*

Αποστολέας Θέμα: Σκέψεις Χημικών  (Αναγνώστηκε 30879 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #42 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:07:46 πμ »
sliver το σχόλιό μου σκόπευε στην ανάδειξη του γεγονότος ότι όλα ξεκινούν από τις βασικές επιστήμες και τη βασική έρευνα εν γένει. Αυτό σημαίνει ότι η διδασκαλία των αντίστοιχων μαθημάτων πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα, χωρίς να μηδενίζονται και τα μαθήματα "εφαρμογών". Και για όλα τα προηγούμενα τι άλλο χρειάζεται; Η γλώσσα περιγραφής, άρα εξίσου σημαντικό και το μάθημα της ελληνικής γλώσσας. Όπως σημαντικά είναι και τα μαθήματα γενικότερης καλλιέργειας του ατόμου, που δυστυχώς δεν έχουν χώρο στο "σύγχρονο" σχολείο...
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:19:12 »

Αποσυνδεδεμένος p75

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #43 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:13:35 πμ »

Αποσυνδεδεμένος kakar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠE0402
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #44 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:17:13 πμ »
Όπως ήταν πάντα απαράδεκτο επιστήμονες να μη ξέρουν να χρησιμοποιούν σωστά την ελληνική γλώσσα, εξίσου απαράδεκτο είναι επιστήμονας οποιασδήποτε θετικής επιστήμης να μην έχει βασικές γνώσεις όλων των υπόλοιπων θετικών επιστημών. Χημεία, βιολογία και πληροφορική για όλους τους υποψήφιους.Λιγότερες ώρες για το καθένα ανάλογα με τις ομάδες σχολών, περισσότερες το μάθημα εξειδίκευσης. Αλλά όλα στο πρόγραμμα σπουδών.( τα μαθηματικά και η φυσική εννοούνται)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:18:55 πμ από kakar »

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #45 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:19:04 πμ »
Δεν θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε παραπάνω

Τελικά το σχέδιο της Διαμαντοπούλου ήταν η καλύτερη λύση

Μαθηματικά 7 ώρες
Φυσική 5 ώρες
Χημεία 4 ώρες
Επιστήμη Υπολογιστών ή Βιολογία 4 ώρες

5 εξεταζόμενα μαθήματα και όλοι ευχαριστημένοι..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:19:12 »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #46 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:19:19 πμ »
ενδεικτικά πήρα το σχόλιο σου Landau, γιατί γράφτηκαν άλλα τόσα παρόμοια από διάφορες πλευρές και όχι μόνο σε 1 thread.
Μακάρι όλοι οι συνάδελφοι όλων των κλάδων να είχαμε τις ώρες που ονειρευόμασταν για να διδάσκεται το μάθημα μας, αλλά είναι κάπως δύσκολο προφανώς...
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος kakar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠE0402
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #47 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:22:57 πμ »
Δεν θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε παραπάνω

Τελικά το σχέδιο της Διαμαντοπούλου ήταν η καλύτερη λύση

Μαθηματικά 7 ώρες
Φυσική 5 ώρες
Χημεία 4 ώρες
Επιστήμη Υπολογιστών ή Βιολογία 4 ώρες

5 εξεταζόμενα μαθήματα και όλοι ευχαριστημένοι..

Ναι, καλό είναι. Εγώ προτείνω "και" όμως όχι "ή"

