*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2042087 φορές)

0 μέλη και 38 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εγώ θέλω να σε στηρίξω. Όταν όμως πας και βάζεις το όνομά μου σε αυτούς που σε αδίκησαν και δεν μπορώ να σε στηρίξω απόλυτα και κάπως λέγεται και αυτό από πλευράς σου, όταν λες κάτι κακό εναντίον κάποιου που δεν ισχύει.
Χωρίς περιστροφές, στα άλλα φυσικά και έχεις δίκιο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Σεβαστό αλλά και νομικά και ηθικά η πρόσβαση σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά είναι ελεύθερη σε όλους και για να σας προλάβω με φτηνότερα των φροντιστηρίων ΑΣΕΠ δίδακτρα. Κανένας ποτέ δεν εμπόδισε κανέναν να συνεχίσει τις σπουδές του και να πάρει και άλλα προσόντα. Ο ένας διάβαζε επί χρόνια για ΑΣΕΠ και η επιτυχία του είναι προσόν και ο άλλος διάβαζε χρόνια για Μεταπτυχιακά και τα πτυχία του είναι προσόν. Επίσης να υπενθυμίσω ότι επί χρόνια σε αυτό το Forum προβαλλόταν, αποκλειστικά κατά τη γνώμη μου, από ομάδα  συναδέλφων ότι ΜΟΝΟ ο γραπτός διαγωνισμός είναι δίκαιος, ενώ ο ίδιος ο ΑΣΕΠ και το Σύνταγμα ξεκάθαρα μιλούσαν ΚΑΙ για προσόντα. Και αν τα πτυχία δεν είναι προσόντα τότε τι είναι, γιατί πονηρά ρωτάνε κάποιοι που φαίνεται δεν ξέρουν τι είναι προσόντα. Εγώ μιλάω ΚΑΙ για διαγωνισμό ΚΑΙ για προσόντα χωρίς το ένα να είναι αναγκαστική προϋπόθεση του άλλου και νομίζω μου έχουν επιτεθεί ουκ ολίγες φορές και κυρίως επί προσωπικού.

ΥΓ. Δεν υπάρχουν σχολές Ειδικής Δευτεροβάθμιας και το βάρος το έχουν σηκώσει καθηγητές με Μεταπτυχιακά, τουλάχιστον στους Φιλολόγους, κοντά δεκαετία, που θέλουμε και να μείνουμε στην Ειδική και από εδώ διαβάζουμε απόψεις που οδηγούν στο βγείτε εσείς με προσόντα της ειδικής να μπούμε εμείς με διαγωνισμό γενικής.

Συμφωνώ αλλοίμονο αν απαξιώνουμε τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά με αυτό το τρόπο, τότε απαξιώνουμε την δια βίου μάθηση και τις προσπάθειες βελτίωσης μας ως επαγγελματίες.

 Όσον αφόρα τα παράνομα φροντιστήρια γραπτού ασεπ μάλλον έχουν ξεμείνει από πελάτες και προσπαθούν λυσσαλέα και με κάθε τίμημα νε κερδίσουν πίσω την πελατεία τους που τους την άρπαξαν οι δικηγόροι.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Φίλε balaoutis ελπίζω σήμερα να μην διαγραφούν τα σχόλιά μας.

Αποσυνδεδεμένος Truth

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατεχόμενη Ελλάδα
    • Προφίλ
Συμφωνώ αλλοίμονο αν απαξιώνουμε τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά με αυτό το τρόπο, τότε απαξιώνουμε την δια βίου μάθηση και τις προσπάθειες βελτίωσης μας ως επαγγελματίες.

