0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΟ ΥΠΟΠΑΙΘ; ΑΠΟ ΤΟ 1992 ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΤΑ Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ.
Όλες οι εξωδιδακτικές εργασίες του σχολείου που αναλαμβάνουν οι καθηγητές Γυμνασίων-Λυκείων στην αρχή της χρονιάς απαιτούν χρόνο και κόπο, άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο, με πολλές από αυτές να γίνονται και εκτός των ορίων του σχολικού ωραρίου. Από τη διοργάνωση μιας απλής σχολικής γιορτής (που συνήθως δεν είναι τόσο απλή στην προετοιμασία της όσο φαίνεται) μέχρι την εκπόνηση του προγράμματος του σχολείου. Ο χρόνος για κάθε εργασία ποικίλει από σχολείο σε σχολείο και από χρονιά σε χρονιά. Τα τελευταία χρόνια τυχαίνει να αναλαμβάνω την κατασκευή του ωρολογίου προγράμματος στο σχολείο μου. Μόνο πέρσι, έφτιαχνα σχεδόν κάθε βδομάδα νέο πρόγραμμα μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου λόγω των συνεχών μεταβολών στις τοποθετήσεις καθηγητών στο σχολείο. Στο β’ τετράμηνο χρειάστηκε να αλλάξω εξ ολοκλήρου το πρόγραμμα 3 φορές λόγω διάφορων απρόβλεπτων καταστάσεων που προέκυψαν. Μιλάμε για απίστευτο αριθμό ωρών εργασίας στο σχολείο και στο σπίτι. Από την άλλη, είχαμε στο σύλλογο μια συνάδελφο ΠΕ04 (ευτυχώς βγήκε στη σύνταξη...), επί σειρά ετών υπεύθυνη του εργαστηρίου φυσικοχημείας, που δεν έκανε στους μαθητές ούτε ένα πείραμα όλη τη χρονιά! Και αυτό με την ανοχή του διευθυντή που ήταν ειδικότητας ΠΕ04!! Εκεί λοιπόν ένιωσα το αίσθημα της αδικίας στο οποίο έγινε αναφορά σε κάποιο μήνυμα πιο πάνω. Για ποιο λόγο να απολαμβάνει της τρίωρης μείωσης του ωραρίου κάποιος που δεν παράγει κανένα απολύτως έργο; Επίσης, με ποια κριτήρια είναι μετρήσιμη (σε αριθμό ωρών) κάθε εξωδιδακτική εργασία του σχολείου; Άραγε πόσες παραπάνω ώρες εργασίας απαιτεί η διαχείριση του Myschool και η συντήρηση των μηχανημάτων του εργαστηρίου Η/Υ από την κατασκευή του ωρολογίου προγράμματος ώστε να δικαιολογεί 3 ώρες μείωση στο ωράριο ολόκληρη τη σχολική χρονιά; Πόσες παραπάνω ώρες χρειάζεται η προετοιμασία εκτέλεσης ενός περιορισμένου αριθμού πειραμάτων φυσικής/χημείας/βιολογίας από τη συγγραφή των πρακτικών του σχολείου στο αντίστοιχο βιβλίο;
Ζητούμενο για τους δανειστές είναι το ποσό που θα εξοικονομηθεί από την κατάργηση της προσωπικής διαφοράς να χρησιμοποιηθεί για τη διεύρυνση της διαφοράς μεταξύ κατώτατου και ανώτατου μισθού στο Δημόσιο, προκειμένου να υπάρξει μισθολογική κλιμάκωση, δηλαδή οι υπάλληλοι να αμείβονται ανάλογα με τη θέση ευθύνης τους και τα προσόντα τους. Μέρος από το ποσό που θα εξοικονομηθεί, σύμφωνα με τα όσα συζητούνται, προορίζεται παράλληλα και για την επιβράβευση των ικανών.Καλάααα....Απλά "δεν γίνεται".Ειδικά με Π.Δ. "αξιολόγησης", όπως τα προηγούμενα ala Danielson, δεν θα υπάρξει κανένα αποτέλεσμα ("επιβράβευση των ικανών").
