0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε πόσα σχολεία, Επαλ κυρίως αλλά και γενικά, δεν βλέπουμε τους γονείς να αντικρύζουν το σχολείο ως πάρκινγκ για να ηρεμήσουν από τα ατίθασα παιδιά τους; Σ αυτές τις περιπτώσεις αν δεν υπάρχει και μια βαθμολογική αξιόλογηση για να μένουν έστω ήρεμα και να προσέχουν κάπως πώς θα βοηθήσει η περιγραφική αξιόλογηση;
Δεν γίνεται αυτό οι ώρες θα είναι 32 θα υπάρχουν 2 επτάωρα, στην επαρχεία θα δημιουργηθεί πρόβλημα με την μετακίνηση αν ξεκινούν νωρίτερα ή αν τελειώνουν αργότερα, ίσως ενώσει δυο διδακτικές ώρες μαζί και μετά ένα μεγάλο διάλυμα Μια ώρα οικιακής οικονομίας μπορεί να μεταφερθεί στην Γ Γυμνασίου, Από κάθε τάξη θα υπάρχει -1 από το project, Σε β- γ -1 από αρχαία και μαθηματικά και στην Α από βιολογία- φυσικήτο σημαντικό είναι να μειωθούν 3 ώρες για όλους, 2 για πε02, 2 πε03 και 2 πε04( σε βιολογία και φυσική)
οχι ,πολυ σωστα ...αλλα ξερεις ταυτοχρονα με αυτες τις αλλαγες δινεται κι ενα διαφορετικο μυνημα για το Γυμνασιο ,στους καθηγητες κυριοτερα =να μαζευτουν λιγακι γιατι τα εχουν ξετιναξει στα διαγωνισματα,στα τεστ και ουσια μηδεν.Δεν χαιρονται μερικοι που θα ειναι μεγαλυτερα τα διαλλειματα, θα πινουν και καλυτερα τον καφε τους
Αυτο καθολου δεν με απασχολει ξερεις! Την οργανικη ,οπως λες, την παντρευτηκε ο καθενας οταν διοριστηκε?Αν το θεωρησε ετσι,ΛΑΘΟΣ εκανε....
Παραπρογραμμα=κρυφο,αδηλο,αγραφο,παραλληλο προγραμμα που εχει να κανει με τις συνηθειες εντος του καθε σχολειου,τις αντιληψεις που επικρατουν,τις σχεσεις που διαπλεκονται,κι αλλα ζητηματα,τι ωρα μπαινουμε στην ταξη,τι ωρα βγαινουμε κτλ κτλ.Βρηκα αυτο για να μην σε παραπεμψω σε βιβλιογραφια.http://teachers2009.blogspot.gr/2010/07/blog-post_29.htmlΗ αξιολογικη διακριση μεταξυ πρωτευοντων μαθηματων και δευτερευοντων αλλα και ο χωρισμος της ταξης σε επιπεδα,καλοι -μετριοι-κακοι μαθητες στο μυαλο του εκπαιδευτικου ανηκουν στο παραπρογραμμα που πολλες φορες μπορει να λειτουργησει ανταγωνιστικα προς το επισημο προγραμμα.Αυτα κανει ο ΑΣΕΠ χαχαχα
Είμαι αρκετά μεγάλος και τον διαχωρισμό "πρωτεύοντα-δευτερεύοντα" μου τον καλλιέργησαν κατ΄αρχήν οι γονείς μου από το Δημοτικό (δεκαετία 60). Στη συνέχεια το συναντούσα συνέχεια μπροστά μου. Ως "πρωτεύοντα" χαρακτηριζόταν κυρίως τα "δύσκολα" (γλώσσα, μαθηματικά, φυσικοχημείες). Ως "δευτερεύοντα" χαρακτηριζόταν τα "εύκολα" (γεωγραφίες, θρησκευτικά, ζωολογία/φυτολογία στο Δημοτικό, μουσική, καλλιτεχνικά κλπ.) Ο διαχωρισμός με εκνεύριζε πάρα πολύ, γιατί ως παιδί έβλεπα ως περισσότερο ενδιαφέροντα τα "δευτερεύοντα" και ως "βαρετά" τα "πρωτεύοντα", κυρίως στο Γυμνάσιο/Λύκειο. Ο διαχωρισμός είναι βαθιά ριζωμένος στην Ελληνική κοινωνία και νομίζω οτι συνδέεται με το εξετασιοκεντρικό σύστημα που έχουμε, ενώ δεν βλέπω ορατή λύση για το θέμα αυτό, τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον.