0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και κατάχρηση δημιουργείται από το γεγονός ότι καθε ένσταση που υποβλήθηκε θα πρέπει να ελεγχθεί. Αν ο αριθμός τους εξαιτίας αυτής της υπόθεσης είναι αρκετά μεγάλος μπορεί να δημιουργήθει καθυστέρηση στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών με απότέλεσμα τα σχολεία να παραμείνουν κλειστά για μεγαλύτερο διάστημα και οι αναπληρωτές να χάσουν ημερομίσθια και ένσημα.
Πιστεύω 100% πως είχαν γραμμή από πάνω να δεχτούν όσο πιο λίγες ενστάσεις μπορούν κι αυτό έγινε πασιφανές σήμερα!
Πιο πριν είχες αφήσει να εννοηθεί ότι κατάχρηση γίνεται επειδή τάχα μου κάποιοι που έχουν κανονικές ενστάσεις, δεν θα τους δοθεί ευκαρία να τις καταθέσουν. Τώρα λες ότι γίνεται κατάχρηση επειδή τάχα μου θα μείνουν κλειστά τα σχολεία. Καταλαβαίνω την αγωνία σου να στηριχθείς κάπου, να πεις κάτι. Αλλά plz, τα σχολεία μένουν κλειστά επειδή έκανε τη βλακεία το υπουργείο να μην βγάλει εξ αρχής ΦΕΚ. Να τα λέμε όλα, έτσι; Διαφορετικά οι ενστάσεις θα είχαν γίνει πολυυυυυυυυυ νωρίτερα και δεν θα είχες να λες αυτό που είπες. Τα του καίσαρως το καίσαρι παρακαλώ.
Κάπιος άλλος έκανε αυτη την παρατήρηση για την κατάχρηση, την οποία αναφέρεις, δεν είναι από μένα και η παρατήρησή μου για καθυστέρηση αφορά τη συγκεκριμένη διαδικασιά του ελεγχου των ενστάσεων και αυτή τη στιγμή μετράει κάθε μέρα.
Και αν το πας έτσι μπορώ να πω χωρίς της προσφυγες δε θα υπηρχε η ανάγκη για ΦΕΚ, αν ο Συριζα ψηφιζε το καινουριο νομοσχέδιο όλα αυτα δε θα γίνονταν και οι προσφυγές θα είχαν αλλο θεμα κοκ.Έγω μιλάω για την διαδικασία των ενστάσεων, για όλα τα άλλα είναι υπεύθυνα τα δικαστήρια.
Achilleas23 μην ξοδεύεις τον εαυτό σου. Η συζήτηση για το καταχρηστικο δικαίωμα είχε ξεκινήσει πριν από μέρες και δεν έχει καμία σχέση με τις ενστάσεις αλλά με την αίτηση για τα ασφαλιστικά μέτρα η οποία άλλωστε απορρίφθηκε. Κάποιοι επιμένουν να διαστρεβλωνουν κάθε φράση της συζήτησης.
Ακριβώς είναι σαν να συζητάς με τοίχο. Όποιος θέλει μπορεί να μπει στα link που έδωσες ή σε άλλα σχετικά που είναι εύκολο να βρει και με 5 λεπτά διάβασμα θα διαπιστώσει ότι ο ορισμός της καταχρηστικής άσκησης δικαιώματος ταιριάζει γάντι με αυτά που έγραψαν οι ίδιοι.
Επειδή τα διάβασα και εγώ, στη φράση που υπογράμμισα λες ψέματα. Πρέπει να αποδειχθεί η ζημιά που προκαλείται σε άλλους, και ότι αυτή η ζημιά προκαλείται αποκλειστικά από την κατάχρησή μας. Έλεος πια με την παραπληροφόρηση.Και μη μου πεις ότι η ζημιά είναι και καλά η κόπωση των υπαλλήλων. ΈΛΕΟΣ!
Εσύ λοιπόν καταθέτεις αίτημα ακύρωσης ενός νόμου σε τόπο (επιτροπή) αναρμόδιο
σε χρόνο που διατίθεται για άλλη διαδικασία
και με τρόπο επίσης που δε σχετίζεται με το σκοπό σου και αφού πρώτα το ίδιο το υπουργείο σε ενημέρωσε γι' αυτό μέσω της σχετικής εγκυκλίου κι εσύ αναρωτιέσαι κιόλας, γιατί το περιέλαβε στην εγκύκλιο.
Για να αποφύγει την ύπαρξη εκατοντάδων ενστάσεων εκτός θέματος; Ο σωστός, τόπος, τρόπος και χρόνος για να διεκδικήσεις την ακύρωση μιας διαδικασίας που θεωρείς παράνομης είναι τα δικαστήρια.
Επίσης κατάχρηση υπάρχει όταν ασκούμε το δικαίωμα για σκοπούς διαφορετικούς από αυτούς που μας δίνεται δικαίωμα.
