*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 954825 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2604 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 01:20:09 μμ »
Πάλι ακούγομαι πεζή, αλλά θα αφήσουν πάλι το α΄ τετράμηνο χωρίς διαγωνίσματα; Πώς θα δώσουμε βαθμούς και τι βαθμούς να δώσουμε.... Εγώ ντρέπομαι να βάλω βαθμούς σε παιδιά που με ακούνε μόνο από το κινητό και ένα στα τρία έχει τεχνικά θέματα... (δεν με ακούνε, δεν μπορούν να μιλήσουν, δεν μπορούν να μπουν στο eclass) και η τράπεζα θεμάτων να καραδοκεί πάλι σαν μπαμπούλας.... Πότε θα την έχουν έτοιμη, 10 μέρες πριν τις εξετάσεις, όπως το 2014; Τώρα τα πράγματα είναι πολύ πιο ζόρικα από τότε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:51:01 »

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2605 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 01:36:57 μμ »
Πάλι ακούγομαι πεζή, αλλά θα αφήσουν πάλι το α΄ τετράμηνο χωρίς διαγωνίσματα; Πώς θα δώσουμε βαθμούς και τι βαθμούς να δώσουμε.... Εγώ ντρέπομαι να βάλω βαθμούς σε παιδιά που με ακούνε μόνο από το κινητό και ένα στα τρία έχει τεχνικά θέματα... (δεν με ακούνε, δεν μπορούν να μιλήσουν, δεν μπορούν να μπουν στο eclass) και η τράπεζα θεμάτων να καραδοκεί πάλι σαν μπαμπούλας.... Πότε θα την έχουν έτοιμη, 10 μέρες πριν τις εξετάσεις, όπως το 2014; Τώρα τα πράγματα είναι πολύ πιο ζόρικα από τότε.
[/quoς

Εχεις δίκιο αλλά νομίζω δεν είναι το πρωτεύουσας σημασίας ενέργεια η παράδοση βαθμολογίας αυτή τη στιγμή (και γενικά δε θα πρέπει να είναι με την διαδικαστική έννοια , αλλά με την ουσιαστική-είμαι οπαδός της περιγραφικής αξιολόγησης). Ας γίνει ενημέρωση γονέων με ραντεβού διαδικτυακό κι ας μπει βαθμολογία όταν ανοίξουμε αν το τυπικό (το διαγώνισμα) είναι το θέμα. Αν και δε νομίζω ότι μόνο με τα τεστ γίνεται σωστή αξιολόγηση-αυτή γίνεται ή πρέπει να γίνεται συνεχώς μετά από κάθε τί που διδάσκουμε, κυρίως για να δούμε τί δεν πήγε καλά στον τρόπο που διδάξαμε ή για να δούμε τα κενά ή τα misunderstandings των μαθητών και να βρούμε τρόπους να τα θεραπεύσουμε. Κακά τα ψέματα το υπουργείο είναι προφανές ότι δεν έχει τους καλύτερους συμβούλους σε παιδαγωγικό επίπεδο, με αποτέλεσμα να λαμβάνονται αποφάσεις χωρίς επιστημονικά ερείσματα.
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2606 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 01:37:19 μμ »
Η βαθμολογία δεν είναι αυτοσκοπός. Χρησιμεύει ως ενίσχυση της συμπεριφοράς των μαθητών αλλά δεν είναι το βασικό ζητούμενο.
Και για να μην κοροϊδευόμαστε, τι νόημα έχει η βαθμολογία στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού, ή στο γυμνάσιο ή ακόμα και στις πρώτες δύο τάξεις του Λυκείου; Σε τι θα επηρεάσει τη ζωή ενός παιδιού αν πάρει 18,7 αντί για 17,1; Ακομα κι αν βγάλει γενικό 13... Και τι έγινε;
Να μας ενδιαφέρει η ουσία, να μαθαίνουν κάτι τα παιδιά, να είναι υγιή σωματικά και ψυχικά. Οι βαθμοί είναι το τελευταίο ζητούμενο.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2607 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 02:02:03 μμ »
Η βαθμολογία δεν είναι αυτοσκοπός. Χρησιμεύει ως ενίσχυση της συμπεριφοράς των μαθητών αλλά δεν είναι το βασικό ζητούμενο.
Και για να μην κοροϊδευόμαστε, τι νόημα έχει η βαθμολογία στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού, ή στο γυμνάσιο ή ακόμα και στις πρώτες δύο τάξεις του Λυκείου; Σε τι θα επηρεάσει τη ζωή ενός παιδιού αν πάρει 18,7 αντί για 17,1; Ακομα κι αν βγάλει γενικό 13... Και τι έγινε;
Να μας ενδιαφέρει η ουσία, να μαθαίνουν κάτι τα παιδιά, να είναι υγιή σωματικά και ψυχικά. Οι βαθμοί είναι το τελευταίο ζητούμενο.
Συναδέλφισσα έμεινα άναυδος απ' την τοποθέτησή σου. Από μένα εύγε. Η μόνη βαθμολογία που μετρά στη ζωή ενός παιδιού είν' η γραπτή των τεσσάρων μαθημάτων των εισαγωγικών. Η ενδοσχολική είν' άχρηστη. Ο ρόλος μας είναι να διδάσκομε. Όχι ν' αξιολογούμε. Δυστυχώς απ' εκεί αρχινά ως σκληρός πυρήνας το θεμελιώδες πρόβλημα κι η πηγή συνάμα όλων των δεινών της εκπαιδεύσεως εν Ελλάδι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:51:01 »

