*

Αποστολέας Θέμα: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.  (Αναγνώστηκε 9524 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
« στις: Ιούλιος 11, 2014, 07:07:12 μμ »
Παράλληλα, με νομοτεχνική βελτίωση που κατατέθηκε στην τροπολογία επιτυγχάνεται επιπλέον βελτίωση του ποσοστού επιτυχίας των μαθητών καθώς όταν κάποιος μαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα και έχει επιτύχει βαθμό τουλάχιστον οκτώ σε έναν ή δυο κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηματικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηματικά» και «Φυσικές επιστήμες», τότε δεν παραπέμπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται.

Τι είναι πάλι τούτο;γιατί δεν μας το παρουσίαζαν την τελευταία ημέρα που συνεδριάσαμε; Τώρα το σκέφτηκαν ; ότι να ναι, αντε σιγα σιγα να μαζευεστε παλι για καινούργια συνεδριαση  του συλλογου διδασκοντων
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2014, 05:08:36 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: ’ντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Πολύ "μαγείρεμα" μου φαίνεται! Εάν και εφόσον κλπ και θέτει κάποια "τυχαία" βαθμολογικά όρια, χωρίς κάποιο νόημα....
  

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Πολύ "μαγείρεμα" μου φαίνεται! Εάν και εφόσον κλπ και θέτει κάποια "τυχαία" βαθμολογικά όρια, χωρίς κάποιο νόημα....
έχει νόημα και μεγάλο μάλιστα. Υπήρχαν μαθητές που δεν έγραψαν άλγεβρα-γεωμετρία, ή αρχαία αλλά ήταν από καλοί έως πολύ καλοί στα υπόλοιπα μαθήματα. Αν περάσει αυτή η τροπολογία, σκέφτομαι κάποιους μαθητές μου που ωφελούνται από αυτό και δεν παραπέμπονται το Σεπτέμβρη.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf

Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:

"Όταν ΅αθητής έχει επιτύχει γενικό βαθ΅ό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθ΅ό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθη΅ατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες», ο ΅αθητής δεν παραπέ΅πεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέ΅πεται ή επαναλα΅βάνει τη φοίτηση κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."

Όποιος μπορεί, ας απαντήσει αν προάγεται ή παραπέμπεται ( και πού; ) ένας μαθητής με την εξής βαθμολογία:

Παράδειγμα 1 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 9,25 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 ’λγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10 Βιολογία -> 8 Φυσικές Επιστήμες
 
Παράδειγμα 2 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,5625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7,5 Αρχαία, 8,5 Νέα, 9,5 Λογοτεχνία -> 8,5 Γλώσσα
15 ’λγεβρα, 15 Γεωμετρία -> 15 Μαθηματικά
15 Φυσική, 15 Χημεία, 15 Βιολογία -> 15 Φυσικές Επιστήμες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος glykouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • ελευθερία στη ζωή,στη σκέψη,στην έκφραση...
    • Προφίλ
ωωχχχχχ Patreas...γιατί τους αδειάζεις έτσι...;;;;;;;;;;;;;

μιλάμε είναι για τα πανηγύρια....

sapore

  • Επισκέπτης
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf

Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:

"Όταν ΅αθητής έχει επιτύχει γενικό βαθ΅ό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθ΅ό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθη΅ατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες», ο ΅αθητής δεν παραπέ΅πεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέ΅πεται ή επαναλα΅βάνει τη φοίτηση κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."

