*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών  (Αναγνώστηκε 285686 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #406 στις: Ιούνιος 03, 2016, 11:56:48 μμ »
διορισμοί δεν πρόκειται να γίνουν παρά μόνο με δικαστκές αποφάσεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:23:27 »

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #407 στις: Ιούνιος 04, 2016, 12:07:10 πμ »
Η πρόταση Φίλη ήταν καλός συμβιβασμός. Έστελνε αυτούς που δεν είχαν επιτυχία στον ΑΣΕΠ και μεγάλη προυπηρεσία κάπου στη μέση πάνω από τους επιτυχόντες με μεγάλους βαθμούς και μηδενική προυπηρεσία και μπροστά έβγαιναν αυτοί που είχαν και υψηλή επιτυχία ΑΣΕΠ αλλά και προυπηρεσία.

 στο διόρθωσα... τουλάχιστον για τον δικο μου πίνακα, χωρίς παρεξήγηση.

Δυστυχώς η προσπάθεια δεν απέδωσε καρπούς και οδήγησε τους "αντιμαχόμενους" στην κατά μέτωπο κόντρα.
Ο καθένας διεκδικεί το έννομο ή δίκαιο κατ' αυτόν συμφέρον του  όπως επιθυμεί...

συμφωνώ!! το υπουργείο λειτούργησε χωρίς καμία συναίσθηση ευθύνης...

Ένα να σκεφτούν οι "αντιμαχόμενοι": Αν βρισκόντουσαν στη θέση του άλλου, πάλι την ίδια αντιπαράθεση δεν θα είχαμε;

όχι!! εγώ θα ήμουν ευχαριστημένη με αναπληρωση και προσαύξηση στον επομενο γραπτό... αλλά κυρίως πάνο δεν θα φώναζα σε φόρουμ αν δεν είχα δικαστικές αποφάσεις, δεν είναι απλώς προσωπική μας άποψη οσα λέμε, γραπτά τα είδαμε από το στε!!! αυτά που ζούσαμε διαβάσαμε, οπως είπε η μάρθα, όταν ζεις κάθε μέρα την ανομία τη νομιμοποιείς μέσα σου...

Μια άλλη λύση θα ήταν πλήρης διαχωρισμός με ποσόστωση. Οι μεν να διορίζονται μέσω της επιτυχίας στον ΑΣΕΠ και οι δε μέσω της προυπηρεσίας, τόσο για αναπλήρωση, όσο και για μόνιμους διορισμούς, μέχρι να βρεθεί πρόσθετος τρόπος διορισμού μέσω καθηγητικών σχολών στην δευτεροβάθμια  με αυστηρά καθορισμένο  αριθμό θέσεων και την παράλληλη μείωση του αριθμού των εισακτέων στις σχολές της  πρωτοβάθμιας  για να μπαίνουν και νέοι ηλικιακά εκπαιδευτικοί στα σχολεία.
Διορισμοί με μοριοδότηση σημαίνει νέα επετηρίδα με τα αδιέξοδά της και μηδενικές ευκαιρίες για τους νέους...

για το πρώτο σου απάντησε ο trust, το 60-40 αντισυνταγματικο, σαφέστερα δεν θα μποροτσαν να το πουν στην απόφαση. Για το 2ο συμφωνω.

και συμφωνώ και με την ανάλυση του sikat!!

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #408 στις: Ιούνιος 04, 2016, 12:23:33 πμ »
[...] Διορισμοί με μοριοδότηση σημαίνει νέα επετηρίδα με τα αδιέξοδά της και μηδενικές ευκαιρίες για τους νέους...

Ο νόμος 2190/94, όπως ισχύει, ορίζει ρητώς ότι στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ για τον διορισμό με σειρά προτεραιότητας (βλ. μοριοδότηση), η προϋπηρεσία δεν λαμβάνεται υπόψη ως βαθμολογούμενο κριτήριο για το πενήντα τοις εκατό (50%) των θέσεων που προκηρύσσονται ανά φορέα, κλάδο ή ειδικότητα.

