0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν κοιταξεις τα επισημα νουμερα ...ανεργιας και μεταναστευσης...μαλλον δεν υπαρχει κατι...εξου και ο συνωστισμος στο Δημοσιο...Ισως θα ηθελες να μας πεις την δικη σου ιστορια αλλαγης...
Στο προτεινόμενο σύστημα να γίνει και προσμετρήση των μορίων του ασεπ.Δε νομίζω ένα μεταπτυχιακό να θέλει περισσότερο διάβασμα και γνώσεις από μια επιτυχία στο ασεπ!Εμείς ξε@... στο διάβασμα για τον ασεπ!
th1, ο γραπτός ΑΣΕΠ που λες ότι θα γίνει, θα είναι με τη μορφή των προηγούμενων; ή θα αλλάξει μορφή;
Συγγνώμη που επεμβαίνω. Αλλά τότε που γινόταν ο γραπτός διαγωνισμός ( με αμέτρητες παρατυπίες βέβαια), υπήρχαν θέσεις διορισμών. Σήμερα δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Μιλάμε λοιπόν για αναπληρωτές.
απλώς αναρωτιέμαι για τη μορφή του, γιατι και παλιότερα είχε ακουστεί ότι θα άλλαζε π.χ.θα γινόταν πολλαπλής επιλογής κλπ
δεν είχε και ερωτήσεις αναπτυξης, σχέδια μαθηματος στη διδακτική κλπ;άρα συνεχίζει με την ίδια μορφή και τώρα;
Γραπτός ασεπ δεν μπορεί να γίνεται για να βολεύονται οι αποφοιτοι όλων των καθηγητικών σχολών αλλά με κριτήριο το αν έχει ανάγκες το κράτος σε προσωπικό, ούτε για να διορίζονται αναπληρωτές....έχεις δει να γινεται γραπτός ασεπ για συμβασιούχους πουθενα; μοιραία θα σέρνονται πίνακες των αναπληρωτών για αρκετό καιρό....και όσοι ονειρεύεστε να βγει το άλλο τον Ιούλιο θα σας θυμίσω ότι η Γιαννάκου μίλησε για επιστροφή αποσπασμένων στα σχολεία που θα καταστήσει αδύνατη την προσληψη μονίμων για αρκετά χρόνια. Χθες βουλευτής της νδ μίλησε για την αναγκαιότητα μείωσης συμβασιούχων στο δημόσιο...
Αφού είναι ανεπαρκείς οι καθηγητικές σχολές εγώ λέω να τις καταργήσουν. Να πάμε φροντιστήρια για ασεπ (όσοι έχουν το παραδακι)να διαβάζουμε εσαει (που θα πάει κάποτε στα σαράντα, στα πενήντα, στα εξηντα) θα μας κάτσει και ίσως να αφήσουμε τους άλλους να κάνουν παιδιά, να ζουν...Ενώ εμείς θα είμαστε χωμένοι στα βιβλία μας.