*

Αποστολέας Θέμα: Απόφαση για διορισμό 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 166207 φορές)

0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #672 στις: Ιούνιος 10, 2019, 07:24:52 πμ »
Έχετε απόλυτο δίκιο.
Και γι αυτό εύχομαι αλλά παράλληλα ελπίζω κιόλας ( βάσιμα πιστεύω) ότι θα δικαιωθείτε και θα διοριστείτε όπως σας αξίζει ( πιθανότατα εσείς θα "κλείσετε την πόρτα του διορισμού" οριστικά κιόλας πίσω σας(*)).

(*) Αναφέρομαι σε γενική αγωγή φυσικά
Δύσκολα συνάδελφε. Όσο για τη γενική βλέπεις την κατάσταση. Όλο και χειρότερα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:54:38 »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #673 στις: Ιούνιος 10, 2019, 07:32:55 πμ »
Δεν σας δόθηκε. Αν όμως ίσχυε ο νόμος 100/100 από γραπτό ΑΣΕΠ μετά το 2002 σίγουρα θα είχα διοριστεί. Στον κλάδο μου οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να είναι ούτε επιτυχόντες. Ήταν απαιτητικός διαγωνισμός. Με την ίδια λογική μπορώ να σου πω υπάρχει και η τριτοβάθμια αν νιώθεις τόσο άξια.
Υ.Γ Υπάρχουν εκπαιδευτικοί στην ηλικία σου που πασχίζουν να τελειώσουν το διδακτορικό τους και έχουν στόχο μόνο αυτό. Παράλληλα δουλεύουν και η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι για αυτούς όνειρο ζωής. Δε συζητούν καν για διορισμό στη δευτεροβάθμια.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #674 στις: Ιούνιος 10, 2019, 07:38:51 πμ »
Δύσκολα συνάδελφε. Όσο για τη γενική βλέπεις την κατάσταση. Όλο και χειρότερα...
Υ.Γ Δε θα ήθελα να κλείσει κανένας την πόρτα. Υπάρχουν άξιοι συνάδελφοι από εσάς. Απλώς να τεθούν εκτός πινάκων όσοι απέκτησαν παρανόμως προϋπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #675 στις: Ιούνιος 10, 2019, 08:29:24 πμ »
Γραπτός ασεπ δεν μπορεί να  γίνεται  για να βολεύονται οι αποφοιτοι όλων των καθηγητικών σχολών αλλά με κριτήριο το αν έχει ανάγκες το κράτος σε προσωπικό, ούτε για να διορίζονται αναπληρωτές....έχεις δει να γινεται γραπτός ασεπ για συμβασιούχους πουθενα; μοιραία θα σέρνονται πίνακες των αναπληρωτών για αρκετό καιρό....και όσοι   ονειρεύεστε να βγει το άλλο τον Ιούλιο θα σας θυμίσω ότι η Γιαννάκου μίλησε για επιστροφή αποσπασμένων στα σχολεία που θα καταστήσει αδύνατη την προσληψη μονίμων για αρκετά χρόνια. Χθες βουλευτής της νδ  μίλησε για την αναγκαιότητα μείωσης συμβασιούχων στο δημόσιο...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2019, 08:37:01 πμ από proypiresia »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:54:38 »

Αποσυνδεδεμένος βερα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #676 στις: Ιούνιος 10, 2019, 08:41:35 πμ »
Ευτυχώς υπάρχουν μερικοί φωστήρες εδώ μέσα που θα άριστεύσουν στον ασεπ που θα γίνει ειδικά για αυτούς.μικροψυχια, έπαρση, φθόνος!

Αποσυνδεδεμένος tskgk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #677 στις: Ιούνιος 10, 2019, 09:31:44 πμ »
Παράθεση
Requiem for a dream…
(ΑΣΕΠ 1998-2016)

της Κατερίνας Μαριάτου

– H Ελλάδα θα έχει πάντα κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, γιατί ο Έλληνας είναι ΠΑΣΟΚ.
– Τι εννοείς λέγοντας ΠΑΣΟΚ; Το κόμμα του 10 %;
– Εννοώ την ηθική του μέτριου που προσπαθεί με κουτοπονηριά
να ξεγελάσει όποιον πηγαίνει κόντρα στα συμφέροντά του.

 

Αυτές τις μέρες μαίνεται η κόντρα της ΟΛΜΕ με το Υπουργείο Παιδείας με αφορμή το νέο σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών. Από τη μία το Υπουργείο που είχε προαναγγείλει την κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, αναγκάζεται από το Συμβούλιο της Επικρατείας, να πριμοδοτήσει όσους είχαν κατά το παρελθόν συμμετάσχει σε έναν από αυτούς, από την άλλη, οι εργαζόμενοι –χρόνια ως αναπληρωτές– διαμαρτύρονται για την υποβάθμιση του ρόλου της προϋπηρεσίας στη νέα κατάταξη στους πίνακες. Αυτό που περνάει μόνο στα ψιλά μέσα στην αναμπουμπούλα, είναι η ουσιαστική κατάργηση, μετά από δεκαεπτά χρόνια, του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς.

Το 1998 έγινε ο πρώτος διαγωνισμός και όσοι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί θέλησαν να συμμετάσχουν, έπρεπε να ξεπεράσουν τη στοχοποίηση από τους συναδέλφους τους, ακόμη και τα μπλόκα που είχαν στηθεί έξω από τα εξεταστικά κέντρα και να προσέλθουν στην δοκιμασία κάτω από τα γιουχαΐσματα και τις ύβρεις όσων επέμεναν πως ο δικαιότερος τρόπος πρόσληψης στα σχολεία ήταν η επετηρίδα. Δικαιότερος, άραγε υπό ποίαν έννοια; Τι είναι οι θέσεις των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία; σοκοφρέτα που πρέπει να μοιραστεί σε ίσα κομμάτια για να πάρουν όλοι;

Η αρχική πρόβλεψη, όταν ξεκίνησαν οι γραπτοί διαγωνισμοί των εκπαιδευτικών, περιελάμβανε, ωστόσο, και κάποια χρόνια κατά τα οποία θα απορροφούνταν οι λίστες της επετηρίδας με ποσόστωση (περίπου 70-30%) επί των διορισμών, έως ότου η γραπτή εξέταση γίνει ο αποκλειστικός τρόπος πρόσληψης. Δυστυχώς, στα επόμενα χρόνια, ‘‘το ΠΑΣΟΚ της ψυχής’’ –ειδικά επί κυβέρνησης ΝΔ και υπουργίας Πρ. Παυλόπουλου– επιβλήθηκε στο αρχικό σχέδιο και αντί να αυξάνονται τα ποσοστά των ΑΣΕΠιτών, άρχισαν να ξεφυτρώνουν όλο και νέα είδη υπο-επετηρίδων, όπως οι 24μηνοι και οι τρίτεκνοι. Το αποτέλεσμα ήταν, κατά τον τελευταίο διαγωνισμό του 2009, το πραγματικό ποσοστό επί των διορισμών όσων είχαν περάσει από τον γραπτό διαγωνισμό να έχει πέσει στο 45%!

Έχοντας συμμετάσχει δύο φορές και η ίδια στους διαγωνισμούς, μπορώ να πιστοποιήσω πόσο πολύ ψυχοφθόρος διαδικασία ήταν. Το μόνο που καταλαβαίνουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα ως δοκιμασία αξιολόγησης, ήδη από το γυμνάσιο, είναι οι γραπτές εξετάσεις. Κάτσε λοιπόν δύο μέρες πάλι στα σχολικά θρανία και γράφε κατεβατά επί κατεβατών σε μια κόλλα χαρτί. Εξάλλου, έτσι περάσαμε και στα Πανεπιστήμια, έτσι πήραμε και τα πτυχία μας. Τίποτε που δεν ξέραμε να κάνουμε καλά. Σίγουρα όμως δεν ήταν μια διαδικασία εύκολη και σίγουρα δεν θα μπορούσε να την ξεγελάσει με την ίδια επιτυχία ο άσχετος και κατά λάθος πτυχιούχος. Το θέμα, όμως, ήταν πως ο διαγωνισμός έπρεπε να βελτιωθεί και να εξελιχθεί, ακόμα και να αντικατασταθεί από άλλο σύστημα, ακόμα πιο αξιοκρατικό και όχι ‘‘δίκαιο’’ κατά τον τρόπο που εννοούσαν οι πολέμιοί του.

