*

Αποστολέας Θέμα: Προβλήματα με δύσκολο μαθητή  (Αναγνώστηκε 26141 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #70 στις: Δεκέμβριος 21, 2015, 12:25:32 πμ »
Το να αναφέρουμε την εμπειρία που έχουμε από την κατάσταση που επικρατεί σε αρκετά σχολεία δεν μας κάνει ούτε πεσιμιστες ούτε καμένους. Οι αναπληρωτες είναι εκ των πραγμάτων αλεξιπτωτιστες που καλούνται να τα βγάλουν πέρα με τα μέσα που έχουν. Τις καταστάσεις και τα μέσα τα έχουν διαμορφώσει άλλοι. Και φυσικά όλοι έχουμε ευθύνες. Μέσα σε όλα καλό θα ήταν να έχουμε και μια εικόνα της παιδαγωγικής διάστασης της διδασκαλίας μας γιατί το 5 του μαθητή συχνά , όχι πάντα ούτε τις περισσότερες φορές, αλλά συχνά αντανακλά την έλλειψη παιδαγωγικής επαρκειας του καθηγητή,  είτε τυπικής είτε ουσιαστικης.

ε όχι συναδέλφισα... πας να υπερασπιστείς δεν ξέρω τι και τα κάνεις χειρότερα
λυπάμαι αλλά είναι ακριβώς όπως τα είπα
και για να προσθέσω, ο αναπληρωτής δεν έχει δικαιολογία, δεν είναι ούτε αλεξιπτωτιστής ούτε έρμαιο, ίσα ίσα έχει μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας και είναι περισσότερο αδέσμευτος από όσο είναι ο μόνιμος

Το άλλο που είπες ότι τις καταστάσεις τις έχουν διαμορφώσει άλλοι ας το δεχτώ..... αλλά την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει αυτός που την συντηρεί την κατάσταση, δεν πιάνει λοιπόν η καραμέλα ότι φταίνε οι άλλοι... ας ήμαστε εμείς σωστοί και εντάξει με την συνείδηση μας.

αααα και τα παιδαγωγικής επάρκειας είναι φτηνό bulling συναδέλφισα σε κάποιον που προσπαθεί να κάνει σωστά την δουλειά του, δεν περίμενα να το ακούσω αυτό από συνάδελφο, προτιμώ έναν συνάδελφο που θα βάλει 5 σε κάποιον που το αξίζει και ας μην κατάφερε να τον πάει στο 8 πάρα έναν συνάδελφο που βάζει τόσο όσο για να μην τον "πρήζουν" ή μην τον πουν "παιδαγωγικά ανεπαρκή" .....

Ξέρω περιπτώσεις που καθηγητές που ήταν επιτηρητές άνοιξαν βιβλία και τους διάβαζαν και οι μαθητές έγραφαν!!!
Το τράβηγμα βαθμών προς τα επάνω ώστε να βοηθήσουμε το παιδί να περάσει γίνεται τόσο συχνά που πλέον είναι ο κανόνας. Και το γνωρίζουν και οι μαθητές φυσικά.

αυτό το ότι βοηθούμε τα παιδιά είναι η άλλη μεγάλη δικαιολογία που έχουν βρει ορισμένοι συνάδελφοι για να δικαιολογήσουν την κατάντια τους...

@fertility κράτα γερά εσύ μην μασάς...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:06:39 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #71 στις: Δεκέμβριος 21, 2015, 12:33:42 πμ »
@kinegire νομίζω είσαι "σκληρός" με τη συναδέλφισσα.
Έχει δίκιο ότι δεν είναι εύκολα όταν πας στα μέσα της χρονιάς και είσαι πιο νέος καθηγητής να ακολουθήσεις αυτόνομη πορεία.
Δεν νομίζω ότι οι αναπληρωτές/ωρομίσθιοι έχουν μεταλύτερη ελευθερία όπως λες.

Από την άλλη όμως ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Είναι συνολικό το φταίξιμο και ατομικά ο καθένας έχει τις ευθύνες του για τους βαθμούς που βάζει και τη συμπεριφορά του. Είτε λίγα χρόνια σε ένα σχολείο, είτε πολλά, είτε μόνιμος, είτε αναπληρωτής.

