*

Αποστολέας Θέμα: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;  (Αναγνώστηκε 68256 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #112 στις: Νοέμβριος 06, 2019, 11:47:43 μμ »
Ας παραθέσω και ένα απόσπασμα από πρόσφατη δημόσια παρέμβαση του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ.

Μεγάλα παιδιά είμαστε, ο καθείς μπορεί να συγκρίνει το παρακάτω απόσπασμα (από το https://thriskeftika.blogspot.com/2019/09/blog-post_61.html) με το λόγο του μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού Ιγνάτιου και να βγάλει τα συμπεράσματά του:

«…Συνεπώς αυτό είναι το επιδιωκόμενο, το γκρέμισμα της Ελληνορθοδόξου ιδιοπροσωπίας των Ορθοδόξων Ελλήνων και η μετατροπή τους σε άθρησκη, άνευρη, άβουλη, πλαδαρή, συγκεχυμένη καί ομογενοποιημένη μάζα, εύχρηστη για κάθε είδους καταδολίευση τής ελευθερίας της. Μικροί Ορθόδοξοι μαθητές χωρίς κριτική σκέψη και ικανότητα καλούνται να «κατηχηθούν» στα προτάγματα της διαθρησκειακής βουδιστικής οργάνωσης ΑΡΙΓΚΑΤΟΥ πού ταυτίζονται πλήρως με τα καταργηθέντα προγράμματα των κ. Φίλη και Γαβρόγλου ώστε ο προσωπικός Τρισυπόστατος Θεός της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, ο αιμοσταγής Θεός του Ισλάμ Αλάχ και ο Θεός του συγχρόνου Ιουδαϊσμού του Ταλμούδ και της Καμπαλά νά είναι ο ίδιος και επομένως το γκρέμισμα τής Ορθοδόξου ιδιοπροσωπίας και του Ορθοδόξου πολιτισμού να είναι απόλυτα επιτυχημένο…»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:21:17 »

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #113 στις: Νοέμβριος 07, 2019, 10:03:07 μμ »

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (Αρ. Φύλλου 4053/τεύχος Β΄/6-11-2019) η Υπουργική Απόφαση, με την οποία απαλείφονται τα πεδία «ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ» και «ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ» και από τους τίτλους του Επαγγελματικού Λυκείου.

Περισσότερα στο https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/303339_telos-thriskeyma-kai-i-ithageneia-apo-toys-titloys-toy-epaggelmatikoy-lykeioy

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #114 στις: Νοέμβριος 08, 2019, 10:38:48 μμ »
Πολλά «νεύρα» στην Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ). Σε πρόσφατο υπόμνημά της στο Ι.Ε.Π. (29-10-2019) αναφέρει:

« ….. Στο πλαίσιο αυτό, οφείλουμε να σας επισημάνουμε ότι ανησυχούμε, διότι τον τελευταίο καιρό σημαντικά στελέχη του ΙΕΠ, όπως ο κ. Ευστράτιος Ψάλτου -πρόσωπο με αμφιλεγόμενες και απαράδεκτες θεολογικές θέσεις για σημαντικά θέματα της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο οποίος μάλιστα υπογράφει ως «Σύμβουλος Θρησκευτικών του ΙΕΠ»- εκφράζει σε αρθρογραφία του θέσεις που δείχνουν εμφανή ασέβεια έναντι των αποφάσεων του ΣτΕ …».

Από πότε οι επιστημονικές ενώσεις κάνουν δημόσια bullying ;;

Αποσυνδεδεμένος mrtheo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #115 στις: Νοέμβριος 08, 2019, 10:49:03 μμ »
Πολλά «νεύρα» στην Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ). Σε πρόσφατο υπόμνημά της στο Ι.Ε.Π. (29-10-2019) αναφέρει:

« ….. Στο πλαίσιο αυτό, οφείλουμε να σας επισημάνουμε ότι ανησυχούμε, διότι τον τελευταίο καιρό σημαντικά στελέχη του ΙΕΠ, όπως ο κ. Ευστράτιος Ψάλτου -πρόσωπο με αμφιλεγόμενες και απαράδεκτες θεολογικές θέσεις για σημαντικά θέματα της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο οποίος μάλιστα υπογράφει ως «Σύμβουλος Θρησκευτικών του ΙΕΠ»- εκφράζει σε αρθρογραφία του θέσεις που δείχνουν εμφανή ασέβεια έναντι των αποφάσεων του ΣτΕ …».

