0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε 02,03 και 04 μια χαρά μπορεί να κάνει και αρκετούς μάλιστα...τηρουμενων των αναλογιών και των συνθηκών που υπάρχουν εννοείται....Κάτι ξενόγλωσσους ειδικά γαλλικών ,και κάποιες άλλες ειδικότητες, που δεν υπαρχει πλέον όχι θέση , ούτε ώρα για δείγμα και οι μόνιμοι πλέον οι Α αναθέσεις τους ειναι μονοψηφιος αριθμός ωρων....
Με τον νέο προγραμματισμό,μόνο οι μαθηματικοί έχουν κενά στην δευτεροβάθμια.Του χρόνου με 1000 μόνιμους διορισμούς θα έχουν καλυφθεί τα πάντα.Όσο για τον όρο βασικές ειδικότητες,σε λίγο καιρό θα είναι παρελθόν με τις ομαδοποιήσεις ειδικοτήτων.
ξέρεις κάτι συγκεκριμένο origenis για νέο ωρολόγιο πρόγραμμα; γίνε λίγο πιο σαφής, ακούγονται τόσα σενάρια πια
Συνάδελφε,ήμουν απολύτως ακριβής.Μιλάω για τις ομαδοποιήσεις ειδικοτήτων.Παράδειγμα:ΠΕ04,όλοι θα τα διδάσκουν όλα εντός της ειδικότητας,άρα τα τεράστια κενά στους βιολόγους τέλος.Επίσης,έχουμε πολλούς χημικούς και λίγους βιολόγους,οπότε μειώνουμε ώρες στην βιολογία και προσθέτουμε στην χημεία.Πιο σαφής δεν γίνεται!
Ακριβώς έτσι σε όλα........αλλά πρόσθεση ώρας στη Χημεία.........με τίποτα.Σε όλα τ'άλλα φαίνεται ότι γνωρίζεις.........
γ) Ακαδημαϊκά κριτήρια:i)
Δεν έχω διαβάσει τα μηνύματα, θα σχολιάσω μόνο αυτό από το πρώτο ποστΑν είσαι κομματόσκυλο έχεις εξασφαλισμένο το 9αράκι ίσως και 10αράκι. Αν έχεις λεφτά να βοηθήσεις τους καθηγητές σου να αντεπεξέλθουν της οικονομικής κρίσης, επίσης. Αν επίσης ο βαθμός πτυχίου καταστεί τόσο σημαντικός θα αλλάξουν νοοτροπία και τα πανεπιστήμια. Δεν θα θέλουν να παράγουν πτυχιούχους που θα βρίσκουν τις πόρτες του δημόσιου σχολείου κλειστές. Οπότε οι βαθμοί στα πτυχία θα πάρουν την ανιούσα. Τέλος οι τρελοί καθηγητές των οποίων το μάθημα για να το περάσεις με 5 έπρεπε να κάνεις τάμα σε όλους τους αγίους. Επιπλέον ωθούνται όλοι στο να μαζεύουν πτυχία. Θέλεις να ελπίζεις να πας να διδάξεις στα παιδιά του δημοσίου πως να προσθέτουν και να αφαιρούν πραγματικούς αριθμούς; Θα χρειαστείς 8 μεταπτυχιακά και 7 διδακτορικά για να είσαι αρκετά ψηλά στον πίνακα.