*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2034365 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
αδερφέ αν και παλιός όπως δηλώνεις ανακυκλώνεις και δεν βρίσκεις άσχημες προτάσεις που 1ον δεν στέκουν νομικά 2ον είναι ξεκάθαρα συκοφαντικές 3ο αποτελούν προσβολή για το λειτούργημα μας. Σε παρακαλώ ξανασκέψου το.

Καλά Kinegiros, μου βγήκε η κακία από τους παλιούς πολέμους με τους Οαεδίτες. Επι της ουσίας, όμως, το ίδιο λέμε.
Δεν μπορούμε να ποινικοποιήσουμε γενικευμένα τις προυπηρεσίες. Φυσικά όμως δεν αλλάζει η άποψη μου για το πως αποκτήθηκαν πολλές προυπηρεσίες εκτός ΑΣΕΠ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος teri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Είναι φιλόλογος του 13????? Δηλαδή εγώ που τελείωσα Γιάννενα δεν είμαι ισάξια σου?
Oleum et operam perdidi!

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Λάθος: στις Πανελλήνιες με 18 περνάς Φιλολογία Αθήνας και με 13 Καλαμάτας. Στον γραπτό ΑΣΕΠ και οι δύο είναι το ίδιο με ισοπέδωση προς τα κάτω.
Aπό την οπτική που προτείνεις αγαπητέ/η,βρίσκω πως έχεις και εσύ δίκιο.Μόνο που θεωρώ πως η ισοπέδωση προς τα κάτω στον κλάδο μας έγινε από το 1990 (νομίζω) και εξής οπότε και δημιουργήθηκε μια υπερσυσσώρευση πτυχιούχων εκπαιδευτικών που ΄΄φράκαρε΄΄ την τότε επετηρίδα και οδήγησε στο γραπτό διαγωνισμό(για τους ανθρώπους των προυπηρεσιών μέσω επετηρίδας πολύ σωστά είχε ληφθεί τότε μέριμνα καθώς τα νέα δεδομένα δεν τα γνώριζαν εξ αρχής ).Ο διαγωνισμός έγινε δεκτός τότε με ανακούφιση από τους τελειόφοιτους φοιτητές και νέους πτυχιούχους οι οποίοι στατιστικά θα διορίζονταν σε 20 χρόνια(κι αν).Δυστυχώς οι εκπαιδευτικοί γίναμε περισσότεροι και από τα λάπατα(λένε όλοι)και έτσι διαχρονικά λόγω ευκολίας ανεύρεσής μας(αξιοκρατικής ή μη) , είμαστε ο αδύναμος κρίκος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.Για να το ελαφρύνω ,πρόσεχε μήπως ευρύνοες συνομιλητές σε μέμψουν για προπαγάνδα εναντίον του Πανεπιστημίου Καλαμάτας και ότι σε αυτό εγγράφονται φοιτητές χαμηλότερων προσόντων και βαθμολογιών....σε σχέση με το Καποδιστριακό!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Να κανουμε μια λιστα τοτε, εκτενη, με ολα τα παραθυρα? εχει γινει και στο παρελθόν αλλά ηταν απογοητευτικό που καποια παραθυρα ήταν νομότυπα.  ;)
Παντως δεν πρεπει να αποφευγουμε να συζηταμε συγκεκριμενα τα παραθυρα και τα παρανομα, γιατι βλεπετε οτι τωρα καλουμαστε να τα πληρωσουμε ολοι. Αυτοί που μπηκαν ειναι τωρα μονιμοι και εις υγειαν των κορόϊδων!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κοίτα πέρα από την πλάκα, όταν υπερασπίζεστε κάποιοι τον γραπτό διαγωνισμό επειδή γράψατε καλά δεν το μηδενίζω, ούτε το μέμφομαι γιατί το αξίζετε. Όταν όμως και εγώ σου αποδεικνύω ότι ο διαγωνισμός κρύβει και αδικίες και σου παραθέτω τι παραπάνω μπορεί να έχει και κάποιος άλλος γιατί εξανίστασαι; Για αυτό που με ρώτησες σου απαντώ: εγώ είμαι Γλωσσολόγος και πέρασα με 18, εσύ είσαι ό, τι πέρασες και με τον βαθμό που πέρασες. Δεν νομίζω ότι σε προσβάλω λέγοντας αλήθεια.

