0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το να αναφέρουμε την εμπειρία που έχουμε από την κατάσταση που επικρατεί σε αρκετά σχολεία δεν μας κάνει ούτε πεσιμιστες ούτε καμένους. Οι αναπληρωτες είναι εκ των πραγμάτων αλεξιπτωτιστες που καλούνται να τα βγάλουν πέρα με τα μέσα που έχουν. Τις καταστάσεις και τα μέσα τα έχουν διαμορφώσει άλλοι. Και φυσικά όλοι έχουμε ευθύνες. Μέσα σε όλα καλό θα ήταν να έχουμε και μια εικόνα της παιδαγωγικής διάστασης της διδασκαλίας μας γιατί το 5 του μαθητή συχνά , όχι πάντα ούτε τις περισσότερες φορές, αλλά συχνά αντανακλά την έλλειψη παιδαγωγικής επαρκειας του καθηγητή, είτε τυπικής είτε ουσιαστικης.
Ξέρω περιπτώσεις που καθηγητές που ήταν επιτηρητές άνοιξαν βιβλία και τους διάβαζαν και οι μαθητές έγραφαν!!!Το τράβηγμα βαθμών προς τα επάνω ώστε να βοηθήσουμε το παιδί να περάσει γίνεται τόσο συχνά που πλέον είναι ο κανόνας. Και το γνωρίζουν και οι μαθητές φυσικά.
ας μου επιτραπει με την αγνοια που εχω, να πω οτι αυτο το πραγμα ειναι εγκληματικο.Δεν ξερω τι σοι καλοι σαμαριτες ειναι μερικοι εκπαιδευτικοι, παντως εγω δεν ειμαι και ουτε θα γινω.Ειμαι σε ενα κλαδο που βγαζει επαγγελματιες μεγαλης ευθυνης, και το να πω σε ενα μαθητη σημερα (και αυριανο επαγγελματια) παρε ενα 15 ενω αξιζει για 5, χτιζω ενα σκαλοπατι για πιθανο ενδεχομενο να πεθανουν ανθρωποι επειδη ο συγκεκριμενος μπορει να αναλαβει ενα τετοιο ποστο ευθυνης.Φυσικα και κανω ενα μεγαλο νοητικο αλμα και το τραβαω απο τα μαλλια, ομως ακομα και ετσι, ειναι κατι που δεν μπορει να αποκλειστει και να πεις δεν θα γινει ποτε, ειναι ενα εστω ελαχιστο ποσοστο που μπορει και να συμβει.Καποιοι τετοια "επαγγελματιες" δουλευαν σε τετοια ποστα, οδηγησαν ανθρωπους στο θανατο, και οταν ηταν πιο μικροι, πεταγαν μπουκαλια στις ταξεις τους, γλειφανε καθηγητες και διαφορα αλλα, και πιο ηταν το αποτελεσμα?Προτιμω να με διωξουν παρα να εχω συμμετοχη σε τετοιες ιστοριες.Τελος για τις αντιγραφες εχω φτιαξει καλη πατεντα.Βαζω διαγωνισματα τα οποια βασιζονται στην κριτικη σκεψη και οχι στη παπαγαλια η την αντιγραφη.(ετσι πληροφοριακα για να φτιαξω ενα διαγωνισμα μου παιρνει 2 τριωρα απογευματα τουλαχιστον)Αφου σκεφτομαι να τους βαζω να γραφουν ομαδικα για να μην νομιζουν οτι ειναι τιποτα εξυπνοι που με κοροιδευουν.Οποιος δεν διαβαζει, δεν προσπαθει, δεν αγωνιζεται, δεν ενδιαφερεται, σπιτι του η οπου αλλου νομιζει.Ουτε εκστρατεια κανω, ουτε με ενδιαφερει να φτιαξω την εκπαιδευση, ουτε με απασχολουν τι κανουν οι αλλοι, ουτε θελω να κρινω κανενα.Με ενδιαφερει τι κανω εγω και η συνειδηση μου και κατα ποσο ειμαι σωστος σε αυτα που πιστευα μια ζωη και πιστευω μεχρι και σημερα.
@kinegire νομίζω είσαι "σκληρός" με τη συναδέλφισσα.Έχει δίκιο ότι δεν είναι εύκολα όταν πας στα μέσα της χρονιάς και είσαι πιο νέος καθηγητής να ακολουθήσεις αυτόνομη πορεία.Δεν νομίζω ότι οι αναπληρωτές/ωρομίσθιοι έχουν μεταλύτερη ελευθερία όπως λες. Από την άλλη όμως ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Είναι συνολικό το φταίξιμο και ατομικά ο καθένας έχει τις ευθύνες του για τους βαθμούς που βάζει και τη συμπεριφορά του. Είτε λίγα χρόνια σε ένα σχολείο, είτε πολλά, είτε μόνιμος, είτε αναπληρωτής.
ε όχι συναδέλφισα... πας να υπερασπιστείς δεν ξέρω τι και τα κάνεις χειρότεραλυπάμαι αλλά είναι ακριβώς όπως τα είπα και για να προσθέσω, ο αναπληρωτής δεν έχει δικαιολογία, δεν είναι ούτε αλεξιπτωτιστής ούτε έρμαιο, ίσα ίσα έχει μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας και είναι περισσότερο αδέσμευτος από όσο είναι ο μόνιμος
Ωραία αυτά που λες για την ελευθερία των αναπληρωτών, αλλά ο περσινός διευθυντής μου προκειμένου να απαλλαχθεί από την ενοχλητική και αναπόφευκτα δυσάρεστη παρουσία μου ( σε συνδυασμό με την ψηφοφορία κλπ κλπ) φρόντισε να ξεχάσει να δηλώσει το κενό στο σχολείο και απλά με έστειλε από εκεί που ήρθα.
- αν δεις κι αποειδείς, πες του να μην ξαναπατήσει στο μάθημα και ότι θα του βάλεις προβιβάσιμο βαθμό, γράφε τις απουσίες του ως ωριαίες στο απουσιολόγιο, αλλά ΜΗΝ τις γράφεις στο ποινολόγιο. Στο τέλος της χρονιάς θα διαγραφούν από τον σύλλογο καθηγητών.