*

Αποστολέας Θέμα: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;  (Αναγνώστηκε 38023 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5252
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #84 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 05:00:38 μμ »
Μην καταντήσουμε σαν τις ΗΠΑ, και δούμε και καμία εμπλοκή και στη διδασκαλία της Βιολογίας με θεωρίες δημιουργισμού και άλλα τέτοια ωραία  ::)

Πω πω. . Τώρα τι μου θύμισες.... Ήμουν γυμνάσιο και πήγαινα ακόμα στο Κατηχητικό της εκκλησίας, που πλέον περιελάμβανε μόνο κήρυγμα. Σε ένα από τα τελευταία μαθήματα μαλώσα με την κατηχήτρια γιατί αυτή επέμενε ότι η θεωρία της εξέλιξης ήταν αιρετική, εγώ ότι ήταν απολύτως  συμβατή με τη βιβλική εκδοχή αφού αναφέρεται ότι ο Θεός έπλασε τον κόσμο ''καλώς λίαν'', άρα εξελίξιμο και όχι τέλειο.
Στο τέλος, είδε κι απείδε, μου έδωσε να διαβάσω στο σπίτι ένα βιβλίο, για να συνετιστώ. Κάπου εκεί χώρισαν οι δρόμοι μας και δεν με ξαναείδε.... :P
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2019, 05:04:43 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:15:29 »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 427
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #85 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 05:15:06 μμ »
Πω πω. . Τώρα τι μου θύμισες.... Ήμουν γυμνάσιο και πήγαινα ακόμα στο Κατηχητικό της εκκλησίας, που πλέον περιελάμβανε μόνο κήρυγμα. Σε ένα από τα τελευταία μαθήματα μαλώσα με την κατηχήτρια γιατί αυτή επέμενε ότι η θεωρία της εξέλιξης ήταν αιρετική, εγώ ότι ήταν απολύτως  συμβατή με τη βιβλική εκδοχή αφού αναφέρεται ότι ο Θεός έπλασε τον κόσμο ''καλώς λίαν'', άρα εξελίξιμο και όχι τέλειο.
Στο τέλος, είδε κι απείδε, μου έδωσε να διαβάσω στο σπίτι ένα βιβλίο, για να συνετιστώ. Κάπου εκεί χώρισαν οι δρόμοι μας και δεν με ξαναείδε.... :P
υπαρχουν και κατηχητικά που κάνουν ουσιαστική δουλειά με κληρικούς στην επαρχία, όπου τα παιδιά δεν έχουν πολλές διασκεδάσεις και εναλλακτικές ψυχαγωγίες, όπου αντί να ξημεροβραδιάζονται στα κινητα και τα laptop παίζουν επιτραπέζια, βλέπουν ταινίες, έχουν λέσχες ανάγνωσης, κάνουν περιβαλλοντικά προγράμματα ..δυστυχώς το κατηχητικό της δεκαετίας 50-60 με Ζωη Σωτηρ έκανε τη ζημιά ...

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5252
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #86 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 05:35:55 μμ »
Δεν αμφιβάλλω. Και να σου πω την αλήθεια, στο δημοτικό καλά περνούσαμε. Μπορεί να μην πολυπροσέχαμε το κήρυγμα, αλλά μαθαίναμε παραδοσιακούς χορούς, τραγούδια, παίζαμε παιχνίδια κλπ.
Στο γυμνάσιο σκούρηναν τα πράγματα, γιατί το μενού είχε μόνο κατήχηση. Κι αυτό έχει νόημα, μόνο αν πετύχεις κανένα φωτεινό μυαλό που θα σε κάνει να σκεφτείς κάποια πράγματα, αλλιώς είναι μαύρη η νύχτα στα βουνά και πλύση εγκεφάλου.