Το αυτό θα ισχύσει και στην περίπτωση αλλαγής του συστήματος διορισμών των εκπαιδευτικών, όπως ακριβώς συμβαίνει και σε όλους τους υπόλοιπους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ με μοριοδότηση, για όλους τους φορείς του δημοσίου. Οι παλαιοί θα διαγωνιστούν για το 50% των θέσεων, και οι νέοι για το άλλο 50%. Δίκαια και συνταγματικά. Και σ’ όποιον αρέσει. Έχει ξανατονισθεί: η λογική της επετηρίδας, ας φύγει καμιά ώρα από τα μυαλά όσων ζουν ακόμα στο 1985.
Ο εν ισχύι νόμος περί ΑΣΕΠ καλύπτει απολύτως τους νέους σε περίπτωση εφαρμογής του συστήματος μοριοδότησης, ερειδόμενος στις αρχές της ισότητας και της αναλογικότητας, βάσει των πάγιων επιταγών του Συντάγματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2016, 10:44:51 πμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος minus03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #409 στις: Ιούνιος 04, 2016, 12:39:56 πμ »
με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των γυμνασίων ,και σύντομα των λυκείων, όλη αυτή κουβέντα και η σύγκρουση δεν θα έχει κανένα νόημα...
ειδικα για κάποιες ειδικότητες...
ίσως θα έπρεπε εκεί να εστιάζουμε...
εκτός κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι υπάρχει ακόμα αγιος βασίλης...δηλαδή 20000 διορισμοί.... :P...
όπως και σε όλες τις δικαστικές αποφάσεις λαμβάνεται πάντα υπόψην , η "εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των σχολείων και το δημόσιο συμφέρον"...αυτά....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:23:27 »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #410 στις: Ιούνιος 04, 2016, 07:43:16 πμ »
Ο Φίλης πάντως μιλάει για ένα νέο σύστημα διορισμών και προσλήψεων. Από την άλλη ετοιμάζει μέτρα εξοικονόμησης προσωπικού και ο αριθμός των προσλήψεων των αναπληρωτών αναμένεται να μειωθεί στο σχολικό έτος 2016-2017.

Με αυτά τα δεδομένα ο Φίλης μάλλον θα εξαπατήσει τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς και στην συνέχεια. Δεν θα προχωρήσει σε διορισμούς ούτε στην επόμενη χρονιά. Απλά θα αρχίσει μία συζήτηση με συνδικαλιστές και ενώσεις εκπαιδευτικών που δεν θα τελειώσει ποτέ. Το πολυειπωμένο πλάνο των 20.000 διορισμών για τα επόμενα τρία χρόνια βέβαια, θα το επαναλαμβάνει συνεχώς, όσο είναι υπουργός.

Αυτό που μένει δηλαδή είναι αυτές οι μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών. Το καθεστώς των αναπληρωτών που υπάρχει αυτή την στιγμή θα περάσει από την κρίση του ΣτΕ. Αν το ΣτΕ δώσει νέα παράταση αυτό θα το δούμε μέσα στο καλοκαίρι. Πάντως ο Φίλης ρισκάρει με την απόφασή του να αποσύρει την τελευταία στιγμή το νέο νομοσχέδιο, την ομαλή λειτουργία πολλών σχολείων στην επικράτεια.

Κάποιοι εδώ στο φόρουμ δεν έχει καταλάβει τι σημαίνει νομολογία του ΣτΕ που λέει και ο Φίλης. Επιμένετε αποκλειστικά στην απόφαση 4303 και αρέσκεστε να δίνεται την ερμηνεία που σας βολεύει. Σύντομα από τις επόμενες αποφάσεις του ΣτΕ θα δείτε ότι όλες οι αποφάσεις του συνδέονται. Αυτή την περίοδο υπάρχει και η συνεχιζόμενη απεργία με αποτέλεσμα κάποιες σημαντικές αποφάσεις του ΔΕΑ να μείνουν πίσω.

Σήμερα η αποχή των δικηγόρων αποφασίστηκε να συνεχιστεί με 36 έναντι 22 ψήφους. Ε, κάποια στιγμή θα λήξει. Κάνετε υπομονή και θα δείτε τι σημαίνει ακυρωτικές αποφάσεις και ποιες είναι οι συνέπειες στους διορισμούς και τις προσλήψεις. Μία γεύση άλλωστε έχετε πάρει ήδη πριν την απεργία.

Κατά την γνώμη δεν τίθεται κανένα θέμα συμβιβασμού διότι και ένας να είναι αδικημένος, θα προσφύγει στα δικαστήρια και ο συμβιβαστικός νόμος θα ανατραπεί. Όποιος νόμος θα δοκιμαστεί στα δικαστήρια λοιπόν όπως και ο κάθε υπουργός για τις επιλογές του. Πάντα υπάρχει λύση αλλά αυτή θα είναι στα πλαίσια του συντάγματος, στην ουσία υποδεικνύεται από τις αποφάσεις του ΣτΕ που ερμηνεύει τους συνταγματικούς νόμους.