Όποιος μπορεί, ας απαντήσει αν προάγεται ή παραπέμπεται ( και πού; ) ένας μαθητής με την εξής βαθμολογία:

Παράδειγμα 1 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 9,25 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 ’λγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10 Βιολογία -> 8 Φυσικές Επιστήμες
 
Παράδειγμα 2 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,5625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7,5 Αρχαία, 8,5 Νέα, 9,5 Λογοτεχνία -> 8,5 Γλώσσα
15 ’λγεβρα, 15 Γεωμετρία -> 15 Μαθηματικά
15 Φυσική, 15 Χημεία, 15 Βιολογία -> 15 Φυσικές Επιστήμες


http://www.pde.gr/index.php?topic=30425.msg788431#msg788431


Κι αν υπάρχουν κάποιοι που κρατάνε ακόμα, λιγόστεψαν και αυτοί.
Μπορεί να μιλάμε για "εξορθολογισμό" τα τελευταία χρόνια, η ουσιαστική πραγματικότητα είναι ότι η σοβαρότητα αυτών που θα "κράταγαν τις σταθερές", όπως των νομοθετών, χάθηκαν κι αυτές.

Τρανταχτό παράδειγμα οι διατυπώσεις των νόμων και των Π.Δ.
Μεγαλύτερη ανοργανωσιά και τρικυμία εν κρανίω δεν υπήρξε στους νόμους ποτέ.
Το Π.Δ. για την αξιολόγηση μας, όπως διατυπώνεται, που μόνο νομική -σοβαρή διατύπωση δεν έχει, αποδεικνύει αυτην την ασοβαρότητα , που χειροτέρεψε τα τελευταία χρόνια.
Αν διαβάσουμε Νόμους και Π.Δ. δεκαετίας και βάλε είναι ολοφάνερη η διαφορά για όποιον ξέρει να διακρίνει.

Ίσως το "Δόγμα του ΣΟΚ" να τα εξηγεί όλα αυτά.

Όταν μάλιστα μιλάμε για Νόμο!!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf

Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:

"Όταν ΅αθητής έχει επιτύχει γενικό βαθ΅ό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθ΅ό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθη΅ατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες», ο ΅αθητής δεν παραπέ΅πεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέ΅πεται ή επαναλα΅βάνει τη φοίτηση κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."
Εγώ το Μ.Ο. κλάδων το καταλαβαίνω αλλιώς...
Π.χ. Με Μαθηματικά 14, Ελληνικές Γλώσσες 9 και Φυσικές επιστήμες 16 ο Μ.Ο. όρος των κλάδων είναι 13.
Δεν υπολογίζουμε δηλαδή το Μ.Ο όρο των 8 μαθημάτων των τριών κλάδων.

’ρα στο Παράδειγμα 1 (Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 ’λγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10 Βιολογία -> 8 Φυσικές Επιστήμες

Ο μαθητής προάγεται αφού έχει Μ.Ο. Γλώσσα και Μαθηματικά 10 και υποθέτω 8 και πάνω στα υπόλοιπα μαθήματα.

Στο Παράδειγμα 2 (με Γ.Μ.Ο. >=10):
7,5 Αρχαία, 8,5 Νέα, 9,5 Λογοτεχνία -> 8,5 Γλώσσα
15 ’λγεβρα, 15 Γεωμετρία -> 15 Μαθηματικά
15 Φυσική, 15 Χημεία, 15 Βιολογία -> 15 Φυσικές Επιστήμες

Επίσης ο μαθητής προάγεται αφού έχει Μ.Ο. των τριών κλαδικών μαθημάτων 38,5/3 πάνω από 12,5 και να υποθέσω 8 και πάνω στα υπόλοιπα.



Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Εγώ το Μ.Ο. κλάδων το καταλαβαίνω αλλιώς...
Π.χ. Με Μαθηματικά 14, Ελληνικές Γλώσσες 9 και Φυσικές επιστήμες 16 ο Μ.Ο. όρος των κλάδων είναι 13.
Δεν υπολογίζουμε δηλαδή το Μ.Ο όρο των 8 μαθημάτων των τριών κλάδων.

Αυτό δεν ισχύει, διότι τότε δεν θα έλεγε:

"...έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες»,..."

αλλά θα έλεγε στα μαθήματα

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Ο μέσος όρος με τον ένα τρόπο είναι κοντά στο μέσο όρο με τον δεύτερο τρόπο υπολογισμού.