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2608 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 02:25:01 μμ »
Από ο, τι κατάλαβα λοιπόν τα δημοτικά θα ανοίξουν για να φυλαξουμε τα παιδιά να κάνει ο κόσμος τα ψώνια του, με την ευκαιρία να δώσουμε και βαθμούς πριν τα Χριστούγεννα για το τρίμηνο και μετά εμείς δεν θα μπορέσουμε να δούμε ούτε τους γονείς μας σε όλες τις διακοπές. Προσωπικά περιμένω να περάσουν αύριο οι δύο εβδομάδες από τότε που κλείσαμε για να τους δω από κοντά.
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2609 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 02:42:52 μμ »
Καλησπέρα!

Θα συμφωνήσω κι εγώ με προλαλήσαντες πως, η βαθμολογία είναι ήσσονος σημασίας. Η βαθμολόγηση από την άλλη, μπορεί να βασιστεί σε διάφορα μέτρα κ' σταθμά όπως, φερ' ειπέιν, τη συμμετοχή των μαθητών στις ασύγχρονες δραστηριότητες (βλ. eclass) και στο μάθημα.

Επ' αυτού, υπάρχουν εργαλεία και στρατηγικές. Παραδείγματος χάριν, τα poll είναι ένα εργαλείο του webex που εμπλέκει τους μαθητές. Οι σύγχρονες ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες, μπορούν να υλοποιηθούν με χρήση του breakout sessions. Μπορείτε επίσης, να θέσετε κανόνες του τύπου "αν κατά τη διάρκεια του μαθήματος ρωτήσω κάτι κάποιον και δεν μου απαντήσει -έστω και 'δεν ξέρω'- θα θεωρήσω πως μπήκε για να μην πάρει απουσία και μετά, με έβαλε στο αθόρυβο ή έφυγε οπότε, θα πάρει απουσία" (το κατά πόσο θα το εφαρμόσετε αυστηρά ή ελαστικά, είναι στο χέρι σας. Οδηγός σας η ενσυναίσθηση). Υπάρχουν επίσης και πολλά άλλα online εργαλεία τα οποία δεν αναφέρω γιατί πρέπει να χρησιμοποιηθούν με φειδώ και αναλόγως της κοινωνικής ενορχήστρωσης της τάξης καθώς, αν κάποιοι μαθητές δεν έχουν λεφτά για σύνδεση στο internet, οποιαδήποτε επίσκεψη σε ιστοχώρους εκτός του ΠΣΔ, χρεώνεται από τους παρόχους internet.

Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να σας προτείνω να ενθαρρύνετε τους μαθητές να μπαίνουν από υπολογιστή στο μάθημα καθώς, μπαίνοντας από κινητό ή/και tablet, λόγω λειτουργικού (Android) δεν μπορούν να έχουν ανοιχτά και το webex και άλλες εφαρμογές ή καρτέλες στον περιηγητή και έτσι, το μάθημα γίνεται εξαιρετικά παθητικό και δασκαλοκεντρικό. (Εδώ αναδεικνύεται το τεράστιο κενό σοφίας των σοφών στο υπουργείο που σπεύδουν να προμηθεύσουν τους μαθητές με tablets...). Εγώ, έχω φτάσει στο σημείο να προτείνω σε μαθητές οι οποίοι (λένε) πως δεν έχουν υπολογιστή, να συνεννοούνται με άλλους συμμαθητές τους που έχουν ώστε, αν μπορούν, να δουλεύουν μαζί (αν και, δεδομένων των περιστάσεων, μπορεί να χαρακτηριστεί και ως προτροπή σε παράνομες πράξεις). Επίσης, στο eclass και στο moodle υπάρχουν δυνατότητες ομαδοποίησης και μπορούμε να φτιάχνουμε ομαδικές, ασύγχρονες δραστηριότητες που μπορούν να αξιολογηθούν, όχι μόνο με έναν βαθμό αλλά και περιγραφικά. Επιπροσθέτως, αν και θα το εφαρμόζετε οι περισσότεροι, βασιστείτε στα εμπλουτισμένα ψηφιακά σχολικά βιβλία που έχουν ενσωματωμένες παραπομπές σε μικροπειράματα/διαδραστικά παραδείγματα από το Φωτόδεντρο.

Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να καταθέσω μία προσωπική άποψη από όσα έχω δει μέχρι στιγμής: Οι μαθητές που θέλουν να ασχοληθούν, θα βρουν τον τρόπο να το κάνουν ενώ, αυτοί που δεν θέλουν, θα εστιάσουν/εφεύρουν τα μύρια όσα τεχνικά και κοινωνικά προβλήματα. Αυτό, όμως, συμβαίνει και στην εκ του σύνεγγυς διδασκαλία.

Τέλος, να παραθέσω μία πρόταση από τον μέγα S. Papert: "Ξεμπερδεύετε από τη βαθμολόγηση/αξιολόγηση για να αρχίσετε να μαθαίνετε"...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 28, 2020, 03:49:07 μμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2610 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 02:53:29 μμ »
Καλα ολα αυτα που λετε. Κι εγω ειμαι κατα των βαθμων αλλα για ρωτηστε και τους γονεις! Ας ρωτησουμε κ το υπουργειο. Ειδατε καμια αναφορα στην περιγραφικη αξιολογηση και στην ουσια των πραγματων; Οταν μιλησα με συμβουλο μου ανεφερε τα pollls και τα διαγωνισματα. Τιποτε αλλο δεν εχει ερθει επισημα για το πως θα αξιολογηθουν οι μαθητες. Οσο για.τους μαθητες.που δεν μπορουν να ανταποκριθουν. Συνηθως δεν.φταινε τα.παιδια. Εχω.μαθητες με τρυπια παπουτσια και δεν ειναι απο μοδα. Μαθητες με ενδοοικογενειακη βια. Αληθινα περιστατικα. Το τελευταιο που θα σκεφτουν ειναι το webex....

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2611 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 03:25:51 μμ »
Καλα ολα αυτα που λετε. Κι εγω ειμαι κατα των βαθμων αλλα για ρωτηστε και τους γονεις! Ας ρωτησουμε κ το υπουργειο. Ειδατε καμια αναφορα στην περιγραφικη αξιολογηση και στην ουσια των πραγματων; Οταν μιλησα με συμβουλο μου ανεφερε τα pollls και τα διαγωνισματα. Τιποτε αλλο δεν εχει ερθει επισημα για το πως θα αξιολογηθουν οι μαθητες. Οσο για.τους μαθητες.που δεν μπορουν να ανταποκριθουν. Συνηθως δεν.φταινε τα.παιδια. Εχω.μαθητες με τρυπια παπουτσια και δεν ειναι απο μοδα. Μαθητες με ενδοοικογενειακη βια. Αληθινα περιστατικα. Το τελευταιο που θα σκεφτουν ειναι το webex....

