0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σεβαστό αλλά και νομικά και ηθικά η πρόσβαση σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά είναι ελεύθερη σε όλους και για να σας προλάβω με φτηνότερα των φροντιστηρίων ΑΣΕΠ δίδακτρα. Κανένας ποτέ δεν εμπόδισε κανέναν να συνεχίσει τις σπουδές του και να πάρει και άλλα προσόντα. Ο ένας διάβαζε επί χρόνια για ΑΣΕΠ και η επιτυχία του είναι προσόν και ο άλλος διάβαζε χρόνια για Μεταπτυχιακά και τα πτυχία του είναι προσόν. Επίσης να υπενθυμίσω ότι επί χρόνια σε αυτό το Forum προβαλλόταν, αποκλειστικά κατά τη γνώμη μου, από ομάδα συναδέλφων ότι ΜΟΝΟ ο γραπτός διαγωνισμός είναι δίκαιος, ενώ ο ίδιος ο ΑΣΕΠ και το Σύνταγμα ξεκάθαρα μιλούσαν ΚΑΙ για προσόντα. Και αν τα πτυχία δεν είναι προσόντα τότε τι είναι, γιατί πονηρά ρωτάνε κάποιοι που φαίνεται δεν ξέρουν τι είναι προσόντα. Εγώ μιλάω ΚΑΙ για διαγωνισμό ΚΑΙ για προσόντα χωρίς το ένα να είναι αναγκαστική προϋπόθεση του άλλου και νομίζω μου έχουν επιτεθεί ουκ ολίγες φορές και κυρίως επί προσωπικού.ΥΓ. Δεν υπάρχουν σχολές Ειδικής Δευτεροβάθμιας και το βάρος το έχουν σηκώσει καθηγητές με Μεταπτυχιακά, τουλάχιστον στους Φιλολόγους, κοντά δεκαετία, που θέλουμε και να μείνουμε στην Ειδική και από εδώ διαβάζουμε απόψεις που οδηγούν στο βγείτε εσείς με προσόντα της ειδικής να μπούμε εμείς με διαγωνισμό γενικής.
Συμφωνώ αλλοίμονο αν απαξιώνουμε τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά με αυτό το τρόπο, τότε απαξιώνουμε την δια βίου μάθηση και τις προσπάθειες βελτίωσης μας ως επαγγελματίες. Όσον αφόρα τα παράνομα φροντιστήρια γραπτού ασεπ μάλλον έχουν ξεμείνει από πελάτες και προσπαθούν λυσσαλέα και με κάθε τίμημα νε κερδίσουν πίσω την πελατεία τους που τους την άρπαξαν οι δικηγόροι.
Τώρα αν κάποιοι μιλούν για κάτι περίεργα μάστερ ειδικής
Εγώ μιλάω, αν έχεις τα κότσια ρώτα με ευθέως.
Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ με εξετάσεις αν θες να μάθεις για το δικό μου. Αν θυμάμαι καλά 900 αιτήσεις, 20 κάτι θέσεις και νομίζω ήμουν 2ος ή 3ος. Άλλη ερώτηση ή και μπηχτή;
Συμφωνώ αλλοίμονο αν απαξιώνουμε τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά με αυτό το τρόπο, τότε απαξιώνουμε την δια βίου μάθηση και τις προσπάθειες βελτίωσης μας ως επαγγελματίες.
Ορίστε; Εγώ να ρωτήσω; Οι άλλοι λένε εγώ να ρωτήσω; Σε αυτούς πες τα και ξαναδιάβασε τι έγραψα
Απαξιώνουμε , πάντα κατα την δικη μου αποψη, είναι οταν το κάνουμε μονο και μόνο για να πετυχουμε διορισμό. Η ουσια λοιπον αλλάζει. Αλίμονο αν η δια βιου μαθηση είναι μονο "πιστοποιητικά-βεβαιωσεις" που σκοπό έχουν την μοριοδότηση, άρα και τον διορισμο.Και αν οι "ειδικοι" που θα φροντισουν για το "ιδανικό" συστημα επιλογης, τότε ας σκεφτουν πως η δυνατοτητα αποκτησης δεν ειναι "ελεύθερη". Συνεπως, μαλλον, μιλάμε για ελιτισμό.Ας κάνω μια αφελέστατη ερώτηση. Καποιος διοριζεται σημερα, πιστεύετε πως θα τρέχει να κανει και αλλο μεταπτυχιακό? (μόνο αν το γουσταρει, θα συμφωνούσα εγω) και τότε αυτό, ναι, ειναι "μάθηση" καλή τόσο για τον ιδιο όσο και για τους μαθητες του. Αν τα μεταπτυχιακά ηταν ελευθερα, χωρις διδακτρα΄και με αρκετες θεσεις, τότε και μόνο τοτε θα μπορουσαμε να μιλησουμε για ισες ευκαιριες. Φυσικά, κανεις δεν μπορει να αγνοήσει τα προσόντα αυτά , αλλά ας μετρουν μετα τον διορισμό.Νομιζω πως αυτη ειανι και η φιλοσοφια στο να μην μετρανε για προσαυξηση μισθου στους αναπληρωτες. Συνεπως, δεν μπορουμε να μιλαμε για δυο μετρα, δυο σταθμα.** μπορει και να γραφω ηλιθιότητες απο πάνω μεχρι κατω, αλλά αυτά τα ερωτηματα μου δημιουργήθηκαν
Συμφωνώ. Όσοι τα χαρακτηρίζουν έτσι μάλλον δεν ήθελαν να κοπιάσουν. Τα "δεν είχα χρήματα κλπ" δεν ισχύουν. Κι εγώ δεν είχα χρήματα ούτε είμαι από πλούσια οικογένεια. Μπήκα με την αξία μου σε πρόγραμμα του ΑΠΘ, δούλευα παράλληλα σε 2 φροντιστήρια κι όμως έκανα το μάστερ μου. Πολλές φορές τη 2η χρονιά πήγαινα άυπνη στη δουλειά γιατί απλούστατα έκανα την τελική εργασία κι όταν σου έρθει μια ιδέα δεν την αφήνεις για να μη σου φύγει και γιατί δεν ξέρεις πότε θα σου ξανάρθει η "επιφώτιση". Και πήγαινα άυπνη στη δουλειά και δούλευα ως τις 10μμ. Όλο αυτό που πέρασα δε δέχομαι να μου το απαξιώνει κάποιος επειδή ο ίδιος δεν ήθελε να κοπιάσει. Επιμένω στο "ήθελε" και δε δέχομαι το "δεν μπόρεσε" γιατί όποιος θέλει κάνει. Τώρα αν κάποιοι μιλούν για κάτι περίεργα μάστερ ειδικής που λένε ή άλλα περίεργα μάστερ, αυτό το κρίνω εκ του πονηρού γιατί δεν μπορεί για μερικές κατηγορίες να μπαίνουμε όλοι στο ίδιο τσουβάλι και να απαξιώνεται ο κόπος μας και πάνω απ'όλα οι αγνές μας προθέσεις. Γιατί κάποιοι που κάναμε μάστερ δεν το κάναμε για τα μόρια (γιατί απλούστατα δε γνωρίζαμε από μόρια κλπ)
Γιατι ρε συναδελφοι να πριμοδοτουνται οι επιτυχοντες του 2008 · Οι διοριστεοι να διοριστουν και να παρουν και αναδρομικα καμια αντιρρηση αλλα οι επιτυχοντες ΕΛΕΟΣ πια με τους ομαδουλες Αει σιχτιρ βαρεθηκα
Παιδια καλημεραοποιος θελει κανει πμσ; Για φαντασου λοιπον να θελησουν να μπουν σε πμσ και οι 20000 αναπληρωτες που εργαζονται αυτη τη στιγμη....πως; αφου οι ποσφερομενες θεσεις ειναι ελαχιστες...δε φτανουν ουτε για τους μισους!αυτα ειναι αστεια πραγματα παιδια γιατι απλα ειναι ελαχιστες οι προσφερομενες θεσεις...για να κυριολεκτουμε...αν οι θεσεις στα πμσ επαρκουσαν για το συνολο των αποφοιτων και αυτοι επελεγαν να μην το κανουν τοτε ναι θα συμφωνουσα...Και κατι αλλο!όπως λειτουργει τωρα δημιουργειται μια ελιτ γνωσης που καπηλευεται το αγαθο της ανωτατης μορφωσης, αποσκοπωντας μονο στη μοριοδότηση, γεγονος που συνιστα καταφωρη αδικια απεναντι στους μη εχοντες προσβαση διοτι ουτως η αλλως η ουσιαστικη γνωση ενος πμσ εξαργυρωνεται με ενα αριστο γραπτο στο διαγωνισμο .Κατα την αποψη μου το καλυτερο γινοταν παλια όπου ο διορισμενος επαιρνε για δυο χρονια εκπαιδευτικη αδεια και μετα απο πολυ ωριμη σκεψη και εχοντας αποκτησει διδακτικη εμπειρια, εμπειρια ταξης αλλα και κοινωνικης πραγματικοτητας οπου εργαζεται επελεγε με βαση τα ενδιαφεροντα και τις αναγκες του το αντικειμενο των μτπτχ σπουδων του Παρολα αυτα αισθανομαι πολυ περηφανη για το μτπτχκ μου...