 Όσον αφόρα τα παράνομα φροντιστήρια γραπτού ασεπ μάλλον έχουν ξεμείνει από πελάτες και προσπαθούν λυσσαλέα και με κάθε τίμημα νε κερδίσουν πίσω την πελατεία τους που τους την άρπαξαν οι δικηγόροι.
Συμφωνώ. Όσοι τα χαρακτηρίζουν έτσι μάλλον δεν ήθελαν να κοπιάσουν. Τα "δεν είχα χρήματα κλπ" δεν ισχύουν. Κι εγώ δεν είχα χρήματα ούτε είμαι από πλούσια οικογένεια. Μπήκα με την αξία μου σε πρόγραμμα του ΑΠΘ, δούλευα παράλληλα σε 2 φροντιστήρια κι όμως έκανα το μάστερ μου. Πολλές φορές τη 2η χρονιά πήγαινα άυπνη στη δουλειά γιατί απλούστατα έκανα την τελική εργασία κι όταν σου έρθει μια ιδέα δεν την αφήνεις για να μη σου φύγει και γιατί δεν ξέρεις πότε θα σου ξανάρθει η "επιφώτιση". Και πήγαινα άυπνη στη δουλειά και δούλευα ως τις 10μμ. Όλο αυτό που πέρασα δε δέχομαι να μου το απαξιώνει κάποιος επειδή ο ίδιος δεν ήθελε να κοπιάσει. Επιμένω στο "ήθελε" και δε δέχομαι το "δεν μπόρεσε" γιατί όποιος θέλει κάνει. Τώρα αν κάποιοι μιλούν για κάτι περίεργα μάστερ ειδικής που λένε ή άλλα περίεργα μάστερ, αυτό το κρίνω εκ του πονηρού γιατί δεν μπορεί για μερικές κατηγορίες να μπαίνουμε όλοι στο ίδιο τσουβάλι και να απαξιώνεται ο κόπος μας και πάνω απ'όλα οι αγνές μας προθέσεις. Γιατί κάποιοι που κάναμε μάστερ δεν το κάναμε για τα μόρια (γιατί απλούστατα δε γνωρίζαμε από μόρια κλπ)
The tigers have found me and I do not care.

(Bukowski)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος baxalakis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γιατι ρε συναδελφοι να πριμοδοτουνται οι επιτυχοντες του 2008 · Οι διοριστεοι να διοριστουν και να παρουν και αναδρομικα καμια αντιρρηση αλλα οι επιτυχοντες ΕΛΕΟΣ πια με τους ομαδουλες Αει σιχτιρ βαρεθηκα

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Τώρα αν κάποιοι μιλούν για κάτι περίεργα μάστερ ειδικής

Εγώ μιλάω, αν έχεις τα κότσια ρώτα με ευθέως.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ με εξετάσεις αν θες να μάθεις για το δικό μου. Αν θυμάμαι καλά 900 αιτήσεις, 20 κάτι θέσεις και νομίζω ήμουν 2ος ή 3ος. Άλλη ερώτηση ή και μπηχτή; Βλέπεις απαντώ ευθέως, ως έχων κότσια.

Αποσυνδεδεμένος Truth

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατεχόμενη Ελλάδα
    • Προφίλ
Εγώ μιλάω, αν έχεις τα κότσια ρώτα με ευθέως.
Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ με εξετάσεις αν θες να μάθεις για το δικό μου. Αν θυμάμαι καλά 900 αιτήσεις, 20 κάτι θέσεις και νομίζω ήμουν 2ος ή 3ος. Άλλη ερώτηση ή και μπηχτή; Βλέπεις απαντώ ευθέως, ως έχων κότσια.
Ορίστε; Εγώ να ρωτήσω; Οι άλλοι λένε εγώ να ρωτήσω; Σε αυτούς πες τα και ξαναδιάβασε τι έγραψα :)  Όσο για τα περίεργα μάστερ ειδικής δεν αφορούν την Ελλάδα αλλά σε κάθε περίπτωση το λέω και το ξαναλέω το αν κάποιοι έχουν στοιχεία για συγκεκριμένα μάστερ να δώσουν τα στοιχεία εκεί που πρέπει κι όχι να τσουβαλιάζουν όλα τα μάστερ, καλύπτοντάς το ενίοτε με δικαιολογίες του τύπου "ίσες ευκαιρίες", "κάνουν όσοι μπορούν" κλπ
The tigers have found me and I do not care.

(Bukowski)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Συμφωνώ αλλοίμονο αν απαξιώνουμε τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά με αυτό το τρόπο, τότε απαξιώνουμε την δια βίου μάθηση και τις προσπάθειες βελτίωσης μας ως επαγγελματίες.

