*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2033265 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
O  γραπτός διαγωνισμός Ασεπ δεν είναι απλά-και δεν μπορεί να υποβιβαστει σε- ένα κριτήριο.

Ο γραπτός ασεπ είναι τρόπος διορισμού, όχι ένα από τα πολλά αντικειμενικά κριτήρια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
O  γραπτός διαγωνισμός Ασεπ δεν είναι απλά-και δεν μπορεί να υποβιβαστει σε- ένα κριτήριο.

Ο γραπτός ασεπ είναι τρόπος διορισμού, όχι ένα από τα πολλά αντικειμενικά κριτήρια.
δεν αποκλείεται να μπορεί να συνδυασθεί...τρόπος διορισμού είναι και τα μοριοδοτούμενα κριτήρια...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2015, 07:17:20 μμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Προς: Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων Yπόψιν: Αναπληρωτή Υπουργό, κ. Τάσου Κουράκη          Κοινοποίηση:            Αν. Γενικό Γραμματέα Υπουργείου           Κ. Χρ. Πιλάλη       Δ/νση προσωπικού Β΄ βάθμιας       Εκπαίδευσης        ΘΕΜΑ: ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ   Με αγανάκτηση και οργή διαβάσαμε την τελική πρόταση για τους μόνιμους διορισμούς. ΔΕΝ είναι δυνατόν να λαμβάνει ένα μόριο για κάθε μονάδα ο ΑΣΕΠ! Το δίκαιο είναι να λαμβάνει ένα μόριο για κάθε μονάδα πάνω από την βαθμολογική βάση που είναι το 55, όπως άλλωστε ισχύει και τόσα χρόνια στους πίνακες αναπληρωτών. Πώς είναι λοιπόν δυνατόν να  εξισώνεται μια επιτυχία με βαθμολογική βάση το 55 με μια διαδρομή 4,5 ετών δηλαδή 55 μήνες στην εκπαίδευση;! Επίσης, ποιο είναι το κοινωνικό πρόσωπο μιας αριστερής πολιτικής φιλοσοφίας για τους συνανθρώπους και συναδέλφους σας που απέκτησαν την προϋπηρεσία τους με καθόλα ΝΟΜΙΜΟ τρόπο καθώς προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών ως ειδική κατηγορία δηλαδή έχουν σοβαρό πρόβλημα υγείας. Ερωτάται ο κος Αναπληρωτής Υπουργός: Πώς ακριβώς αναγνωρίζεται η κοινωνική δικαιοσύνη και η ισότητα, όταν ουσιαστικά μην έχοντας επιτυχία ΑΣΕΠ και μόνο προϋπηρεσία αποκτηθείσα με ΝΟΜΙΜΟ τρόπο (Παρ. 8 του άρθρου 1 του Ν.3194/03 (ΦΕΚ 267, 20/11/2003 τ.Α΄). άρθρου 17 του ν.3402/2005 (ΦΕΚ 258/17.10.2005 τ.Α΄) μας εγκλωβίζετε να παραμείνουμε αιώνιοι αναπληρωτές, χωρίς σταθερότητα εργασίας και τόπου ή ακόμα χειρότερα μας διώχνεται από την εκπαίδευση; πώς θα αποκατασταθούμε εργασιακά μετά από τόσα χρόνια που αγόγγυστα υπομένουμε τον ρατσισμό με την κάθε αλλαγή του τρόπου διορισμών; Α με ποιο τρόπο η τωρινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα αποκαταστήσει τους συναδέλφους που έχουν μόνο προϋπηρεσία και ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα υγείας ( σκληρυνση κατά πλάκας ή ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή δρεπανο-μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία!);   ΖΗΤΟΥΜΕ: Την άρση αυτής της κατάφορης αδικίας εις βάρος όλων των συναδέλφων μας, και  ειδικότερα εις βάρος ημών που έχοντας αποκτήσει την προϋπηρεσία μας με βάση τη ΝΟΜΙΜΗ διαδικασία πρόταξης στους πίνακες: σκλήρυνση κατά πλάκας Παρ. 8 του άρθρου 1 του Ν.3194/03 (ΦΕΚ 267, 20/11/2003 τ.Α΄). ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή δρεπάνο-μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία άρθρου 17 του ν.3402/2005 (ΦΕΚ 258/17.10.2005 τ.Α΄), μένουμε αδιόριστοι παρά το γεγονός ότι έχουμε υπηρετήσει με αυταπάρνηση σε κάθε σχολείο της Ελληνικής επικράτειας.   Δεν είμαστε επαίτες! Ζητούμε το αυτονόητο, τον διορισμό μας μετά από τόσα χρόνια που υπηρετούμε στην δημόσια εκπαίδευση ! Με εκτίμηση, Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Ειδικής κατηγορίας με προϋπηρεσία Email anapliroteidikatigproipiresias@gmail.com