Αποσυνδεδεμένος teri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Είμαι και εγώ γλωσσολόγος. Πέρασα στα Γιάννενα με 18 και κάτι ψιλά επειδή είναι και δίπλα στον τόπο καταγωγής μου και ήταν πρώτη μου επιλογή. Εχω μεταπτυχιακό από το απθ στη γλωσσολογία και πολλά πολλά ακόμα προσοντα.....αν θες σ ου δίνω τα στοιχεία μου. Ας μη μηδενιζουμε έτσι συναδέλφους γενικευοντας. Αυτή είναι η αλήθεια σου. Όπως βλέπεις η πραγματικότητα μπορεί να είναι και διαφορετική.
Oleum et operam perdidi!

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τότε, επειδή ακριβώς ξέρεις τι θα πει προσόντα, βοήθησέ με να φτιάξουμε ένα αποτελεσματικότερο σύστημα, που δεν θα αδικεί επιτυχόντες, προϋπηρεσίες και τίτλους. Αν έχεις παραπάνω προσόντα από εμένα κερνάω εγώ κρέπα.

Αποσυνδεδεμένος teri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Εγώ έχω εκφράσει τη θέση μου. : Ένα σύστημα για όλους. Το προηγούμενο. Βοηθά και παλιούς και νέους. Μόνο με δύο βελτιώσεις: 1ον: καμία θέση έξω από αυτούς τους πίνακες (μόνιμοι αναπληρωτές ωρομίσθιοι πδσ ενισχυτικής τριτεκνοι πολύτεκνοι ιδιωτικοί κτλ) καμία εξαιρεση για κανέναν κλειστά όλα τα παράθυρα. 2ον.: αν είναι να διατηρηθεί το σύστημα αυτό τότε προϋπόθεση ΑΣΕΠ και για τις δύο κατηγορίες (60_40). Μεταπτυχιακά και λοιπά ως οικονομικά και εξελικτικά μέσα οχι προσόντα διορισμού (συμφωνώ με την ΟΛΜΕ). Πολύτεκνοι =μεγαλύτερος μισθός πιο εύκολη μετάθεση Όχι διορισμο στην πλάτη του άλλου.
Oleum et operam perdidi!

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ούτε εσύ λες για την Ειδική Αγωγή. Βλέπεις ότι δεν τα ξέρεις όλα και αδικείς; Oleum et operam perdidis.

ΥΓ: εμείς πάντως στην Αθήνα τιμούμε πιο πολύ τους τίλους μας στην Ειδική Αγωγή, οπότε μάλλον κερνάς εσύ κρέπα.

Αποσυνδεδεμένος teri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δεν έχω καμία σχέση με την ειδική αγωγή. Για ποιο λόγο να προτείνω κάτι για συναδέλφους που δεν γνωρίζω τη δουλειά τους? Η Ειδική Αγωγή στα χωράφια της και εμείς στα δικά μας.
Oleum et operam perdidi!

Αποσυνδεδεμένος rgb

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όσο για το σύστημα διορισμών η άποψη μου είναι η εξής:
Αφού οι υποψήφιοι είναι δεκαπλάσιοι απο τις προσφερόμενες θέσεις θεωρώ επιτακτική ανάγκη την διεξαγωγή διαγωνισμού ΑΣΕΠ κάθε 2 χρόνια. Οι διορισμοί και οι αναπληρωτές να προέρχονται απο τον ίδιο πίνακα με κριτήρια
  • επιτυχια σε έναν τουλάχιστον ΑΣΕΠ ( δικαίωμα να κρατά τον μεγαλύτερο βαθμό)
  • προυπηρεσία (0,1 μόριο ανά μήνα πραγματικής διδαςκαλιας σε δυςπροςιτα , 0,05 μόρια άνα μηνα πραγματικής διδαςκαλιας στην υπόλοιπη Ελλάδα)
Άθροισμα των παραπάνω αποτελεσμάτων.
Με αυτό τον τροπο ένας χρόνος προϋπηρεσίας θα προς αυξάνει τον βαθμό του ΑΣΕΠ κατα ένα  ή μιςό μόριο, τα δυσπρόσιτα θα είναι ελκυστικά και δεν θα παρουσιάζονται κενά, το σύστημα θα είναι αξιοκρατικό γιατί θα έχουν και οι νέοι απόφοιτοι ισότιμη ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση και δεν θα υπάρχουν αδικίες ανάμεσα σε επιτυχόντες και σε άτομα με προϋπηρεσία. Με αυτόν τον τροπο δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορούσε κάποιος να αδικήσει κάποιον συνάδελφο του.
Τα υπόλοιπα προσόντα να προσμετρούνται για την τοποθέτηση σε σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος mirsini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
νομίζω ότι αδικείτε το συνάδελφο..