Δε διαφωνώ. Αναδεικνύετε και το θέμα πως το περιβάλλον (γονείς - υπουργείο) είναι αντιμαχόμενο των προσπαθειών των εκπαιδευτικών (στην καλύτερη, αδιάφορο). Το μόνο που λέω/προτείνω είναι πως, αν και καταλαβαίνω τον προβληματισμό που επιφέρουν οι παρούσες συνθήκες σε όλους μας, ας προσπαθήσουμε να μη μας παρασύρει το κύμα της απαισιοδοξίας (η οποία είναι και το πρώτο καταφύγιο του προαναφερθέντος περιβάλλοντος....) και ας το δούμε ως ευκαιρία για να αναδείξουμε τον απαραίτητο ρόλο του εκπαιδευτικού στην εκπαιδευτική πράξη.

Βρισκόμαστε εν τω μέσω μίας εποχής ψηφιακού μετασχηματισμού της εκπαιδευτικής διαδικασίας και, εξ όσων φαίνονται, είναι πολύ πιθανό να γίνει απόπειρα αυτοματισμού της μέσω απλής, μη νουνεχούς εισαγωγής τεχνολογικών εργαλείων. Η καταγραφή των προβλημάτων και των λύσεων μέσα από την ενεργή συμμετοχή μας σε fora εκπαιδευτικών, είναι απαραίτητη για την ενδυνάμωση του ρόλου μας και την αποτύπωσή του στη συλλογική αντίληψη ως απαραίτητου και μέρους της λύσης και όχι του προβλήματος. Σε αυτό το πλαίσιο, φρονώ πως χρειάζεται να επιδείξουμε ενσυναίσθηση, να αναλάβουμε πρωτοβουλίες και να μην περιμένουμε οδηγίες από το υπουργείο (πολλώ δε μάλλον, από τους γονείς) για το πώς και τί θα βαθμολογήσουμε/αξιολογήσουμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 28, 2020, 03:29:40 μμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2612 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 04:04:22 μμ »
Πολύ σωστές οι τοποθετήσεις σου. Σε αυτή την κατεύθυνση πρέπει να κινηθούμε. Ξέρουμε να αξιολογούμε και κάθε τι στην εκπαιδευτική διαδικασία παίζει τον ρόλο του. Οι μαθητές που εργάζονται για να μαθαίνουν είναι ελάχιστοι. Αυτό το ποιοτικό χαρακτηριστικό οφειλουμε να αυξήσουμε.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2613 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 05:49:03 μμ »
Δε διαφωνώ. Αναδεικνύετε και το θέμα πως το περιβάλλον (γονείς - υπουργείο) είναι αντιμαχόμενο των προσπαθειών των εκπαιδευτικών (στην καλύτερη, αδιάφορο). Το μόνο που λέω/προτείνω είναι πως, αν και καταλαβαίνω τον προβληματισμό που επιφέρουν οι παρούσες συνθήκες σε όλους μας, ας προσπαθήσουμε να μη μας παρασύρει το κύμα της απαισιοδοξίας (η οποία είναι και το πρώτο καταφύγιο του προαναφερθέντος περιβάλλοντος....) και ας το δούμε ως ευκαιρία για να αναδείξουμε τον απαραίτητο ρόλο του εκπαιδευτικού στην εκπαιδευτική πράξη.

Βρισκόμαστε εν τω μέσω μίας εποχής ψηφιακού μετασχηματισμού της εκπαιδευτικής διαδικασίας και, εξ όσων φαίνονται, είναι πολύ πιθανό να γίνει απόπειρα αυτοματισμού της μέσω απλής, μη νουνεχούς εισαγωγής τεχνολογικών εργαλείων. Η καταγραφή των προβλημάτων και των λύσεων μέσα από την ενεργή συμμετοχή μας σε fora εκπαιδευτικών, είναι απαραίτητη για την ενδυνάμωση του ρόλου μας και την αποτύπωσή του στη συλλογική αντίληψη ως απαραίτητου και μέρους της λύσης και όχι του προβλήματος. Σε αυτό το πλαίσιο, φρονώ πως χρειάζεται να επιδείξουμε ενσυναίσθηση, να αναλάβουμε πρωτοβουλίες και να μην περιμένουμε οδηγίες από το υπουργείο (πολλώ δε μάλλον, από τους γονείς) για το πώς και τί θα βαθμολογήσουμε/αξιολογήσουμε.