Από πότε οι επιστημονικές ενώσεις κάνουν δημόσια bullying ;;
Αυτοί μας κατέστρεψαν με το φανατισμό τους
ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΟΙΡΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΔΙΝΩ ΚΙ Ο,ΤΙ ΨΑΧΝΩ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΤΟ ΑΦΗΝΩ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:21:17 »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #116 στις: Νοέμβριος 09, 2019, 08:38:38 πμ »
Αυτοί μας κατέστρεψαν με το φανατισμό τους
Δεν ανήκω στον κλάδο ΠΕ01 και δε δέχομαι το δογματισμο και το σκοταδισμό, ιδιαιτέρως στην εκπαίδευση. Η  Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, προτιμά να αναλάβει (όπως και γίνεται), το ρόλο της επίσημης εκκλησίας. Έχει βολευτει και αρνείται να αναβαθμιστεί το μάθημα σε θρησκειολογία , ο οποίος είναι και ο ρόλος που θα έπρεπε να επιτελεί, για να αφυπνίσει τους μαθητές και να ξεπεραστούν αγκυλώσεις χρόνων.
Εννοείται ότι το ΙΕΠ μπορεί και πρέπει να εκφράζει ελεύθερα την άποψη για όλα τα μαθήματα.
Η ΠΕΘ δίνει τη "χαριστική βολή" στο μάθημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2019, 10:27:02 πμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #117 στις: Νοέμβριος 10, 2019, 12:14:49 πμ »
Κρίμα, γιατί τα μαθήματα της Θεολογικής είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα !!
Αλλά, πια μιλάμε για πλήρη υποβάθμιση των θεωρητικών μαθημάτων
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #118 στις: Νοέμβριος 10, 2019, 01:13:03 πμ »
Κρίμα, γιατί τα μαθήματα της Θεολογικής είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα !!
Αλλά, πια μιλάμε για πλήρη υποβάθμιση των θεωρητικών μαθημάτων
Έχεις απόλυτο δίκιο συνάδελφε! Και εγώ αυτό πιστεύω.

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #119 στις: Νοέμβριος 10, 2019, 10:59:12 πμ »
Κυριακή σήμερα - Ημέρα αναστοχασμού ….

Στο https://eduthriskeftika.blogspot.com/2019/11/blog-post_4.html έχει αναρτηθεί το video της εκδήλωσης που έγινε στη Θεσσαλονίκη με θέμα:
«Δημόσιος χώρος και θρησκευτική εκπαίδευση. Το τέλος του Μαθήματος των Θρησκευτικών μετά την απόφαση του ΣτΕ;»:

Συζητούν:
- Γιώργος Σωτηρέλης, καθ. Νομικής ΕΚΠΑ, Πρόεδρος Ομίλου «Αριστόβουλος Μάνεσης»
- Κωνσταντίνος Τσιτσελίκης, καθ. Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών & Ανατολικών Σπουδών ΠΑΜΑΚ
- Χρυσόστομος Σταμoύλης, καθ. Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ
- Παντελής Καλαϊτζίδης, Δρ. Θεολογίας, Διευθυντής Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών Βόλου
- Γρηγόρης Μαυροκωστίδης, Θεολόγος, Διευθυντής 7ου Λυκείου Θεσσαλονίκης

Συντονίζουν:
-Ιφιγένεια Καμτσίδου, αν. καθ. Καθηγήτρια Νομικής ΑΠΘ
-Αγγελική Ζιάκα, αν. καθ. Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ

Αποσυνδεδεμένος papant

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #120 στις: Νοέμβριος 10, 2019, 11:40:11 πμ »
Ασχολούμαστε με τα Θρησκευτικά την στιγμη που αλλες χωρες σχηματιζουν την στρατηγικη για Τεχνητη Νοημοσυνη... Αλλα βεβαια καπου πρεπει να βολευτουν και οι χιλιαδες που βγαινουν απο τα πανεπιστήμια χωρις να εχει καμια αξια ο τιτλος των σπουδων τους...Αλλιως βεβαια πως θα επιζησει το παρασιτικο αυτο κρατος...Η χωρα πρεπει να στραφει στην τεχνολογια αν θελει να συμβαδιζει με τον υπολοιπο κοσμο αλλιως ας γινουμε και Σοβιετια επισημα...ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕ... >:(


Κρίμα, γιατί τα μαθήματα της Θεολογικής είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα !!
Αλλά, πια μιλάμε για πλήρη υποβάθμιση των θεωρητικών μαθημάτων
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2019, 11:41:51 πμ από papant »