Αυτοί είναι οι κανόνες του πολιτεύματός μας ανεξάρτητα αν παρακάμφθηκαν από πολιτικούς και συνδικαλιστές.
για την απόφαση 4303: το ΣτΕ με απλά λόγια κι, όχι όπως θέλουν να το  καταλαβαίνουν επιλεκτικά οι ΣτΕαδίτες:  ειπε πως μέχρι το τέλος του σχ. έτους 15-16 οι προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται όπως πέρυσι διότι διορισμοί μονίμων λόγω δημοσιονομικής συγκυρίας δεν είναι δυνατοί, άρα δεν μπορεί να γίνει ασεπ ώστε να συνταχθούν νέοι πίνακες αναπληρωτων....Δέχθηκε το οικονομικό εμπόδιο....το ερώτημα είναι: σε μία νέα προσφυγή των θιγομένων....το ΣτΕ θα δεχθεί αυτό  το επιχείρημα που θα επικαλεστεί το Υπουργείο; (κατά την ταπεινή μου άποψη θα το δεχθεί, διότι ...Ανάγκα και θεοί πείθονται). Ή θα του πει, με απλές κουβέντες, κοίταξε κύριε Υπουργείο, αλλά δεν με νοιάζει αν έχεις ή δεν έχεις λεφτά, αλλά πρέπει να κάνεις ασεπ για να συνταχθούν νέοι πίνακες...τη προηγούμενη φορά σου τη χάρισα τώρα οι αρχές του κράτους δικαίου μπλαμπλα, μπλα μπλα κλπ...Αλλά και να του το πει και να του επιβάλει δεν προλαβαίνει να διενεργήσει...σε 6 μήνες τουλάχιστον ...άρα πάμε για του χρόνου....Όμως το σχ. έτος 16-17 έχει ανάγκες σε έκτακτο προσωπικό...πως θα το πάρει; με βάση τους περσινούς πίνακες όπως προβλέπει ο 3848...ή μήπως όχι;
πάντως αυτό που λέτε εδώ μερικοί πως το σχέδιο Φίλη ήταν το καλύτερο δεν ισχύει, διότι το επίμαχο θέμα ήταν να φύγουν από τους πίνακες εξ ολοκλήρου οι μη  έχοντες ασεπ κι όχι να αλλάξουν όροφο στην  πολυκατοικία, και να εξακολουθούν να είναι πάνω από ασεπιτες ....αυτό ήταν ένα υβρίδιο....Η ουσία είναι πως έπρεπε να κάνει ασεπ βάσει τον 3848....αυτό του είπε το ΣτΕ, κάθε τι άλλο θα είναι στρέβλωση...Τώρα επειδή διανύουμε μεταβατική περίοδο ,κι αυτήν αναγνώρισε ως τέτοια το ΣτΕ, εφαρμόζει τα άρθρα περί μεταβατικής περιόδου του 3848...άρα είναι εντός του νόμου που το ΣτΕ θεωρεί ως πάγιο σύστημα διορισμών...
ΥΓ. κάτι για τις προσλήψεις και τον πολυπόθητο ασεπ: αναπληρωτές που είχαν ταχθεί κατά του σχεδίου Φίλη σε συναντήσεις που είχαν με βουλευετές του Συριζα στην Αθήνα και στην επαρχία έγιναν αποδέκτες της εκτίμησης  πως ούτε σε δέκα χρόνια δεν γίνονται προσλήψεις στην παιδεία, έτσι όπως έχουν τα πράγματα Απλώς για να μην έχουμε αυταπάτες 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2016, 08:15:35 πμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #411 στις: Ιούνιος 04, 2016, 09:15:26 πμ »
Άρα portokali, σύμφωνα με την λογική σου, θα συνεχίσεις να πας εσύ αναπληρωτής στους θεολόγους αφού θα παραμείνει το σύστημα αναπλήρωσης ως έχει.Και με τα διπλά μόρια παρακαλώ. Το μόνο που θα αλλάζει κάθε τόσο στους πίνακες, είναι ότι θα προστίθενται και θα προηγούνται κάποιοι από Ιδιωτικά και άλλα πιθανόν υπουργεία. Μάλιστα. Δεν το σκέφτηκα ότι έχεις έχεις και κρυφές επιθυμίες!

Να νομίζεις ότι σε βολεύει αλλά επίτρεψέ μου να έχω αντίθετη άποψη χωρίς να με χρεώνεις το ΣΤΕΑΔΙΤΗΣ. Ποιοι είναι οι στεαδίτες αυτοί που διεκδικούν το δίκαιο πους τους έκλεψαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις με τις ευλογίες της ΟΛΜΕ; Δεν είναι ντροπή να υφίστανται τέτοιες κατηγορίες/ομάδες εκπαιδευτικών σε ένα ευνομούμενο κράτος;

portokali, βλέπεις το δέντρο αλλά όχι το δάσος. Βλέπεις την 4303 αλλά όχι ολόκληρη την νομολογία του ΣτΕ. Ας περιμένουμε τον Αύγουστο - Σεπτέμβριο και θα δούμε ποιος έχει δίκαιο τουλάχιστον για φέτος με το θέμα των αναπληρωτών και την 4303.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #412 στις: Ιούνιος 04, 2016, 09:23:01 πμ »
Άρα portokali, σύμφωνα με την λογική σου, θα συνεχίσεις να πας εσύ αναπληρωτής στους θεολόγους αφού θα παραμείνει το σύστημα αναπλήρωσης ως έχει.Και με τα διπλά μόρια παρακαλώ. Το μόνο που θα αλλάζει κάθε τόσο στους πίνακες, είναι ότι θα προστίθενται και θα προηγούνται κάποιοι από Ιδιωτικά και άλλα πιθανόν υπουργεία. Μάλιστα. Δεν το σκέφτηκα ότι έχεις έχεις και κρυφές επιθυμίες!