Αποσυνδεδεμένος PAPEN_13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • ΠΕ 04.02
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #48 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:26:14 πμ »
Ακούω αυτές τις μέρες τους πληροφορικούς να διαμαρτύρονται και να λένε ότι σε κάθε σχολή να εξετάζονται οι υποψήφιοι στα σχετικά με αυτήν μαθήματα. 15 χρόνια τώρα με το τερατούργημα της τεχνολογικής όπου στις σχολές παραγωγής (τροφίμων, γεωπονικό, οινολογίας, συντήρησης αρχαιοτήτων, φυσικών πόρων, μηχανικών περιβάλλοντος, βιοχημικών εφαρμογών, τεχνολόγων φυσικού αερίου κ.ά.) έμπαινες χωρίς να απαιτείται να ξέρεις χημεία, όταν το 60-70% των μαθημάτων έχουν σχέση με τη χημεία δημιούργησε την τωρινή κατάσταση στις σχολές αυτές όπου προστέθηκαν φροντιστηριακά μαθήματα χημείας για να μπορούν να καταλάβουν αρχικά οι φοιτητές τι σπουδάζουν!!! Αν λοιπόν κάποιος πληροφορικός έλεγε τότε τα αυτονόητα, να σπάσει η τεχνολογική σε κλάδο τεχνολογίας με πανελλαδικώς εξεταζόμενο την πληροφορική και κλάδο παραγωγής με πανελλάδικώς εξεταζόμενο τη χημεία θα τον έπαιρναν με τις πέτρες οι συνάδελφοί του!!! Πέρσι σε ερώτηση μαθητή που ήθελε να γίνει χημικός μηχανικός, ο πληροφορικός του απάντησε: τεχνολογική φυσικά, γιατί το ΑΟΔΕ και το ΑΕΠΠ είναι μαθήματα της "πλάκας" και με ελάχιστο διάβασμα γράφεις άριστα, ενώ η χημεία και η βιολογία είναι ολόκληρες επιστήμες και χρειάζονται πολύ διάβασμα!!! Με αυτό το σκεπτικό που περνάνε κυρίως οι φροντιστές στα παιδιά σκεφτείτε τι εργασιακό κόστος έχουμε πληρώσει εμείς οι χημικοί (διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις, συμπλήρωση ωραρίου κ.ά.) Για να μην παρεξηγηθώ θεωρώ ότι ο ψηφιακός εγγραμματισμός (μαζί με την βασική γνώση αγγλικών) είναι απαραίτητος σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές που τελειώνουν το λύκειο. Άλλα άλλο αυτό και άλλο να εξετάζονται οι υποψήφιοι σε σχολές που στηρίζονται σε χημεία σε οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων και προγραμματισμό. Πιστεύω αυτή η αποκατάσταση της αδικίας να είναι ευπρόσδεκτη από όλους.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #49 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:48:57 πμ »
Πέρσι σε ερώτηση μαθητή που ήθελε να γίνει χημικός μηχανικός, ο πληροφορικός του απάντησε: τεχνολογική φυσικά, γιατί το ΑΟΔΕ και το ΑΕΠΠ είναι μαθήματα της "πλάκας" και με ελάχιστο διάβασμα γράφεις άριστα, ενώ η χημεία και η βιολογία είναι ολόκληρες επιστήμες και χρειάζονται πολύ διάβασμα!!! Με αυτό το σκεπτικό που περνάνε κυρίως οι φροντιστές στα παιδιά σκεφτείτε τι εργασιακό κόστος έχουμε πληρώσει εμείς οι χημικοί (διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις, συμπλήρωση ωραρίου κ.ά.) Για να μην παρεξηγηθώ θεωρώ ότι ο ψηφιακός εγγραμματισμός (μαζί με την βασική γνώση αγγλικών) είναι απαραίτητος σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές που τελειώνουν το λύκειο.

3 ανακρίβειες σε μια παράγραφο
1. Το ελάχιστο διάβασμα που απαιτείται για την ΑΕΠΠ αποδείχτηκε φέτος. 7% αριστούχοι...
2. Πώς ακριβώς καλλιεργούν τέτοιο κλίμα οι φροντιστές της Πληροφορικής όταν γνωρίζουν τα παιδιά 15 μέρες πριν την έναρξη της σχολικής τους χρονιάς; Προς πληροφόρηση σας, οι φροντιστές Πληροφορικής έχουν μόνο την ΑΕΠΠ, δεν έχουν μαθήματα σε κάθε τάξη...
3. Συνεχίζετε να μπερδεύετε τον ψηφιακό εγγραματισμό με το Computer Science. Επίτηδες ή όχι. Θεωρείτε ότι εκμάθηση της χρήσης δοκιμαστικού σωλήνα καθιστά κάποιον κοινωνό της Χημείας ικανοποιητικά; Γιατί είναι ακριβώς το αντίστοιχο...