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #121 στις: Νοέμβριος 10, 2019, 02:34:13 μμ »
Ασχολούμαστε με τα Θρησκευτικά την στιγμη που αλλες χωρες σχηματιζουν την στρατηγικη για Τεχνητη Νοημοσυνη... Αλλα βεβαια καπου πρεπει να βολευτουν και οι χιλιαδες που βγαινουν απο τα πανεπιστήμια χωρις να εχει καμια αξια ο τιτλος των σπουδων τους...Αλλιως βεβαια πως θα επιζησει το παρασιτικο αυτο κρατος...Η χωρα πρεπει να στραφει στην τεχνολογια αν θελει να συμβαδιζει με τον υπολοιπο κοσμο αλλιως ας γινουμε και Σοβιετια επισημα...ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕ... >:(
Πραγματικά είναι τραγικό αυτό που γίνεται με τα νέα παιδιά. Περνάνε κατά χιλιάδες σε φιλολογίες και θεολογίες πιστεύοντας πως θα γίνουν δάσκαλοι μέχρι και το τέταρτο έτος και μετά μένουν στην ανεργία. Την ίδια ώρα εταιρίες πληροφορικής και τεχνολογίας εδώ δίπλα στα σπίτια τους δεν βρίσκουν κόσμο για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #123 στις: Νοέμβριος 10, 2019, 03:37:33 μμ »
Κρίμα, γιατί τα μαθήματα της Θεολογικής είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα !!
Αλλά, πια μιλάμε για πλήρη υποβάθμιση των θεωρητικών μαθημάτων

Κρίμα να γενικεύουμε "θεωρητικά"....Διαφέρουν "θ€ωρητικά" από "θεωρητικά":

ΔΕΝ είναι όλες οι  .ούτσες ίδιες:

π......


β.......

Όσα συνέδρια (ή συν€δρια υπό την αιγίδα €€Φ πχ) κι ΑΝ διεξαγάγουν: ΚΑΙ αυτό πρέπει να το καταλάβουμε.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #124 στις: Νοέμβριος 10, 2019, 06:41:06 μμ »
Ασχολούμαστε με τα Θρησκευτικά την στιγμη που αλλες χωρες σχηματιζουν την στρατηγικη για Τεχνητη Νοημοσυνη... Αλλα βεβαια καπου πρεπει να βολευτουν και οι χιλιαδες που βγαινουν απο τα πανεπιστήμια χωρις να εχει καμια αξια ο τιτλος των σπουδων τους...Αλλιως βεβαια πως θα επιζησει το παρασιτικο αυτο κρατος...Η χωρα πρεπει να στραφει στην τεχνολογια αν θελει να συμβαδιζει με τον υπολοιπο κοσμο αλλιως ας γινουμε και Σοβιετια επισημα...ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕ... >:(



Συνάδελφε, ασχολούμαστε με την αλλαγή περιεχομένου του εν λόγω μαθήματος στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ώστε να αποσυνδεθεί από το δογματικό του χαρακτήρα και να συνδυάσει θρησκειολογία και φιλοσοφία.
Δηλαδή τί πρέπει να γίνει; Να περιλαμβάνει η εκπαίδευση μόνο τεχνοκρατικά μαθήματα;
Μονόπλευρη θεώρηση, η οποία "εξοβελίζει" τις ανθρωπιστικές επιστήμες από το εκπαιδευτικό σύστημα και την ελεύθερη επιλογή των μαθητών, οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να περιμένουν διορισμό και επαγγελματική αποκατάσταση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όντας ενημερωμένοι για τις συνθήκες στην αγορά εργασίας.


Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5693
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #125 στις: Νοέμβριος 10, 2019, 06:54:02 μμ »
Καταδίκη της Ελλάδας για τα Θρησκευτικά: Ο άνθρωπος που προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο μιλά στο News 24/7
https://www.news247.gr/synentefxeis/katadiki-tis-elladas-gia-ta-thriskeytika-o-anthropos-poy-prosefyge-sto-eyropaiko-dikastirio-mila-sto-news-24-7.7528415.html



Και δυο χαρακτηριστικά αποσπάσματα της συνέντευξης του Π. Παπαγεωργίου:


-Ποιο είναι το χρονικό της προσφυγής σας;
…………………………………………………………….
 "Ξεκινήσαμε λοιπόν από τη θέση ότι δεν είναι αποδεκτό να μας επιβάλλεται η υποχρεωτική κατήχηση των παιδιών μας σε δόγμα που αντιτίθεται στην φυσική αλήθεια που διδάσκουν τα άλλα μαθήματα του σχολείου, και συγχρόνως να διατηρείται η διαδικασία της απαλλαγής ισοδύναμη με ένα ιδεολογικό "φακέλωμα" της όποιας θρησκευτικής μας συνείδησης.
Ή το μάθημα θα γίνει θρησκειολογικό, πλουραλιστικό, αντικειμενικό και θα είναι ΜΑΘΗΜΑ υποχρεωτικό, ή αν το θέλεις κατηχητικό "μάθημα" θα είναι ουσιαστικά προαιρετικό, με μια απλή δήλωση μη συμμετοχής σε αυτό.
Ή υποχρεωτικό αλλά αντικειμενικό, ή ομολογιακό αλλά προαιρετικό.
Ό,τι προτιμάς Εκκλησία, Κράτος και ίσως πλειοψηφία, αλλά έτσι, ελεύθερα για όλους και δίκαια."