Να νομίζεις ότι σε βολεύει αλλά επίτρεψέ μου να έχω αντίθετη άποψη χωρίς να με χρεώνεις το ΣΤΕΑΔΙΤΗΣ. Ποιοι είναι οι στεαδίτες αυτοί που διεκδικούν το δίκαιο πους τους έκλεψαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις με τις ευλογίες της ΟΛΜΕ; Δεν είναι ντροπή να υφίστανται τέτοιες κατηγορίες/ομάδες εκπαιδευτικών σε ένα ευνομούμενο κράτος;

portokali, βλέπεις το δέντρο αλλά όχι το δάσος. Βλέπεις την 4303 αλλά όχι ολόκληρη την νομολογία του ΣτΕ. Ας περιμένουμε τον Αύγουστο - Σεπτέμβριο και θα δούμε ποιος έχει δίκαιο τουλάχιστον για φέτος με το θέμα των αναπληρωτών και την 4303.
είναι ντροπή να υφίστανται τέτοιες κατηγορίες...αλλά είναι ντροπή να έχω και πανω από 60 μήνες και να λαμβανω τόσα μόρια όσα δέκα ερωτήσεις κλειστού τύπου στο γνωστικό ή στα παιδιαγωγικά...και ενώ συνεχίζω να αθροίζω προϋπηρεσία το κοντέρ να εξακολουθεί να γράφει 60....για φέτος ξεχάστε το οι πίνακες δεν αλλάζουν διότι απλώς δεν προλαβαίνει να κάνει ασεπ. Όπως είπε στην ανοικτή συζήτηση στην Καλλιθέα δεν έχει ολοκληρωθεί η αξιολογηση,οπότε και να θέλαμε δεν προλαβαίναμε....άλλος κάνει κουμάντο στο μαγαζί όπως βλέπετε...

Αποσυνδεδεμένος nat84

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #413 στις: Ιούνιος 04, 2016, 09:29:17 πμ »
με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των γυμνασίων ,και σύντομα των λυκείων, όλη αυτή κουβέντα και η σύγκρουση δεν θα έχει κανένα νόημα...
ειδικα για κάποιες ειδικότητες...
ίσως θα έπρεπε εκεί να εστιάζουμε...
εκτός κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι υπάρχει ακόμα αγιος βασίλης...δηλαδή 20000 διορισμοί.... :P...
όπως και σε όλες τις δικαστικές αποφάσεις λαμβάνεται πάντα υπόψην , η "εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των σχολείων και το δημόσιο συμφέρον"...αυτά....
Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα! Συνάδελφοι, κατανοώ πλήρως την αγωνία όλων για το όποιο σύστημα διορισμών, όμως δε νομίζετε ότι το να προσπαθούμε μεταξύ μας να το βρούμε αυτό το σύστημα οδηγεί σε μια άκαρπη αντιπαράθεση που δεν τελειώνει ποτέ? Επίσης, δε νομίζετε ότι με βάση τα ρεαλιστικά δεδομένα μια τέτοια συζήτηση πρέπει να περάσει σε δεύτερο χρόνο? Η μέχρι τώρα πορεία δείχνει ότι ο υπουργός πετάει ένα τυράκι (πχ 20000 διορισμών σε βάθος τριετίας), το οποίο εμείς τσιμπάμε παρότι ξέρουμε ότι είναι ψέμα, και ταυτόχρονα περνάει κ νομοθετεί αλλαγές οι οποίες έχουν σα μοναδικό στόχο την περιστολή δαπανών κ την εξοικονόμηση εκπαιδευτικών...Για ποιους διορισμούς μιλάμε? Εδώ απτην αλλαγή στην αβαθμια του χρόνου θα προσληφθούν κάποιες χιλιάδες λιγότεροι αναπληρωτές. Και τώρα πάει να κάνει το ίδιο στη ββαθμια. Και εξακολουθεί να λέει ότι και του χρόνου θα προσληφούν χιλιάδες...Δε μας λέει όμως πόσες χιλιάδες λιγότεροι...Ο συγκεκριμένος υπουργός έχει βρει το κόλπο. Πετάει ψεύτικες υποσχέσεις που ακούγονται ωραία στα αυτιά μας, αλλά αυτά τα οποία κάνει δεν τα πιστεύουν μετά τα μάτια μας. Στο τέλος με αυτή την πολιτική που ακολουθεί, τη μείωση στα ωρολόγια προγράμματα, θα μας πει ότι δε χρειάζονται πια και καθόλου διορισμοί...Έγινε εξορθολογισμός γιατί τα παιδιά έκαναν πολλές ώρες μάθημα και ήταν εξοντωτικό το σχολείο... ;D

