Σύνολο ψηφοφόρων: 77
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
... Φταίει η μικροαστική αντίληψη πως αν σπουδάσει κάποιος θα καταξιωθεί κοινωνικά και οικονομικά;Φταίει η πληθώρα σχολών που συνοδεύτηκαν από ψήφους βουλευτικούς; Μήπως το ότι οι κοινωνίες επιθυμούσαν ρευστό μέσω φοιτητών και πίεζαν να ανοίξουν σχολές παντού;Φταίει η κρατική αδιαφορία που ποτέ δεν σχεδίαζε και δεν μεριμνούσε για το τίποτα;Εμείς που δεν κάψαμε το μπουρδ....τη βουλή και δεν στήσαμε σκηνές απ έξω;Φταίει ο ωχαδερφισμός μας;Δεν ξέρω...μάλλον τα πάντα. ...
Κι όμως όλο το νόημα είναι στο ότι έχει επέλθει η κατάντια να είναι πιο "σίγουρες" και πιο ελκυστικές αυτές οι δουλειές σε σχέση με του αναπληρωτή! Κι αυτό είναι η μεγάααλη κατάντια της κατάστασης που έχουν φέρει τους αναπληρωτές...Γιατί η αλήθεια είναι μια: κάποτε είχε νόημα η δουλειά του αναπληρωτή γιατί στο βάθος υπήρχε διορισμός...τώρα, ειδικά αν έχεις οικογένεια και δεν είσαι στις πρώτες πρώτες θέσεις στον πίνακα και αναγκάζεσαι να βάζεις κουτάκι για να δουλέψεις με αποτέλεσμα πολλάκις να βρίσκεσαι πιο μακριά κι απ΄τον όμορο νομό σου.....ποιο ακριβώς το νόημα;; Λεφτά για την οικογένεια δεν περισσεύουν....διορισμος ούτε για πλάκα (μέχρι το 2019 μνημονιακό μέτρο να είναι μηδενικοί οι διορισμοί συν την επέκταση του εργασιακού βίου μόνιμων εκπαιδευτικών με την ανάσχεση των συντάξεών τους) και όποιος είναι 30+ και 40+ και με μηδενικούς διορισμούς ενόψει για πολλάαα χρόνια....ποιο ακριβώς το νόημα; Ας μου απαντήσει κάποιος....Γιατί το να μην βάλεις το κουτάκι ή να μη δηλώσεις τουλάχιστον 4-5 νομούς ενέχει (γνωστό τοις πάσι) τον κίνδυνο να μείνεις μια χρονιά απ'έξω και τώρα που άνοιξαν οι πίνακες ίσως και μόνιμα απ'έξω! Ποιο το νόημα ξαναλέω όταν λεφτά για την οικογένεια δεν περισσεύουν κι ελπίδα για μονιμότητα καμιά; Το να παίζουμε την κολοκυθιά ή από κεκτημένη ταχύτητα και εμμονή σε σκουριασμένες αντιλήψεις περί "καλού δημοσίου" να μην μπορούμε να καταλάβουμε την πραγματικότητα όχι που έρχεται, αλλά που έχει έρθει εδώ και καιρό; Πραγματικά για μένα κάλλιο μηνιαίο εισόδημα 300 ευρώ και να πέφτουν σπίτι μου, παρά να κάνω για χρόνια το μ@κ@κ@ και να πλουτίζω σπιτονοικοκύρηδες χωρίς καμία πρόοτική προόδου και εξέλιξης! Με 2 λόγια το ότι δεν υπάρχουν δουλειές στον ιδιωτικό τομέα για μεγάλες ηλικίες...για μένα ισούται με τη ματαιότητα να παραμένεις στο τσίρκο medrano που έχει καταντήσει η αναπλήρωση μια και δεν έχεις περισσευούμενα 20 χρόνια μπροστά σου μπας και διοριστείς κάποια μέρα!
Αυτό, όμως, δεν μπορεί να γίνει, επειδή το ΣτΕ δεν επιτρέπει να γίνονται διορισμοί με κριτήριο την προϋπηρεσία...Η προϋπηρεσία μπορεί να μετρά μόνο ως προσαύξηση πάνω στο βαθμό του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.
Διαγωνισμός του ΑΣΕΠ πάντα θα υφίσταται είτε γραπτός, είτε όχι.Το θέμα είναι ένα: Διορισμός μόνο με βάση την προϋπηρεσία δεν μπορεί να ξανα γίνει!
Να αλλάξουν επάγγελμα,να φύγουν εξωτερικό;Πως οριοθετείς τη φράση...να αρπάξουν την ευκαιρία;Διαφώτισέ με.
Ναι, αλλαγή επαγγέλματος, για τις περισσότερες ειδικότητες δεν υπάρχουν προοπτικές ή τουλάχιστον δεν τις βλέπω εγώ. Όσοι έχουν τα προσόντα ξένες γλώσσες, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, παιδιά ή σκέπτονται να τα αποκτήσουν , μπορούν να φύγουν στο εξωτερικό για μια καλύτερη ζωή. Τώρα για όσους το εξωτερικό φαντάζει αδύνατο, θα πρέπει να σκεφτούν την καριέρα τους και τις οικονομικές απολαβές, τις προοπτικές που έχει το κάθε επάγγελμα.Τα χρόνια περνούν , όλα δείχνουν πως η προϋπηρεσία για τους εκπαιδευτικούς δεν έχει καμία αξία και οι συνθήκες εργασίας στον ιδιωτικό τομέα γίνονται ολοένα και χειρότερες, τουλάχιστον τώρα καταλαβαίνω γιατί οι αλλοδαποί ( πολωνοί, βούλγαροι , ρουμάνοι, ρώσοι) ενώ είχαν πτυχία επέλεξαν να εργαστούν σε κατώτερα επαγγέλματα).Ευκαιρίες δύσκολα βρίσκεις, αλλά αξίζει π.χ να εργαστεί κάποιος ως αναπληρωτής –ωρομίσθιος από εδώ και πέρα για 4-5 μήνες? το βόλεμα με λίγες ώρες ιδιαίτερα- φροντιστήριο μας πάει πίσω, και χάνεις πιθανές θέσεις εργασίας από τις ελάχιστες που υπάρχουν και απευθύνονται σε νέους είτε από τα προγράμματα του οαεδ.Περισσότερα κερδίζουν οι καθαρίστριες , σερβιτόροι και γενικά όσοι απασχολούνται στην εστίαση –τουρισμό παρά οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, τουλάχιστον αυτοί έχουν προοπτικές για να εξελιχτούν. Ένας εκπαιδευτικός τι θα καταφέρει να πετύχει στα επόμενα 5 χρόνια? Θα ανοίξει φροντιστήριο? Θα διοριστεί? Θα αυξηθούν οι ώρες του και ο μισθός?