0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνώ ότι η προϋπηρεσία είναι πιο σημαντική από μεταπτυχιακά, πόσω μάλλον ξένες γλώσσες και σεμινάρια κτλ. Αλλά, μπορεί να είσαι κολλημένος στο τρόπο που σε δίδασκαν όταν είσαι μαθητής, και να μην το κάνεις και καλά, και να μην ξεκολλήσεις από αυτό όσα χρόνια και να δουλεύεις. Ένα μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση μπορεί να σε βοηθήσει να ξεκολλήσεις. Ε, τα άσχετα μεταπτυχιακά και οι ξένες γλώσσες με την καμία... άντε να κάνεις και κάνα etwinning ...Ο γραπτός ΑΣΕΠ πάντως σε καμία περίπτωση δεν είναι αξιοκρατικοτερο κριτήριο του μεταπτυχιακού! Μου φαίνεται αστεία και μόνο η σύγκριση!
Μα αυτό ήδη επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο όταν κανουμε τα χαρτιά μας σε γενική και ειδική. Ακριβώς η ίδια διαδικασία. Οι διευθύνσεις ελέγχουν τα δικαιολογητικά και τα περνάνε στο opsyd κλπ. και το ΑΣΕΠ κάνει τη διασταύρωση και κυρώνει τους πίνακες. Ναι, το Υπουργείο δεν είχε το ίδιο να κερδίσει κάτι, είχαν όμως να κερδίσουν αυτοί που ήταν κάθε μέρα πάνω κατά τη διαμόρφωση του νέου συστήματος. Τι κέρδισαν; Το αβαντάζ των 25-30 μορίων που έγραψα πριν, συν την ευκαιρία να κάνουν και κάποια ακαδημαικά με το πασο τους (3 χρόνια είναι αυτά), για να σιγουρέψουν ακόμα περισσότερο τη θέση τους. Επίσης, αυτό που γράφεις για την προεκλογική σκοπιμότητα δεν νομίζω ότι ισχύει, διότι το τριετές κλείδωμα υπάρχει και στην ειδική αγωγή, όπου οι διορισμοί είναι για το 2019. Anyway, σταματάω εδώ γιατί θα με κράξει ο math22.
Και το "αργά" και το "αντιληφθήκατε" είναι υποτιμητικός τρόπος και λόγος. Να προσέχεις εσύ πώς εκφράζεσαι. Εγώ προσωπικά δεν αδίκησα ούτε απέκλεισα κανέναν. Καληνύχτα και σε σένα.
Αν βγει η προκήρυξη τελικά θα συμπεριλαμβάνει και κατανομή θέσεων ανά κλάδο κανονικά ή θα είναι σαν της Ειδικής?
Τα ακαδημαϊκά με το πάσο τους όλοι δε μπορούν να τα κάνουν; Και αν δε δουλεύουν σε νησί πολύ πιο εύκολα.
Ναι βέβαια. Απλά δε θα έχουν κανένα αντίκρυσμα.
Αφού λύσατε όλα τα προβλήματα, εύχομαι καλό διορισμό!!!
Aπο το μυαλο του τα βγαζει....
Το μεταπτυχιακό πλέον το"αγοράζεις" αν δεν το έχεις. Το Ecdl φθάνει στο σπίτι σου σε έξι ημέρες!Όποιος συνάδελφος έχει τη δυνατότητα να διαθέσει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό μπορεί άνετα να "αποκτήσει" τα "προσόντα" που θεωρούνται απαραίτητα.
Εγώ καταλαβαίνω ότι η διαφορά είναι ότι η διαδικασία γινότανε για προσλήψεις αναπληρωτών, ενώ τώρα θα γίνεται και για μόνιμους διορισμούς που είναι πιο χρονοβόρο. Τα ακαδημαϊκά με το πάσο τους όλοι δε μπορούν να τα κάνουν; Και αν δε δουλεύουν σε νησί πολύ πιο εύκολα.
Όλα συντείνουν στον ένα και μοναδικό δίκαιο και αξιοκρατικό τρόπο επιλογής προσωπικού στο δημόσιο (θα έπρεπε να εφαρμόζεται σε όλους τους νευραλγικούς τομείς του δημοσίου) διαγωνισμός του ΑΣΕΠ στο 100%! Η προσμέτρηση των υπολοίπων είναι συνετή: ακαδημαικά προσόντα, ξένες γλώσσες, σεμινάρια, φυσικά προυπηρεσία! Όλα όμως με λελογισμένη μοριοδότηση ως πρόσθετα στον βαθμό στον διαγωνισμό με τη λογική ότι αυτός που αριστεύει στον διαγωνισμό θα υπερτερεί των άλλων.Είναι για όλους και κακά τα ψέματα σε προετοιμάζει για τη διδασκαλία στο σχολείο. Εστιάζεις στα αντικείμενα που διδάσκονται με μια ευρύτητα που απαιτείται να κατέχει ο διδάσκων. Είναι απαράδεκτο καθηγητές της ββάθμιας να μην είναι ικανοί να αναλάβουν αντικείμενα του κλάδου τους ή να μην είναι επαρκείς για τη διδασκαλία τους. Τί θα πει είμαι ιστορικός δεν μπορώ να διδάξω γλώσσα; Αν κάποιος δεν μπορεί να αναλάβει τα αντικείμενα που άπτονται πχ στον κλάδο Πε02 να αλλάξει δουλειά. Στο σχολείο θα κληθείς να τα διδάξεις όλα και όλα πρέπει να τα κατέχεις. Για εμένα ο διαγωνισμός πρέπει να στοχεύει και σε αυτό. Ένα ακόμη παράδοξο: αφού οι ξενόγλωσσοι καλούνται να διδάξουν ιστορία να εξετάζονται και σε αυτό το μάθημα. Η ουσία είναι να προσφέρουμε ποιοτικό μάθημα στα παιδιά. Κάποιοι είναι ικανοί και άξιοι για αυτό κάποιοι δεν είναι. Ένα σύστημα επιλογής πρέπει να θέτει ως πρώτιστο κριτήριο αυτό! (Ας με συγχωρήσουν οι φιλόλογοι για τη χρήση παραδείγματος από τον κλάδο τους, αλλά όλοι έχουμε ζήσει ηρωικές μάχες ανάμεσα σε πε02 για την ανάθεση αντικειμςνων κλπ κλπ)Το νέο αυτό σύστημα που προσπαθεί να τα βολέψει όλα χωρίς να εξετάζεται ποιο χαρακτηριστικό καθιστά αξιότερο έναν εκπαιδευτικό για εμένα είναι άχρηστο και εντελώς άδικο.
το μυαλο μου λειτουργεί αρκετα καλα. Παρολα αυτα εχω και καποιες πηγες . Τα ποστ που εχω κανει το δείχνουν