"-Τι σηματοδοτεί η απόφαση Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τη χώρα μας;

Η Απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων σηματοδοτεί το τέλος του θεσμικού εξαναγκασμού της υποχρεωτικής κατήχησης αφού η συμμετοχή σε αυτήν θα είναι πια προαιρετική, εθελοντική. Κανένας δεν θα εξαναγκάζεται και έτσι δεν θα μπορεί να παραπονιέται. Η Εκκλησία θα έχει τα κατηχητικά της μέσα στα σχολεία και όλοι οι "άλλοι" την ελευθερία τους. Το "μπαλάκι" πετιέται λοιπόν στο κόσμο. Να ξυπνήσει από την απάθεια και αδιαφορία του, να είναι πληροφορημένος για τις ελευθερίες και τα δικαιώματά του, και να αποφασίσει επιτέλους και χωρίς συμβατικότητες και υπεκφυγές για το ποια είναι η "θρησκευτική του συνείδηση".

Καταλαβαίνετε πάντως ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να είναι το τελικό στάδιο. Δεν μπορεί να σταθεί στο σύγχρονο κόσμο. Γι αυτό θα οδηγηθούμε στο τελικό στάδιο που θα πρέπει να είναι ένα υποχρεωτικό αντικειμενικό ηθικο-φιλοσοφικό μάθημα της Ιστορίας των Ιδεών, με όλες τις δοξασίες, θρησκευτικούς και κοινωνικούς "ισμούς" που αναδύθηκαν κι εξαπλώθηκαν στην ιστορία του πολιτισμού μας κάνοντας τους ανθρώπους να τους πιστέψουν αλλά και κάποτε να τους παρατήσουν κρατώντας τα διαχρονικά ανθεκτικά τους διδάγματα. Θα είναι ένα συναρπαστικό μάθημα αληθινής μόρφωσης. Μέσα σε αυτό ο Χριστιανισμός και η Ορθοδοξία θα βρουν την αντικειμενική θέση τους."




Πέρα από όσα λέει ο Π. Παπαγεωργίου, νομίζω πως ένα βαθύτερο ζήτημα που τίθεται με όλη αυτήν την ιστορία γύρω από το μάθημα των Θρησκευτικών είναι αν θα επικρατήσει ο πλουραλισμός και η άποψη της πολλαπλής αλήθειας που διαπερνούσε την αρχαία ελληνική σκέψη (αρκεί κανείς να σκεφτεί πώς λειτουργούσε η εκκλησία του δήμου, τα δικαστήρια και το θέατρο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο κάθε πολίτης κατέληγε με έναν αχταρμά στο κεφάλι του) ή αν θα επικρατήσει ο δογματισμός και η άποψη της μιας αλήθειας, όπως απαιτεί όχι μόνο η κάθε θρησκεία ξεχωριστά, αλλά σε κάποιο βαθμό και οι φυσικές επιστήμες.
Κι αυτό το τελευταίο το λέω, γιατί υπάρχει ο μύθος ότι μόνο οι θρησκείες είναι δογματικές. Παρ' όλα αυτά, και ο δογματισμός των φυσικών επιστημών δεν είναι μικρός, παρότι υπάρχουν και κάποιες θεωρίες που κλονίζουν την απόλυτη βεβαιότητά τους (βλ. π.χ την αρχή της αβεβαιότητας στον μικρόκοσμο ή τη θεωρία της σχετικότητας), καθώς όπως έλεγε και ο σοφός Ηράκλειτος ,"η φύσις κρύπτεσθαι φιλεί".
Αντιθέτως, οι ανθρωπιστικές επιστήμες είναι περισσότερο πλουραλιστικές λόγω αντικειμένου και αυτό είναι σημαντικό στοιχείο δημοκρατικότητας, που δεν είναι αμελητέο. Υποβάθμιση των ανθρωπιστικών επιστημών σημαίνει και υποβάθμιση της δημοκρατίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2019, 07:31:12 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159609
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 372
Σύνολο: 372

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.