 

Απαξιώνουμε , πάντα κατα την δικη μου αποψη, είναι οταν το κάνουμε μονο και μόνο για να πετυχουμε διορισμό. Η ουσια λοιπον αλλάζει. Αλίμονο αν η δια βιου μαθηση είναι μονο "πιστοποιητικά-βεβαιωσεις" που σκοπό έχουν την μοριοδότηση, άρα και τον διορισμο.
Και αν οι "ειδικοι" που θα φροντισουν για το "ιδανικό" συστημα επιλογης, τότε ας σκεφτουν πως η δυνατοτητα αποκτησης δεν ειναι "ελεύθερη". Συνεπως, μαλλον, μιλάμε για ελιτισμό.

Ας κάνω μια αφελέστατη ερώτηση. Καποιος διοριζεται σημερα, πιστεύετε πως θα τρέχει να κανει και αλλο μεταπτυχιακό? (μόνο αν το γουσταρει, θα συμφωνούσα εγω) και τότε αυτό, ναι, ειναι "μάθηση" καλή τόσο για τον ιδιο όσο και για τους μαθητες του.

Αν τα μεταπτυχιακά ηταν ελευθερα, χωρις διδακτρα΄και με αρκετες θεσεις, τότε και μόνο τοτε θα μπορουσαμε να μιλησουμε για ισες ευκαιριες.

Φυσικά, κανεις δεν μπορει να αγνοήσει τα προσόντα αυτά , αλλά ας μετρουν μετα τον διορισμό.
Νομιζω πως αυτη ειανι και η φιλοσοφια στο να μην μετρανε για προσαυξηση μισθου στους αναπληρωτες.
Συνεπως, δεν μπορουμε να μιλαμε για δυο μετρα, δυο σταθμα.

** μπορει και να γραφω ηλιθιότητες απο πάνω μεχρι κατω, αλλά αυτά τα ερωτηματα μου δημιουργήθηκαν  :)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Ορίστε; Εγώ να ρωτήσω; Οι άλλοι λένε εγώ να ρωτήσω; Σε αυτούς πες τα και ξαναδιάβασε τι έγραψα

Σου ζητώ ευθέως συγγνώμη τότε, θεώρησέ το φίλια πυρά... και πίστεψέ με δεν έχω πολλούς φίλους εδώ.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Απαξιώνουμε , πάντα κατα την δικη μου αποψη, είναι οταν το κάνουμε μονο και μόνο για να πετυχουμε διορισμό. Η ουσια λοιπον αλλάζει. Αλίμονο αν η δια βιου μαθηση είναι μονο "πιστοποιητικά-βεβαιωσεις" που σκοπό έχουν την μοριοδότηση, άρα και τον διορισμο.
Και αν οι "ειδικοι" που θα φροντισουν για το "ιδανικό" συστημα επιλογης, τότε ας σκεφτουν πως η δυνατοτητα αποκτησης δεν ειναι "ελεύθερη". Συνεπως, μαλλον, μιλάμε για ελιτισμό.

Ας κάνω μια αφελέστατη ερώτηση. Καποιος διοριζεται σημερα, πιστεύετε πως θα τρέχει να κανει και αλλο μεταπτυχιακό? (μόνο αν το γουσταρει, θα συμφωνούσα εγω) και τότε αυτό, ναι, ειναι "μάθηση" καλή τόσο για τον ιδιο όσο και για τους μαθητες του.

Αν τα μεταπτυχιακά ηταν ελευθερα, χωρις διδακτρα΄και με αρκετες θεσεις, τότε και μόνο τοτε θα μπορουσαμε να μιλησουμε για ισες ευκαιριες.

Φυσικά, κανεις δεν μπορει να αγνοήσει τα προσόντα αυτά , αλλά ας μετρουν μετα τον διορισμό.
Νομιζω πως αυτη ειανι και η φιλοσοφια στο να μην μετρανε για προσαυξηση μισθου στους αναπληρωτες.
Συνεπως, δεν μπορουμε να μιλαμε για δυο μετρα, δυο σταθμα.