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #72 στις: Δεκέμβριος 21, 2015, 12:39:40 πμ »
ας μου επιτραπει με την αγνοια που εχω, να πω οτι αυτο το πραγμα ειναι εγκληματικο.
Δεν ξερω τι σοι καλοι σαμαριτες ειναι μερικοι εκπαιδευτικοι, παντως εγω δεν ειμαι και ουτε θα γινω.
Ειμαι σε ενα κλαδο που βγαζει επαγγελματιες μεγαλης ευθυνης, και το να πω σε ενα μαθητη σημερα (και αυριανο επαγγελματια) παρε ενα 15 ενω αξιζει για 5, χτιζω ενα σκαλοπατι για πιθανο ενδεχομενο να πεθανουν  ανθρωποι επειδη ο συγκεκριμενος μπορει να αναλαβει ενα τετοιο ποστο ευθυνης.
Φυσικα και κανω ενα μεγαλο νοητικο αλμα και το τραβαω απο τα μαλλια, ομως ακομα και ετσι, ειναι κατι που δεν μπορει να αποκλειστει και να πεις δεν θα γινει ποτε, ειναι ενα εστω ελαχιστο ποσοστο που μπορει και να συμβει.
Καποιοι τετοια "επαγγελματιες" δουλευαν σε τετοια ποστα, οδηγησαν ανθρωπους στο θανατο, και οταν ηταν πιο μικροι, πεταγαν μπουκαλια στις ταξεις τους, γλειφανε καθηγητες και διαφορα αλλα, και πιο ηταν το αποτελεσμα?

Προτιμω να με διωξουν παρα να εχω συμμετοχη σε τετοιες ιστοριες.


Τελος για τις αντιγραφες εχω φτιαξει καλη πατεντα.
Βαζω διαγωνισματα τα οποια βασιζονται στην κριτικη σκεψη και οχι στη παπαγαλια η την αντιγραφη.
(ετσι πληροφοριακα για να φτιαξω ενα διαγωνισμα μου παιρνει 2 τριωρα απογευματα τουλαχιστον)
Αφου σκεφτομαι να τους βαζω να γραφουν ομαδικα για να μην νομιζουν οτι ειναι τιποτα εξυπνοι που με κοροιδευουν.
Οποιος δεν διαβαζει, δεν προσπαθει, δεν αγωνιζεται, δεν ενδιαφερεται, σπιτι του η οπου αλλου νομιζει.


Ουτε εκστρατεια κανω, ουτε με ενδιαφερει να φτιαξω την εκπαιδευση, ουτε με απασχολουν τι κανουν οι αλλοι, ουτε θελω να κρινω κανενα.
Με ενδιαφερει τι κανω εγω και η συνειδηση μου και κατα ποσο ειμαι σωστος σε αυτα που πιστευα μια ζωη και πιστευω μεχρι και σημερα.
Σωστος.Τα κακομαθαινουν με μεγαλους βαθμους-δεν ασχολουνται κιολας- και καλλιεργουν την λογικη της ησσονος προσπαθειας.Γι αυτο δεν ξερουν ουτε τι γιορταζουμε την 25 Μαρτιου και ουτε να συνταξουν μια παραγραφο.Ολα στο πιατο και ετοιμα δεν θα τα βρουν εξω στη ζωη.Ο δασκαλος ειναι συμπαραστατης,θα σε βοηθησω αν με βοηθησεις.Ο,τι μπορεις,εγω μαζι σου.Δεν μπορεις να πιεσεις κανεναν περα απο τις δυνατοτητες του,αλλα προσπαθησε βρε αδερφε,δειξε μου οτι προσπαθεις κι εγω εδω ειμαι.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #73 στις: Δεκέμβριος 21, 2015, 12:44:48 πμ »
@kinegire νομίζω είσαι "σκληρός" με τη συναδέλφισσα.
Έχει δίκιο ότι δεν είναι εύκολα όταν πας στα μέσα της χρονιάς και είσαι πιο νέος καθηγητής να ακολουθήσεις αυτόνομη πορεία.
Δεν νομίζω ότι οι αναπληρωτές/ωρομίσθιοι έχουν μεταλύτερη ελευθερία όπως λες.

