κατάφερε τόσες πολλές καταστροφές στην εκπαίδευση.
Η επιτομή του άχρηστου.
Μέχρι και ο Πώποτας θα ήταν καλύτερος από αυτόν.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 11:43:57 μμ από guestteacher »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159432
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 362
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 333
Σύνολο: 352

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.