0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ιστορία και μελέτη κειμένων, λογοτεχνικών και μη, είναι συμπληρωματικές επιστήμες ως ένα βαθμό. Προφανώς έχουν διαφορετικές μεθόδους, και σίγουρα ο ιστορικός είναι εξειδικευμένος στις σύγχρονες τάσεις μελέτης της ιστορίας που δεν γνωρίζει ο φιλόλογος, όπως και ο φιλόλογος γνωρίζει θεωρία λογοτεχνίας ή γλωσσολογία με τις οποίες δεν είναι εξοικειωμένες ο ιστορικός, αλλά και ο φιλόλογος έχει γνώση της ιστορικής διάστασης της κάθε εποχής που μελετάει τα κείμενά της, και ο ιστορικός έχει επαφή με τα κείμενα ως πρωτογενείς πηγές ιστορικού υλικού. Επομένως δεν νομίζω ότι, για το σχολικό επίπεδο, τίθεται θέμα ελλιπούς κατάρτισης του ενός ή του άλλου επιστήμονα, και θεωρώ ακραία την πολυδιάσπαση των αναθέσεων των φιλολογικών. Είναι ένα ζήτημα που μπορεί να διευθετηθεί απλώς μέσα στο σύλλογο με μια καλή συνεννόηση στον καταμερισμό των φιλολογικών μαθημάτων ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του καθενός. Καταλαβαίνω βέβαια ότι ο απόφοιτος ΦΠΨ ή ακόμα και κάποιος που πήρε κατεύθυνση αρχαιολογίας έχει πολύ μικρότερη επαφή με τα κείμενα, αλλά αυτό είναι ένα χρόνιο πρόβλημα που δεν αφορά τόσο τις αναθέσεις, όσο τα επαγγελματικά δικαιώματα συγκεκριμένων σχολών.
έλεγε λοιπόν ο Μπαμπινιώτης, πέραν όλων των άλλων, ότι το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι αυτό...ενώ στο εξωτερικό το 70% περίπου των μαθητών κατευθύνεται στην επαγγελματική εκπαίδευση κάθε είδους και μόνο το 30% στην γενικό λύκειο, ..Στο εξωτερικό λοιπόν, συνέχιζε ο καθηγητής, το σύστημα εισαγωγής στα αει είναι μεν αυστηρό, αλλά εκ των πραγμάτων δεν υπάρχουν ιδιαίτερες δυσκολίες στην επιλογή για την εισαγωγή στα αει, αφού, έτσι και αλλιώς, ένας μικρός μόνον αριθμός αποφοίτων λυκείου τα επιλέγει.
Τα παραπάνω ο Μπαμπινιωτης τα έκλεψε από μενα φαινεται Ομως παράλληλα έχω τονίσει την αιτία των παραπάνω η οποία είναι ότι στην Ελλάδα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η
Εχουμε μαθει ποια μαθηματα θα εξεταζονται και ποια οχι στο τελος του σχολικου ετους στο γυμνασιο;Αφου τα μαθηματα προβλεπεται να επεκταθουν και το Μαιο,το σχολικο ετος δηλαδη,αρα τον Ιουνιο θα εξεταζονται οι μαθητες;Οι καθηγητες των μη εξεταζομενων μαθηματων τι θα κανουν τον Ιουνιο;;
Τι εκαναν μεχρι τωρα;Ειχαν να φτιαξουν διαγωνισματα,να μεινουν λογω των εξετασεων στο σχολειο,να διορθωνουν.Τωρα τι θα κανουν;
Η προσέγγισή σου είναι και αντιεπιστημονική και, κυρίως, αντιπαιδαγωγική: το "αντικειμενικά δύσκολα" έχει να κάνει με την κλίση του μαθητή, ο οποίος αν έχει έφεση στις θετικές επιστήμες αριστεύει στα Μαθηματικά και "πατώνει" στην Εκθεση, ή αν έχει έφεση στα Αρχαία πατώνει στη Φυσική... Οταν επί Αρσένη μετρούσαν όλα τα εξεταζόμενα, ως πανελλαδικά, μαθήματα οι μαθητές έτρεχαν στα φροντιστήρια για όλα τα μαθήματα, γεγονός απόλυτα εξηγήσιμο με όρους - ας μη κοροϊδευόμαστε - βαθμοθηρίας!
Kαι ποτε θα αποφασισουν ποια θα εξεταζονται;