αν κατάλαβα καλά εννοεί πως ένας μαθητής του 13 και ένας μαθητής του 18 ακόμα και αν φοιτήσουν στην ίδια σχολή ως προς το αντικείμενο δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι έχουν τις ίδιες βάσεις.. αυτές τις κλασικές "βάσεις" που μας έπρηζαν οι δικοί μας "μην αφήνεις κενά, γιατί δε θα έχεις βάσεις" ;D

τα πτυχία μπορεί να είναι ισάξια, αλλά το υπόβαθρο των φοιτητών όταν έχει τόσο μεγάλη διαφορά στη βάση δεν μπορεί να είναι το ίδιο! άρα και ο ασεπ που σε ξεκινάει από το 0 όποια σχολή και αν έχεις παρακολουθήσει είναι ισοπέδωση.. ε;


εγώ έχω και μια ακόμη απορία eta-beta όσον αφορά στο βαθμό του πτυχίου.. στη δική μου σχολή, στην Αθήνα δεν πετύχαινες βαθμό όσο και να χτυπιόσουνα! σε αντίθεση με άλλες αντίστοιχες σχολές που οι καθηγητές δε λυπόνταν να βάλουν καλούς βαθμούς... δεν το κρίνω, να εξηγούμαστε, αλλά δεν είναι και αυτό μια ανισορροπία;
πως μπορεί να μπει ως αντικειμενικό κριτήριο; ::)

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Διαβάζω τη  συζήτηση και αυτό που έχω να πω είναι ότι πάντα θα υπάρχει κάτι που δεν μπορείς να ελέγξεις. Όλα τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά είνα δίκαια. Από ποια βαθμίδα ξεκινά το δίκαιο και φτάνει μέχρι το διορισμό κτλ.
Πώς μπαίνουν στα μεταπτυχιακά; Είναι όλα ρόδινα στις εισαγωγικές.
Προσωπικά έχω πικρή εμπειρία (εισαγωγή, βαθμολόγηση). Συν: εδώ και ένα χρόνο προσπαθώ να αποδείξει λογοκλοπή μιας εργασίας.
Η λογοκλόπος κρατάει ακόμα το "νόμιμο μεταπτυχιακό της". Θα το καταθέσει μαζί με όλα τα προσόντα της. Φυσικά δεν μπορούμε να ελέγξουμε όλα τα μεταπτυχικά, παρανομίες στις προυπηρεσίες. Υπαρχει όμως και αυτό που λέγεται έννομο δικαίωμα.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Οι προτάσεις με εμμονή στον γραπτό ΑΣΕΠ ως αποκλειστική προϋπόθεση οδηγούν στο εξής παράδοξο: κάποιος με Διδακτορικό μπορεί να γίνει καθηγητής Πανεπιστημίου και δεν μπορεί να γίνει καθηγητής Γυμνασίου. Οι καθηγητές δηλαδή που σας έδωσαν τα πτυχία ήταν ακατάλληλοι να προετοιμάσουν άτομα για σχολεία, άρα και εσείς ακατάλληλοι να διδάξετε σε σχολεία. Με βάση το σκεπτικό των άκαμπτων φανατικών...
Αυτός που είναι ικανός να διδάξει στο Πανεπιστήμιο , φοβάται το διαγωνισμό των κοινών θνητών ;
Αυτό και αν είναι παράδοξο.   :)


Άλλο ο φόβος για το διαγωνισμό και άλλο το διά βίου ΑΣΕΠ, όπως προτείνεται στο μήνυμα που προκάλεσε την προηγούμενη απάντηση. Ανάμεσα σ`αυτά κάποια λύση θα πρέπει να υπάρχει.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 514
Σύνολο: 521

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.