0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ "μαγείρεμα" μου φαίνεται! Εάν και εφόσον κλπ και θέτει κάποια "τυχαία" βαθμολογικά όρια, χωρίς κάποιο νόημα....
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdfΨηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:"Όταν µαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθµό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθµό τουλάχιστον οκτώ ( σε έναν ή δύο κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηµατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθµολογία στους κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηµατικά» και «Φυσικές επιστήµες», ο µαθητής δεν παραπέµπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέµπεται ή επαναλαµβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόµενα ως άνω."Όποιος μπορεί, ας απαντήσει αν προάγεται ή παραπέμπεται ( και πού; ) ένας μαθητής με την εξής βαθμολογία:Παράδειγμα 1 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 9,25 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα7 Άλγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά7 Φυσική, 7 Χημεία, 10
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdfΨηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:"Όταν µαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθµό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθµό τουλάχιστον οκτώ ( σε έναν ή δύο κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηµατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθµολογία στους κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηµατικά» και «Φυσικές επιστήµες», ο µαθητής δεν παραπέµπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέµπεται ή επαναλαµβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόµενα ως άνω."
Εγώ το Μ.Ο. κλάδων το καταλαβαίνω αλλιώς...Π.χ. Με Μαθηματικά 14, Ελληνικές Γλώσσες 9 και Φυσικές επιστήμες 16 ο Μ.Ο. όρος των κλάδων είναι 13.Δεν υπολογίζουμε δηλαδή το Μ.Ο όρο των 8 μαθημάτων των τριών κλάδων.
http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιάΣύμφωνα με την άποψη ανωτέρω, στο 1ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σε Αρχαία, Νέα, Άλγεβρα, Φυσική και Χημεία, ενώ στο 2ο παράδειγμα παραπέμπεται σίγουρα στα Αρχαία και ίσως ( ; ) σε Νέα και Λογοτεχνία.Άλλος;
Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .