*

Αποστολέας Θέμα: Άρση Μονιμότητας  (Αναγνώστηκε 219463 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #938 στις: Μαρτίου 31, 2012, 07:33:24 pm »
Το γεγονός ότι δεν υπάρχει πραγματική ψυχιατρική παρακολούθηση των εκπ/κών είναι άλλο πράγμα από την πιστοποίηση της επάρκειας,τουλάχιστον στο θεωρητικό κομμάτι των διδακτικών μεθόδων,αξιών και στόχων,που προσφέρει ο διαγωνισμός.Οποιος έχει ασχοληθεί με την παιδαγωγική και τη διδακτική επιστήμη,έστω και με αφορμή τον διαγωνισμό,έχω παρατηρήσει πως ξεκινάει από άλλη βάση στις επιμορφώσεις που γίνονται,π.χ. για τα projects ή τα νέα πιλοτικά προγράμματα,από αυτόν ας πούμε που μπήκε από το παράθυρο και δεν έχει ούτε απέξω περάσει από ένα εξεταστικό κέντρο.Η δουλειά μας χρειάζεται τη θεωρητική κατάρτιση,αφού έχεις να κάνεις με ανθρώπινες ψυχές.Δεν μαθαίνεις να μαστορεύεις στου κασίδι το κεφάλι...

Προσωπικά,η πιθανότητα να ξεκινήσει η αξιολόγηση πάλι από αυτούς που έχουν διοριστεί 100% αξιοκρατικά ,με βρίσκει κάθετα αρνητικό.Σε σημείο που θεωρώ πως ίσως θα έπρεπε να υπάρχει και ενός είδους μέριμνα έτσι ώστε να ξεκινήσει η αξιολόγηση πρώτα από όσους δεν έχουν υποβληθεί σε καμιά εξεταστική διαδικασία (και ειδικά στο χώρο των εκπ/κών η αποφυγή του γραπτού διαγωνισμού δηλώνει κάποια πράγματα...).Τότε μόνο θα εδραιωθεί ένα αίσθημα δικαιοσύνης και εμπιστοσύνης στη νέα διαδικασία.Αλλιώς θα υπάρχει πάλι ο φόβος για μεροληπτικές κρίσεις και διαβλητά κριτήρια.Και όσο υπάρχει ένας τέτοιος φόβος,τόσο περισσότερο θα προστρέχει ο θρασύδειλος νεοέλληνας σε πολιτικούς ή γραφειοκράτες μεσολαβητές.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 31, 2012, 07:50:38 pm από rublev »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:39:31 »

Αποσυνδεδεμένος Dorea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 423
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #939 στις: Μαρτίου 31, 2012, 10:17:21 pm »
Το γεγονός ότι δεν υπάρχει πραγματική ψυχιατρική παρακολούθηση των εκπ/κών είναι άλλο πράγμα από την πιστοποίηση της επάρκειας,τουλάχιστον στο θεωρητικό κομμάτι των διδακτικών μεθόδων,αξιών και στόχων,που προσφέρει ο διαγωνισμός.Οποιος έχει ασχοληθεί με την παιδαγωγική και τη διδακτική επιστήμη,έστω και με αφορμή τον διαγωνισμό,έχω παρατηρήσει πως ξεκινάει από άλλη βάση στις επιμορφώσεις που γίνονται,π.χ. για τα projects ή τα νέα πιλοτικά προγράμματα,από αυτόν ας πούμε που μπήκε από το παράθυρο και δεν έχει ούτε απέξω περάσει από ένα εξεταστικό κέντρο.Η δουλειά μας χρειάζεται τη θεωρητική κατάρτιση,αφού έχεις να κάνεις με ανθρώπινες ψυχές.Δεν μαθαίνεις να μαστορεύεις στου κασίδι το κεφάλι...

