*

Αποστολέας Θέμα: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα  (Αναγνώστηκε 66565 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #126 στις: Ιούνιος 07, 2016, 10:21:49 πμ »
Σε πόσα σχολεία, Επαλ κυρίως αλλά και γενικά, δεν βλέπουμε τους γονείς να αντικρύζουν το σχολείο ως πάρκινγκ για να ηρεμήσουν από τα ατίθασα παιδιά τους; Σ αυτές τις περιπτώσεις αν δεν υπάρχει και μια βαθμολογική αξιόλογηση για να μένουν έστω ήρεμα και να προσέχουν κάπως πώς θα βοηθήσει η περιγραφική αξιόλογηση;

Ιωαννα τα σχολεια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ για τα παιδια .....ΑΛΙΜΟΝΟ αν φτασουμε σε τετοια συμπερασματα..εχουμε χασει την ουσια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:45:43 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #127 στις: Ιούνιος 07, 2016, 10:58:08 πμ »
Δεν είναι και δεν είπα ότι είναι. Είπα ότι οι γονείς αντικρύζουν τοιουτοτρόπως τα σχολεία.Μακάρι να κάνω λάθος. Δεν είμαι επαίων και ούτε διατείνομαι πως είμαι.

Αποσυνδεδεμένος 0401

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #128 στις: Ιούνιος 07, 2016, 11:57:03 πμ »
Δεν γίνεται αυτό οι ώρες θα είναι 32 θα υπάρχουν 2 επτάωρα, στην επαρχεία θα δημιουργηθεί πρόβλημα με την μετακίνηση αν ξεκινούν νωρίτερα ή αν τελειώνουν αργότερα, ίσως ενώσει   δυο διδακτικές ώρες μαζί και μετά ένα μεγάλο διάλυμα Μια ώρα οικιακής οικονομίας μπορεί να μεταφερθεί στην Γ Γυμνασίου,
Από κάθε τάξη θα υπάρχει -1 από το project, Σε β- γ -1 από αρχαία και μαθηματικά και στην Α από βιολογία- φυσική
το σημαντικό είναι να μειωθούν 3 ώρες για όλους, 2 για πε02, 2 πε03 και 2 πε04(  σε βιολογία και φυσική)

Ίσως το σχήμα να είναι το παρακάτω:

Γ τάξη Γυμνασίου: -2 ώρες Ερευνητικής Εργασίας -1 ώρα Αρχαίων = -3 ώρες / εβδομάδα

Β τάξη Γυμνασίου: -1 ώρα Ερευνητικής Εργασίας -1 ώρα Αρχαίων -1 ώρα Γεωγραφίας = -3 ώρες / εβδομάδα

Α τάξη Γυμνασίου: -1 ώρα Ερευνητικής Εργασίας -2 ώρες Οικιακής Οικονομίας Α τετράμηνο / Γεωγραφίας το Β τετράμηνο (εναλλάσσονται τα μαθήματα)=  -3 ώρες / εβδομάδα (οι ΠΕ15 έχουν Β ανάθεση την Γεωγραφία)

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #129 στις: Ιούνιος 07, 2016, 01:03:24 μμ »
Ξήλωμα,κατάργηση,ξήλωμα,κατάργηση.....= επιστροφή στο παρελθόν! Το μόνο που κάνουν είναι να ξηλώνουν και να καταργούν! Καμία ουσιαστική μεταρρύθμιση! Το μόνο που θα καταφέρουν είναι να δημιουργήσουν "αποφοίτους"  που μόλις θα βγουν στην αγορά εργασίας  θα βάλουν τα κλάματα γιατί κανείς δε τους έμαθε τι σημαίνει καπιταλισμός ώστε τουλάχιστον να μάθουν να επιβιώνουν και θα σκύψουν το κεφάλι να φάνε στη μάπα τα 300 ευρώ ανασφάλιστοι , περιμένοντας τον κάθε "απόλυτο τίποτα" Φίλη να τους διορίσει στο δημόσιο ...