Ακόμη και έτσι να λαμβάνεται ο μέσος όρος πάλι η απάντηση στα δύο παραδείγματά σου είναι ίδια!

Το υπουργείο μετά από τις δίκαιες διαμαρτυρίες των γονέων και των εκπαιδευτικών έδωσε και μία ακόμη εναλλακτική σε μαθητές που έχουν καλό βαθμό στις φυσικές επιστήμες και σε πολλές περιπτώσεις ένα σχετικά καλό βαθμό στα Μαθηματικά ή στην Ελληνική Γλώσσα να μην παραπέμπονται τον Σεπτέμβριο. Επίσης έδωσε με αυτό τον τρόπο μεγαλύτερο ρόλο και στις Φυσικές Επιστήμες σε σχέση με πριν.

Η βαθμολογία στις φυσικές επιστήμες λαμβάνεται υπόψη μόνο όταν ένας ή και οι δύο από τους Μ.Ο. στα Μαθητικά και στην Ελληνική Γλώσσα είναι κάτω από δέκα και πάνω από οκτώ ή οκτώ...αν δεν κάνω λάθος. Δύσκολη η διατύπωση του νόμου!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2014, 10:55:25 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Το "είναι κοντά" δεν λέει κάτι. Πρέπει να είναι σαφές και συγκεκριμένο το τι ισχύει.

Προσωπικά θεωρώ ότι στο 2ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σίγουρα στον κλάδο που έχει 7,5 (Αρχαία) και ενδεχομένως (γύρευε τι είχε στο μυαλό του αυτός που το έγραψε) και στους άλλους 2 κλάδους της Γλώσσας.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 13, 2014, 02:50:38 μμ »
http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιά

Σύμφωνα με την άποψη ανωτέρω, στο 1ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σε Αρχαία, Νέα, ’λγεβρα, Φυσική και Χημεία, ενώ στο 2ο παράδειγμα παραπέμπεται σίγουρα στα Αρχαία και ίσως ( ; ) σε Νέα και Λογοτεχνία.

’λλος;

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: ’ντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 13, 2014, 04:28:22 μμ »
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf

Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:

"Όταν ΅αθητής έχει επιτύχει γενικό βαθ΅ό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθ΅ό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθη΅ατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες», ο ΅αθητής δεν παραπέ΅πεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέ΅πεται ή επαναλα΅βάνει τη φοίτηση κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."

Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 13, 2014, 05:01:29 μμ »
http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιά

Σύμφωνα με την άποψη ανωτέρω, στο 1ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σε Αρχαία, Νέα, ’λγεβρα, Φυσική και Χημεία, ενώ στο 2ο παράδειγμα παραπέμπεται σίγουρα στα Αρχαία και ίσως ( ; ) σε Νέα και Λογοτεχνία.

’λλος;
Η προηγούμενη απάντησή μου βασίστηκε σε λάθος παραδοχή που έκανα. Θεώρησα τις έννοιες ΄΄κλάδος΄΄ και ΄΄μάθημα΄΄ ακριβώς αντίστροφα...

Συμφωνώ με την λύση σου στα δικά σου παραδείγματα. Νομίζω ότι μένει και σε Νέα, Λογοτεχνία στο 2ο παράδειγμα γιατί στην διατύπωση του νόμου χρησιμοποιεί το διαζευκτικό ΄΄ή΄΄.  Μία μικρή επιφύλαξη στο πρώτο παράδειγμα αν μένει Φυσική και Χημεία αφού μάθημα θεωρούνται οι Φυσικές Επιστήμες ( ; ) και εκεί έχει 8 ως Μ.Ο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2014, 05:13:13 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 13, 2014, 05:05:48 μμ »
Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .
Γενικά αυτούς που έχουν μεταξύ 8 και κάτω από 10 στα δύο αυτά μαθήματα. Και στην Ελληνική Γλώσσα υπάρχουν απώλειες...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 485
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.