Διαβάσατε τι πάει να κάνει στη ββαθμια? Δεν πρέπει να αντιδράσουμε για αυτό? Θα καθόμαστε να συζητάμε για το σύστημα διορισμών ενώ παίζεται στα ζάρια το επαγγελματικό μας μέλλον? Θα χωριστούν λέει τα μαθήματα σε βασικά κ δευτερεύοντα, και μόνο σε 4 ή 6 μαθήματα θα δίνουν οι μαθητές εξετάσεις...Οπότε καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό...Σχολείο καθαρά δύο ταχυτήτων. Σιγά σιγά θα λένε ότι μας απασχολεί να έχουμε αναπληρωτές στα βασικά μαθήματα κυρίως...μετά θα τα καταργήσουν και τελείως. Κάποτε, προ κρίσης, είχαμε ένα σχολείο με εκπαιδευτικούς. Μετά, η Διαμαντοπούλου μας εισήγαγε τον όρο βασικές και μη ειδικότητες. Τώρα, ο Φίλης θα μας πάει στα βασικά κ δευτερεύοντα μαθήματα. Και στο τέλος θα καταλήξουμε να έχουμε ένα γυμνάσιο με τέσσερα ή έξι μαθήματα. Όλα αυτά μαρτυρούν ότι η πρόθεση για την εκπαίδευση είναι να συνεχίσουν χωρίς προσλήψεις εκπαιδευτικών. Για να μην αναφερθώ στην πλήρη υποβάθμιση του σχολείου. Αντί να έχουμε ένα σχολείο πλουραλιστικό και σύγχρονο, θα γυρίσουμε στο σχολείο του '60. Θα κάνουμε κάτι για όλα αυτά???

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #414 στις: Ιούνιος 04, 2016, 09:32:21 πμ »
Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα! Συνάδελφοι, κατανοώ πλήρως την αγωνία όλων για το όποιο σύστημα διορισμών, όμως δε νομίζετε ότι το να προσπαθούμε μεταξύ μας να το βρούμε αυτό το σύστημα οδηγεί σε μια άκαρπη αντιπαράθεση που δεν τελειώνει ποτέ? Επίσης, δε νομίζετε ότι με βάση τα ρεαλιστικά δεδομένα μια τέτοια συζήτηση πρέπει να περάσει σε δεύτερο χρόνο? Η μέχρι τώρα πορεία δείχνει ότι ο υπουργός πετάει ένα τυράκι (πχ 20000 διορισμών σε βάθος τριετίας), το οποίο εμείς τσιμπάμε παρότι ξέρουμε ότι είναι ψέμα, και ταυτόχρονα περνάει κ νομοθετεί αλλαγές οι οποίες έχουν σα μοναδικό στόχο την περιστολή δαπανών κ την εξοικονόμηση εκπαιδευτικών...Για ποιους διορισμούς μιλάμε? Εδώ απτην αλλαγή στην αβαθμια του χρόνου θα προσληφθούν κάποιες χιλιάδες λιγότεροι αναπληρωτές. Και τώρα πάει να κάνει το ίδιο στη ββαθμια. Και εξακολουθεί να λέει ότι και του χρόνου θα προσληφούν χιλιάδες...Δε μας λέει όμως πόσες χιλιάδες λιγότεροι...Ο συγκεκριμένος υπουργός έχει βρει το κόλπο. Πετάει ψεύτικες υποσχέσεις που ακούγονται ωραία στα αυτιά μας, αλλά αυτά τα οποία κάνει δεν τα πιστεύουν μετά τα μάτια μας. Στο τέλος με αυτή την πολιτική που ακολουθεί, τη μείωση στα ωρολόγια προγράμματα, θα μας πει ότι δε χρειάζονται πια και καθόλου διορισμοί...Έγινε εξορθολογισμός γιατί τα παιδιά έκαναν πολλές ώρες μάθημα και ήταν εξοντωτικό το σχολείο... ;D

Διαβάσατε τι πάει να κάνει στη ββαθμια? Δεν πρέπει να αντιδράσουμε για αυτό? Θα καθόμαστε να συζητάμε για το σύστημα διορισμών ενώ παίζεται στα ζάρια το επαγγελματικό μας μέλλον? Θα χωριστούν λέει τα μαθήματα σε βασικά κ δευτερεύοντα, και μόνο σε 4 ή 6 μαθήματα θα δίνουν οι μαθητές εξετάσεις...Οπότε καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό...Σχολείο καθαρά δύο ταχυτήτων. Σιγά σιγά θα λένε ότι μας απασχολεί να έχουμε αναπληρωτές στα βασικά μαθήματα κυρίως...μετά θα τα καταργήσουν και τελείως. Κάποτε, προ κρίσης, είχαμε ένα σχολείο με εκπαιδευτικούς. Μετά, η Διαμαντοπούλου μας εισήγαγε τον όρο βασικές και μη ειδικότητες. Τώρα, ο Φίλης θα μας πάει στα βασικά κ δευτερεύοντα μαθήματα. Και στο τέλος θα καταλήξουμε να έχουμε ένα γυμνάσιο με τέσσερα ή έξι μαθήματα. Όλα αυτά μαρτυρούν ότι η πρόθεση για την εκπαίδευση είναι να συνεχίσουν χωρίς προσλήψεις εκπαιδευτικών. Για να μην αναφερθώ στην πλήρη υποβάθμιση του σχολείου. Αντί να έχουμε ένα σχολείο πλουραλιστικό και σύγχρονο, θα γυρίσουμε στο σχολείο του '60. Θα κάνουμε κάτι για όλα αυτά???
άσε που όλο λέει δεν έχω λεφτά για αναπληρωτές και την τελευταία στιγμή βρίσκει  ΠΔΕ και ΕΣΠΑ...έτσι θα δουλεύει το μαγαζί για τα επόμενα χρόνια, με συμβασιούχους ....του κοστίζει και λιγότερο....

