0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όλες οι προηγούμενες συζητήσεις έχουν το ενδιαφέρον τους ΑΛΛΑ κανένας δεν έχει απαντήσει στο απλό και λογικό ερώτημα: Γιατί οι υποψήφιοι πχ για το μαθηματικό, για τα τμήματα πληροφορικής για τους τοπογράφους μηχανικούς κτλ πρέπει να εξετάζονται στη χημεία και όχι στην πληροφορική; Στο Νέο Λύκειο τα παιδιά στην Γ λυκείου διδάσκονται και εξετάζονται σε μαθήματα που είναι ΣΧΕΤΙΚΑ με την σχολή που θέλουν να περάσουν. Για παράδειγμα όποιος θέλει να περάσει οικονομικές σχολές και σχολές διοικήσης επιχειρήσεων δεν θα εξεταστεί στα λατινικά και στη χημεία αλλα θα εξεταστεί στο μάθημα της οικονομίας και αυτοί που θέλουν να περάσουν νομική δε θα εξετάζονται στη φυσική και στα μαθηματικά αλλά θα εξετάζονται στο μάθημα "στοιχειά των πολιτικών και κοινωνικών επιστημών"Στο πεδίο των τεχνολογικών σχολών όμως υπάρχει ένας παραλογισμός! Υπάρχουν δεκάδες σχολές οι οποίες δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την χημεία αλλά πολύ μεγάλη σχέση με την πληροφορική και τα παιδιά είναι αναγκασμένα να διδάσκονται και να εξετάζονται στη χημεία και όχι στην πληροφορική. Αυτό έχει δυο αρνητικά. Πρώτον τα παιδιά θα διαβάζουν σε υψηλότατο επίπεδο μια επιστήμη που δεν θα την χρειαστούν ποτέ και δεύτερον δε θα διδάσκονται μια επιστήμη που είναι βασική για τη σχολή τους.Μετά απο 15 χρόνια που οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να διδαχτούν την επιστήμη των υπολογιστών στην Γ λυκείου και να την δώσουν εξετάσεις για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια, το υπουργείο καταργεί το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα αναγκάζοντας με το ζόρι τους μαθητές να εξετάζονται στη χημεία για την εισαγωγή τους σε σχολές όπως το μαθηματικό και το πληροφορικής!! Όλα αυτά γίνονται σε μια εποχή που η διδασκαλία της επιστήμης των υπολογιστών μπαίνει όλο και περισσότερο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες. Ακόμα και τα ελληνικά ιδιωτικά σχολεία βάζουν το computer sciense στο πρόγραμμα σπουδών του international baccalaureate (Εκπαιδευτήρια Δουκα, Ελληνοαμερικανικο, Κωστεα Γειτονα κτλ) Πότε θα διορθωθεί αυτός ο παραλογισμός;;
http://Όσον αφορά την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, για κάθε Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης, έχουν καθοριστεί από το άρθρο 4 του Ν.4186/2013 (Α 193) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις». Τα παραπάνω ανέφερε σε απάντηση του για την εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής στα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ο Υπουργός Παιδείας. Ο κ. Λοβέρδος τόνισε ότι η διδασκαλία της Πληροφορικής παρουσιάζει σε επίπεδο διάθεσης ωρών μια προϊούσα αύξηση την τελευταία δεκαετία. Ειδικότερα εισήχθη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και διδάσκεται συνολικά δέκα (10 )ώρες ( μια ώρα την εβδομάδα στις Α και
Είναι αδιανόητο να μείνει εκτός η Πληροφορική (ΑΕΠΠ) από την Γ' Λυκείου. Ακόμα και για εμένα του Παιδαγωγικού, που πέρασα από τεχνολογική κατεύθυνση, μου φάνηκε εξαιρετικά χρήσιμο στα 5 μαθήματα Πληροφορικής που παρακολούθησα στο τμήμα μου. Αν περάσει έτσι μια τέτοια απόφαση, αδυνατώ να προβλέψω τί άλλο μπορούν να κάνουν στο μέλλον.