Ιδίως όταν αυτοί που θα μας αξιολογήσουν (πχ Δ/ντες σχολείων) ελέγχονται στο κριτήριο του τρόπου υλοποίησης του νομοθετικού πλαισίου για την κατηγορία I - Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου στο κατά ποσόν "εισηγείται καινοτομικές ή άλλων προσεγγίσεις που θεωρεί ότι μπορούν να βελτιώσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την καλύτερη εφαρμογή των εγκυκλίων" (εξαιρετικός) και κρίνονται ελλιπείς όταν "αρκείται στην τήρηση του ισχύοντος νομοθετικού και ευρύτερου κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας των σχολικών μονάδων χωρίς να αξιοποιεί ούτε κατ' ελάχιστον τις δυνατότητες αποδοτικής οργάνωσης και διοίκησης".Αλίμονο ελλιπής όταν εφαρμόζουν τους νόμους. Φανταστείτε πως θα "δικαιολογούν" οι Δ/ντες τις κάθε παρατυπίες (παρανομίες) που γίνονται κατά κόρον στα σχολεία για βόλεμα των ημετέρων: "Εγώ;;;;;;; Εισηγούμαι καινοτομικές ή άλλων προσεγγίσεις που θεωρώ ότι μπορούν να βελτιώσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την καλύτερη εφαρμογή των εγκυκλίων για αυτό δεν εφαρμόζω τους Νόμους".
1. Αυτοί είμαστε.2. Όποιος πάει να κάνει κάτι άλλο (πχ "Παιδεία") απλά είναι χαμένος.3. Δεν υπάρχουν λύσεις εδώ που φτάσαμε γιατί ΑΠΛΑ δεν υπήρξε ΠΟΤΕ "Παιδεία" και όσοι λένε "Διορισμοί εκπαιδευτικών τώρα" ή "Να πάνε τα λεφτά στην Παιδεία", δεν θα κάνουν τίποτα άλλο από 1 τρύπα στο νερό.
Συνάδελφοι ίσως θα έπρεπε να ενημερώσουμε ομαδικά και το παν/μιο για να τους πιέσει σχετικά με την απόφαση του ΙΕΠ (εγώ έχω αποστείλει μηνύματα από το Σάββατο, απάντησα δεν έλαβα, δυστυχώς αλλά αν τους στείλουμε όλοι μήνυμα ίσως και να μας απαντήσουν. Να τους πιέσουμε και αυτούς!!Είναι κρίμα -το έχω ξαναπεί- και για τον κόπο μας, χρόνο που διαθέσαμε αλλά και τα χρήματα μας.2103319055vk@iep.edu.grklol@minedu.gov.grΑυτά είναι τα στοιχεία επικοινωνίας με το ΙΕΠ, ας τους εξηγήσουμε πολύ απλά ότι όταν ξεκινήσαμε τις σπουδές μας λαμβάναμε διαβεβαιώσεις για τη συνάφεια του πτυχίου της Λευκωσίας και τελευταία στιγμή μας τα ανατρέπούν όλα. Και εν τέλει αν ΄θελουν να ισχύσουν τα κριτήρια αυτά , ας ισχύσουν, αλλά να εξαιρεθούν και οι απόφοιτοι του ιουνίου 2015. Και να τεθούν σε ισχύ για τους απόφοιτους του 2016.Να σας ρωτήσω σχετικα με το ΔΟΑΤΑΠ , έχει λάβει κάποιος απόφοιτος Μαιου τη αναγνώριση??Ας κινηθούμε ομαδικά μήπως έχουμε κάποιο αποτέλεσμα
Μπορεί να φανεί άσχετο (και ίσως να διαγραφεί από το διαχειριστή):Μην κοροϊδευόμαστε.Απλά ΔΕΝ υπάρχει λύσηΝτροπή! Σε διαθεσιμότητα ο αστυνομικός που χαστούκισε μετανάστη στη Κω κραδαίνοντας ένα μαχαίρι 1. Αυτοί είμαστε.2. Όποιος πάει να κάνει κάτι άλλο (πχ "Παιδεία") απλά είναι χαμένος.3. Δεν υπάρχουν λύσεις εδώ που φτάσαμε γιατί ΑΠΛΑ δεν υπήρξε ΠΟΤΕ "Παιδεία" και όσοι λένε "Διορισμοί εκπαιδευτικών τώρα" ή "Να πάνε τα λεφτά στην Παιδεία", δεν θα κάνουν τίποτα άλλο από 1 τρύπα στο νερό.