http://xenesglosses.eu/2015/06/diorismoi-ekpaideutikon-eidikis-kat/

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
για την σχετική νομολογία του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία αφορά την προστασία των αναπληρωτών από την κατάχρηση διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου και διασταυρώνεται με τη νομολογία του Σ.Τ.Ε
που λέει ο αιρετός,  και που όπως μας πληροφόρησε ο δικηγόρος μας για το 36μηνο η απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου  ελήφθη υπ'όψιν για τη σύνθεση του νέου συστήματος διορισμών
πως ελήφθη υπ΄όψιν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikolas_pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η Απόκτηση προσόντων για μια οποιαδήποτε εργασία είναι μια " διαρκής" διαδικασία και όχι αποτέλεσμα ενός ...στιγμιαίου διαγωνισμού στον οποίο άλλωστε ένας νέος τελειόφοιτος έχει σαφές πλεονέκτημα από έναν παλαιό τελειόφοιτο 40 χρονών. Όλοι μας γνωρίζουμε πια πως για να ¨"σταθείς σε τάξη" χρειάζεσαι (πέραν από τα ηλικιακά προσόντα ) και άλλα προσόντα τα οποία δεν πιστοποιούνται από έναν και μόνο "στατικό" διαγωνισμό. Δεν το διδαχθήκατε αυτό στα παιδαγωγικά μήπως ;
Συνεπώς:
          Όσοι υποστηρίζουν έναν γραπτό διαγωνισμό ως την δοκιμασία εισαγωγής στον πολυπόθητο διορισμό εγώ θα αντιπροτείνω όχι έναν διαγωνισμό ...αλλά συνεχόμενους διαγωνισμούς για να παραμείνει κάποιος στην εκπαίδευση μιας και η εκπαίδευση συνεχώς μεταβάλλεται.
Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας καταλάβουμε πώς ο "ικανότερος" δεν βγαίνει μέσα από μια στιγμιαία διαδικασία αλλά από το σύνολο των προσόντων που αυτός "κουβαλάει".
         Ας μετρήσει λοιπόν ισομερώς και ισόποσα , χωρίς περιορισμούς και αγκυλώσεις , αποκλείοντας προσωπικά συμφέροντα , ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ + ο βαθμός πτυχίου + το μεταπτυχιακό + τα κοινωνικά κριτήρια (πχ παιδιά) + μεταπτυχιακό + εργασιακή προυπηρεσία + διδακτική προϋπηρεσία + οτιδήποτε άλλο ξέχασα. Τον ικανότερο  δεν ψάχνουμε ;
Ας αφήσουμε λοιπόν τα παρατράγουδα στον βωμό του προσωπικού συμφέροντος επιτέλους και ας σκεφτούμε αληθινά τι θέλουμε από ένα αδιάβλητο σύστημα διορισμών..!!!!!

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εχεις δίκιο αλλά γιατί μας οδηγήσαν σ' αυτό,  αναπληρωτές τα επόμενα χρόνια και μάλιστα με ναι σε όλα όπως γράφεις;Μήπως γιατί αυτό έχει προαποφασιστεί από το ' 10; Συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί;;;Μήπως είναι ένα κοινό μυστικό που κάποιοι γνωρίζουμε και κάποιοι άλλοι απλά υποψιάζονται;

Όντως φίλε μου ,καλά τα λες!!!!
Και όποιος αντέξει!!!!!