Αποσυνδεδεμένος PAPEN_13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • ΠΕ 04.02
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #50 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:03:50 πμ »
Πέτρο προφανώς δεν είσαι σε σχολείο και διαβάζεις ότι θέλεις. Το μάθημα της πλάκας δεν το είπα εγώ αλλά πληροφορικός!!! Αν το ποσοστό είναι μόνο 7% (δεν το γνωρίζω) τότε είσαι ο άνθρωπός μου. Έλα να μιλήσεις στους μαθητές της β' λυκείου να στραφούν στη θετική και να αφήσουν την τεχνολογική που τη θεωρούν πιο εύκολη για να γίνουν χημικοί μηχανικοί. Μιλάω για μαθητές της β΄λυκείου όπου φέτος είχα πολλές τέτοιες περιπτώσεις σχετικά με τι κατεύθυνση να επιλέξουν. Παρόλα αυτά αποφεύγεις τεχνηέντως να πεις τη γνώμη σου για την αδικία των 15 χρόνων της τεχνολογικής. Πρόσεξε για να καταλάβεις και να μην μιλάς για ανακρίβειες. Μιλάω μόνο για σχολές που έχουν άμεση σχέση με χημεία!!!

Αποσυνδεδεμένος nikchem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #51 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:07:02 πμ »
Μιας και εγώ ξεκίνησα την εκτροπή του thread, έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις:

α) Προς kukuruku1: Για τα chips και τα μικροηλεκτρονικά συστήματα, ο σχεδιασμός, η επιλογή υλικών και η κατασκευή γίνονται από αποφοίτους πληροφορικής;  Δεν είναι αποτελέσματα έρευνας στους τομείς Φυσικής και Χημείας; Αυτό υποννοεί ότι η Χημεία είναι η βάση της Επιστήμης της Πληροφορικής; Όχι βέβαια αλλά είναι η βάση των συστημάτων που την υπηρετούν (κάθε είδους hardware). Γιατί δεν ρίξατε μια ματιά στο background του Gordon Moore και στις 69 θέσεις εργασίας Χημικών που παραθέτω;
Η αναφορά μου στον προγραμματισμό, που όντως έχω κάνει, δεν γίνεται ούτε για φιγούρα ούτε για να υποστηρίξω τους μη-πληροφορικούς που διδάσκουν στα σχολεία, αλλά ούτε για να πω ότι γνωρίζω πληροφορική. Απλά θέλω να καταδείξω ότι και η φυσική σκέψη μόνη της - χωρίς αναγκαστική γνώση αλγοριθμικής - μπορεί να πετύχει περισσότερα από όσα ισχυρίζονται οι διάφοροι μαινόμενοι τώρα τελευταία ΠΕ19-20 σε πολλαπλά forum.

β) Η βασική μου επιδίωξη γράφοντας το αρχικό μήνυμα ήταν να ξεκαθαριστεί μια δια παντός ότι η Χημεία έχει συνεισφέρει και συνεχίζει να συνεισφέρει παντού, άρα και στην Πληροφορική, όχι στον τρόπο σκέψης αναγκαστικά αλλά στην υλοποίηση αυτού. Φαντάζομαι οτι κανείς δεν μπορεί να τρέξει αλγορίθμους και λειτουργικά συστήματα στο μυαλό του. Θέλει το hardware και αυτό το παράγουν οι Φυσικοί σε συνεργασία με τους Χημικούς. Φαίνεται κακό αυτό; Υποβιβάζει την σημασία της πληροφορικής ως επιστήμης; Νομίζω πως όχι !