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23 και σήμερα ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #87 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 05:42:43 μμ »
Αχχ τα κατηχητικά....πήγα για χρόνια. Μόνη πίκρα που μου δίδαξαν σκάκι και το ξέχασα. Έλεος.
Όσα έμαθα στα κατηχητικά μα τω θεώ θα τα πετουσα στον κάλαθο των αχρήτων το 2015.
Όσο για τα θρησκευτικά...δεν ξέρω τίποτα. Παπαγαλία και 20 μόνο. Άραγε εσείς που μιλάτε, γνωρίζετε τα 7 μυστήρια της εκκλησίας ονομαστικα?Και το τί συμβολίζουν? Εδώ σας θέλω. Κόψτε κάτι και κυρίως τις θεωρίες που αν τα πάρω θα σας πω και γω χίλιες. Αυτό είναι το θέμα?
Εγώ άλλο σκέφτομαι. Τα θρησκευτικά διδάχτηκαν ποτέ ορθά για να περιλαμβάνουν και όσους δεν ανήκουν στους κόλπους τους,πέρα απο τους ήδη μετέχοντες? Ας αρχίσουμε από το μηδέν και μετά θα δούμε και τους άλλους.
Πού ζείτε? Σε χώρα που έλυσε τα του οίκου της και κοιτά τα των άλλων? Καλημέρα και είναι νύχτα.
https://www.greekaffair.gr/poia-einai-ta-7-mystiria-tis-ekklisias-kai-ti-symvolizoyn/
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2019, 05:48:35 μμ από theodora7 »
Αντί να καταριέσαι το σκοτάδι, καλύτερα να ανάψεις ένα κερί( Το κείμενο αναφέρεται στην ειδική αγωγή)

https://tainio-mania.online/load/top_250_movies/perhf_nia_kai_prokat_lhpsh_pride_and_prejudice_pride_prejudice_2005/29-1-0-3338

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:15:29 »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 427
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #88 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 05:48:41 μμ »
Αχχ τα κατηχητικά....πήγα για χρόνια. Μόνη πίκρα που μου δίδαξαν σκάκι και το ξέχασα. Έλεος.
Όσο για τα θρησκευτικά...δεν ξέρω τίποτα. Παπαγαλία και 20 μόνο. Άραγε εσείς που μιλάτε, γνωρίζετε τα 7 μυστήρια της εκκλησίας ονομαστικα?Και το τί συμβολίζουν? Εδώ σας θέλω. Κόψτε κάτι και κυρίως τις θεωρίες που αν τα πάρω θα σας πω και γω χίλιες. Αυτό είναι το θέμα?
Εγώ άλλο σκέφτομαι. Τα θρησκευτικά διδάχτηκαν ποτέ ορθά για να περιλαμβάνουν και όσους δεν ανήκουν στους κόλπους τους,πέρα απο τους ήδη μετέχοντες? Ας αρχίσουμε από το μηδέν και μετά θα δούμε και τους άλλους.
Πού ζείτε? Σε χώρα που έλυσε τα του οίκου της και κοιτά τα των άλλων? Καλημέρα και είναι νύχτα.
απλά και οι άθεοι πρέπει να εγκαταλείψουν τους ζηλωτισμούς τους και να δουν τη θρησκεία, τον Χριστιανισμό και ειδικά την ορθόδοξη παράδοση ως πολιτισμικο δημιούργημα...δηλαδή επειδή εσύ είσαι άθεος δεν διαβάζεις πχ. του Παπαδιαμάντη τα Χριστουγεννιάτικα ή Πασχαλινά του διηγηματα! έλεος!

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5252
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #89 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 06:03:05 μμ »
απλά και οι άθεοι πρέπει να εγκαταλείψουν τους ζηλωτισμούς τους και να δουν τη θρησκεία, τον Χριστιανισμό και ειδικά την ορθόδοξη παράδοση ως πολιτισμικο δημιούργημα...δηλαδή επειδή εσύ είσαι άθεος δεν διαβάζεις πχ. του Παπαδιαμάντη τα Χριστουγεννιάτικα ή Πασχαλινά του διηγηματα! έλεος!

Σαφώς. Αλλά κάπως έτσι, ως πολιτισμικό δημιούργημα, πρέπει να δουν και οι ορθόδοξοι χριστιανοί τις άλλες θρησκείες και όχι ως τον κακό Βελζεβούλ που θα τους κάνει να αλλοτριωθούν.
Υπερβολή διακατέχει και τις δυο πλευρές. Γι' αυτό και γίνονται όσα γίνονται.

Αν υπήρχε περισσότερη ειλικρίνεια, θα διαπίστωναν όλοι ότι ούτε οι άθεοι έγιναν πιστοί παρακολουθώντας μαθήματα Θρησκευτικών ούτε και οι χριστιανοί άλλαξαν θρήσκευμα μαθαίνοντας για τις άλλες θρησκείες (και στο παρελθόν διδάσκονταν στη Β' Λυκείου για τις μεγάλες θρησκείες).

Επίσης, αν είχαν περισσότερη ειλικρίνεια όλοι αυτοί που διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους ότι θα διαβρωθούν πνευματικά τα παιδιά με μη κατηχητικό μάθημα, θα παραδέχονταν ότι εδώ και πολλά πολλά χρόνια το μάθημα των Θρησκευτικών αντιμετωπίζεται ως δευτέρας κατηγορίας από τους μαθητές. Η πλειοψηφία δεν τα διαβάζει καν, γιατί είναι βαρετά. Απλά αδιαφορεί.
Εγώ θυμάμαι ότι στην τάξη μου κανείς δεν διάβαζε (αν και όλοι προάγονταν) και ανήκα σε μια μικρή μειοψηφία που ήξερε τι μάθημα είχαμε, επειδή του έριχνα μια γρήγορη ματιά στο προηγούμενο διάλειμμα, όχι στο σπίτι.
Μάλιστα, μια χρονιά που θα γίνονταν εκλογές και το σχολείο θα ήταν εκλογικό κέντρο, αποφάσισε την παραμονή να μας βάλει διαγώνισμα ο θεολόγος και όταν διαμαρτυρηθήκαμε, μας είπε "Γιατί, αν σας έβαζα άλλη μέρα, θα είχατε διαβάσει;". Και τι να του απαντήσεις; Ότι δεν είχε δίκιο;  8)


......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 375
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #90 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 06:15:13 μμ »
Άνετα τα θρησκευτικά θα μπορούσαν να είναι ένα μικρό μερος, κάποια κεφάλαια δηλαδή, σε ένα υποχρεωτικό μάθημα φιλοσοφίας. Με εντελώς ουδέτερη και κριτική αντιμετώπιση των διαφόρων θρησκευτικών ρευμάτων.

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 375
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #91 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 06:18:21 μμ »
Δεν είναι δυνατόν η φιλοσοφία να μη διδάσκεται παρά μόνο στη Β λυκείου και τα θρησκευτικά να διδάσκονται σε όλες τις τάξεις. Ούτε στα μοναστήρια του μεσαίωνα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5252
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #92 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 06:23:54 μμ »
Νομίζω ότι θα πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν η πνευματική ωριμότητα των μαθητών σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης.
Ας πούμε, κατά τη γνώμη μου, στο Δημοτικό θα έπρεπε να διδάσκονται οι μαθητές τις βασικές αρχές του χριστιανισμού, αφού είναι η επικρατούσα θρησκεία, με δικαίωμα απαλλαγής στους αλλόθρησκους. Κάτι άλλο φοβάμαι πως θα τους δημιουργούσε σύγχυση στην ηλικία τους.
Στο Γυμνάσιο θα έβαζα Θρησκειολογία χωρίς απαλλαγή, ώστε να μάθουν όλοι τις αρχές των μεγάλων θρησκειών.
Και στο Λύκειο θα προτιμούσα να υπάρχουν -πάλι χωρίς απαλλαγή- μαθήματα Βιοηθικής, Συγκριτικής Θρησκευτικής Λογοτεχνίας κλπ
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 427
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #93 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 06:27:42 μμ »
Νομίζω ότι θα πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν η πνευματική ωριμότητα των μαθητών σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης.
Ας πούμε, κατά τη γνώμη μου, στο Δημοτικό θα έπρεπε να διδάσκονται οι μαθητές τις βασικές αρχές του χριστιανισμού, αφού είναι η επικρατούσα θρησκεία, με δικαίωμα απαλλαγής στους αλλόθρησκους. Κάτι άλλο φοβάμαι πως θα τους δημιουργούσε σύγχυση στην ηλικία τους.
Στο Γυμνάσιο θα έβαζα Θρησκειολογία χωρίς απαλλαγή, ώστε να μάθουν όλοι τις αρχές των μεγάλων θρησκειών.
Και στο Λύκειο θα προτιμούσα να υπάρχουν -πάλι χωρίς απαλλαγή- μαθήματα Βιοηθικής, Συγκριτικής Θρησκευτικής Λογοτεχνίας κλπ
Ας μαθαίνουν και οι αλλόθρησκοι και οι άθεοι για το Χριστιανισμό δεν είναι κακό ούτε κατήχηση...γνωσιολογικό πολιτισμικό μάθημα ειναι

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5252
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #94 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 06:47:44 μμ »
Όχι, δεν είναι κακό και κάποιοι το δέχονται ήδη.
Δυστυχώς, όμως, όπως υπάρχουν χριστιανοί γονείς που εκλαμβάνουν τη διδασκαλία άλλων θρησκειών ως προσηλυτισμό, έτσι υπάρχουν και αλλόθρησκοί που νιώθουν το ίδιο για τα μαθήματα χριστιανισμού. Κι επειδή σε επίπεδο Δημοτικού, μιλάμε και για μικρές ηλικίες που δεν έχουν αναπτύξει και πολύ την κρίση τους ακόμα, μπορεί να γίνει αποδεκτή μια τέτοια κατηγορία.
Άρα, για να μην παραβιαστούν ανθρώπινα δικαιώματα και τρώμε καταδίκες από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια, καλύτερα να δίνουν απαλλαγές σε όσους θέλουν.

Στις άλλες βαθμίδες, εφόσον το αντικείμενο είναι πιο διευρυμένο, κανονικά δεν θα υπήρχε λόγος απαλλαγής.
Κολλημένοι γονείς όμως βρίσκονται πάντα.

Βέβαια, τίποτα από τα παραπάνω δεν πρόκειται να γίνει στην παρούσα φάση.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2019, 06:49:57 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2212
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #95 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 06:55:22 μμ »
Στην εποχή μου (ως μαθητής) που το μάθημα ήταν το κλασικό κατηχητικό, όπως θα λέγαμε, σχεδόν κανένας δεν έπαιρνε απαλλαγή γιατί απλά δεν καιγόταν να ασχοληθεί με τη διαδικασία.. μάθημα είναι θα περάσει στην τελική. Ακόμα κι εγώ - ως δηλωμένος αθεϊστής στην καθηγήτρια του λυκείου, όπως θυμάμαι - δεν σκέφτηκα καν να πάρω απαλλαγή, αντίθετα ορισμένες φορές συμμετείχα περισσότερο και από άλλους συμμαθητές που υποτίθεται πίστευαν. Τώρα ξαφνικά ξέσπασε κύμα έντονης ανάγκης για απαλλαγή; Υπάρχουν επίσημα στατιστικά στοιχεία για τον αριθμό όσων πήραν απαλλαγή;
Γιατί τα λέω και θυμάμαι όλα αυτά; Επειδή σκέφτομαι τώρα το εξής: είτε να άφηναν το μάθημα όπως ήταν, είτε "ξήλωμα" και εντελώς νέο μάθημα από την αρχή (μετά από αρκετή διαβούλευση με ειδικούς και προετοιμασία), ώστε το μάθημα να είναι υποχρεωτικό και να μην προβλέπεται καμία απαλλαγή.
Τώρα απλά έχει καταντήσει ανέκδοτο το ζήτημα.. από τη μία οι προηγούμενοι που δεν άλλαξαν τίποτα τελικά στο μάθημα (έστω και με έναν νόμο και ένα άρθρο  ;D ) και από την άλλη οι τωρινοί που θέλουν να κρατήσουν τον κατηχητικό ρόλο του μαθήματος (πατρίς θρησκεία οικογένεια φάση) αλλά έχουν μπλέξει με αποφάσεις δικαστηρίων και χάσανε τη μπάλα τελείως (όχι ότι θα τη βρίσκανε δηλαδή). Γελοιότητες από όλες τις πλευρές.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι για ένα σχολικό μάθημα ΔΕΝ θα πρέπει να έχει κανέναν λόγο καμία εκκλησία κανενός δόγματος. Υπεύθυνοι είναι μόνο το υπουργείο και τα αντίστοιχα όργανα, όπου φυσικά πρέπει να προσκαλούνται να καταθέσουν την άποψή τους και οι ειδικοί σε κάθε μάθημα (π.χ. θεολόγοι).