Από την άλλη όμως ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Είναι συνολικό το φταίξιμο και ατομικά ο καθένας έχει τις ευθύνες του για τους βαθμούς που βάζει και τη συμπεριφορά του. Είτε λίγα χρόνια σε ένα σχολείο, είτε πολλά, είτε μόνιμος, είτε αναπληρωτής.

δεν είμαι σκληρός... έτσι έχουν τα πράγματα και δεν καταλαβαίνω τίποτα.... τι θα πει αυτόνομη πορεία ? τι σχέση έχουν οι άλλοι με το μάθημα σου και τους βαθμούς σου, να σου απαντήσω εγώ, έχουν όση τους δώσεις εσύ. Εσύ αποφασίζεις τι θα κάνεις, δεν είναι λοιπόν συνολικό το φταίξιμο είναι καθαρά ατομικό. Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια, αν θέλουμε να εθελοτυφλούμε για να νιώθουμε καλύτερα αυτό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο και δεν μπορώ να ακολουθήσω.
Επιμένω ότι ο αναπληρωτής έχει μεγαλύτερη ελευθερία σε σχέση με τον μόνιμο που έχει δεσμούς με την πάροδο των χρόνων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:06:39 »

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #74 στις: Δεκέμβριος 21, 2015, 12:45:12 πμ »
Δεν υπάρχει κάτι να υπερασπιστω,  συνάδελφε. Η διαπίστωση των καταστάσεων δεν αποτελεί αναφορά πεπραγμενων.
Ααα και όσο για τα περί παιδαγωγικής επαρκειας αν πρόσεξες αναφέρομαι στην ουσιαστική έννοια της παιδαγωγικής ικανότητας. Προσωπικά θεωρώ ότι όταν ο μαθητής μου αποτυγχάνει πρέπει πρώτα να δω αν έχω κάνει εγώ λάθη  ή αν έπρεπε να κάνω κάτι διαφορετικό.
Το 5 και το 8 δεν έχουν καμια πρακτική διαφορά φορά αλλά το 9 από το 11 έχει. Και αν γίνει αυτό είμαι περήφανη κυρίως για τον μαθητή μου. Η δουλειά μας δεν είναι να βαθμολογουμε   αλλά να διδάσκουμε . Η αξιολόγηση του μαθητή είναι εργαλείο και όχι σκοπός.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2015, 01:11:39 πμ από aghathi »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #75 στις: Δεκέμβριος 21, 2015, 09:34:38 πμ »
Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι ένα μεγάλο μερίδιο της ευθύνης είναι δικό μας.

Εκεί που το χάνουμε λίγο -και προσωπικά συμφωνώ 100% με την agathi-, είναι στο ότι η πρώτη μας ευθύνη μας είναι να κάνουμε το μάθημά μας καλά. Η αποτυχία των μαθητών είναι και δική μας ευθύνη, είτε το θέλουμε είτε όχι. Και ναι, όταν κλείσει πόρτα, η τάξη είναι αποκλειστικά δική μας. Δικό μας το μάθημα, άρα δική μας και η αποτυχία.

Α, και ο βαθμός δεν είναι αυτοσκοπός. Αν έχουμε φτάσει στο σημείο να μη μπορούμε να δώσουμε άλλα κίνητρα για μάθηση και σωστή συμπεριφορά στο μαθητή εκτός από το βαθμό, το έχουμε χάσει το παιχνίδι πριν μπούμε στην τάξη.

ΥΓ. Επιμένω ότι αυτά που λέω ισχύουν πολύ περισσότερο για τις μικρές τάξεις. Στη Γ' λυκείου είναι πολύ αργά για δάκρυα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2593
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #76 στις: Δεκέμβριος 21, 2015, 10:25:20 πμ »
elranna,
σωστά, μεγάλο μερίδιο της ευθύνης ανήκει στον εκπαιδευτικό. Όχι, όμως, όλο. Αν ο μαθητής δεν θέλει να βοηθήσει τον εαυτό του του, κάνοντας μία ελάχιστη προσπάθεια, παρ'ολη την προσέγγιση του εκπαιδευτικού, τότε δεν γίνονται θαύματα, ειδικά στο λύκειο. Όλοι έχουμε συναντησει και τέτοιες περιπτώσεις. Και σίγουρα σε αυτή την περίπτωση, οι μεγάλοι βαθμοί κακομαθαίνουν τον μαθητή και δεν έχουν νόημα.

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #77 στις: Δεκέμβριος 21, 2015, 04:13:04 μμ »
ε όχι συναδέλφισα... πας να υπερασπιστείς δεν ξέρω τι και τα κάνεις χειρότερα
λυπάμαι αλλά είναι ακριβώς όπως τα είπα
και για να προσθέσω, ο αναπληρωτής δεν έχει δικαιολογία, δεν είναι ούτε αλεξιπτωτιστής ούτε έρμαιο, ίσα ίσα έχει μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας και είναι περισσότερο αδέσμευτος από όσο είναι ο μόνιμος


Ωραία αυτά που λες για την ελευθερία των αναπληρωτών, αλλά ο περσινός διευθυντής μου προκειμένου να απαλλαχθεί από την ενοχλητική και αναπόφευκτα δυσάρεστη παρουσία μου ( σε συνδυασμό με την ψηφοφορία κλπ κλπ) φρόντισε να ξεχάσει να δηλώσει το κενό στο σχολείο και απλά με έστειλε από εκεί που ήρθα.


Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #78 στις: Δεκέμβριος 21, 2015, 06:30:15 μμ »
Ωραία αυτά που λες για την ελευθερία των αναπληρωτών, αλλά ο περσινός διευθυντής μου προκειμένου να απαλλαχθεί από την ενοχλητική και αναπόφευκτα δυσάρεστη παρουσία μου ( σε συνδυασμό με την ψηφοφορία κλπ κλπ) φρόντισε να ξεχάσει να δηλώσει το κενό στο σχολείο και απλά με έστειλε από εκεί που ήρθα.

Τι να σου πω τώρα; άμα δεν δήλωσε το κενό του σχολείου μόνο και μόνο για να μην πας εσύ εκεί τότε όντως ήσουν πρόβλημα, αλλά από την άλλη εσύ δεν είσαι ο κανόνας ούτε ο διευθυντής σου. Και για να το ελαφρύνουμε, αν σε έστειλε από εκεί που ήρθες αυτό σημαίνει ότι διορίστηκες σπίτι σου, οπότε χάρη σου έκανε 😉

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #79 στις: Δεκέμβριος 22, 2015, 12:43:43 πμ »
fertility καλώς ήρθες στον μαγικό κόσμο της εκπαίδευσης  ;D
Επέτρεψέ μου να σου παραθέσω μερικές σκέψεις/διαπιστώσεις από την "εμπειρία" μου σε όλες (πλέον) της βαθμίδες εκπαίδευσης (δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, επαλ). Πωπω, πότε έγινα "πάλιουρας" και δεν το κατάλαβα;;;