Όταν ασκείς ένσταση σε αυτή την επιτροπή για θέμα που δεν έχει αρμοδιότητα και σε έχει ενημερώσει πρωθύστερα για το γεγονός ότι δεν έχει δικαίωμα είναι προφανώς καταχρηστική η ένσταση σου, αφού γίνεται για διαφορετικούς από τους προβλεπόμενους σκοπούς.
Να μην αναφέρω πόες φορές έχετε αναφέρει "κάντε ενστάσεις για να δούνε" κλπ κλπ τα οποία προφανώς παρεκκλίνουν του σκοπού για τον οποίο σας δόθηκε το δικαίωμα της ένστασης.
Και τέλος αν και δεν είναι απαραίτητο για να χαρακτηριστεί καταχρηστική η άσκηση του δικαιώματος προκαλείται ζημιά σε χιλιάδες συναδέλφους, αν προσληφθούν έστω και μία αργότερα από το τρολάρισμα ενστάσεων ορισμένων.
Ειλικρινά δύο εξηγήσεις μπορώ να δώσω. Ή αυτά που διαβάζω αποτελούν τρολάρισμα και κάποιοι κάνουν πλάκα με την αγωνία των συναδέλφων ή υπάρχουν πιθανά πολιτικά συμφέροντα πριν τις εκλογές ή το μάθημα της κοινωνικής και πολιτικής αγωγής πρέπει να αναβαθμιστεί άμεσα!!!!
Θα γράψω για τελευταία φορά. Δεν είναι ανάγκη να δημιουργείται ζημιά σε κάποιον. Μπορεί να μη δημιουργείται ζημιά σε κανέναν. Το σημαντικότερο στοιχείο της καταχρηστικής άσκησης δικαιώματος είναι η Υπερβολή, δηλαδή η υπερβολική άσκηση του δικαιώματος, καθ' υπέρβαση του τόπου, του χρόνου και του τρόπου. Εσύ λοιπόν καταθέτεις αίτημα ακύρωσης ενός νόμου σε τόπο (επιτροπή) αναρμόδιο, σε χρόνο που διατίθεται για άλλη διαδικασία και με τρόπο επίσης που δε σχετίζεται με το σκοπό σου και αφού πρώτα το ίδιο το υπουργείο σε ενημέρωσε γι' αυτό μέσω της σχετικής εγκυκλίου κι εσύ αναρωτιέσαι κιόλας, γιατί το περιέλαβε στην εγκύκλιο. Για να αποφύγει την ύπαρξη εκατοντάδων ενστάσεων εκτός θέματος; Ο σωστός, τόπος, τρόπος και χρόνος για να διεκδικήσεις την ακύρωση μιας διαδικασίας που θεωρείς παράνομης είναι τα δικαστήρια. Επίσης κατάχρηση υπάρχει όταν ασκούμε το δικαίωμα για σκοπούς διαφορετικούς από αυτούς που μας δίνεται δικαίωμα. Δίνεται λοιπόν το δικαίωμα της άσκησης ένστασης σε όσους εκτιμούν ότι η κατάταξη τους είναι λάθος σύμφωνα με την εγκύκλιο και τα δικαιολογητικά που κατέθεσαν. Δεν δίνεται ένα γενικό και αόριστο δικαίωμα ενστάσεων. Η συγκεκριμένη επιτροπή που θα τις κρίνει έχει συγκεκριμένες και περιορισμένες αρμοδιότητες. Όταν ασκείς ένσταση σε αυτή την επιτροπή για θέμα που δεν έχει αρμοδιότητα και σε έχει ενημερώσει πρωθύστερα για το γεγονός ότι δεν έχει δικαίωμα είναι προφανώς καταχρηστική η ένσταση σου, αφού γίνεται για διαφορετικούς από τους προβλεπόμενους σκοπούς. Να μην αναφέρω πόες φορές έχετε αναφέρει "κάντε ενστάσεις για να δούνε" κλπ κλπ τα οποία προφανώς παρεκκλίνουν του σκοπού για τον οποίο σας δόθηκε το δικαίωμα της ένστασης.
Άκυρο. Δεν ζήτησα ακύρωση ενός νόμου. Αυτό είναι αναληθές. Ζήτησα να ερμηνευτεί σωστά ο νόμος, και το ζήτησα από εκείνους που το ερμήνευσαν, άρα από τους αρμόδιους.
Όταν δεν ξέρεις καν τι ζητάς λογικό είναι να μην μπορούμε να συζητήσουμε. Ζητάς ακύρωση του νόμου 4283/2014, ο οποίος στο άρθρο 5 προβλέπει ότι προσμετρώνται τα μόρια από το 2012 και μετά:"4. Η διανυθείσα από 1.9.2012 και εντεύθεν υπηρεσίατων αναπληρωτών εκπαιδευτικών προσμετράται. Οιενιαίοι πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο−δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με ταστοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015−2016."Τα παραπάνω δεν τα γράφω για σένα, γιατί έτσι κι αλλιώς έχεις αποδείξει ότι δεν σ' ενδιαφέρει η αλήθεια, αλλά για όσους συναδέλφους θέλουν πραγματικά να ενημερωθούν και ας κρίνουν μόνοι τους τι ισχύει τελικά.