** μπορει και να γραφω ηλιθιότητες απο πάνω μεχρι κατω, αλλά αυτά τα ερωτηματα μου δημιουργήθηκαν  :)

Αυτή όμως φίλε είναι ακριβώς η λογική του "αν θέλεις σπούδασε" που ήθελαν να περάσουν οι ηγεσίες και να αποσυνδεθούν τα πτυχία από τα δικαιώματα, ώστε να έρθει ένας διαγωνισμός χασάπης που θα κόβει και ράβει όσα ψίχουλα δίνονται, ώστε μετά αυτός που έχει 1,2 και 3 πτυχία να αποκαλείται "ανίκανος", "ανάξιος", "άχρηστος" και όσα άλλα όταν διεκδικούμε κάτι οι εκπαιδευτικοί.  Το έχω πει και το ξαναλέω ότι από το πρώτο πτυχίο ο Έλληνας εκπαιδευτικός είναι ικανός να διδάξει. Όμηρος διαγωνισμών ανά επταετία να μην γίνει, αλλά να φτιαχτεί μεικτό σύστημα μέσα από το οποίο να διεκδικεί και να μην χάνει όσα κέρδισε.

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Συμφωνώ. Όσοι τα χαρακτηρίζουν έτσι μάλλον δεν ήθελαν να κοπιάσουν. Τα "δεν είχα χρήματα κλπ" δεν ισχύουν. Κι εγώ δεν είχα χρήματα ούτε είμαι από πλούσια οικογένεια. Μπήκα με την αξία μου σε πρόγραμμα του ΑΠΘ, δούλευα παράλληλα σε 2 φροντιστήρια κι όμως έκανα το μάστερ μου. Πολλές φορές τη 2η χρονιά πήγαινα άυπνη στη δουλειά γιατί απλούστατα έκανα την τελική εργασία κι όταν σου έρθει μια ιδέα δεν την αφήνεις για να μη σου φύγει και γιατί δεν ξέρεις πότε θα σου ξανάρθει η "επιφώτιση". Και πήγαινα άυπνη στη δουλειά και δούλευα ως τις 10μμ. Όλο αυτό που πέρασα δε δέχομαι να μου το απαξιώνει κάποιος επειδή ο ίδιος δεν ήθελε να κοπιάσει. Επιμένω στο "ήθελε" και δε δέχομαι το "δεν μπόρεσε" γιατί όποιος θέλει κάνει. Τώρα αν κάποιοι μιλούν για κάτι περίεργα μάστερ ειδικής που λένε ή άλλα περίεργα μάστερ, αυτό το κρίνω εκ του πονηρού γιατί δεν μπορεί για μερικές κατηγορίες να μπαίνουμε όλοι στο ίδιο τσουβάλι και να απαξιώνεται ο κόπος μας και πάνω απ'όλα οι αγνές μας προθέσεις. Γιατί κάποιοι που κάναμε μάστερ δεν το κάναμε για τα μόρια (γιατί απλούστατα δε γνωρίζαμε από μόρια κλπ)


Παιδια καλημερα

οποιος θελει κανει πμσ;
Για φαντασου λοιπον να θελησουν να μπουν σε πμσ και οι 20000 αναπληρωτες που εργαζονται αυτη τη στιγμη....πως; αφου οι ποσφερομενες θεσεις ειναι ελαχιστες...δε φτανουν ουτε για τους μισους!
αυτα ειναι αστεια πραγματα παιδια γιατι απλα ειναι ελαχιστες οι προσφερομενες θεσεις...για να κυριολεκτουμε...
αν οι θεσεις στα πμσ επαρκουσαν για το συνολο των αποφοιτων και αυτοι επελεγαν να μην το κανουν τοτε ναι θα συμφωνουσα...
Και κατι αλλο!όπως λειτουργει τωρα δημιουργειται μια ελιτ γνωσης που καπηλευεται το αγαθο της ανωτατης μορφωσης, αποσκοπωντας μονο στη μοριοδότηση, γεγονος  που συνιστα καταφωρη αδικια απεναντι στους μη εχοντες προσβαση διοτι ουτως η αλλως η ουσιαστικη γνωση  ενος πμσ  εξαργυρωνεται με ενα αριστο γραπτο στο διαγωνισμο .
Κατα την αποψη μου το καλυτερο γινοταν παλια όπου ο διορισμενος επαιρνε για δυο χρονια  εκπαιδευτικη αδεια και μετα απο πολυ ωριμη σκεψη και  εχοντας αποκτησει διδακτικη εμπειρια, εμπειρια ταξης αλλα και κοινωνικης πραγματικοτητας οπου εργαζεται επελεγε με βαση τα ενδιαφεροντα και τις αναγκες του το αντικειμενο των μτπτχ σπουδων του
 Παρολα αυτα αισθανομαι πολυ περηφανη για το μτπτχκ μου...
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