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #415 στις: Ιούνιος 04, 2016, 09:36:36 πμ »
Θα πρέπει να ανησυχούμε για τη δέσμη προτάσεων της Νέας Δημοκρατίας για την εκπαίδευση;

ου Ζαχαρία Καψαλάκη

Διαβάζοντας την πρώτη δέσμη προτάσεων για την παιδεία  που παρουσίασε προς διαβούλευση ο Γραμματέας Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της  Νέας Δημοκρατίας Σωτήρης Γκλαβάς στην Ολομέλεια του Τομέα Παιδείας του κόμματος, τρόμαξα…

Συγκεκριμένα κάνει λόγο για: « Ένας και ενιαίος τύπος Δημοτικού σχολείου (από 6/θέσια και πάνω) που θα προσιδιάζει περισσότερο τον τύπο σχολείου ΕΑΕΠ. Ανασχεδιασμός και αναδιάρθρωση του προγράμματος σπουδών, μέσω της ενιαιοποίησης διδακτικών αντικειμένων».

Διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας αυτή την πρόταση και προσπαθώντας να την αποκρυπτογραφήσω καταλήγω στο συμπέρασμα ότι αν η Νέα Δημοκρατία εκλεγεί κυβέρνηση οδηγούσατε σε νέο γύρο συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων με στόχο να πάμε σε ένα και ενιαίο τύπο Δημοτικού σχολείου από 6/θέσια και πάνω… Εκτός αν κατάλαβα λάθος!

Είναι ένα παραμύθι που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980 και που έκλεισε χιλιάδες ολιγοθέσια σχολεία ανά την Ελλάδα και φτάσαμε στις μέρες μας στο Νομό Ηρακλείου να υπάρχουν περίπου 1500 μαθητές μεταφερόμενοι στην α/θμια εκπ/ση.

Και λέω παραμύθι γιατί οι υποσχέσεις στα σχολεία που προήλθαν από συγχωνεύσεως ξεχάστηκαν στο πέρασμα του χρόνου και τα σχολεία αυτά  έμειναν χωρίς ειδικότητες, χωρίς προσωπικό…

Βέβαια, λίγο παρακάτω οι προτάσεις κάνουν λόγιο για: Ειδικά προγράμματα και διδακτικά εγχειρίδια για τους μαθητές των ολιγοθέσιων σχολικών μονάδων με κεντρικό πυρήνα τους θεματικούς κύκλους. Πιθανόν να εννοεί ότι έχει μείνει σε νησιά ή σε περιοχές που δεν μπορεί να υπάρξουν συγχωνεύσεως…

Επίσης μια άλλη πρόταση που χρίζει περαιτέρω ερμηνείας είναι και η ακόλουθη: Μείωση του όγκου της διδακτέας ύλης (25-30 %) στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσω της διαδικασίας του εξορθολογισμού της. Ταυτόχρονη εισαγωγή της μελέτης και της εμπέδωσης των μαθημάτων της Γλώσσας και των Μαθηματικών στον πρωινό κύκλο λειτουργίας του Δημοτικού σχολείου, η οποία θα υλοποιείται από τον βασικό διδάσκοντα της τάξης. Ολοήμερο Πρόγραμμα που θα βασίζεται, κυρίως, στη δημιουργία μαθητικών ομίλων, δημιουργικών και βιωματικών δράσεων.