Πάντως δε πρέπει να έχουμε παράπονο αυξάνουν τη διάρκεια των διαλειμμάτων...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:45:43 »

Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 796
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #130 στις: Ιούνιος 07, 2016, 01:08:57 μμ »
αν δεν το καταλάβατε, μειώνονται ώρες φιλολογικές,άρα και οργανικές...
γιατί δεν σκέφτηκαν να προσθεσουν τις -2 ωρες Αρχαιων στην γλώσσα ή έστω στη λογοτεχνία;
γιατι, απλά who cares? το μονο που χρειάζεται ειναι να "χαϊδευσουμε" τους μαθητες+γονεις και να φαινονται λιγοτερες οι ανάγκες σε προσωπικό...λάθος; :P
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #131 στις: Ιούνιος 07, 2016, 01:17:43 μμ »
οχι ,πολυ σωστα ...αλλα ξερεις ταυτοχρονα με αυτες τις αλλαγες δινεται κι ενα διαφορετικο μυνημα για το Γυμνασιο ,στους καθηγητες κυριοτερα =να μαζευτουν λιγακι γιατι τα εχουν ξετιναξει στα διαγωνισματα,στα τεστ και ουσια μηδεν.Δεν χαιρονται μερικοι που θα ειναι  μεγαλυτερα τα διαλλειματα, θα πινουν και καλυτερα τον καφε τους :D :D :D

Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 796
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #132 στις: Ιούνιος 07, 2016, 01:25:01 μμ »
οχι ,πολυ σωστα ...αλλα ξερεις ταυτοχρονα με αυτες τις αλλαγες δινεται κι ενα διαφορετικο μυνημα για το Γυμνασιο ,στους καθηγητες κυριοτερα =να μαζευτουν λιγακι γιατι τα εχουν ξετιναξει στα διαγωνισματα,στα τεστ και ουσια μηδεν.Δεν χαιρονται μερικοι που θα ειναι  μεγαλυτερα τα διαλλειματα, θα πινουν και καλυτερα τον καφε τους :D :D :D
να κοιτάς την ουσία...τα λιγότερα τεστ βοηθάνε το χέρι κ το μυαλό και του διδασκοντα,το μεγαλυτερο διαλλειμα εξυπηρετει, αλλά οι χαμένες ωρες του, τον γεμιζουν αγωνία για την οργανική του & για τη διάθεσή του σε άλλα σχολεία, πραγμα που σημαινει μεγαλύτερο μπαχαλο στο κλεισιμο του εβδομαδιαίου προγραμματος σε ενα σχολειο(=περισσότεροι εκπ/κοι μετακινούμενοι)
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #133 στις: Ιούνιος 07, 2016, 01:34:07 μμ »
Αυτο καθολου δεν με απασχολει ξερεις! Την οργανικη ,οπως λες, την παντρευτηκε ο καθενας οταν διοριστηκε?Αν το θεωρησε ετσι,ΛΑΘΟΣ εκανε....

Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 796
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #134 στις: Ιούνιος 07, 2016, 01:42:58 μμ »
Αυτο καθολου δεν με απασχολει ξερεις! Την οργανικη ,οπως λες, την παντρευτηκε ο καθενας οταν διοριστηκε?Αν το θεωρησε ετσι,ΛΑΘΟΣ εκανε....
δεν εμμένω στην οργανικότητα,αλλά στην κινητικοτητα & στην ανασφάλεια...
λιγες διδακτικες ωρες,αυξημενο ωραριο :o
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #135 στις: Ιούνιος 07, 2016, 07:25:18 μμ »
 νέες εγγραφές! ;D ;D
https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php
Πρόσκληση του ΙΕΠ προς εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής καλεί τους εκπαιδευτικούς να συνεισφέρουν στο έργο του εξορθολογισμού της ύλης των μαθημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό καλεί τους εκπαιδευτικούς που κρίνουν ότι δύνανται να στελεχώσουν αντίστοιχες ομάδες εργασίας να δηλώσουν την επιθυμία συμμετοχής τους (συγκεκριμένα τη βαθμίδα και το αντικείμενο) και να υποβάλλουν παράλληλα και ένα βιογραφικό τους (που να πιστοποιεί και την ικανότητά τους να συμμετάσχουν σε μία αντίστοιχη ομάδα).