Κάθε επιχείρημα που προσπαθεί να υποβαθμίσει την αξία όσων εκπαιδευτικών προσλήφθηκαν μέσω του διαγωνισμού, είναι πλέον πολλαπλά χυδαίο, γιατί στρέφεται κυρίως κατά της ίδιας της ιδέας της αξιοκρατίας. Κακά τα ψέματα! Από τις καθηγητικές σχολές δεν βγήκαμε καθηγητές. Τα πέντε ή δέκα βιβλία παιδαγωγικής που πέρασαν από τα χέρια μας στα πανεπιστημιακά έδρανα, δεν μας έκαναν παιδαγωγούς. Δεν κάναμε ποτέ πρακτική άσκηση μέσα σε σχολικές αίθουσες, δε μας βαθμολόγησε κανείς ως ενορχηστρωτές μιας διδακτικής διαδικασίας, ούτε καν μας ρώτησε αν θέλουμε να διοριστούμε για το μισθό ή για το παιδί.

Ο γραπτός διαγωνισμός ήταν ένα εξάμβλωμα ίσως, αλλά το πρώτο επίπεδο μιας σοβαρής συζήτησης γύρω από το ποιος και γιατί πρέπει να μπαίνει στα σχολεία μας και να αναλαμβάνει τα παιδιά μας. Ίσως, έφτανε έτσι κάποτε η ώρα που θα καταλαβαίναμε ως κοινωνία πως για τη θέση του εκπαιδευτικού δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι διαφορετικό από ό,τι για τη θέση του δικαστικού: μια δεύτερη σχολή μετά το πτυχίο, με συγκεκριμένο αριθμό μαθητευομένων, ακριβώς αντίστοιχο προς τις προκηρυγμένες θέσεις διορισμού. Αλήθεια, γιατί εξακολουθεί να μας φαίνεται τόσο λιγότερο σοβαρό;



http://dragonerarossa.gr/2016/04/19/requiem-for-a-dream-ασεπ-1998-2016-της-κατερίνας-μαριάτου/?

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #678 στις: Ιούνιος 10, 2019, 09:37:35 πμ »
Υ.Γ Υπάρχουν εκπαιδευτικοί στην ηλικία σου που πασχίζουν να τελειώσουν το διδακτορικό τους και έχουν στόχο μόνο αυτό. Παράλληλα δουλεύουν και η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι για αυτούς όνειρο ζωής. Δε συζητούν καν για διορισμό στη δευτεροβάθμια.
Υπάρχουν ήδη διδάκτορες στην ηλικία μου. Παίζει να υπάρχουν και λέκτορες. Αναπληρωτές στη γενική παιδεία δεν υπάρχουν. Αντίθετα στα 40+ υπάρχουν χιλιάδες μόνιμοι, οπότε δεν είστε η αδικημένη γενια που περιγράφεις.


Αποσυνδεδεμένος tskgk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #679 στις: Ιούνιος 10, 2019, 09:41:05 πμ »
Πικρες Αληθειες... 8)

Παράθεση
Κακά τα ψέματα! Από τις καθηγητικές σχολές δεν βγήκαμε καθηγητές. Τα πέντε ή δέκα βιβλία παιδαγωγικής που πέρασαν από τα χέρια μας στα πανεπιστημιακά έδρανα, δεν μας έκαναν παιδαγωγούς. Δεν κάναμε ποτέ πρακτική άσκηση μέσα σε σχολικές αίθουσες, δε μας βαθμολόγησε κανείς ως ενορχηστρωτές μιας διδακτικής διαδικασίας, ούτε καν μας ρώτησε αν θέλουμε να διοριστούμε για το μισθό ή για το παιδί.

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #680 στις: Ιούνιος 10, 2019, 09:41:45 πμ »
Υπάρχουν ήδη διδάκτορες στην ηλικία μου. Παίζει να υπάρχουν και λέκτορες. Αναπληρωτές στη γενική παιδεία δεν υπάρχουν. Αντίθετα στα 40+ υπάρχουν χιλιάδες μόνιμοι, οπότε δεν είστε η αδικημένη γενια που περιγράφεις.
'εχει 40+ αναπληρωτές

Αποσυνδεδεμένος βερα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #681 στις: Ιούνιος 10, 2019, 09:45:16 πμ »
Και όμως. Εγω που τελείωσα Φιλοσοφιας-παιδαγωγικής ΑΠΘ και πρακτική σε σχολεία έκανα και ειδική διδακτική σε αρχαία, νέα και ιστορία έκανα με διδασκαλίες σε σχολεία  και αμέτρητα μαθήματα παιδαγωγικής. Από τις σημειώσεις μου και τα βιβλία διάβαζα ,μάλλον έκανα επανάληψη για τον Ασεπ.Για αυτό μην τα ισοπεδώνουμε όλα! !!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος tskgk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #682 στις: Ιούνιος 10, 2019, 09:47:30 πμ »
Τα Μαθηματικα τμηματα της δεκαετιας του 90 δεν ειχαν κανενα μαθημα Παιδαγωγικης ...μονο διδακτικης και αυτο μονο ενα...(τουλαχιστον εκει που σπουδασα εγω...)

Και όμως. Εγω που τελείωσα Φιλοσοφιας-παιδαγωγικής ΑΠΘ και πρακτική σε σχολεία έκανα και ειδική διδακτική σε αρχαία, νέα και ιστορία έκανα με διδασκαλίες σε σχολεία  και αμέτρητα μαθήματα παιδαγωγικής. Από τις σημειώσεις μου και τα βιβλία διάβαζα ,μάλλον έκανα επανάληψη για τον Ασεπ.Για αυτό μην τα ισοπεδώνουμε όλα! !!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος tskgk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #683 στις: Ιούνιος 10, 2019, 09:53:59 πμ »
Παράθεση
Συγκεκριμένα, η κατάρτιση των αποφοίτων από το Τμήμα Φιλολογίας κρίνεται ανεπαρκής στα γνωστικά αντικείμενα της Ιστορίας, της Παιδαγωγικής, της Ψυχολογίας και της Φιλοσοφίας. Ανεπαρκής μπορεί να χαρακτηριστεί η εκπαίδευσητων εκπαιδευτικών που προέρχονται από το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας στα Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά, Νέα Ελληνικά, Παιδαγωγική, Ψυχολογία και Φιλοσοφία. Παρόμοια κατάσταση επικρατεί στα Τμήματα που διαθέτουν Τομέα Παιδαγωγικής, όπου οι απόφοιτοι παρουσιάζουν ελλείψεις στα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών, των Λατινικών, των Νέων Ελληνικών και της Ιστορίας (Γεωργιάδης 2004: 101-105)

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #684 στις: Ιούνιος 10, 2019, 09:54:58 πμ »
Είναι γνωστό ότι ο ΑΣΕΠ ως ιδέα - γιατί είναι ύψιστη ιδέα- συνελήφθη και εφαρμόστηκε από κυβέρνηση του Πασοκ. Κι ας πλήττονταν οι πασόκοι βουλευτές οι οποίοι έβγαιναν στην περιφέρειά τους με ρουσφέτια και διορισμούς. Είναι πολιτική ανδρεία!

Πολλοί τον εμίσησαν. Με θλίβει όμως το γεγονός ότι τον μίσησαν και εκπαιδευτικοί. Μας έχω για μορφωμένους ανθρώπους που πρωτίστως σημαίνει με ηθική συνείδηση, κατόπιν με πολιτική και κοινωνική συνείδηση. Μπορεί να μην αριστεύσω ή να μην πετύχω ούτε καν τους καλούς βαθμούς των προηγούμενων διαγωνισμών, αλλά προτιμώ να ξαναδοκιμαστώ σε έναν αξιοκρατικό διαγωνισμό, παρά να "σαβουριάζω" τα πτυχία μου, εξισώνοντάς τα π.χ. με άλλων, οι οποίοι τα απέκτησαν με χίλιους δυο τρόπους κι όχι διαβάζοντας. Για εμάς που μεταπτυχιακά και διδακτορικά (στον δρόμο...) τα αποκτήσαμε, μελετώντας, ο διαγωνισμός δεν φαντάζει πεδίο μάχης. Ας ηρεμήσουμε λίγο...δεν είναι και υποχρεωτικό κανείς να συμμετέχει, αφού δεν είναι αναγκαστικό να εργαστεί κανείς σε δημόσιο σχολείο. Για να προλάβω τους άλλους ασεπίτες, μια κάποια μοριοδότηση των παλαιότερων διαγωνισμών είναι θεμιτή, εφόσον δεν αποκλείει την επιτυχία από κάποιον που δεν είχε την ευκαιρία να δώσει ποτέ (οι νεότεροι απόφοιτοι, που πλεόν είναι μεγάλοι κι αυτοί!).

Τέλος, έχω πειστεί πια ότι απλώς κάποιοι συνάδελφοι δεν θέλουν να γίνονται διορισμοί με όποιον τρόπο, γιατί έχουν βολευτεί στην κατεστημένη κατάσταση. Είναι δύσκολο να αντιμετωπίζεις τον κίνδυνο της ανεργίας - το ξέρω καλά-, κάποιοι την έχουμε φάει με το κουτάλι, δεν την τρέμουμε πια. Είμαστε άξιοι για πολλά. Μην υποτιμάτε τους εαυτούς σας, συνάδελφοι. Μια θέση να εξασφαλιστούμε επιζητούμε, ναι θεμιτό, αλλά με τρόπους δίκαιους, ηθικούς, θεμιτούς, χωρίς να αδικούμε άλλους. Το έχω ξαναπεί, δεν μπορώ να κοιτάξω στα μάτια μαθητές μου που αγαπούν την εκπαίδευση και επέλεξαν, κι ας γνώριζαν τις δυσκολίες για την αποκατάστασή τους την επαγγελματική, σχολές "καθηγητικές", να τους πω: "δεν έχει θέση για εσάς! Προηγούμαστε άλλοι!" Είναι ΥΒΡΙΣ!

Όπως και να χει, και με αυτό το σύστημα, το θετικό είναι πως τελειώνουμε με τους πολλούς και διάφορους πίνακες και πινακάκια. Με έναν να πορευόμαστε στο εξής! Καλή τύχη!

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόφαση για πρόσληψη 10.500 μονίμων εκπαιδευτικών
« Απάντηση #685 στις: Ιούνιος 10, 2019, 10:03:11 πμ »
'εχει 40+ αναπληρωτές
Φυσικά και είμαστε όσοι δεν χρησιμοποιήσαμε πλάγιους τρόπους (να μην τα ξαναλέμε). Επίσης οι 40+ δεν στραφηκαμε εναντίον των συναδέλφων μας 50+ που διορίστηκαν με την επετηρίδα! Ούτε βέβαια με όσους έχουν μεταπτυχιακά ή διδακτορικό! Αλλά αν εφαρμοζόταν το σύνταγμα ΝΑΙ θα είχαμε διοριστεί!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 732
Σύνολο: 745

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.