Είναι ακριβώς όπως γράφεις τα πράγματα. Το ίδιο και εγώ έκανα: ένα μάθημα είναι και τίποτα παραπάνω. Η κατάσταση είναι τουλάχιστον γελοία και εννοείται ότι η εκκλησία δεν έχει κανένα λόγο στην απόφαση σχετικά με την επιλογή περιεχομένου και διδασκαλίας ενός μαθήματος: υπάρχει το κατηχητικό της ενορίας για όσους μαθητές πιστεύουν και ενδιαφέρονται παραπάνω.
Η άποψη κάποιων θεολόγων δεν αντιπροσωπεύει το σύνολο και εμποδίζει την αναβάθμιση και τον εξορθολογισμό του μαθήματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2019, 08:15:33 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2212
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #96 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 07:16:23 μμ »

@, CBK   
Συμφωνώ(εννοείται!) να διδάσκεται η φιλοσοφία, όχι βέβαια "κακήν κακώς" όπως σήμερα.
Αν το μάθημα των θρησκευτικών μετατραπεί σε μάθημα θρησκειολογίας με φιλοσοφικές προεκτάσεις, θα γίνει ενδιαφέρον και θα μυήσει τους μαθητές σε ζητήματα που απασχολούν το σύγχρονο άνθρωπο και τους ίδιους.
Οι συνάδελφοι θεολόγοι θεωρώ ότι μπορούν και θέλουν να υποστηρίξουν ένα μάθημα που δε θα απωθεί τους μαθητές, ούτε θα το θεωρούν κατώτερο όπως γίνεται μέχρι σήμερα.
Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι προέρχονται από τη θεωρητική κατεύθυνση.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2019, 07:29:06 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 427
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #97 στις: Νοέμβριος 02, 2019, 07:24:34 μμ »
συνάντηση με έναν τέτοιο χριστιανισμό Χρ. Γιανναράς: Περιμένοντας την Ανάσταση (1985, ET1)

https://www.youtube.com/watch?v=4mES3RKxP7A


Περιμένοντας την Ανάσταση - Νικηφόρος Βρεττάκος 1
https://www.youtube.com/watch?v=C8U_PbeS7yY


Χρ. Γιανναράς για Επιστήμη-Μεταφυσική
https://www.youtube.com/watch?v=TcHzEAyZ3so
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2019, 07:37:46 μμ από menandros »

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30189
  • Τελευταία: konstadina83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1047983
  • Σύνολο θεμάτων: 17881
  • Σε σύνδεση σήμερα: 491
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 31
Επισκέπτες: 417
Σύνολο: 448

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.