αληθινο ποστ που σιγουρα τεινει να επεληθευτει!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Η Απόκτηση προσόντων για μια οποιαδήποτε εργασία είναι μια " διαρκής" διαδικασία και όχι αποτέλεσμα ενός ...στιγμιαίου διαγωνισμού στον οποίο άλλωστε ένας νέος τελειόφοιτος έχει σαφές πλεονέκτημα από έναν παλαιό τελειόφοιτο 40 χρονών. Όλοι μας γνωρίζουμε πια πως για να ¨"σταθείς σε τάξη" χρειάζεσαι (πέραν από τα ηλικιακά προσόντα ) και άλλα προσόντα τα οποία δεν πιστοποιούνται από έναν και μόνο "στατικό" διαγωνισμό. Δεν το διδαχθήκατε αυτό στα παιδαγωγικά μήπως ;
Συνεπώς:
          Όσοι υποστηρίζουν έναν γραπτό διαγωνισμό ως την δοκιμασία εισαγωγής στον πολυπόθητο διορισμό εγώ θα αντιπροτείνω όχι έναν διαγωνισμό ...αλλά συνεχόμενους διαγωνισμούς για να παραμείνει κάποιος στην εκπαίδευση μιας και η εκπαίδευση συνεχώς μεταβάλλεται.
Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας καταλάβουμε πώς ο "ικανότερος" δεν βγαίνει μέσα από μια στιγμιαία διαδικασία αλλά από το σύνολο των προσόντων που αυτός "κουβαλάει".
       

Δε ξέρω σε ποιο κλάδο ανήκεις αλλά τα γραφόμενά σου δείχνουν μια άγνοια για τον ΑΣΕΠ ( ίσως δεν έκανες το κόπο να περάσεις μια βόλτα και από εκεί ) . Στο δικό μου κλάδο στη πραγματικότητα ένας νέος απόφοιτος είχε ελάχιστες πιθανότητες να αντιμετωπίσει έναν έμπειρο ( φροντιστή ) καθηγητή.
Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και να μη γράφουμε ανακρίβειες μόνο για τις εντυπώσεις.

Μια κατανομή (στο δικό μου κλάδο τουλάχιστον ) θα σε πείσει :)
Ελάχιστοι ήταν οι κάτω των 35 με αξιόλογη βαθμολογία ενώ η κατηγορία 38-44 πήγε πολύ καλύτερα. Δε τους λες και τελειόφοιτους ε; :)

Αποσυνδεδεμένος Dimeos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 998
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
επιτέλους ακούστηκε η φωνή των επιτυχόντων στην τηλεόραση!!!!μακάρι να το δει κανείς από το υπουργείο!

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η Απόκτηση προσόντων για μια οποιαδήποτε εργασία είναι μια " διαρκής" διαδικασία και όχι αποτέλεσμα ενός ...στιγμιαίου διαγωνισμού στον οποίο άλλωστε ένας νέος τελειόφοιτος έχει σαφές πλεονέκτημα από έναν παλαιό τελειόφοιτο 40 χρονών. Όλοι μας γνωρίζουμε πια πως για να ¨"σταθείς σε τάξη" χρειάζεσαι (πέραν από τα ηλικιακά προσόντα ) και άλλα προσόντα τα οποία δεν πιστοποιούνται από έναν και μόνο "στατικό" διαγωνισμό. Δεν το διδαχθήκατε αυτό στα παιδαγωγικά μήπως ;
Συνεπώς:
          Όσοι υποστηρίζουν έναν γραπτό διαγωνισμό ως την δοκιμασία εισαγωγής στον πολυπόθητο διορισμό εγώ θα αντιπροτείνω όχι έναν διαγωνισμό ...αλλά συνεχόμενους διαγωνισμούς για να παραμείνει κάποιος στην εκπαίδευση μιας και η εκπαίδευση συνεχώς μεταβάλλεται.
Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας καταλάβουμε πώς ο "ικανότερος" δεν βγαίνει μέσα από μια στιγμιαία διαδικασία αλλά από το σύνολο των προσόντων που αυτός "κουβαλάει".
         Ας μετρήσει λοιπόν ισομερώς και ισόποσα , χωρίς περιορισμούς και αγκυλώσεις , αποκλείοντας προσωπικά συμφέροντα , ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ + ο βαθμός πτυχίου + το μεταπτυχιακό + τα κοινωνικά κριτήρια (πχ παιδιά) + μεταπτυχιακό + εργασιακή προυπηρεσία + διδακτική προϋπηρεσία + οτιδήποτε άλλο ξέχασα. Τον ικανότερο  δεν ψάχνουμε ;
Ας αφήσουμε λοιπόν τα παρατράγουδα στον βωμό του προσωπικού συμφέροντος επιτέλους και ας σκεφτούμε αληθινά τι θέλουμε από ένα αδιάβλητο σύστημα διορισμών..!!!!!

