0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και εμένα με ενοχλεί που δε θα δούμε πλέον ιστορία ούτε με το κυάλι,όχι εγώ,γιατί είμαι κλασικός, παρόλο που αγαπάω το μάθημα ,όσο οι ιστορικοί και κυρίως οι μαθητές.Σε περιπτώσεις κατεύθυνσης όμως ,νομίζω ότι αν υπάρχει ιστορικός το παίρνει το μάθημα.Πάντως θυμάμαι στο λύκειο ότι η φιλόγογός μας μας έβαζε να κάνουμε ανάγνωση από το βιβλίο,αντί να μας κάνει παράδοση και δεν ήταν ξενόγλωσση!'Οπως επίσης ξέρω ότι οι θεολόγοι,οι οποίοι έχουν κι αυτοί β΄ανάθεση ιστορία-μόνο στο γυμνάσιο- ξέρουν πολύ καλή βυζαντινή,παρόλο που δεν πολυακούγονται ,γιατί το πρόβλημα με τους ξενόγλωσσους είναι μεγαλύτερο .
δεν ειναι μονο για το ποιος ειναι καταλληλος ή οχι. θεωρω πως πιο ακαταλληλα και απο εμας ειναι τα σχολικα εγχειριδια. Ειναι για γελια και για κλαματα μαζι!(κυριως τα της ιστοριας )
Παράθεση από: MARKOS στις Σεπτεμβρίου 04, 2010, 09:56:40 pmδεν ειναι μονο για το ποιος ειναι καταλληλος ή οχι. θεωρω πως πιο ακαταλληλα και απο εμας ειναι τα σχολικα εγχειριδια. Ειναι για γελια και για κλαματα μαζι!(κυριως τα της ιστοριας )Το βιβλίο ,αν δεν είναι καλό , το καταργείς . Αν ο δάσκαλος είναι καλός κάνει το μάθημα και με κακό βιβλίο. Φυσικά ο ίδιος βασανίζεται περισσότερο.
Έχω βαρεθεί να βλέπω τους ΠΕ02 να ξεκατινιάζονται...
ΛΩΡα αν είναι οργανικά τοποθετημένος και έχει ώρες σε αναθέσεις (α και β) ή σε άλλα σχολεία της περιοχής του δεν τον πάει πουθενά από τη Δευτεροβάθμια είναι παράνομο. Το πρόβλημα σε κάποιες περιοχές έχει να κάνει απλά με το οτι είναιστη διάθεση ΠΥΣΔΕ πολλοί ξενόγλωσσοι χωρίς ώρες πουθενά στην περιοχή. εκεί πατάει για να τους στείλει στην Αθμια.
ναι και μάλιστα από ότι έμαθα υπήρξε πλαγιοκόπησητου τύπου "κάνε από μόνος σου αίτηση να πας στην Αθμια γιατίαν δε συμπληρώνεις ωράριο το μέλλον σου είναι σκοτεινό ..."και άλλα τέτοια τινά,με αποτέλεσμα μια ιδιότυπου τύπου τρομοκρατίακαι μαζικές αιτήσεις για διάθεση στην Αθμια, οπότε τους έχει και"δεμένους" έτσι νομικά (εσύ το ζήτησες θα πει).
Διάβασε το θέμα εδώ: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20422.0Ρίχτε μια ματιά και στα πρόσφατα θέματα γιατί συνήθως έχουν ήδη αναλυθεί.
Παράθεση από: LK στις Σεπτεμβρίου 03, 2010, 05:00:38 pmΠαράθεση από: akoufou στις Σεπτεμβρίου 03, 2010, 04:57:46 pmΠαράθεση από: blethalassa στις Σεπτεμβρίου 03, 2010, 04:30:12 pmαπ ότι έχω δει σε σχολεία ένας ξενόγλωσσος με οργανική σ ένα σχολείο παίρνει τις ιστορίες για να συμπληρώσει ωράριο, ενώ στο ίδιο σχολείο ένας απόσπασμενος πεο2 θεωρείται πως δεν μπορεί να μείνει εκεί γιατί δεν του βγαίνουν ώρες . αναγκάζεται λοιπ'ον να φύγει ο αποσπασμένος.έτσι δεν γίνεται ?σωστά ο οργανικά τοποθετημένος ξενόγλωσσος καλύπτει με α ανάθεση και συμπληρώνει με β ανάθεση (ιστορίες) αν δεν συμπληρώνει ωράριο. Μετά έπεται ο αποσπασμένος ΠΕ02 αν μείνουν ώρες παρότι έχει α ανάθεση.Εννοείται ότι έχουν συμπληρώσει πριν τον ξενόγλωσσο οι παλαιότεροι οργανικά ΠΕ02.Και τι γίνεται με το φιλόλογο που είναι τοποθετημένος σε λειτουργικό κενό (εννοώ που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ); Προηγείται και από αυτόν ο οργανικά τοποθετημένος ξενόγλωσσος;ξεκάθαρα ΝΑΙ οι οργανικά τοποθετημένοι προηγούνται όλων των άλλων αν υπάρχουν ώρες σε α και β ανάθεση για αυτούς, η λογική των τοποθετήσεων είναι "first in, last out".
Παράθεση από: akoufou στις Σεπτεμβρίου 03, 2010, 04:57:46 pmΠαράθεση από: blethalassa στις Σεπτεμβρίου 03, 2010, 04:30:12 pmαπ ότι έχω δει σε σχολεία ένας ξενόγλωσσος με οργανική σ ένα σχολείο παίρνει τις ιστορίες για να συμπληρώσει ωράριο, ενώ στο ίδιο σχολείο ένας απόσπασμενος πεο2 θεωρείται πως δεν μπορεί να μείνει εκεί γιατί δεν του βγαίνουν ώρες . αναγκάζεται λοιπ'ον να φύγει ο αποσπασμένος.έτσι δεν γίνεται ?σωστά ο οργανικά τοποθετημένος ξενόγλωσσος καλύπτει με α ανάθεση και συμπληρώνει με β ανάθεση (ιστορίες) αν δεν συμπληρώνει ωράριο. Μετά έπεται ο αποσπασμένος ΠΕ02 αν μείνουν ώρες παρότι έχει α ανάθεση.Εννοείται ότι έχουν συμπληρώσει πριν τον ξενόγλωσσο οι παλαιότεροι οργανικά ΠΕ02.Και τι γίνεται με το φιλόλογο που είναι τοποθετημένος σε λειτουργικό κενό (εννοώ που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ); Προηγείται και από αυτόν ο οργανικά τοποθετημένος ξενόγλωσσος;
Παράθεση από: blethalassa στις Σεπτεμβρίου 03, 2010, 04:30:12 pmαπ ότι έχω δει σε σχολεία ένας ξενόγλωσσος με οργανική σ ένα σχολείο παίρνει τις ιστορίες για να συμπληρώσει ωράριο, ενώ στο ίδιο σχολείο ένας απόσπασμενος πεο2 θεωρείται πως δεν μπορεί να μείνει εκεί γιατί δεν του βγαίνουν ώρες . αναγκάζεται λοιπ'ον να φύγει ο αποσπασμένος.έτσι δεν γίνεται ?σωστά ο οργανικά τοποθετημένος ξενόγλωσσος καλύπτει με α ανάθεση και συμπληρώνει με β ανάθεση (ιστορίες) αν δεν συμπληρώνει ωράριο. Μετά έπεται ο αποσπασμένος ΠΕ02 αν μείνουν ώρες παρότι έχει α ανάθεση.Εννοείται ότι έχουν συμπληρώσει πριν τον ξενόγλωσσο οι παλαιότεροι οργανικά ΠΕ02.
απ ότι έχω δει σε σχολεία ένας ξενόγλωσσος με οργανική σ ένα σχολείο παίρνει τις ιστορίες για να συμπληρώσει ωράριο, ενώ στο ίδιο σχολείο ένας απόσπασμενος πεο2 θεωρείται πως δεν μπορεί να μείνει εκεί γιατί δεν του βγαίνουν ώρες . αναγκάζεται λοιπ'ον να φύγει ο αποσπασμένος.έτσι δεν γίνεται ?