0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το γεγονός ότι δεν υπάρχει πραγματική ψυχιατρική παρακολούθηση των εκπ/κών είναι άλλο πράγμα από την πιστοποίηση της επάρκειας,τουλάχιστον στο θεωρητικό κομμάτι των διδακτικών μεθόδων,αξιών και στόχων,που προσφέρει ο διαγωνισμός.Οποιος έχει ασχοληθεί με την παιδαγωγική και τη διδακτική επιστήμη,έστω και με αφορμή τον διαγωνισμό,έχω παρατηρήσει πως ξεκινάει από άλλη βάση στις επιμορφώσεις που γίνονται,π.χ. για τα projects ή τα νέα πιλοτικά προγράμματα,από αυτόν ας πούμε που μπήκε από το παράθυρο και δεν έχει ούτε απέξω περάσει από ένα εξεταστικό κέντρο.Η δουλειά μας χρειάζεται τη θεωρητική κατάρτιση,αφού έχεις να κάνεις με ανθρώπινες ψυχές.Δεν μαθαίνεις να μαστορεύεις στου κασίδι το κεφάλι...Προσωπικά,η πιθανότητα να ξεκινήσει η αξιολόγηση πάλι από αυτούς που έχουν διοριστεί 100% αξιοκρατικά ,με βρίσκει κάθετα αρνητικό.Σε σημείο που θεωρώ πως ίσως θα έπρεπε να υπάρχει και ενός είδους μέριμνα έτσι ώστε να ξεκινήσει η αξιολόγηση πρώτα από όσους δεν έχουν υποβληθεί σε καμιά εξεταστική διαδικασία (και ειδικά στο χώρο των εκπ/κών η αποφυγή του γραπτού διαγωνισμού δηλώνει κάποια πράγματα...).Τότε μόνο θα εδραιωθεί ένα αίσθημα δικαιοσύνης και εμπιστοσύνης στη νέα διαδικασία.Αλλιώς θα υπάρχει πάλι ο φόβος για μεροληπτικές κρίσεις και διαβλητά κριτήρια.Και όσο υπάρχει ένας τέτοιος φόβος,τόσο περισσότερο θα προστρέχει ο θρασύδειλος νεοέλληνας σε πολιτικούς ή γραφειοκράτες μεσολαβητές.
κανόνικά έπρεπε να υπάρχουν πολλές ευκαιρίες επιμόρφωσης και όχι αξιολόγησης
Παράθεση από: Dorea στις Μαρτίου 31, 2012, 06:41:21 pmκανόνικά έπρεπε να υπάρχουν πολλές ευκαιρίες επιμόρφωσης και όχι αξιολόγησης Άλλο η θεωρια και αλλο η πραξη. Ετσι το βλεπω....ισως ειμαι λαθος
Μάρκο στον εκπαιδευτικό χώρο χρειάζεται και η θεωρία και η πράξη. Άλλος είναι καλύτερος στο ένα και άλλος εκπαιδευτικός στο άλλο. Το θέμα είναι να μην υστερεί σε κάνενα από τα δύο τόσο πολύ ώστε να μην μπορεί να σταθεί στην τάξη και ας είναι άριστος γνώστης της θεωρίας ή να έχει ωραίο τρόπο παιδαγωγικής προσέγγισης όμως να μην κατέχει καλά το αντικείμενό του.Ξέρω πολλά μαστόρια που λένε ότι δε χρειάζονται τη θεωρία και γελάνε με Μηχανικούς που υστερούν στην πράξη,αλλά όπως κι εσύ καταλαβαίνεις Μάρκο απλά δεν μπορούν να αξιολογήσουν τι σημαίνει να μην ξέρεις τη θεωρία!
Κατατέθηκε νύχτα η τροπολογία για την οποία πίεζε η Τρόικα. Ανοίγει ο δρόμος και για τις απολύσεις εκπαιδευτικών...Την συμμετοχή στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και των εκπαιδευτικών, φέρνει με τροπολογία που κατέθεσε αργά το απόγευμα στη
Μα μιλάμε για την πιστοποίηση του μελλοντικού παιδαγωγού πάνω στη θεωρητική βάση του επαγγέλματός του.Κάτι που πρέπει να λαμβάνεται ως εκ των ων ουκ άνευ για έναν επαγγελματία εκπ/κό.Θα πρέπει να ξεχάσουμε ότι είμαστε θεολόγοι,φυσικοί,μαθηματικοί,φιλόλογοι κ.ο.κ.Πρωτίστως είμαστε εκπαιδευτικοί.Δηλαδή σε αυτούς που μπήκαν κατευθείαν σε τάξη,πώς βεβαιώνεται ότι διαθέτουν τα χαρακτηριστικά που ανέφερες;Δεν αρνούμαι την αξιολόγηση,αλλά δεν είναι δυνατό ένας άνθρωπος,που έχει υποβληθεί σε τόσες δοκιμασίες,να πρέπει να περάσει από αυτή τη διαδικασία,όταν υπάρχουν πολλοί άλλοι,που δεν χρειάστηκε να αποδείξουν ότι διαθέτουν ούτε τις στοιχειώδεις γνώσεις για τη δουλειά που κάνουν.Με κάτι τέτοια δεν πρόκειται ποτέ να εδραιωθεί αίσθημα ενότητας στον κλάδο μας.Γι΄αυτό πολλοί από όσους μιλούν για αλληλεγγύη υπό αυτές τις συνθήκες,κινούνται από ιδιοτελείς σκοπούς.Και όσο για το ότι νομίζουμε πως τα καταφέρνουμε στην παιδαγωγική θεωρία,επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.Αυτό το στηρίζω στη δυσκολία που αντιμετωπίζουν πολλοί υποψήφιοι με την ειδική διδακτική στον διαγωνισμό.Κοιτάξτε σχετικά θέματα στο φόρουμ μετά από τους διαγωνισμούς.