Ο διαγωνισμός ασεπ είναι απλά μια λύση ανάγκης-. Κάθε χρόνο έχουμε χιλιάδες νέους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία 6 χρόνια οι διορισμοί ήταν ελάχιστοι. Πρέπει να γίνει ένα κρησάρισμα...
Όλα αυτά που ανέφερες τα περιλαμβάνει ο γραπτός ασεπ ως προσαυξήσεις + ειδική μέριμνα για ειδικές κατηγορίες:
      
Βαθμός  ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ +            
2:ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ            
3:ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ            
4:ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ            
5:ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Ή ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ            
6:ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ            
7:ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Ή ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ            
8:ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ            
9:ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ            
10:ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ            
11:ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ            
12:ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΩΝ            
 

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
επιτέλους ακούστηκε η φωνή των επιτυχόντων στην τηλεόραση!!!!μακάρι να το δει κανείς από το υπουργείο!

Φαντασου τι θα επρεπε να κανουν οι ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ που ειναι αδιοριστοι. Αυτοι θα επρεπε να πανε για διαπρσγματευση

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Μια λίγο διαφορετική πρόταση από αυτή που κατέθεσα πριν, η οποία αποφεύγει και το πρόβλημα σύγκρισης των βαθμών σε διαφορετικούς ΑΣΕΠ. Θεωρώ λοιπόν ότι αν εφαρμοστεί αυτό το σύστημα διορισμών(υπάρχουν διαφωνίες και διαφορετικές απόψεις, δε θα μείνω σ' αυτό), το οποίο αναφέρει ότι η κατάταξη γίνεται με ολόκληρο το βαθμό του ΑΣΕΠ του 2008 και ολόκληρη την προϋπηρεσία(μήνας και μόριο), θα πρέπει να διορθωθεί τουλάχιστον στο εξής: Μπορεί να δίνει τη βαθμολογική βάση (55) στους επιτυχόντες προηγούμενων ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να μην εξισώνονται με τους αποτυχόντες ή τους μη συμμετέχοντες. Με τη βαθμολογική βάση και μόνο ξεπερνιέται και ο νομικός σκόπελος της σύγκρισης βαθμών μεταξύ διαφορετικών ΑΣΕΠ, ενώ ταυτόχρονα δεν προτάσσονται των επιτυχόντων του 2008 (αφού η επιτυχία τους είναι παλαιότερη).

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτό που πρέπει να διεκδικήσουμε είναι πλαφόν στη προϋπηρεσία τους 60 μήνες.
Αυτό έλεγε ο ν. 3848/2010, και με βάση αυτό έκαναν όλοι τις επιλογές τους εδώ και 6 χρόνια...

Σ' όλους τους διαγωνισμούς ασεπ υπάρχει πλαφόν στη προϋπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Eκατό φορές το έχουμε πει εμπέδωσέ το επιτέλους: ο νόμος Αρσένη δεν είναι αμετάβλητος Το Σύνταγμα προβέπει και άλλο σύστημα διορισμών...Δεν θέλει αναθεώρηση απλά αλλαγή ή τροποποίηση Να το ξαναπαραθέσω; να το ξαναπαραθέσω

Ναι αναθεώρηση θελει όσο κι αν δε σε βολεύει. Ο νόμος Αρσενη ειναι συνταγματικά κατωχυρωμενος. Σου το λέω ξανά για να το εμπεδώσεις. Μονο με αναθεώρηση.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Μπορεί κάποιος να μας ανεβάσει το σχετικό βίντεο απο τις ειδήσεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 401
Σύνολο: 406

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.