Προσωπικά,η πιθανότητα να ξεκινήσει η αξιολόγηση πάλι από αυτούς που έχουν διοριστεί 100% αξιοκρατικά ,με βρίσκει κάθετα αρνητικό.Σε σημείο που θεωρώ πως ίσως θα έπρεπε να υπάρχει και ενός είδους μέριμνα έτσι ώστε να ξεκινήσει η αξιολόγηση πρώτα από όσους δεν έχουν υποβληθεί σε καμιά εξεταστική διαδικασία (και ειδικά στο χώρο των εκπ/κών η αποφυγή του γραπτού διαγωνισμού δηλώνει κάποια πράγματα...).Τότε μόνο θα εδραιωθεί ένα αίσθημα δικαιοσύνης και εμπιστοσύνης στη νέα διαδικασία.Αλλιώς θα υπάρχει πάλι ο φόβος για μεροληπτικές κρίσεις και διαβλητά κριτήρια.Και όσο υπάρχει ένας τέτοιος φόβος,τόσο περισσότερο θα προστρέχει ο θρασύδειλος νεοέλληνας σε πολιτικούς ή γραφειοκράτες μεσολαβητές.
συμφωνώ απόλυτα και ξαναλέω δεν είναι το ίδιο όσοι αξιολογήθηκαν -έστω και σε κάποιους τομείς- με όσους ποτέ ως τώρα δεν έχουν μπει σε τέτοια διαδικασία.Κανονικά θα έπρεπε όλοι να το αναγνωρίζουν αυτό.Αν η αξιολόγηση θα μας κάνει καλύτερους τότε σίγουρα θα έχει εφαρμοστεί αξιοκρατικά,αλλά η αξιολόγηση προϋποθέτει αλλαγή νοοτροπίας από όλες τις πλευρές,κάτι που  δε βλέπω να συμβαίνει τουλάχιστον προς το παρόν.....

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #940 στις: Μαρτίου 31, 2012, 10:59:37 pm »

κανόνικά έπρεπε να υπάρχουν πολλές ευκαιρίες επιμόρφωσης και όχι αξιολόγησης


 Άλλο η θεωρια και αλλο η πραξη. Ετσι το βλεπω....ισως ειμαι λαθος
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11734
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #941 στις: Μαρτίου 31, 2012, 11:18:24 pm »
rublev πόσο δίκαιο έχεις!!! Μαζί με την Dorea θα δώσω και εγώ την ψήφο εμπιστοσύνης μου στην πρότασή σου!

Μάρκο στον εκπαιδευτικό χώρο χρειάζεται και η θεωρία και η πράξη. Άλλος είναι καλύτερος στο ένα και άλλος εκπαιδευτικός στο άλλο. Το θέμα είναι να μην υστερεί σε κάνενα από τα δύο τόσο πολύ ώστε να μην μπορεί να σταθεί στην τάξη και ας είναι άριστος γνώστης της θεωρίας ή να έχει ωραίο τρόπο παιδαγωγικής προσέγγισης όμως να μην κατέχει καλά το αντικείμενό του.

Ξέρω πολλά μαστόρια που λένε ότι δε χρειάζονται τη θεωρία και γελάνε με Μηχανικούς που υστερούν στην πράξη,
αλλά όπως κι εσύ καταλαβαίνεις Μάρκο απλά δεν μπορούν να αξιολογήσουν τι σημαίνει να μην ξέρεις τη θεωρία!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:39:31 »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #942 στις: Μαρτίου 31, 2012, 11:32:49 pm »

κανόνικά έπρεπε να υπάρχουν πολλές ευκαιρίες επιμόρφωσης και όχι αξιολόγησης


 Άλλο η θεωρια και αλλο η πραξη. Ετσι το βλεπω....ισως ειμαι λαθος
Πολύ σωστά το βλέπεις!Όσοι τελειώνουν παιδαγωγικό είτε Εππαικ κάνουν και, πρακτικές ασκήσεις διδασκαλίας.Δηλ.και θεωρία και πράξη.Όταν εφαρμοστεί η αξιολόγηση θα εφαρμοστεί για όλους είτε έχουν διοριστεί με ασεπ, είτε όχι.
Εχουμε δει πολλούς που έχουν διοριστεί με ασεπ τι "δάσκαλοι" είναι.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #943 στις: Απριλίου 01, 2012, 12:02:28 am »
Μάρκο στον εκπαιδευτικό χώρο χρειάζεται και η θεωρία και η πράξη. Άλλος είναι καλύτερος στο ένα και άλλος εκπαιδευτικός στο άλλο. Το θέμα είναι να μην υστερεί σε κάνενα από τα δύο τόσο πολύ ώστε να μην μπορεί να σταθεί στην τάξη και ας είναι άριστος γνώστης της θεωρίας ή να έχει ωραίο τρόπο παιδαγωγικής προσέγγισης όμως να μην κατέχει καλά το αντικείμενό του.

Ξέρω πολλά μαστόρια που λένε ότι δε χρειάζονται τη θεωρία και γελάνε με Μηχανικούς που υστερούν στην πράξη,
αλλά όπως κι εσύ καταλαβαίνεις Μάρκο απλά δεν μπορούν να αξιολογήσουν τι σημαίνει να μην ξέρεις τη θεωρία!

μα, δεν εννοουσα το γνωστικο. εννοουσα τις επιμορφωσεις (ως θεωρια)σε σχεση με την αξιολογηση μεσα απο την πραξη.
Παρανοησες προφανως, ισως να μην ημουν και γω αρκετα σαφής.

Φυσικα και χρειαζεται το γνωστικο, αλιμονο !!! Αλλα αυτο δεν σημαινει πως ο ΑΣΕΠ σε κανει και καλο στο γνωστικο. ή μαλλον σε μαθαινει, εστω και δια ροπαλου, αλλα εννοειται πως η σχολη και κυριως  η προσωπικη δουλεια φερνει καλο αποτελεσμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 01, 2012, 12:05:37 am από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11734
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #944 στις: Απριλίου 01, 2012, 12:59:08 am »
Άρα συμφωνούμε Μάρκο και πάλι. Είπα κι εγώ μια φορά να διαφωνήσω μαζί σου, αλλά μάταια...  ;)

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #945 στις: Απριλίου 01, 2012, 01:12:09 am »
Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ,έτσι όπως είναι δομημένος,δεν αποσκοπεί στην εξακρίβωση της επιστημονικότητας του υποψήφιου.Αυτή έχει διαπιστωθεί με την απόκτηση πτυχίου.Εχει αλλάξει ο ρόλος του εκπ/κού.Είτε το θέλουμε,είτε όχι,δεν αποτελεί πια την αυθεντία γύρω από την οποία στρέφεται όλη η διαδικασία. Δεν καλούμαστε να κάνουμε διάλεξη στα παιδιά,όσο κι αν το ελληνικό σχολείο δεν ευνοεί διαφορετικές μεθόδους.Κάποιος που διαγωνίζεται στο ΑΣΕΠ αποσκοπεί στο επάγγελμα του εκπ/κού κι όχι στο επάγγελμα του ερευνητή ή του ακαδημαικού.Γι΄αυτό και οφείλει να αποδείξει ότι μπορεί να σχεδιάσει μια μαθησιακή διαδικασία σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής και διδακτικής επιστήμης,κατέχοντας παράλληλα την διδακτέα ύλη σε ικανοποιητικό βαθμό,αφού διαφορετικά ο σχεδιασμός είναι δύσκολος.

Οσο για τις πρακτικές ασκήσεις στις πανεπιστημιακές σχολές (τουλάχιστον αυτές που γίνονταν τόσα χρόνια)και τις αποσπασματικές επιμορφώσεις (που πολλές φορές γίνονται απλά για να λέμε ότι έγιναν),νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πω τίποτα.Απλά να επισημάνω μια αντίφαση:πώς γίνεται να λέμε ότι η προσωπική δουλειά φέρνει καλό αποτελεσμα,όσον αφορά το γνωστικο,την επιστημονική μας κατάρτιση (κάτι που με βρίσκει φυσικά απόλυτα σύμφωνο),αλλά τον προσωπικό μόχθο όσων έλιωσαν στο διάβασμα παιδαγωγικών εγχειριδίων,για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν επιτυχώς στις απαιτήσεις του διαγωνισμού, να τον παραβλέπουμε;Ή μήπως εξακολουθούμε να θεωρούμε κατά βάθος ότι "η παιδαγωγική δεν είναι ισάξια επιστήμη με τις δικές μας" κι ότι "αυτά που γράφουμε στο ΑΣΕΠ δεν γίνονται στην τάξη,αλλά τα γράφουμε μόνο και μόνο για να διοριστούμε";Εδώ υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που υποστηρίζουν ακόμα και σήμερα ότι "πρέπει να περιοριστούν τα μαθήματα που διδάσκουν οι δάσκαλοι και να τα αναλάβουν οι εξειδικευμένοι επιστήμονες"!Και δεν μιλάω μόνο για όσους εκφράζονται κινούμενοι από την αγωνία της επαγγελματικής αποκατάστασης.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #946 στις: Απριλίου 01, 2012, 08:46:34 am »
rublev να σου δωσω μια προχειρη απαντηση σε αυτο που ρωτας. Γιατι τα παιδαγωγικα ως θεωρια τα καταφερνουμε.Ομως η τάξη, το εμψυχο δυναμικο που καλεισαι να διαχειριστεις σωστα, παιδαγωγικα εχει παρα πολυ μεγαλη δυσκολια και αυτο γιατι εκτος απο τις γνωσεις των παιδαγωγικων που χρειαζεται να εχεις, πρεπει να τις εφαρμοσεις στη πραξη και εκει ειναι η δυσκολια. Εξαλλου, ας μη ξεχναμε πως και η δικη μας ψυχολογια,ο χαρακτηρας, η προσωπικοτητα και η ικανοτητα παιζει το μεγιστο ρολο, κατι που στις εξετασεις παιδαγωγικων του ΑΣΕΠ δεν μπορει να φανει.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #947 στις: Απριλίου 01, 2012, 11:55:38 am »
Μα μιλάμε για την πιστοποίηση του μελλοντικού παιδαγωγού πάνω στη θεωρητική βάση του επαγγέλματός του.Κάτι που πρέπει να λαμβάνεται ως εκ των ων ουκ άνευ για έναν επαγγελματία εκπ/κό.Θα πρέπει να ξεχάσουμε ότι είμαστε θεολόγοι,φυσικοί,μαθηματικοί,φιλόλογοι κ.ο.κ.Πρωτίστως είμαστε εκπαιδευτικοί.

Δηλαδή σε αυτούς που μπήκαν κατευθείαν σε τάξη,πώς βεβαιώνεται ότι διαθέτουν τα χαρακτηριστικά που ανέφερες;Δεν αρνούμαι την αξιολόγηση,αλλά δεν είναι δυνατό ένας άνθρωπος,που έχει υποβληθεί σε τόσες δοκιμασίες,να πρέπει να περάσει από αυτή τη διαδικασία,όταν υπάρχουν πολλοί άλλοι,που δεν χρειάστηκε να αποδείξουν ότι διαθέτουν ούτε τις στοιχειώδεις γνώσεις για τη δουλειά που κάνουν.Με κάτι τέτοια δεν πρόκειται ποτέ να εδραιωθεί αίσθημα ενότητας στον κλάδο μας.Γι΄αυτό πολλοί από όσους μιλούν για αλληλεγγύη υπό αυτές τις συνθήκες,κινούνται από ιδιοτελείς σκοπούς.

Και όσο για το ότι νομίζουμε πως τα καταφέρνουμε στην παιδαγωγική θεωρία,επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.Αυτό το στηρίζω στη δυσκολία που αντιμετωπίζουν πολλοί υποψήφιοι με την ειδική διδακτική στον διαγωνισμό.Κοιτάξτε σχετικά θέματα στο φόρουμ μετά από τους διαγωνισμούς.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #948 στις: Απριλίου 01, 2012, 09:13:50 pm »
Κατατέθηκε νύχτα η τροπολογία για την οποία πίεζε η Τρόικα. Ανοίγει ο δρόμος και για τις απολύσεις εκπαιδευτικών...

Την συμμετοχή στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και των εκπαιδευτικών, φέρνει με τροπολογία που κατέθεσε αργά το απόγευμα στη
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 01, 2012, 09:17:05 pm από Damien »
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος emnaypli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #949 στις: Απριλίου 01, 2012, 10:11:41 pm »
Απολύσεις μέσω αξιολόγησης...Εύχομαι να είναι ένα κακόγουστο αστείο. Και μην πει κανείς ''αν είσαι καλός εκπαιδευτικός, γιατί να φοβηθείς'' και άλλα τέτοια ελεεινά αποφθέγματα... Ξέρουμε καλά τον τρόπο που θα εφαρμοστεί.
                                                ΌΧΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ.
Τώρα έπρεπε να είχαμε ξεσηκωθεί σε απεργίες διαρκείας.Αλλά νομίζουμε όλοι ότι δε θα συμβεί σε εμάς. Μέχρι να το δούμε και να μην το πιστεύουμε.Και πάλι, όπως είπα, όχι γιατί δεν είμαστε καλοί εκπαιδευτικοί, αλλά ίσως γιατί δεν ''αρέσουμε'' στους face controllers, όπως πολύ εύστοχα τους ανέλυσε ο Damien παραπάνω...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #950 στις: Απριλίου 01, 2012, 10:19:44 pm »
Μα μιλάμε για την πιστοποίηση του μελλοντικού παιδαγωγού πάνω στη θεωρητική βάση του επαγγέλματός του.Κάτι που πρέπει να λαμβάνεται ως εκ των ων ουκ άνευ για έναν επαγγελματία εκπ/κό.Θα πρέπει να ξεχάσουμε ότι είμαστε θεολόγοι,φυσικοί,μαθηματικοί,φιλόλογοι κ.ο.κ.Πρωτίστως είμαστε εκπαιδευτικοί.