Υπάρχει περίπτωση να ζητήσει κανείς να μειωθεί η ύλη στο αντικείμενό του? Τόσο έξυπνοι είναι ορισμένοι που μπορούν να τα μάθουν όλα και να τα θυμούνται χωρίς επανάληψη. Να δεχτούμε πως πρέπει να γραφτούν καλύτερα βιβλία με κατανοητά παραδείγματα και ασκήσεις, δεν είναι σωστό να αφαιρούνται ενότητες απο μικρότερες τάξεις και να έρχονται αντιμέτωποι με τα δύσκολα στην επόμενη τάξη,  όταν ακούς κάτι καινούργιο για πρώτη φορά είναι αναμενόμενο να μην το καταλάβεις μπορεί να χαθούν και κάποιες ώρες. Για τα θετικά μαθήματα, το θεωρώ αδιανόητο να μην επαναλαμβάνεται η διδακτέα ύλη. Η πρόσκληση είναι για όλα τα μαθήματα, έχουν και την ιστορία μέσα, ποιος ξέρει που θα καταλήξουν... Αναρωτιέμαι όμως τι θα γράψουν για τους μουσουλμάνους για τους φόρους , την εθνοκάθαρση και γενικά πως θα μας παρουσιάσουν την ιστορία συγκριτικά με όσα γνωρίζουμε εμείς.... Το σημαντικό είναι να γίνει ενδιαφέρον το μάθημα για τους μαθητές, να ερευνήσουν τα ιστορικά γεγονότα άσχετα με το τι γράφουν τα ελληνικά  βιβλία πάντα πρέπει να ξέρουμε και την αντίθετη άποψη. Με την ιστορία ελπίζω να πετύχει το πείραμα χωρίς εξετάσεις και με εργασίες, να αφήσουν χρόνο και στον εκπαιδευτικό να αναλύσει το μάθημα, μέχρι τώρα η παπαγαλία δεν βοήθησε, τα περισσότερα δεν τα θυμόμαστε μετά απο λίγες μέρες , μόνο αν πέσεις σε ικανό καθηγητή που μπορεί να αφηγηθεί το μάθημα μπορεί να κερδίσεις κάτι μετά απο τόσες ώρες. Θυμάμαι καθηγήτρια να τρώει την ώρα με το να μας ακούει να απαγγέλλουμε κατά λέξη το προηγούμενο μάθημα και στα τελευταία λεπτά να διαβάζει η ίδια ή  κάποιος  μαθητής το επόμενο κομμάτι της ύλης απο το βιβλίο είτε απο δικές της περιληπτικές σημειώσεις...
Σίγουρα και στα θετικά μαθήματα θα υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα με λυμένες ακαταλαβίστικες ασκήσεις χωρίς καμία εξήγηση, απο μαθητές και καθηγητές
Με το ζόρι δεν μαθαίνουν, οι αδιάφοροι μαθητές δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα, ανεξάρτητα απο την ύλη, τον τρόπο εξέτασης και βαθμολογίας.


Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #136 στις: Ιούνιος 07, 2016, 07:46:35 μμ »
Παραπρογραμμα=κρυφο,αδηλο,αγραφο,παραλληλο προγραμμα που εχει να κανει με τις συνηθειες εντος του καθε σχολειου,τις αντιληψεις που επικρατουν,τις σχεσεις που διαπλεκονται,κι αλλα ζητηματα,τι ωρα μπαινουμε στην ταξη,τι ωρα βγαινουμε κτλ κτλ.Βρηκα αυτο για να μην σε παραπεμψω σε βιβλιογραφια.

http://teachers2009.blogspot.gr/2010/07/blog-post_29.html

Η αξιολογικη διακριση μεταξυ πρωτευοντων μαθηματων και δευτερευοντων αλλα και ο χωρισμος της ταξης σε επιπεδα,καλοι -μετριοι-κακοι μαθητες στο μυαλο του εκπαιδευτικου ανηκουν στο παραπρογραμμα που πολλες φορες μπορει να λειτουργησει ανταγωνιστικα προς το επισημο προγραμμα.

