0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έλεος αγγλική φιλολογία βγάλαμε και λέτε να μην είχαμε μάθημα αγγλική γλώσσα; Επίσης είχαμε πολλά γλωσσολογικά μαθήματα όπως εισαγωγή στην γλωσσολογία, μορφολογία σύνταξη, φωνητική φωνολογία, σημασιολογία, πραγματολογία, εφαρμοσμένη γλωσσολογία, ψυχογλωσσολογία, αντιπαραβολική ανάλυση, κοινωνιογλωσσολογία και πολλά άλλα. Φιλολογική σχολή είμαστε και εμείς.
Νομίζω ότι δεν έχεις καταλάβει το θέμα της συζήτησης. Μια συνάδελφος ξενόγλωσση, δεν είμαι καν σίγουρη αν είναι αγγλικής, υποστηρίζει ότι η κλασική φιλολογία δεν έχει αρκετά υποχρεωτικά μαθήματα με τίτλο "Νέα Ελληνική Γλώσσα" στο πρόγραμμα σπουδών και συνεπώς, κατά τη γνώμη της, οι συνάδελφοι του κλασικού δεν πρέπει να διδάσκουν το μάθημα της Γλώσσας στο σχολείο. Αυτό συζητάμε. Δεν είμαι σίγουρη ότι η απάντησή σου έχει σχέση με το θέμα, απλώς προσπαθώ να συγκρίνω τα δύο προγράμματα σπουδών, γιατί απ'ό,τι φαίνεται οι ΠΕ02 πρέπει να αποδεικνύουμε συνέχεια ότι δεν είμαστε ελέφαντες
Εσύ αγαπητέ αρέσκεσαι στις ίντριγκες ....βαριέσαι τη ζωή σου...ε;;;Πάψε να συγκρούεσαι παντού και σε κάθε θέμα, είσαι βαρετός.
Ειμαι και τα δυο Αν συγχεεις τα μαθηματα Λογοτεχνιας με τη Γλωσσικη διδασκαλια δεν ειμαστε στο ιδιο μηκος κυματοςΟ καθενας ας διδασκει οτι εχει σπουδασει Να μην επιτιθεστε σε συναδελφους με υπεροψια που δεν εδραζεται πουθενα παρα μονο στο μυαλο σας για να μην αναγκαζεστε να αποδεικνυετε οτι δεν ειστε ελεφαντες Δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο
Στα περισσότερα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα, το γλωσσικό μάθημα είναι ένα και ενιαίο και δεν κάνει διάκριση μεταξύ γλώσσας και λογοτεχνίας. Άλλη μια πρωτοτυπία της Ελλάδας. Τα τελευταία χρόνια αυτή η διάκριση πάει να σπάσει και στην Ελλάδα, όπως είναι εμφανές στη διδασκαλία του μαθήματος "Νέα Ελληνικά" των ΕΠΑΛ, που εξετάζεται ήδη πανελλαδικά, αλλά στο νέο μάθημα της Γ' λυκείου με το ίδιο όνομα που θα εξεταστεί πανελλαδικά πρώτη φορά το 2020. Η συνήθης έκφραση είναι "συνεξέταση γλώσσας/λογοτεχνίας", αλλά ουσιαστικά -και με βάση τα κριτήρια του ΙΕΠ- είναι μια ενιαία εξέταση σε ένα αντικείμενο. Θα μας πάρει λίγο χρόνο να το συνηθίσουμε, αλλά νομίζω ότι θα τα καταφέρουμε. ΥΓ. Προσπαθώ να μην επιτίθεμαι σε προσωπικό επίπεδο, αλλά να αντικρούω και να παραθέτω επιχειρήματα. Και φυσικά να δέχομαι κριτική για ό,τι γράφω, εφόσον φυσικά είναι τεκμηριωμένη. Αν η διαφωνία μου ερμηνεύεται ως επίθεση ή ως υπεροψία, δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι. ΥΓ2. Ξέρω ότι είμαστε υπερβολικά εκτός θέματος, αλλά το θέμα των β' αναθέσεων επηρεάζει τον αριθμό των προσλήψεων, μονίμων και αναπληρωτών. Οπότε νομίζω ότι το άγχος μας είναι δικαιολογημένο.
Τελος και χωρις διαθεση αντιδικιας η αδιοριστια και η ανεργια ειναι μεγαλες πληγες Δεν ειναι ομως ο συναδελφος ο εχθρος ειναι οι πολιτικες του μπακαληΠειτε οτι πασχετε ως κλαδος απο τη
Με επιχειρηματα ανταπαντω κι εγω Παρεθεσα το προγραμμμα σπουδων διοτι αποδεικνυει πως δεν εχει κανει ο καθε αποφοιτος μιας οποιασδηποτε φιλολογιας ικανο αριθμο μαθηματων που να του επιτρεπει να διδασκει στο παιδι μου και Γλωσσα και Αρχαια και Ιστορια Τεσσερις ιστοριες εχω κανει και εγω αλλα δεν θεωρω οτι μπορω να διδαξω ικανοποιητικαΤα επιχειρηματα γεννουν αντεπιχειρηματα οταν ειναι προβοκατορικα Οταν επι παραδειγματι επιδοθηκες σε ενα name dropping εγχειριδιων ιστοριογραφιας και αναλυσης ιστορικων πηγων για να ενισχυσεις το επιχειρημα σου οτι οι ξενογλωσσοι δεν δυνανται να διδαξουν Ιστορια γιατι δεν γνωριζουν τα εν λογω εγχειριδια με προβοκαρες να σου ανταπαντησω πως ουτε το ενα τριτο απο τους συναδελφους σου φιλολογους που διδασκουν Ιστορια δε τα εχει καν δει στο εξωφυλλοΟσον αφορα στη Γλωσσα και τη συνδεση της με τη Λογοτεχνια αυταποδεικτο ειναι πως υπαρχει Ομως εφοσον εισαι αποφοιτος Ισπανικης ειλικρινα μου λες πως το γεγονος οτι εχεις εντρυφησει στο Λορκα σε βοηθα να διδαξεις Ισπανικα σε αρχαριους;;;Που παμε χωρις Διδακτικη Μεθοδολογια στο μαθημα της Γλωσσας; Θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε;Τελος και χωρις διαθεση αντιδικιας η αδιοριστια και η ανεργια ειναι μεγαλες πληγες Δεν ειναι ομως ο συναδελφος ο εχθρος ειναι οι πολιτικες του μπακαληΠειτε οτι πασχετε ως κλαδος απο τη
Μπορούμε να προβλέψουμε-αποκωδικοποιήσουμε τι θα γίνει με τη γενική και πότε?υπάρχει περίπτωση σε ειδική και γενική να έχουμε προσλήψεις με διαφορετικά συστήματα? αυτό δε περιπλέκει τη κατάσταση που κάποιος είναι και στον πίνακα ειδικής και γενικής?δλδ θα ειναι στον πίνακα της ειδικής με το νέο σύστημα , και παγωμένος ταυτόχρονα στον γενικής ? ή ο ένας πίνακας θα συμπαρασύρει τον άλλον ?