0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δλδ, παίζει μέχρι και ο Κούλης να διορίσει αναπληρωτές στην Ειδική, με τον νόμο Γαβρόγλου ?! Αν είναι να διορίζονται αβέρτα μόνο οι ίδιοι συμβασιούχοι ξανά και ξάνα με τα μεταπτυχιακά του 5χιλιαρου ας κρασουμε τον οριτζιναλ λεφτιστ.Αυτή η ΝΔ που η δεύτερη κουβέντα τους είναι αριστεία κ αριστεία, ανάθεμα κ ξέρουν τι είναι. Τώρα γλύφουν όλο το δημόσιο ΜΠΑΣ κ πάρουν καμία ψήφο από. Παθετικ. Υπάρχουν και συνάδελφοι που κόπιασαν για το μεταπτυχιακό τους που διάβασαν , που δούλεψαν στην Ειδική αγωγή που πήγαν σε δομές που που ....μην μπερδευσαι ....
Υπέγραψε άρον- άρον. Γιατί δεν το έκανε μετά τις εκλογές; Είναι παράξενο...
Και πιστεύεις ότι με "αγορά" ακαδημαϊκών προσόντων ή και όχι οι εκπαιδευτικοί θα είναι "άξιοι" να μπουν στην τάξη ; Ως μαθητές γνωρίσαμε άξιους εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν μέσω της επετηρίδας! Ένα " χαρτί" δεν είναι αρκετό για να κριθεί άξιος εκπαιδευτικός να διδάξει. Απλώς βολεύει τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και όχι μόνο. Και βεβαίως είναι λογικό να το προτιμούν όσοι λόγω ηλικίας και συγκυριών "μάζεψαν" τα εν λόγω προσόντα. Τους κατανοούμε αλλά μέχρι εκεί.
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικούέργου – αξιολόγηση της σχολικής μάθησης καιεπιμόρφωση των εκπαιδευτικώνAθανάσιος Χαρίσης, 5ο Ενιαίο Λύκειο Κατερίνηςhttp://www.pi-schools.gr/download/publications/epitheorisi/teyxos12/xarisis.pdf?
Tώρα το αντιλήφθηκαν κάποιοι; Εγώ το γνωρίζω τουλάχιστον εικοσαετία.Η δουλειά του εκπαιδευτικού φαίνεται ξεκάθαρα ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ και όχι μόνο στα ακαδημαϊκά προσόντα,ούτε καν και στον τρόπο πρόσληψής του!Γνωρίζω δάσκαλο που είχε τελειώσει μία από τις περιβόητες ακαδημίες της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας- όσοι είναι παλιότεροι στην εκπαίδευση, ξέρουν πολύ καλά τέτοιες περιπτώσεις- ,ο οποίος, φυσικά, μπήκε μέσω επετηρίδας και έκανε απίστευτα πράγματα αφού μπορούσε να εκμαιεύσει τη γνώση στα παιδιά με έναν ιδιαίτερο και παιγνιώδη τρόπο προσέγγισής της και από την άλλη πλευρά, επιτυχούσα του ΑΣΕΠ με μεταπτυχιακό τίτλο, η οποία δεν μπορούσε να σταθεί στην τάξη.Αυτά τα παραδείγματα που παραθέτω δεν είναι καθόλου εξαιρέσεις στον κανόνα, όπως αυτός ενισχύεται μέσω του "ικανού" και "αποτελεσματικού" εκπαιδευτικού.
@ PASAS123Αγαπητέ συνάδελφε σε ένα τόσο μεγάλο πλήθος εκπαιδευτικών τόσο στην Α/μια όσο και στην Β/θμια θα υπάρχει σίγουρα και ένα ποσοστό που δεν θα μπορεί να αποδωσει όσο θα επρεπε ανεξαρτήτως προσόντων και τρόπου διορισμού. Αυτό συνέβαινε, συμβαίνει και θα συμβαίνει. Είναι θέμα της πολιτείας να δώσει ένα χέρι βοηθείας σε αυτούς τους συνάδελφους....κριτές των πάντων εκ του ασφαλούς δεν θα γίνουμε.Το θέμα που μας ταλανίζει όμως είναι ένα θα μπει νέο αίμα για να το πω απλοϊκά...προκείμενου να δώσει νέα ώθηση στην εκπαίδευση και ο τρόπος που θα γίνει αυτό.Στην Κύπρο μάλλον θα αλλαξουν πολλά πράγματα...εδώ είναι πολύ πιθανόν τα επόμενα έτη εκπαιδευτικοί ηλικίας 67 ετών να διδάσκουν σε πρώτη Δημοτικού.Και κάτι τελευταίο...όσα μεταπτυχιακά και να έχουμε την ώρα της διδασκαλίας χρειάζεται επιμονή, υπομονή και πρακτικές λύσεις της στιγμής. Οι εποχές έχουν αλλάξει δραματικά.
τι ίδιο και με τη προϋπηρεσίαέλεος με τη προπαγάνδα πόσο δύσκολο είναι να σκεφτεί κάποιος ότι ευχέρεια στη τάξη έρχεται με τα χρόνια όλοι ήταν νέοι και άπειροι στην αρχή ΟΛΟΙ όμως, αυτό που κάνουν ορισμένοι είναι σχεδόν ρατσιστικό
Για να είμαι ειλικρινής μερικές φορές χρειάζεται μεγάλη επιδεξιότητα, ψυχραιμία και ευστροφία...είτε είσαι νέος στην υπηρεσια είτε παλαιός.
Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα. Και θα προσθέσω και την ταχύτητα αντίδρασης.