γ) Πρέπει να νιώσουν καλά όλοι συνάδελφοι αυτό που έγραφε ο PAPEN_13. Είναι τόσο αστοιχείωτοι οι πρωτοετείς φοιτητές των τμημάτων που σχετίζονται άμεσα και έντονα με την Χημεία, που απλά δεν πάει παρακάτω και αυτό το κακούργημα επιτελείται εδώ και τόσα χρόνια. Νισάφι πιά ...

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #52 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:10:39 πμ »
Πέτρο προφανώς δεν είσαι σε σχολείο και διαβάζεις ότι θέλεις. Το μάθημα της πλάκας δεν το είπα εγώ αλλά πληροφορικός!!! Αν το ποσοστό είναι μόνο 7% (δεν το γνωρίζω) τότε είσαι ο άνθρωπός μου. Έλα να μιλήσεις στους μαθητές της β' λυκείου να στραφούν στη θετική και να αφήσουν την τεχνολογική που τη θεωρούν πιο εύκολη για να γίνουν χημικοί μηχανικοί. Μιλάω για μαθητές της β΄λυκείου όπου φέτος είχα πολλές τέτοιες περιπτώσεις σχετικά με τι κατεύθυνση να επιλέξουν. Παρόλα αυτά αποφεύγεις τεχνηέντως να πεις τη γνώμη σου για την αδικία των 15 χρόνων της τεχνολογικής. Πρόσεξε για να καταλάβεις και να μην μιλάς για ανακρίβειες. Μιλάω μόνο για σχολές που έχουν άμεση σχέση με χημεία!!!

Είναι προφανές ότι ήταν λάθος αυτό που γινότανε με το υπάρχον σύστημα και κάποια στιγμή έπρεπε να διακοπεί
Αλλά η λύση είναι ποια; Να εξετάζονται για όλες τις σχολές στην Χημεία;
Ο χημικός είναι ο πρώτος που φώναξε γι'αυτό το πρόβλημα, αυτός που ήθελε να αρθεί το καταστροφικό σύστημα
Από τον χημικό θα περίμενε κανείς να καταλάβει καλύτερα αυτό που λέει ο Πληροφορικός αυτή την στιγμή..

Δεν διαφωνεί κανείς ότι η Χημεία είναι προαπαιτούμενη για περίπου 150-160 θετικές και ιατρικές σχολές
Γιατί υπάρχει διαφωνία στο ότι υπάρχουν 70-80 σχολές που απαιτούν προχωρημένες γνώσεις Επιστήμης Υπολογιστών;

Αποσυνδεδεμένος PAPEN_13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • ΠΕ 04.02
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #53 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:21:23 πμ »
Αν διαβάσεις προσεκτικά τι λέω αναφέρω ότι το σωστό είναι να σπάσει η τεχνολογική σε δύο κύκλους: τεχνολογική με πληροφορική και παραγωγής με χημεία. Από κεκτημένη ταχύτητα μου επιτέθηκες για ανακρίβειες χωρίς να καταλάβεις πραγματικά τι λέω, ενώ περιέγραφα πραγματικά γεγονότα!! Αν και το προτεινόμενο σύστημα μας συμφέρει πάρα πολύ εργασιακά γιατί οι περισσότεροι θα μπορέσουμε πιο εύκολα να υλοποιήσουμε τις υπηρεσιακές μας μεταβολές, δεν παύω να λέω τη γνώμη μου για το τι θεωρώ σωστό.
Υ.Γ. Πέτρο και κάτι προσωπικό. Πρωτάθλημα στη Λεωφόρο!!!

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #54 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:23:29 πμ »
Δεν είναι Παναθηναϊκός, Θεσσαλονικιός είμαι  ;)

Αποσυνδεδεμένος PAPEN_13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • ΠΕ 04.02
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #55 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:25:36 πμ »
Α οκ ξέχνα το Υ.Γ. και διάβασε όλα τα άλλα!!! Χαχαχαχα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158539
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 496
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.