1ον: τα ΕΠΑΛ είναι χαμένη υπόθεση (ως σχολεία όχι ως μαθητές) από την ημέρα ίδρυσής τους. Προσπαθούν να πατήσουν σε δύο βάρκες και αυτό δεν είναι εφικτό. Να είναι σχολεία (άρα να έχουν μαθητές) και επαγγελματικές σχολές (άρα να έχουν εκπαιδευόμενους επαγγελματίες) ταυτόχρονα. Να παρέχουν "γενική παιδεία" και "επαγγελματική κατάρτιση".
2ον: άσχετα με το ποιόν του διευθυντή τους (που σπανίως είναι το καλύτερο, καθώς τέτοιου "είδους" σχολεία προσελκύουν και αντίστοιχου "είδους" διευθυντές), τα ΕΠΑΛ τα κρατάνε οι μαθητές τους από τα @@. Κι αυτό γιατί χωρίς εγγραφές μαθητών δεν σχηματίζονται τμήματα. Χωρίς τμήματα δεν συμπληρώνουν ωράριο οι εκπαιδευτικοί. Άρα μην σου φαίνεται περίεργο που όλοι προάγονται και που οι καθηγητές και οι διευθυντές μπορεί να παρακαλάνε τους ντόπιους να γραφτούν στο ΕΠΑΛ προκειμένου να λειτουργήσει.
3ον: μαθητής που έχει φτάσει στην 1η λυκείου χωρίς να ξέρει να γράψει το όνομά του, όσες φορές και να μείνει στην τάξη, δεν θα μάθει να το γράφει. Τα κενά που έχει δεν μπορούν πλέον να αναπληρωθούν. Θα μου πεις τώρα, γιατί έφτασε στην 1η λυκείου; Γιατί και στην 1η γυμνασίου πάλι δεν ήξερε να γράφει το όνομά του και πάλι δεν γινόταν να το μάθει τότε. Και γιατί έφτασε στην 1η γυμνασίου; Γιατί και στην 6η δημοτικού δεν το ήξερε. Και στην 3η δημοτικού δεν το ήξερε. Και στην 1η δεν το ήξερε. Στην 1η δημοτικού μπορεί να έμεινε μία χρονιά. Όταν όμως τελείωσε και εκέινη η χρονιά και για 2η φορά έκανε την 1η δημοτικού και πάλι δεν ήξερε να γράφει το όνομά του, τότε οι δάσκαλοί του κατάλαβαν ότι και 3η χρονιά να έμενε πάλι δεν θα το μάθαινε, οπότε αποφάσισαν να τον προάγουν. Και κάπως έτσι "δημιουργήθηκε" ο μαθητής που βλέπεις. Τα παιδιά αυτά προέρχονται από σπίτια που τους παρέχουν μηδενική υποστήριξη και μπαίνουν σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν έχει τα μέσα να τους διαχειριστεί (εξατομικευμένη διδασκαλία, κοινωνικοί λειτουργοί κτλ).

Τι θα έκανα εγώ:
- γράφε στο ποινολόγιο όλες τις ωριαίες που δίνεις. Ειδικά όταν γίνονται τέτοια σκηνικά, να γράφεις αναλυτικα΄στη δικαιολόγηση τι έγινε
- ζήτα να γίνει σύλλογος για παιδαγωγικά θέματα και συγκεκριμένα για τον μαθητή αυτό. Μην διστάζεις, δεν είναι "ανήκουστο" να ζητήσεις κάτι τέτοιο, είανι αρκετά συχνό φαινόμενο, δεν θα φανείς περίεργος. Μην περιμένεις όμως να γίνει κάτι από αυτόν. Τον πόνο σας θα πείτε μόνο. Εάν θέλεις να συζητηθεί κάποια τιμωρία θα πρέπει να ζητάς να γίνει σύλλογος άμεσα μετά από κάποιο περιστατικό.
- πάρε τηλέφωνο τον σχολικό σύμβολο παιδαγωγικής ευθύνης. Αυτό δεν χρειάζεται να το μάθει ο διευθυντής. Το τηλέφωνο είανι ανεπίσημο. Πες το πρόβλημά σου και άκου τι έχει να σου πει. "κόψε τον" εάν ξέρει τι του γίνεται, εάν θα σε στηρίξει, εάν θέλει να ασχοληθεί. Εάν ναι, τότε τον καλείς και επισήμως μέσω του διευθυντή. Εάν δεν θέλει, πάλι μπορείς να τον καλέσεις επισήμως, για τυπικούς λόγους, ακόμα καλύτερα ΑΦΟΥ γίνει ο σύλλογος στο σχολείο σου και αναφέρεις εκεί ότι επιθυμείς να καλεστεί ο σύμβουλος.
- αν δεις κι αποειδείς, πες του να μην ξαναπατήσει στο μάθημα και ότι θα του βάλεις προβιβάσιμο βαθμό, γράφε τις απουσίες του ως ωριαίες στο απουσιολόγιο, αλλά ΜΗΝ τις γράφεις στο ποινολόγιο. Στο τέλος της χρονιάς θα διαγραφούν από τον σύλλογο καθηγητών.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2593
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #80 στις: Δεκέμβριος 22, 2015, 10:45:10 πμ »

- αν δεις κι αποειδείς, πες του να μην ξαναπατήσει στο μάθημα και ότι θα του βάλεις προβιβάσιμο βαθμό, γράφε τις απουσίες του ως ωριαίες στο απουσιολόγιο, αλλά ΜΗΝ τις γράφεις στο ποινολόγιο. Στο τέλος της χρονιάς θα διαγραφούν από τον σύλλογο καθηγητών.