Αυτα κανει ο ΑΣΕΠ χαχαχα
Ευχαριστώ πολύ, το λινκ είναι πολύ διαφωτιστικό. Κατάλαβα τι είναι το παραπρόγραμμα, αλλά ποτέ πριν δεν είχα ξανακούσει τον όρο!
  

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #137 στις: Ιούνιος 07, 2016, 10:06:22 μμ »
Οι 35 ώρες γίνονται 32 γιατί δεν επαρκούν κάποιες συγκεκριμένες ειδικότητες.
Κατά σειρά: ΠΕ03, ΠΕ04.04, ΠΕ04 γενικά, ΠΕ02 (λόγω αρκετών αποσπάσεων σε φορείς).
Η Οικιακή Οικονομία γίνεται στην επαρχία κυρίως από ΠΕ11, που σίγουρα επαρκούν.
Άρα τι νόημα θα είχε η περικοπή της;
Οπωσδήποτε το να βλέπω 2ωρο στην Α Γ/σιου την Οικιακή σε σχέση με κάποια άλλα 1ωρα, μου κάθεται κάπως, αλλά η στυγνή αριθμητική λέει ότι τα κουκιά εκεί βγαίνουν.
Μετά το κόψιμο του προτζεκτ και των Αρχαίων σε Β-Γ (στην Α αυξάνονται τα νέα, λέει), θεωρώ πιθανό μάθημα για περικοπή τη Γεωγραφία (εκτός αν την αναθέσει και σε άλλη ειδικότητα...)

Αλλά εν τέλει νομίζω ότι θα δούμε την απόφαση και θα ζαλιστούμε...

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #138 στις: Ιούνιος 09, 2016, 01:54:02 πμ »
Kαι ενα σχολιο απο το esos  που μου τραβηξε την προσοχη

ΓΙΩΡΓΟΣ
07 Ιουν 2016 00:02

Τα πολλά πτυχία δεν σημαίνουν και πολλά ...
πχ Ζητούμε απο τους μαθητές στο Δημοτικό να προετοιμαστούν και να δώσουν για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας στα Αγγλικά ενώ δεν υπάρχουν εξετάσεις για τη μητρική τους γλώσσα που είναι το πρώτο που πρέπει να μαθαίνουν πολύ καλά ή μήπως πρέπει να καταργήσουμε τα Ελληνικά μιας και η γλώσσα της παγκοσμιοποίησης είναι τα Αγγλικά
Ε'ιναι παιδαγωγικά εντάξει να δίνουν τα παιδιά σ αυτή την ηλικία για πτυχία Αγγλικών αλλά όχι εξετάσεις για τη δική τους γλώσσα;
Λοιπόν καλό είναι τα προγράμματα σπουδών για τους μαθητές να γίνονται όχι με βάση το τι καθηγητές υπάρχουν διαθέσιμοι Ούτε να βάζουμε τα παιδιά να δίνουν εξετάσεις για να αποκτήσει κάποιο νόημα και στοχο το μάθημα των ξένων γλωσσών
Καλό θα ήταν η 2η ξένη γλώσσα να είναι επιλεγόμενη όπως επίσης και η μουσική και τα καλλιτεχνικά ή να εναλλάσονται στα 2 τετράμηνα
Καλό θα ήταν επίσης τα μαθήματα για τους μαθητές να ξεκινούν στις 8:30 ενώ οι καθηγητές να είναι όλοι απο 8:00 και να συζητούν και λίγο μεταξύ τους τόσο για τους στόχους του σχολείου και όλα τα άλλα θέματα που προκύπτουν
Επίσης για την περίπτωση που δεν το έχει καταλάβει κανείς τα σχολικά συμβούλια που θα έπρεπε να γίνονται (συγκεκριμένος αριθμος το χρόνο) δυστυχώς δε γίνονται Ενώ είναι σημαντικό να γίνονται και να ακούγονται όλες οι απόψεις
Δεν ξέρω αν και σε άλλες χώρες ψηφίζονται νόμοι ενώ στην πράξη δεν τηρουνται