Δηλαδή σε αυτούς που μπήκαν κατευθείαν σε τάξη,πώς βεβαιώνεται ότι διαθέτουν τα χαρακτηριστικά που ανέφερες;Δεν αρνούμαι την αξιολόγηση,αλλά δεν είναι δυνατό ένας άνθρωπος,που έχει υποβληθεί σε τόσες δοκιμασίες,να πρέπει να περάσει από αυτή τη διαδικασία,όταν υπάρχουν πολλοί άλλοι,που δεν χρειάστηκε να αποδείξουν ότι διαθέτουν ούτε τις στοιχειώδεις γνώσεις για τη δουλειά που κάνουν.Με κάτι τέτοια δεν πρόκειται ποτέ να εδραιωθεί αίσθημα ενότητας στον κλάδο μας.Γι΄αυτό πολλοί από όσους μιλούν για αλληλεγγύη υπό αυτές τις συνθήκες,κινούνται από ιδιοτελείς σκοπούς.

Και όσο για το ότι νομίζουμε πως τα καταφέρνουμε στην παιδαγωγική θεωρία,επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.Αυτό το στηρίζω στη δυσκολία που αντιμετωπίζουν πολλοί υποψήφιοι με την ειδική διδακτική στον διαγωνισμό.Κοιτάξτε σχετικά θέματα στο φόρουμ μετά από τους διαγωνισμούς.

και ποιος λεει πως η ειδικη διδακτικη που βαθμολογει καποιος ειναι αντικειμενική η βαθμολογηση του? και η "επι χαρτου"διδακτική  εχει μεγαλη διαφορα απο την πραξη. Συμφωνουμε σε αυτο νομιζω οπως και στα παραπανω που λες, δεν διαφωνώ πως η αξιολογηση χρειαζεται.


Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Άρση Μονιμότητας
« Απάντηση #951 στις: Απριλίου 01, 2012, 11:32:21 pm »
Γι΄αυτή την υποτίμηση της παιδαγωγικής επιστήμης έγραψα και παραπάνω.Θεωρούμε ότι η βαθμολογία μας στο γνωστικό είναι αντικειμενική και δεν διαμαρτυρόμαστε εκεί.Θεωρούμε όμως ότι η παιδαγωγική επιστήμη δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο,τα καταφέρνουμε σ΄αυτήν και διαμαρτυρόμαστε όταν έρχεται ο χαμηλός βαθμός στην ειδική διδακτική,επειδή δεν είναι "αντικειμενικός".Ε,λοιπόν,κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε ότι υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια βαθμολόγησης για τη διδακτική,όπως και για το γνωστικό.Δεν γράφουμε "σάλτσες"και περνάμε.

Τα λέω εντελώς φιλικά όλα αυτά,γιατί έχω παρατηρήσει ότι κάποιοι νομίζουν πως π.χ.οι δάσκαλοι δεν κάνουν και τίποτα το ιδιαίτερο,ενώ άλλοι προσπαθούν να δικαιολογήσουν τη δική τους αποτυχία υποβαθμίζοντας τη δομή του διαγωνισμού.Δυστυχώς,αν και 15 χρόνια πέρασαν από την θεσμοθέτησή του,ένα μεγάλο μέρος του εκπ/κού κόσμου δεν έχει εναρμονιστεί με τις απαιτήσεις του,με αποτέλεσμα,τώρα που το σχολείο αλλάζει,να μην μπορούμε να ασκήσουμε εποικοδομητική κριτική στα νέα προγράμματα.Η συνήθης ισοπεδωτική και ιδεοληπτική κριτική είναι πια τόσο ξεπερασμένη και ανεδαφική,που αποτελεί βούτυρο στο ψωμί των κάθε λογής"εκσυγχρονιστών" τύπου Διαμ/λου,Δραγώνα κ.α.Η αγωνία όλων μας για τα εργασιακά ζητήματα δεν μας αφήνει να ασχοληθούμε με τις συνταρακτικές αλλαγές που διαδραματίζονται στο χώρο της παιδείας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182685
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 545
Σύνολο: 560

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.