Δεν είναι μόνο στο ΕΠΑΛ. Και σε ΓΕΛ, τα ίδια μπορεί να συμβούν. Μία χρονιά, στην Γ' Λυκείου, μέσα σε μάθημα επιλογής, άλλης καθηγήτριας, δύο ζωηρά "βλαστάρια" είχαν κατεβάσει τα παντελόνια τους. Τότε, είχε γίνει συμφωνία με το διευθυντή (δεν ξέρω αν είχε γίνει σύλλογος, διότι είχα προσληφθεί στο σχολείο μετά το περιστατικό), οι δύο μαθητές να μην έρχονται στο συγκεκριμένο μάθημα (ήταν και τελευταία ώρα) και οι απουσίες να μπαίνουν, αλλά χωρίς ποινολόγιο. Στο τέλος, στο μάθημα, είχαν πάρει βαθμό, λίγο παραπάνω από τη βάση και ότι είχαν γράψει στις ενδοσχολικές.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 22, 2015, 10:46:56 πμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3491
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #81 στις: Μάρτιος 02, 2016, 09:46:03 μμ »
Επειδή βλέπω ότι αυτά που περνάμε συμβαίνουν σε πολλά σχολεία, καταθέτω κι εγώ την φετινή εμπειρία μου. Έφτασα στο σημείο για πρώτη φορά στα 7 χρόνια που είμαι σε δημόσια σχολεία να έχω πρόβλημα με δύο μαθητές που δημιουργούν συνεχώς πρόβλημα.Ο διευθυντής στο σχολείο που είμαι φέτος μας ζήτησε από την αρχή της χρονιάς να μην περνάμε ωριαίες στο ποινολόγιο γιατί δεν μπορούν να σβηστούν!  Δυστυχώς, το έχω ξαναγράψει, υποχωρήσαμε σε αυτό αρκετοί καθηγητές. Και πολύ φοβάμαι ότι με την ανοχή του διευθυντή τα πράγματα θα χειροτερέψουν.Τι μπορώ να κάνω εκτός από το να καλέσω τους γονείς στο σχολείο; Να ζητήσω να γίνει σύλλογος για την περίπτωση των δύο μαθητών; Και πώς μπορώ να το διαχειριστώ διαφορετικά; 

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 444
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #82 στις: Μάρτιος 03, 2016, 12:11:08 πμ »
Πρώτα πρώτα κακώς υποχωρήσατε, άρχισε να περνάς ωριαίες όποτε σε ενοχλούν.
Αν σου πει τίποτα ο διευθυντής, είναι δικαίωμά σου στο οποίο δεν του πέφτει λόγος.
Για χοντρά παραπτώματα τους στέλνεις στο γραφείο και ζητάς να επιβάλλει αυτός μεγαλύτερη ποινή.
Μια - δύο θα αναγκαστεί να τους βάλει χέρι και θα μαζευτούν.
Τι τάξη πάνε και σε τι μάθημα τους έχεις;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2016, 12:14:55 πμ από gf »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: προβληματα με δυσκολο μαθητη
« Απάντηση #83 στις: Μάρτιος 03, 2016, 01:49:00 πμ »
Γιατί εγώ νομίζω το αντίθετο, δηλ. οτι μόνο αν είναι περααμένες στο ποινολόγιο οι αποβολές/ ωριαίες αποβολές, τότε μόνο μπορούν να σβηστούν στο τέλος από τον Σύλλογο Καθηγητών 5 ημέρες εξ' αυτών?
  

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 898
Σύνολο: 901

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.