Επίσης, με ποια κριτήρια είναι μετρήσιμη (σε αριθμό ωρών) κάθε εξωδιδακτική εργασία του σχολείου; Άραγε πόσες παραπάνω ώρες εργασίας απαιτεί η διαχείριση του Myschool και η συντήρηση των μηχανημάτων του εργαστηρίου Η/Υ από την κατασκευή του ωρολογίου προγράμματος ώστε να δικαιολογεί 3 ώρες μείωση στο ωράριο ολόκληρη τη σχολική χρονιά; Πόσες παραπάνω ώρες χρειάζεται η προετοιμασία εκτέλεσης ενός περιορισμένου αριθμού πειραμάτων φυσικής/χημείας/βιολογίας από τη συγγραφή των πρακτικών του σχολείου στο αντίστοιχο βιβλίο;
@th1Αφου ολοι θα ειναι στις οργανικες τους στις σχολικες μοναδες, και κενα δεθα υπαρχουν, ουτε αποσπασεις, τι θα γινει με οσους δεν εχουν οργανικη σε σχολικη μοναδα?Διαβασε καλυτερα τον 1566/85 και θα δεις τι θα πει διαθεση πυσδε κ τι διαθεση πυσπε@νομιμεμε βλεπεις ονειρο παντου βλεπω τι μετον anikologr μιλας,εμενα σκεφτεσαι.καταλαβε το. η οργανικη σας βαζει σε μπελαδες
δεν θα απαντησω για τα εργαστηρια φυσικης γιατι ειμαι πληροφορικος οποτε απαντω μονο για τα εργαστηρια πληροφορικης...επειδη βλεπω οτι αναρωτιεσαι ποσες ωρες εργασιας απαιτει το myschool και επειδη εχω κανει και τα δυο (ωρολογιο προγραμμα, myschool) σε διαφορετικες χρονιες, σε πληροφορω οτι με το ωρολογιο προγραμμα ειχα ξεμπερδεψει εντος σεπτεμβριου (χρηση timetables) και σε οποιο αλλο σχολειο εχω βρεθει (μιρκο-μεγαλο) το ωρολογιο προγραμμα εβγαινε αντε αρχες οκτωβρη. δεν θα αμφισβητησω οτι υπαρχουν περιπτωσεις που τραβουσε μεχρι δεκεμβριο οπως λες, αλλα οπως και να χει η δουλεια τελειωσε τον δεκεμβριο. σε αντιθεση με το myschool που η δουλεια του ξεκιναει τον σεπτεμβιο και τελειωνει τον....ιουνιο!!! ξεχνας το πολυ σημαντικο βεβαια... οτι η αναληψη υπευθυνου εργατηριου δεν σε απαλλασσει απο αλλες εξωδιδακτικες ασχολιες. οποτε ενας πληροφορικος πχ αναλαμβανει το εργαστηριο, το myschool και οτι αλλη σχετικη δουλεια προκυψει. ενω ενας υπευθυνος ωρολογιου προγραμματος δεν αναλαμβανει ΤΙΠΟΤΑ αλλο...εν τελει, αν θεωρεις οτι ειναι ευκολη η συντηρηση του εργαστηριου πληροφορικης (βλαβες, αναβαθμισεις, εγκατασταση drivers, format, ανασυγκροτησεις, ελεγχος δισκων, σκαναρισμα για ιους κτλ) και ο χειρισμος του myschool τοτε ευχαριστως θα στα παραχωρουσα μαζι με το 3ωρο για να αναλαβω υπευθυνος τμηματος και γιορτης ή ωρολογιου προγραμματος... μονο μετα, μην τυχαινε να υπολειτουργουν οι υπολογιστες και να γκρινιαζει ο δ/ντης που ειναι ανημερωτο το myschool....
.....................................................................................μονο μετα, μην τυχαινε να υπολειτουργουν οι υπολογιστες και να γκρινιαζει ο δ/ντης που ειναι ανημερωτο το myschool....