Αποσυνδεδεμένος afriendforyou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν μπορεί να μοριοδοτειται η επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Όσοι αποφοίτησαν μετά το 2008 δεν είχαν την δυνατότητα να δώσουν ΑΣΕΠ και αν δεν  γίνει ποτέ ΑΣΕΠ  τότε έχουμε άνιση μεταχείριση απέναντι στους νεους αποφοίτους. Δεν νομίζω οτι μπορεί να σταθεί νομικά η μοριοδότηση στην επιτυχία στο ΑΣΕΠ.  Οι διοριστέοι του ΑΣΕΠ είναι αλλη περίπτωση και συμφωνώ ότι θα πρέπει να δικαιωθούν.

Γιατι ρε συναδελφοι να πριμοδοτουνται οι επιτυχοντες του 2008 · Οι διοριστεοι να διοριστουν και να παρουν και αναδρομικα καμια αντιρρηση αλλα οι επιτυχοντες ΕΛΕΟΣ πια με τους ομαδουλες Αει σιχτιρ βαρεθηκα

Αποσυνδεδεμένος Truth

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατεχόμενη Ελλάδα
    • Προφίλ

Παιδια καλημερα

οποιος θελει κανει πμσ;
Για φαντασου λοιπον να θελησουν να μπουν σε πμσ και οι 20000 αναπληρωτες που εργαζονται αυτη τη στιγμη....πως; αφου οι ποσφερομενες θεσεις ειναι ελαχιστες...δε φτανουν ουτε για τους μισους!
αυτα ειναι αστεια πραγματα παιδια γιατι απλα ειναι ελαχιστες οι προσφερομενες θεσεις...για να κυριολεκτουμε...
αν οι θεσεις στα πμσ επαρκουσαν για το συνολο των αποφοιτων και αυτοι επελεγαν να μην το κανουν τοτε ναι θα συμφωνουσα...
Και κατι αλλο!όπως λειτουργει τωρα δημιουργειται μια ελιτ γνωσης που καπηλευεται το αγαθο της ανωτατης μορφωσης, αποσκοπωντας μονο στη μοριοδότηση, γεγονος  που συνιστα καταφωρη αδικια απεναντι στους μη εχοντες προσβαση διοτι ουτως η αλλως η ουσιαστικη γνωση  ενος πμσ  εξαργυρωνεται με ενα αριστο γραπτο στο διαγωνισμο .
Κατα την αποψη μου το καλυτερο γινοταν παλια όπου ο διορισμενος επαιρνε για δυο χρονια  εκπαιδευτικη αδεια και μετα απο πολυ ωριμη σκεψη και  εχοντας αποκτησει διδακτικη εμπειρια, εμπειρια ταξης αλλα και κοινωνικης πραγματικοτητας οπου εργαζεται επελεγε με βαση τα ενδιαφεροντα και τις αναγκες του το αντικειμενο των μτπτχ σπουδων του
 Παρολα αυτα αισθανομαι πολυ περηφανη για το μτπτχκ μου...
Άλλο αυτό που λες κι άλλο η απαξίωση. Εκεί πήγαινε η απάντησή μου. Και μάλιστα, επειδή ειπώθηκε το περί ίσων ευκαιριών, απέδειξα με το παράδειγμά μου πως, αν θέλεις, κάνεις. Δεν είναι τα μάστερ για πλούσιους μόνο. Και επίσης αισθάνομαι περήφανη όχι γιατί αισθανομαι ανώτερη αλλά γιατί το έκανα με την αξία μου, κόπιασα και όλο αυτό χωρίς να γνωρίζω τα περί μοριοδότησης. Όταν λοιπόν πάνε να μου το απαξιώσουν, συγγνώμη αλλά θα το υπερασπιστώ. Και να σου πω; Βλέπουμε τόσες και τόσες μοριοδοτήσεις, εκείνες δεν πείραξαν; Οι 3τεκνοι κλπ είναι ικανότεροι πχ; Και βρήκαν να την πέσουν σε κάτι τόσο μα τόσο αγνό...
The tigers have found me and I do not care.

(Bukowski)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160927
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 752
Σύνολο: 769

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.