0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό πάντως που λένε στο φόρουμ των μαθηματικών να δωθεί β ανάθεση η πληροφορική στους Μαθηματικούς δεν είναι άσχημη ιδέα. Αν και την επάρκεια την έχουν αυτοι που τελείωσαν τα τελευταια χρονια
ε ναι, τοτε και οι ΠΕ02 να κανουν ξενες γλωσσες και θρησκευτικα, οι ΠΕ04.05 γεωλογοι να κανουν μαθηματικα, οι ΠΕ10 κοινωνιολογοι να κανουν φιλολογικα μαθηματα κ.ο.κ... να λειτουργησουν δηλαδη και αντιστροφα οι αναθεσεις... μα τα λετε σοβαρα αυτα ή για να γινει και λιγο χαβαλε?
Επέτρεψε μου να γνωρίζω καλύτερα τα του κλάδου και ποιοι ενδιαφέρθηκαν και ποιοι όχι. Οι εταιρείες πληροφορικής είχαν αρκετούς πτυχιούχους άλλων ειδικοτήτων, γιατί η ζήτηση για προσωπικό ήταν μεγαλύτερη από την προσφορά, όχι γιατί οι απόφοιτοι πληροφορικής φεύγαν έξω. Τα ποσοστά φυγής στο εξωτερικό δεν ήταν μεγαλύτερα από άλλους κλάδους αιχμής (πχ οικονομία, διοίκηση κλπ) Όσο για το αν υπήρχε ενδιαφέρον για την εκπαίδευση παραποιείς την πραγματικότητα. Μάλλον οι εκατοντάδες συνάδελφοι που συμμετείχαν σε συνελεύσεις και κινητοποιήσεις για το θέμα ήταν στη φαντασία μου. Από το 1994 υπάρχουν κινητοποιήσεις πτυχιούχων πληροφορικής για το θέμα με πολύ μεγάλη συμμετοχή. Επειδή τυχαίνει να είμαι σε αυτούς που αναφέρεις προσωπικά, αλλά και επειδή ταυτόχρονα δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα από το 91 έως και σήμερα....(φυσικά πλέον με άδεια άσκησης έργου) έχω διαφορετική άποψη εν μέρει.... Είναι η πιο ατράνταχτη απόδειξη του αν υπήρχε ή όχι ενδιαφέρον. Η πλειοψηφία των μεταπτυχιακών που κατέχουν οι συνάδελφοι με άλλο βασικό πτυχίο είναι τα "Πληροφοριακά Συστήματα". Ένα μεταπτυχιακό που απευθύνεται κυρίως δηλαδή σε οικονομικά και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων και γενικά ένα μεταπτυχιακό δεν έχει σημασία που θα το κάνει κάποιος και τι τίτλο έχει, γιατί επαναλαμβάνω ένα μεταπτυχιακό και κυρίως ένα διδακτορικό επικεντρώνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο μικρό υποσύνολο μίας επιστήμης, ενώ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για να χαρακτηριστεί κάποιος εκπαιδευτικός θα πρέπει να μπορεί να διδάσκει όλα τα μαθήματα της επιστήμης του με επάρκεια. Επειδή λοιπόν έχω συνυπάρξει αρκετές χρονιές με συναδέλφους που δεν έχουν βασικό πτυχίο είναι εμφανής η ανεπάρκεια των γνώσεων τους στην πληροφορική και στις "εύκολες" εποχές, που δεν υπήρχε ο φόβος της αξιολόγησης ή της διαθεσιμότητας το παραδέχονταν κυνικά αρνούμενοι πχ στα ΤΕΕ να αναλάβουν οποιοδήποτε άλλο μάθημα εκτός από τη Χρήση Η/Υ ή "Εφαρμογές Η/Υ". Στα μαθήματα ειδικότητας δέχονταν μόνο στο εργαστηριακό με την προϋπόθεση να μπαίνουν ως "Δεύτεροι" και να μην κάνουν τίποτα. Περιττό να αναφέρω ότι στις τοποθετήσεις κλπ κάναν τα αδύνατα δυνατά να αποφύγουν τα ΤΕΕ και τα ΓΕΛ και θέλανε να είναι μόνο σε Γυμνάσια. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Εν μέρει είναι έτσι..... έχω δουλέψει σε 7 διαφορετικά ΤΕΕ - ΕΠΑΛ. Αυτό που αναφέρεις έχει συμβεί, αλλά έχει συμβεί και το αντίστροφο πολλές φορές. Είχα τη τύχη να συνεργαστώ με συναδέλφους μη πληροφορικής και ήταν αστέρια. Συνεπώς δε μπορείς να το γενικεύσειςΔηλαδή με τη λογική σου, αφού πληροφορική και μαθηματικά είναι συνδεδεμένες επιστήμες, δεν τρέχει τίποτα με τη
1) τοτε να κανω και εγω μεταπτυχιακο 1 χρονο σε σχολη φιλολογιας και να παω να διαδαξω αρχαια. το μεταπτυχιακο ΠΟΤΕ δεν θα γινει ισοδυναμο με το βασικο πτυχιο. το μεταπτυχιακο ειναι μια συγκεκριμενη ειδικευση. τα μαθηματικα τα σπουδασε 4 χρονια, την πληροφορικη δεν τα σπουδασε ΚΑΘΟΛΟΥ. τι θα πει οτι ασχοληθηκε? και εγω ασχολουμαι μια ζωη με τον αθλητισμο, μπορω να κανω τον ΠΕ11? ΟΧΙ. επισης ασχολουμαι με ξενες γλωσσες και εχω παρει τοσα πτυχια, μπορω να τα διδαξω κιολας? ΟΧΙ. 2) μια χαρα υπαρχουν. και μην ανησυχεις υπαρχουν Γεωγραφια και Φυσικη να καλυψει
Όλοι οι ΠΕ04 έχουν β' ανάθεση τα Μαθηματικά στο γυμνάσιο.Οι μαθηματικοί ΔΕΝ έχουν όλα τα μαθήματα των ΠΕ04.
Φίλε μου, αν ήσουν αδιόριστος με μεταπτυχιακό φιλολογικών, αν υπήρχε έλλειψη φιλολόγων και αν υπήρχε νόμος που μεταβατικά έλεγε ότι όποιος έχει μεταπτυχιακό φιλολόγων δικαιούται να διοριστεί τοτέ ναι, θα το έκανες και εσύ. Προσφορά και ζήτηση. Τόσο απλό. Και μην υποβιβάζεις έτσι όλα τα μεταπτυχιακά. Αν κάνεις 2 χρόνια μεταπτυχιακά και επιπλέον διπλωματική, ε δεν μπορείς να πεις ότι δεν έχεις σπουδάσει ΚΑΘΟΛΟΥ πληροφορική. Είσαι υπερβολικός δεν νομίζεις?
Και οι βαθμοι που βάζουν στο μάθημα της πληροφορικής???Θα κάνουν τα ίδια και στο μάθημα των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ??
Υ.Γ. σε όλα τα χρόνια που γυρνάω γυμνάσια αλλά και μαθαίνω από άλλους ΠΟΤΕ δεν υπήρξε μαθηματικός να έχει πάρει την φυσική β΄ ανάθεση. Ενώ το μάθημα της Γεωγραφίας ήταν 2-4 ώρες μαξ, συνήθως όμως με ΣΕΠ συμπληρώναμε.
Επέτρεψε μου Ιωάννα να σε διορθώσω σε κάτι."Άλλη η φιλοσοφία των πληροφορικάριων(βλέπε και γυμναστάριους, καλλιτεχνικάριους) όσο αναφορά τους βαθμούς και άλλη των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ."Έτσι είναι καλύτερα