Συμφωνώ κι επαυξάνω! Επιπλέον κοινωνικού τύπου εμπόδια στη μάθηση υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Εμείς έτσι κι αλλιώς καλουμαστε να κάνουμε το καθήκον μας μα είναι εξ αποστάσεως η εκπαίδευση μα διά ζώσης. Αν έχουμε τέτοια φαινόμενα τα καταγγέλλουμε. Επιπλέον είναι και στο χέρι όλων μας το αν θα επιτύχει κάτι ή όχι και τί λύσεις καλουμαστε να βρούμε αν όντως μας ενδιαφέρει κάτι. Πχ στο ένα σχολείο που είμαι ο διευθυντής έκανε ότι μπορούσε να βοηθήσει τα παιδιά που δε διαθέτουν τα μέσα κι έτσι ήρθαν 9 τάμπλετ στο σχολείο. Κάθε εβδομάδα δίνουμε αναφορά για το πόσα παιδιά συμμετέχουν και ψάχνει να βρει την αιτία των προβλημάτων και να λύσει τα προβλήματα αν περνούν από το χέρι του. Άξιος θαυμασμού κι ας τα ακούει από κάποιους. Στα άλλα δύο δεν έγινε καμία κίνηση. Επιπλέον θα πω και κάτι άλλο που παρατήρησα. Το θέμα δεν είναι να στηρίξουμε ή όχι ένα νέο θεσμό γιατί μας αρέσει ή όχι μια κυβέρνηση- αισθάνομαι πολλές φορές αυτό γίνεται. Να σημειωθεί ότι φυσικά και θεωρώ ότι το υπουργείο δεν έχει κάνει αυτά που έπρεπε κι ότι θα έπρεπε να γίνουν επιμορφώσεις για να έχει παιδαγωγική βάση η εξ αποστάσεως για αυτούς που δεν τη διαθέτουν και δεν είναι ψαγμενοι σε σχέση με ΤΠΕ αλλά και παιδαγωγικά. Θεωρώ όμως ότι τα προβλήματα που όντως παρουσιάστηκαν τα φούσκωσαν για άλλους λόγους. Εγώ πχ δεν υπήρξε ούτε μια ώρα να μη μπορώ να συνδεθώ και να μη μπορώ να κάνω μαθημα, κάποια παιδιά ναι.Σε σχέση με την αξιολόγηση στο τυπικό κομμάτι ναι υπάρχουν απεριόριστες δυνατότητες, νομικά όμως δεν καλυπτομαστε οπότε αν ενδιαφέρει το υπουργείο το τυπικό κομμάτι δηλαδή ο βαθμός, τότε θα πρέπει να συμπληρώσει το νομικό πλαίσιο σε σχέση με αυτό το θέμα. Σε γενικά πλαίσια χωρίς να λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα (μιλάω κυρίως από την πλευρά των μαθητών και των κοινωνικών ανισοτητων)αυτοί που θέλουν κάνουν τη δουλειά τους και μάλιστα καλά. Προσωπικά δε θεωρώ ότι γίνεται καμία έκπτωση στο μάθημά μου επειδή διδάσκω εξ αποστάσεως, απλώς ότι πάω πιο αργά την ύλη λόγω πιο περιορισμένου χρόνου διδασκαλίας κυρίως. Με λίγα λόγια είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα στάσεων- πάντα υπάρχουν λύσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 28, 2020, 06:01:54 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2614 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 05:52:12 μμ »
«Ποταμός» η Παγώνη! Ο καθένας σπίτι του τα Χριστούγεννα – Τρίτο κύμα κορονοϊού τον Γενάρη

https://www.newsit.gr/ellada/potamos-i-pagoni-o-kathenas-spiti-tou-ta-xristougenna-trito-kyma-koronoiou-ton-genari/3150616/


https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/338735_anoigma-sholeion-den-ehei-noima-na-anoixoyn-stis-14-kai-na-xanakleisoyn-stis-20
 Άνοιγμα σχολείων: «Δεν έχει νόημα να ανοίξουν στις 14 και να ξανακλείσουν στις 20»
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 28, 2020, 06:05:31 μμ από menandros »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2615 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 08:32:50 μμ »
Παράθεση
Σε αυτό το πλαίσιο, φρονώ πως χρειάζεται να επιδείξουμε ενσυναίσθηση, να αναλάβουμε πρωτοβουλίες και να μην περιμένουμε οδηγίες από το υπουργείο (πολλώ δε μάλλον, από τους γονείς) για το πώς και τί θα βαθμολογήσουμε/αξιολογήσουμε.

Εγώ προσωπικά διαφωνώ με την βαθμολογία. Γιατί δεν μου αρέσει να λέω είναι μαθητής του 20, όπως δεν θα πω για ηλεκτρολόγο ότι είναι ηλεκτρολόγος του 20. Ελπίζω να καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Δεν μου επιτρέπεται σε ένα τόσο συντηρητικό εκπαιδευτικό σύστημα, όπως αυτό στο οποίο ανήκουμε, να βαθμολογήσω τους μαθητές διαφορετικά, όμως.
Δεν μου επιτρέπεται να πάρω πρωτοβουλίες, επιπλέον. Για πολλούς λόγους. Θέλω π.χ. να ενημερώσω τους γονείς τηλεφωνικώς. Δεν μου δίνεται η δυνατότητα. Η διεύθυνση του σχολείου δεν έχει προβλέψει κάτι τέτοιο.
Δεν μου επιτρέπεται να επιλέξω τι θα διδάξω. Άλλο αν εγώ βρίσκω τρόπους και παρακάμπτω την αυστηρή εξεταστέα ύλη ή προσπαθώ να συνδυάσω την αυστηρά καθορισμένη εξεταστέα ύλη με κάτι παραπάνω. Ουφ.... αυτά.  :'( :'( :'(

Αποσυνδεδεμένος YperMathimatikos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Άντρας
  • Επτά φορές κι αν πέσεις, οκτώ να σηκωθείς..
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2616 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 08:59:41 μμ »
Παραταση μεχρι τις 7/12 πήρε η τηλεκπαίδευση!
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/fek_5255_v_2020.pdf
"Τα μαθηματικά αξιώματα είναι γενικώς αποδεκτά ως αληθή επειδή κανένας δεν έχει συμφέρον να αποδείξει ότι είναι εσφαλμένα.."
-Μοντεσκιέ

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2617 στις: Νοέμβριος 28, 2020, 09:03:16 μμ »
Πολύ σωστές οι τοποθετήσεις σου. Σε αυτή την κατεύθυνση πρέπει να κινηθούμε. Ξέρουμε να αξιολογούμε και κάθε τι στην εκπαιδευτική διαδικασία παίζει τον ρόλο του. Οι μαθητές που εργάζονται για να μαθαίνουν είναι ελάχιστοι. Αυτό το ποιοτικό χαρακτηριστικό οφειλουμε να αυξήσουμε.

Το θέμα όμως είναι ποιος ο ρόλος της βαθμολογίας στο ότι οι μαθητές σπανίως εργάζονται για να μαθαίνουν... Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι η βαθμολογία είναι ένας από τους λόγους που τα παιδιά μαθαίνουν μόνο για να αξιολογηθούν.
Τα παιδιά, ή μάλλον οι γονείς, όπως κ πολλοί συνάδελφοι, θεωρούν ότι το μάθημα είναι η διαδικασία στην οποία ελέγχεσαι και αξιολογείσαι για τις ασκήσεις που έκανες στο σπίτι (συχνά τις έκανε άλλος). Το κλασικό που λες στον γονεά ότι δεν συμμετέχει και σου λέει "μα γιατί δεν τον ρωτάτε, αφού στο σπίτι μου τα λέει". Δηλαδή το μάθημα δεν είναι μια διαδικασία στην οποία σκεφτόμαστε και μαθαίνουμε, είναι μια διαδικασία στην οποία αναπαράγουμε αυτό που παπαγαλίσαμε για να πάρουμε βαθμό...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159773
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 527

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.