Ειναι εκπαιδευτικος αυτος ο ανθρωπος;Τι ειναι η ξενη γλωσσα για να εναλλασσεται;Δεν ειναι γλωσσικο μαθημα;Δεν εχει μια συνοχη και συνεχεια;Εκτος κι αν θεωρει οτι κανουμε επιδειξη ταπερ και ξαναεμφανιζομαστε οταν βγουν τα καινουρια μοντελα να τα επιδειξουμε.
Στην Στ δημοτικου οι μαθητες εξεταζονται ηδη στο επιπεδο Α1.Προτιμα αυτο να γινεται στα φροντιστηρια και στα ιδιαιτερα;
Τι αλλες μπαρουφες θα ακουσουμε αραγε..Για να εχει νοημα και στοχο η ξενη γλωσσα.Δεν κανεις ρε πυροτουβλο εξεταση σε μαθημα για να του δωσεις νοημα αλλα για να ανατροφοδοτησεις τον μαθητη σου ή να του δωσεις πιστοποιηση.Ολα τα μαθηματα εχουν στοχοθεσια.Σε σχολειο εισαι δεν εισαι σε μπυραρια να πινεις και να ρεβεσαι.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος Larisaios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #139 στις: Ιούνιος 09, 2016, 02:07:42 πμ »
Είμαι αρκετά μεγάλος και τον διαχωρισμό "πρωτεύοντα-δευτερεύοντα" μου τον καλλιέργησαν κατ΄αρχήν οι γονείς μου από το Δημοτικό (δεκαετία 60). Στη συνέχεια το συναντούσα συνέχεια μπροστά μου. Ως "πρωτεύοντα" χαρακτηριζόταν κυρίως τα "δύσκολα" (γλώσσα, μαθηματικά, φυσικοχημείες). Ως "δευτερεύοντα" χαρακτηριζόταν τα "εύκολα" (γεωγραφίες, θρησκευτικά, ζωολογία/φυτολογία στο Δημοτικό, μουσική, καλλιτεχνικά κλπ.)
 Ο διαχωρισμός με εκνεύριζε πάρα πολύ, γιατί ως παιδί έβλεπα ως περισσότερο ενδιαφέροντα τα "δευτερεύοντα" και ως "βαρετά" τα "πρωτεύοντα", κυρίως στο Γυμνάσιο/Λύκειο.
 Ο διαχωρισμός είναι βαθιά ριζωμένος στην Ελληνική κοινωνία και νομίζω οτι συνδέεται με το εξετασιοκεντρικό σύστημα που έχουμε, ενώ δεν βλέπω ορατή λύση για το θέμα αυτό, τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον.
 

Είναι πιό απλά τα πράγματα...  Η χαρακτηρισμός "πρωτεύοντα" έχει καλλιεργηθεί σε κοινωνικό επίπεδο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και "δευτερεύοντα" για τα ενδοσχολικώς εξεταζόμενα. Αν δεν ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα π.χ. τα Αρχαία και τα Λατινικά θα σού΄ λεγα εγώ τι ..."πρωτεύοντα" θα ήταν, κι΄ ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενα η ..ξεχασμένη (μόλις το 2013 έγινε - στην Ελλάδα που την γέννησε! - υποχρεωτικό μάθημα!) Φιλοσοφία και τα υποτιμημένα (σ΄ ένα κόσμο που φλέγεται από θρησκευτικές συγκρούσεις και πολέμους) Θρησκευτικά θα σού΄ λεγα, επίσης, πόσο "δευτερεύοντα" θα ήταν...

 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2016, 02:11:53 πμ από Larisaios »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177497
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 378
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 406
Σύνολο: 408

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.