Και θέλει ερμηνεία γιατί η μείωση της ύλης κατά 25-30% σημαίνει και μείωση των ωρών διδασκαλίας. Και αυτό είναι λογικό επακόλουθο, αφού οι προτάσεις κάνουν λόγο για τη μεταφορά της μελέτης και της εμπέδωσης των μαθημάτων της Γλώσσας και των Μαθηματικών στον πρωινό κύκλο λειτουργίας του Δημοτικού σχολείου…

Προτάσεις που θα πρέπει να μελετηθούν και να απαντηθούν, καθώς είναι ηλίου φαεινότερο ότι οι μνημονιακές κυβερνήσεις πάντα στοχεύουν, χρησιμοποιώντας διάφορα περιτυλίγματα, στη συρρίκνωση του δημόσιου σχολείου…

http://www.e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/20645-2016-06-03-20-02-55

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #416 στις: Ιούνιος 04, 2016, 09:40:09 πμ »
είναι ντροπή να υφίστανται τέτοιες κατηγορίες...αλλά είναι ντροπή να έχω και πανω από 60 μήνες και να λαμβανω τόσα μόρια όσα δέκα ερωτήσεις κλειστού τύπου στο γνωστικό ή στα παιδιαγωγικά...και ενώ συνεχίζω να αθροίζω προϋπηρεσία το κοντέρ να εξακολουθεί να γράφει 60....για φέτος ξεχάστε το οι πίνακες δεν αλλάζουν διότι απλώς δεν προλαβαίνει να κάνει ασεπ. Όπως είπε στην ανοικτή συζήτηση στην Καλλιθέα δεν έχει ολοκληρωθεί η αξιολογηση,οπότε και να θέλαμε δεν προλαβαίναμε....άλλος κάνει κουμάντο στο μαγαζί όπως βλέπετε...
Τι σου φταίνε οι ΄΄στεαδίτες΄΄; Αυτοί είναι οι νόμοι και οι κανόνες πρόσληψης μετά την κατάργηση της επετηρίδας (όλες οι σκέψεις του ΣτΕ). Αυτές οι ερωτησούλες μετρούσαν για την πρόσληψή μας και τον διορισμό μας. Ας έγραφες καλύτερα λοιπόν.

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #417 στις: Ιούνιος 04, 2016, 09:40:35 πμ »
είναι ντροπή να υφίστανται τέτοιες κατηγορίες...αλλά είναι ντροπή να έχω και πανω από 60 μήνες και να λαμβανω τόσα μόρια όσα δέκα ερωτήσεις κλειστού τύπου στο γνωστικό ή στα παιδιαγωγικά...και ενώ συνεχίζω να αθροίζω προϋπηρεσία το κοντέρ να εξακολουθεί να γράφει 60....για φέτος ξεχάστε το οι πίνακες δεν αλλάζουν διότι απλώς δεν προλαβαίνει να κάνει ασεπ. Όπως είπε στην ανοικτή συζήτηση στην Καλλιθέα δεν έχει ολοκληρωθεί η αξιολογηση,οπότε και να θέλαμε δεν προλαβαίναμε....άλλος κάνει κουμάντο στο μαγαζί όπως βλέπετε...

"αλλά είναι ντροπή να έχω και πάνω από 60 μήνες και να λαμβάνω τόσα μόρια όσα δέκα ερωτήσεις κλειστού τύπου στο γνωστικό ή στα παιδαγωγικά..."

 Αυτό το παραμύθι για το διαγωνισμό όπου πας γράφεις 3 ώρες, ενώ κάποιοι τρέχουν και μαζεύουν προϋπηρεσία, πρέπει να σταματήσει. Έχεις συμμετάσχει σε γραπτό διαγωνισμό και ξέρεις ότι δεν πήγαμε σαν τουρίστες. η προετοιμασία ήταν επίπονη και πολύμηνη, για κάποιους πολύχρονη. Οι 10 ερωτήσεις κλειστού τύπου δεν είναι προπό. Προϋποθέτουν γνώση που δεν αποκτιέται σε μία μέρα. Για ΜΙΑ τέτοια ερώτηση, κάποιοι έχασαν διορισμό. Οι 60 μήνες δεν θα έπρεπε να μετράνε για διορισμό, παραμόνο ως προσαύξηση στο βαθμό του γραπτού. 
ΝΤΡΟΠΗ είναι η καταστρατήγηση των νόμων.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2016, 09:44:17 πμ από marias »

Αποσυνδεδεμένος nat84

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #418 στις: Ιούνιος 04, 2016, 09:43:11 πμ »
Θα πρέπει να ανησυχούμε για τη δέσμη προτάσεων της Νέας Δημοκρατίας για την εκπαίδευση;

ου Ζαχαρία Καψαλάκη

Διαβάζοντας την πρώτη δέσμη προτάσεων για την παιδεία  που παρουσίασε προς διαβούλευση ο Γραμματέας Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της  Νέας Δημοκρατίας Σωτήρης Γκλαβάς στην Ολομέλεια του Τομέα Παιδείας του κόμματος, τρόμαξα…

Συγκεκριμένα κάνει λόγο για: « Ένας και ενιαίος τύπος Δημοτικού σχολείου (από 6/θέσια και πάνω) που θα προσιδιάζει περισσότερο τον τύπο σχολείου ΕΑΕΠ. Ανασχεδιασμός και αναδιάρθρωση του προγράμματος σπουδών, μέσω της ενιαιοποίησης διδακτικών αντικειμένων».

Διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας αυτή την πρόταση και προσπαθώντας να την αποκρυπτογραφήσω καταλήγω στο συμπέρασμα ότι αν η Νέα Δημοκρατία εκλεγεί κυβέρνηση οδηγούσατε σε νέο γύρο συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων με στόχο να πάμε σε ένα και ενιαίο τύπο Δημοτικού σχολείου από 6/θέσια και πάνω… Εκτός αν κατάλαβα λάθος!

Είναι ένα παραμύθι που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980 και που έκλεισε χιλιάδες ολιγοθέσια σχολεία ανά την Ελλάδα και φτάσαμε στις μέρες μας στο Νομό Ηρακλείου να υπάρχουν περίπου 1500 μαθητές μεταφερόμενοι στην α/θμια εκπ/ση.

Και λέω παραμύθι γιατί οι υποσχέσεις στα σχολεία που προήλθαν από συγχωνεύσεως ξεχάστηκαν στο πέρασμα του χρόνου και τα σχολεία αυτά  έμειναν χωρίς ειδικότητες, χωρίς προσωπικό…

Βέβαια, λίγο παρακάτω οι προτάσεις κάνουν λόγιο για: Ειδικά προγράμματα και διδακτικά εγχειρίδια για τους μαθητές των ολιγοθέσιων σχολικών μονάδων με κεντρικό πυρήνα τους θεματικούς κύκλους. Πιθανόν να εννοεί ότι έχει μείνει σε νησιά ή σε περιοχές που δεν μπορεί να υπάρξουν συγχωνεύσεως…

Επίσης μια άλλη πρόταση που χρίζει περαιτέρω ερμηνείας είναι και η ακόλουθη: Μείωση του όγκου της διδακτέας ύλης (25-30 %) στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσω της διαδικασίας του εξορθολογισμού της. Ταυτόχρονη εισαγωγή της μελέτης και της εμπέδωσης των μαθημάτων της Γλώσσας και των Μαθηματικών στον πρωινό κύκλο λειτουργίας του Δημοτικού σχολείου, η οποία θα υλοποιείται από τον βασικό διδάσκοντα της τάξης. Ολοήμερο Πρόγραμμα που θα βασίζεται, κυρίως, στη δημιουργία μαθητικών ομίλων, δημιουργικών και βιωματικών δράσεων.

Και θέλει ερμηνεία γιατί η μείωση της ύλης κατά 25-30% σημαίνει και μείωση των ωρών διδασκαλίας. Και αυτό είναι λογικό επακόλουθο, αφού οι προτάσεις κάνουν λόγο για τη μεταφορά της μελέτης και της εμπέδωσης των μαθημάτων της Γλώσσας και των Μαθηματικών στον πρωινό κύκλο λειτουργίας του Δημοτικού σχολείου…

Προτάσεις που θα πρέπει να μελετηθούν και να απαντηθούν, καθώς είναι ηλίου φαεινότερο ότι οι μνημονιακές κυβερνήσεις πάντα στοχεύουν, χρησιμοποιώντας διάφορα περιτυλίγματα, στη συρρίκνωση του δημόσιου σχολείου…

http://www.e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/20645-2016-06-03-20-02-55
Αυτές είναι οι προθέσεις γενικά, portokali. Ανεξαρτήτως πολιτικής παράταξης. Το θέμα είναι ΤΙ κάνουμε εμείς. Αν παρακολουθούμε θεατές, θα είμαστε άξιοι των όσων θα πάθουμε...Πιστεύω του χρόνου θα κλαίει πολύς κόσμος αν περάσουν αυτές οι αλλαγές στη ββαθμια.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #419 στις: Ιούνιος 04, 2016, 09:45:28 πμ »
Τι σου φταίνε οι ΄΄στεαδίτες΄΄; Αυτοί είναι οι νόμοι και οι κανόνες πρόσληψης μετά την κατάργηση της επετηρίδας (όλες οι σκέψεις του ΣτΕ). Αυτές οι ερωτησούλες μετρούσαν για την πρόσληψή μας και τον διορισμό μας. Ας έγραφες καλύτερα λοιπόν.
κι εσύ που έγραψες καλύτερα να έβαζες ναι σε όλα και να πήγαινες και ωρομίσθιος στην επαρχία αν ήθελες να διατηρήσεις την υψηλή θέση σου ...ήσουν επιλεκτικός δεν σε καλούσαν και σου φταίνε οι ασεπιτες που ήταν  κάτω από εσένα και εργάστηκαν και σε έφτασαν και σε ξεπέρασαν....δεν ήξερες πως αποκλείεσαι από τους πίνακες 2 χρόνια αν αρνιώσουν να πας; δεν ήξερες για τα διπλά των δυσπροσίτων που σε ανέβαζαν πιο γρήγορα στους πίνακες, δεν ήξερες πως υπήρχε κινητικότητα στον πίνακα; αυτοί ήταν οι κανόνες λειτουργίας των πινάκων....αντισυνταγματικοί και αυτοί;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159811
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 476
Σύνολο: 487

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.