0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρωταω τον ανιψιο μου ποσο κανει 5+5 και δεν ξερει να απαντησει...Τεταρτη Δημοτικου !!! Βαθμος ελεγχου Α...Καμια δουλεια στο σχολειο...αλλα τι περιμενεις οταν το ιδιο το Υπουργειο μιλαει για σχολεια χωρις τσαντες η για ποτακια...Καλα απο τους μονιμους για να αλλαξει κατι δεν περιμενω τιποτα...Εχουν αλλες ασχολιες..μετρανε τα δευτερολεπτα για την συνταξη (αστιευομαι)...Παιδοφυλακες η ακομα χειροτερο σερβιτοροι...
@ perastikos_kavΑγαπητέ συνάδελφε μητέρα μου παραπονέθηκε επειδη κάνω καθημερινό έλεγχο σε βιβλία και τετράδια. Ο γιος της αγχώνεται επειδη είμαι αυστηρός!! Μα κάθε μέρα έλεγχο;Φυσικά στους 20 της τάξης οι 18 με μια φωνή ζητούν να ελέγξω τα τετράδια...για να αποδείξουν ότι προσπαθούν.Μήπως φταίει το γεγονός ότι είμαι μόνιμος;Μητέρες ερχονται και μου αποκαλύπτουν πους τα παιδιά τους διαβαζουν μόνα τους και δεν τα ελέγχουν καθόλου.Μήπως φταίει το γεγονός ότι δεν περνώ από τα σπίτια τους το απόγευμα...αλλά φέρομαι ως απλός υπάλληλος;Για τις μεταλλικές "τάπες¨που τις θέλουν μέσα στην τάξη πάνω στα θρανία και δεν τους αφήνω...ποιος φταίει;Όταν μπαίνει το εντεκάχρονο με την τυρόπιτα στην αίθουσα και απαιτεί να την φάει εδώ και τώρα με αποτέλεσμα να διαμαρτύρεται όταν λέω όχι...φταίει που δεν είμαι καλός παιδαγωγός;Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα είναι τέλεια από την πλευρά μας αλλά όταν διαβάζω για εκπαιδευτικούς- σερβιτόρους και άλλες κακοήθειες εξοργίζομαι.....για τον πραγματικό σκοπό αυτών των αναφορών.
Λίγο υπερβολικο βιντεάκι αλλά φωτογραφίζει το εκπαιδευτικό σύστημα που έρχεται.... Δαιμονοποίηση της γνώσης και της αντικειμενικής και μοναδικής αλήθειας εν ονόματι της δημιουργικότητας και καινοτομίας., .....https://www.youtube.com/watch?v=Zh3Yz3PiXZw&t=335s
Δεν έχει νόημα να (το) γράψω καθώς δυσνόητο (ως και τρελό) ως και ΑΔΥΝΑΤΟ να κατανοηθεί από δασκάλους που έχουν ήδη μονταριστεί και πλ€ρώνονται από ένα σύστημα που η κύρια ιδιότητά του (με την οποία έχει "φτιαχτεί"/εγκολπωμένη μέσα του) είναι η αναπαραγωγή του: Και , βέβαια, για να την πραγματοποιήσει επαξίως θέλει τους φορείς-υποκείμενά του (€ργάτες του): Πχ στην εκπάιδευση τα δασκαλάκια (ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ).Και για όσους γράφουν σε αυτή τη σελίδα παραπάνω:Η συμμόρφωση σε "κανόνες" (είτε 2+2=...., είτε @Anemos ή "τέλεια παιδιά" !!! (sic) του @perastikos_kav) ΔΕΝ είναι αποτέλεσμα του φιλελεύθερου-αιτιοκρατικού-μη δυνάμενου άλλης "αλήθειας" αφηγήματος της "ιδιότητας" των ατόμων (καλοί ή κακοί, εργατικοί ή τεμπέληδες, προσεγμένοι από γονείς ή όχι: Ιδίως αυτό το τελευταίο "πολύ ωραίο" αφήγημα απεμπόλισης προκειμένου να συνεχίσει να π€φτει το ρ€υστό),αλλά της "πράξης" που προηγείται ή ακολουθεί (αντιλαμβανόμενης από όλα τα μέρη/υποκείμενα της δράσης):Όσο έχει το (κάθε) υποκείμενο/φορέας μιας δράσης (είτε σε εκπαιδευτικό είτε σε εργασιακό είτε σε προσωπικό επίπεδο) την προσδοκία προσπορισμού ("κάτι", ο,τιδήποτε αξιολογεί ως χρήσιμο/ωφελιμο), τόσο θα επικεντρώνει τις δραστηριότητές του (και κατά τη διάρκεια και πριν {πχ στο σπίτι για την εκπαίδευση} και μετά: άρα "τροποποίηση συμπεριφοράς": ό,τι πρέπει να είναι "μόρφωση") στην επίτευξη του επιδιωκόμενου στόχου του (ως ένα από τα υποκείμενα) και των μέσων προς αυτήν.Εεεε αυτό το τελευταίο "χάνεται" σιγά-σιγά στν εποχή της μετανεοτερικότητας:Γιατί ο Γιωργάκης δε θέλει/μπορεί (δεν έχει σημασία, αλλά το αποτέλεσμα σύμφωνα με όσα προανέφερα) ότι 5+5 κάνει 10;Γιατί ο Κώστας πετά τσίχλες στους συμμαθητές του και ειδικά στη Ματούλα;Απάντηση σε όλα αυτά (και άλλα πολλά) ΔΕΝ είναι το "φταίει η οικογένεια του" (Γνωστό το moto ήδη στη μόντα και πλ€ρωμενων από αυτό το σύστημα δασκαλάκων που ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να αντιληφθούν τι πάει στραβάΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙΟΣΟ κι ΑΝ δε το "ζήσουν" πριν να πάρουν σύνταξη.Όλα τα παραπάνω (και πάρα πολλά άλλα) είναι αντικείμενο της Κοινωνικολογίας (και Φιλοσοφίας εν μέρει) της Εκπαίδευσης,ΓΙΑ τα οποία τα δασκαλάκια (ιδίως στην Ελλάδα) έχουν μαύρα μεσάνυχτα.Οπότε, όσπου να έεεερθει:Κλαφτείτε. Και εφαρμόστε όση από την εξουσία σας μπορείτε όσο σας παίρνει (οπως ο πρώην δικκτάτορας στο video).Γιατί λίγα είναι τα ψωμιά μας.